روايات

رواية ملكت قلبي الفصل الثاني 2 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ملكت قلبي الفصل الثاني 2 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ملكت قلبي البارت الثاني

رواية ملكت قلبي الجزء الثاني

رواية ملكت قلبي الحلقة الثانية

اني يوم اميره ذهبت الي الكليه وجات ونامت علي طول بعد سعتين سهير الام : قومي يلا يا اميره علشان نلحق نروق البيت اميره بنوم: حاضر يا امي قامت اميره ادت فرضها وذهبت تساعد ولدتها سهير: روحي انتي يابنتي البسي اميره بدموع : حاضر يا امي و ذهبت اميره الي غرفتها صلت وقاعده تدعي ربنه واتصلت بصحبتها عشق عشق : السلام عليكم اميره بعياط : وعليكم السلام عشق: مالك يا قلبي اميره : وحكتلها كل حاجه وبس يستي وانا دلوقتي هقبله عشق بزعل علي صدقتها : متقلقيش إن شاءلله خير اميره: هستنكي اوعي تتاخري عشق: لا هلبس بسرعه والله اميره : خلاص تمام باي عشق: باي عشق(فتها جميله عيوزها حضره طولها 160معندهاش اخوات ممتها وبباها متوفيين وعايشه عند عمها ) اميره لبست دريس اسود زي الي في الصوره تحت عند عشق بعد ما لبست عشق : ياعمي انا هروح عند صحبتي عمها بحب : ماشي

 

 

ياقلب عمك تحبي اجي اوصلك عشق ببتسامه : لالا يا عمي شكرا عمها : طب معكي فلوس عشق : اه ياعمي همشي انا بق علشان اتاخرت باي في بيت الدمنهوري الاب الدمنهوري : يلا يا اسد البس علشان نمشي اسد بضيق: حاضر اسد فوق بعد ما لبس اتصل بصديقه رعد اسد : الو يا زفت فينك رعد: انا خلاص في الطريق اسد : طب انجز يا زفت رعد بدلع: للدرجادي مش قادر تستغنا عني اسد عصبيه مصطنعه: والله يا زفت في حدود ربع ساعه لو ما كنت عندي قطعه رعد رعد: خلاص خلاص الوحد ميعرفش يهزر معك اسد: غور رعد: طب شكرا وقفل رعد واسد (رعد صديق اسد الطفولي و شريكه في الشركه بتعته رعد شب وسيم عنده 25سنه طوله 180لون عيونه زيتوني شخصيته عكس اسد خالص بيحب الهزار جدا بس وقت الجد بردو بيهزر 😂 ) وصل رعد عند اسد وذهبو عند اهل اميره ابو اميره: تعالي يا اميره عايزك اميره : نعم يابايا الجرحي بدموع : متزعليش مني يا بنتي والله مش بايدي اميره : مش زعلانه منك يابابا الجرحي: تعالي في حضني يا بنتي وقطعهم خبط جامد علي الباب اميره : دي اكيد الزفته عشق عشق علي الباب: انجزي يا بنتي انا علي الباب الناس تقول اي مش عايزين تفتحولي اميره: اصبري يا بنتي اووف منك وفتحت اميره الباب عشق: اخيرا فتحتو افتكرتكم مش عايزه تفتحي ولا

 

 

حاجه وبعدين فين عمو القمر الجرحي بضحك: انا اهو ياقلب عمو اميره: ايوه ده ابويا الي مش بيخاف ام اميره : مين دي الي بتعكس جوزي اميره بضحك: البس عشق بتوتر : سوسو حببتي عامله اي سهير: يلا يا كلبه بتعكسي جوزي عشق ببراءه مصطنعه : انا محصلش ده هو الي بيعكسني وانا بقوله عيب ده انا زي بنتك الجرحي بصحك: محصلش سهير: طب هنشوق الموضوع ده بعدين يلا يختي قدامي علي المطبخ عشق: لا يا سوسو احنا متفقناش علي كده سهير : يلا يابت عشق: حاضر حاضر اهو وركي وخلصوه الاكل وعشق راحت تلبس الطقم بتعها وفجاء الباب خبط فتح ابو اميره وكانت اميره في الاوضه و ام اميره وعشق في المطبخ الجرحي: اتفضل يا حج اتفضل يبني الدمنهوري : يزيد فضلك الدمنهوري: نخش في الموضوع علي طول ياحج احنا جين نطلب ايد بنتك اميره لا ابني اسد اسد اول ما سمع الاسم حس با حاجه غريبه بس شال الموضوع من دماغه الجارحي: بعدك يا حج حد يتكلم طبعا موافق الدمنهوري : يبق نقراء الفاتحه بعد ما قراو الفاتحه الدمنهوري : ايه مش هنشوف العروسه الجرحي:طبعا يا عشق خشي هاتي اميره عشق: حاضر يا عمو عشق دخلت لا اميره واتصدمت

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ملكت قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *