روايات

رواية حلم الملاك 2 الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم رنا سعيد

رواية حلم الملاك 2 الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم رنا سعيد

رواية حلم الملاك 2 البارت الثالث والعشرون

رواية حلم الملاك 2 الجزء الثالث والعشرون

رواية حلم الملاك 2 الحلقة الثالثة والعشرون

ريتاج قامت وبيجيب العصير واخدت كوبايته العصير وبتحط من نفس البو’دره البيضاء الاحطت منها امبارح ليها
فجاء صوت جاء عليها
ادم:اي الانتي بتحطي دها
ريتاج بتو’تر وخوف:دد دها
ادم ومسكه منها وبي’شموا وعارف انه مخد’رات وكيس وقع منه في الارض
ادم ومسكها من شعر’ها:بتحطيلي مخد’رات في قلب العصير يازبا’له وانا بقول العصير طعمه مختلف ليه عن الانا برووح اجيبوا مع انه من نفس نوع العصير الابجبيها واتريني عايز اشرب منه كل شوي عشان بتحطيلي مخد’رات في قلب العصير ياوا’طيه
فجاء حاسه بدوران في دما’غه ومناخيره عايزه تستنشاق المحر’وق دها فاساب شعر’ها ونزل اخد كيس من الارض وحط علي ضهر ايده شويه من البودره واستنشاقهم وريتاج استغلت الموضوع وهر’بت علي برا وراكبت تاكسي ومشيت
ريتاج فجاء رنت علي شخص
ريتاج بخوف:الحقني بسرعه انا ا’كشفت
المتصل:________________
ريتاج:ايوه تمام احجزلي طياره بسرعه عشان احتمال لوشافني هيق’تلني دها بقت مدمن خلاص
المتصل:—————————

 

 

 

 

 

 

ريتاج:ماشي ماشي انا دلوقتي راكبه تاكسي مسافة السكه هروح بيتي وهلم هدومي وهطلع علي المطار عدل سلام
في نا’يل كليب
ادم:ماشي هر’بتي هترووحي فين مني يعني
وفجاء بص علي كيس البو’دره الا في ايدها
ادم ببتسامه:اهم حاجه دام انت معايا خلاص اخبيك بس في جيبي عشان لوحد شافوا في القصر هتحصل مشكله
فجاء بنت معديه من قدم ادم
ادم بشهو’انيه:ما’تيجي يامز’ه اقولك حاجه كده علي جمب
البنت جاءت ليها
البنت بضحكه مي’صه:نعم عايز اي
ادم بشهو’انيه اكثر من سبب المخد’رات الا شر’بها:عايزك في كلمه سر بس مش هنا
البنت بضحكه مي’صه:اومال فين
ادم بشهو’انيه وبيقر’ب منها:فو’ق
البنت بضحكه مي’صه:اها يا’شقي فهمت’ك بس اعمل حسا’بك انا با’خد علي الل’يل ٢٠٠ جنيه
ادم بشهوانيه اكثر وبضعف وبص عليه من فوق لتحت براغبه شديده:الانتي عايزه خدي بس يلا بسرعه
البنت بضحكه ميصه:شكلك مستعجله يلا يابيبي
ادم اخد البنت وطلع بيها فوق

 

 

 

 

 

في مكان اخر في غرفته ميار ومحمد
محمد:خلاص بطلي عياط بقا ياميار ادينا بندور عليه اهو
ميار بدموع:ابني لو جراله حاجه هموت نفسي يامحمد
محمد:انشاء الله هيكون بخير متقلقيش
ميار بندب ودموع:ياترا انت فين ياحبيبي وعمل اي دلوقتي بتاكل بتشرب بتنام كويس ولا لا ارجع بقا يازين قلبي وجعني عليك ياحبيبي يارب يكون بخير وراجعولي بسلامه يارب
محمد:باذن الله يكون بخير ياميار اهدي انتي شوي وكلي يلا انتي مااكلتيش حاجه من الصبح بصي لي نفسك كده في المريا هتلاقي وشك اصفر زاي ليمونه
ميار بدموع:مش مهم اكلت ولا مااكلتش انا عايزه ابني يرجعلي وساعتها اكل براحتي يامحمد
محمد:طب عشان خاطري كلي انتي فكرك لما زين يرجع ويلاقيكي تعبانه كده يفرحها دها بالعكس هيزعل ويضيقها يراضيكي تزعلي ابنك منك
ميار بدموع:لا
محمد:طب كلي
ميار:حاضر اكل بس عشان خاطر لما زين يرجع ميزعلش مني ويشوفني تعبانه ويزعل
محمد وبداء ياكلها بايده
في مكان اخر في نا’يل كليب
ادم داخل الغر’فه ور’ما البنت علي سر’ير وبداء يف’ك زرا’ير قمي’صه وبا’لفعل فك’ها وق’لع قمي’صه وتهج’م علي البنت بطريقه وحش’يه مفتر’سه

 

 

 

 

البنت بو’جع:برا’حه شو’ي مش كده هو انت اول مره ولا اي يخر’يبتك هتمو’تيني انا كده عايزه فلوس اكتر
ادم ونا’يمه فو’ق الب’نت وبي’قبل في’ها من كل انش في جسد’ها:اها اول مره اعمل كده وحاضر هد’يكي الانتي عيز’ها بس انا عايز’ك تبس’طيني فهميني انتي طبعا ياسا’فله
البنت بضحكه مي’صه:فهمك يا’قلب السا’فله متخافش دها انا هعج’بك وابس’طك اووي اووي زاي ماانت ماعجبت’يني مووت ياقلبي
ادم:ماشي هنشوف وبطلي رغي بقا
وعد اليومين وجاء مواعد خطوبته زين وعدي وزين لسه مظهرش ولكل قلقنا عليها
في المساء
زينب جهزت نفسها وكانت ترتدي فستان لونه فضي ضيق وبيلمع وبحملات ومفتوح فتحه واسعه من ضهر وعملها شعرها فورمه واضعه مساحيق تجميل بكثره علي وجها
وترتدي صندل بكعب لونه اسود كانت جميله للغايه
وعدي كان يرتدي البدله سوداء وقميص ابيض وجزمه سوداء ومصفف شعره كان جميل جدا
هند:يلاوا يجماعه مش هتلبسوا الدبل ولا اي
فجاء صوت جاء عليهم
:هتلبسوا الد’بل من غيري دها حتي ميص’حش

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حلم الملاك 2)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *