روايات

رواية ظابط حياتي الفصل الثامن 8 بقلم ملك يسري

رواية ظابط حياتي الفصل الثامن 8 بقلم ملك يسري

رواية ظابط حياتي البارت الثامن

رواية ظابط حياتي الجزء الثامن

رواية ظابط حياتي الحلقة الثامنة

ملك: سليم.
سليم بصلهاا بصدمة: انتى مجنونة يابت انتى.
ملك بدموع: دا صرصور ياسليم.
سليم واتنهد بعصبية: يلااا قدامى ياملك وحيات ابوكى ماناقصة.
ملك بدموع وبترجع لوراا: لاء مش هعدى دا صرصور.
سليم اتجمد مكانه لما شاف السكينه بتلف حولين رقبتهاا.
الرجل: ارمى المسدس اللى ف ايدك داا.
سليم: ولو منزلتهوش.
ملك بخوف: هيقتلنى يا ابن العبيطة.
سليم بعصبية: ماتلمى لسان اهلك دا بقاا.
ملك: لاء اناا بحبه كداا ولو مش عاجبك طلقنى.
سليم بصدمة: هو انا كنت اتجوزتك اصلاا انتى هبلة يابت.
ملك: واد انت متقوليش بت وبعدين انت اللى اهبل.
سليم بغضب: قسماا بالله لو محترمتى نفسك لاكون سايبك هنااا وتولعى.
ملك: معلش اوعى كدا يا استاذ وبعدت عن الراجل وراحت وقفت قدام سليم….. سمعنى كدا كنت بتقول اى يا ابو طويلة انت…… عاااااااااااا ودنى ياجدع انت.

 

 

 

 

 

سليم: انتى لسة هترغى قتلته قبل مايخلص علينااا وبصى استعناا على الشقاا بالله…. سليم شالهااا وخرج ببهاا من المكان وركبها العربية.
ملك: انت مين سامحلك انك تشيلنى هااا.
سليم وبيتريق عليهاا: صرصور ياسليم تافهه كنا هنموت بسبب تفاهتك دى.
ملك بصتله بدموع ومتكلمتش.
سليم واتنهد: انا اسف حقك علياا خلاص متزعليش بقاا.
ملك بدموع: انت من ساعة ما شوفتنى وانت بتزعقلى واناا مش عملتلك حاجة ودلوقتى بتتريق علياا واناا والله بخاف منهم اوى مش تفاهه زى ما انت بتقول.
سليم وابتسم على طفولتها: خلاص ياملوكة انا اسف.
ملك ومسحت دموعها: هتجيبلى شيكولاته.
سليم وضحك: ياربى طفلة طفلة حاضر ياستى.
سليم مشى بالعربية وهو مستغرب نفسه.
༺༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻༻

 

 

 

 

 

 

مازن بفرحة: بجد ياسليم طب ادهالى اكلمهاا.
سليم: خد ياعم.
ملك بدموع: مازن.
مازن بحب: اهدى ياحبيبى حقك عليااا.
ملك بدموع: كنت خايفة اوى يامازن.
مازن: اسف ياحبيبتى.
ملك: مازن انا جعانة.
سليم بصلها بصدمة ومازن ضحك: تعالى يا اخرة صبرى وحشتنى لماضتك.
ملك وابتسمت: حاضر.
༺༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻༻
ليل: نور انتى لازم تروحى تعملى متابعة حمل علشان شكلك كدا مش كويس.
نور وابتسمت: حاضر هروح بكراا واعملى يالاا الاكل وانتى ساكتة.
ليل بدموع: ملك لحد لوقتى معرفش عنهاا حاجة.
احمد: ملك جاية مع سليم ف الطريق وكويسة وبتقولك اعملى الاكل بسرعة علشان هى جعانة.
ليل وحضنته: شكراا شكراا.
نور سابتهم وخرجت وراحت اوضتهاا.
احمد: هو حضنى حلو كدا.
ليل بعدت بكسوف: انا اسفة بس لما بفرح بحضن اللى قدامى.

 

 

 

 

 

احمد شالهاا وقعدها على الرخامة: طب بما ان حضنى عجبك واناا عارف انا كلمت باباكى وهاجى الاسبوع الجاى ونعمل كتب كتاب كداا وبعد اسبوع الفرح.
ليل فضلت بصاله بصدمة.
احمد وابتسم: روحتى فين.
ليل: انت بتتكلم بجد.
احمد: بحبك ❤.
ليل: هااا.
احمد: هاااا اى بس.
ليل ونزلت واتكلمت بدموع : احمد هى دى مهمة جديدة.
احمد خدها ف حضنه: والله اناا اسف انى عملت كداا بس ياليل بعد كدا مش هعمل كدا تانى لازم نثق ف بعض ياليل لازم علاقتناا تتبنى على الثقة من دلوقتى صدقينى مش هكدب عليكى تانى وعد.
ليل وابتسمت: ماشى مصدقاك.
احمد: طب اى بحبك.
ليل بحب: واناا كمان بحبك اوى يا احمد.
احمد لسة هيقرب من شفايفها…..
عمر: اثبت عندك ياض انت.
احمد: عايز اى.

 

 

 

 

 

مازن: اولاا بقااا كدا احنا اخواتهاا يعنى ممنوع تقرب منهاا غير لما تكتب عليهاا اومال اى احناا دمنا حامى يابنى.
عمر: بالظبط كدا واتفضل سيب ايديهاا واخرج براا.
احمد ببرود: خلصتوا.
عمر ومازن بثقة: ايواا.
احمد: طيب واناا اخد اختى معاياا فوق ودكر تعالى جمبهاا.
عمر: يابنى اناا اصلاا بقولك اوعى تبعد عنهاا وياك تسيب ايديهاا دى حتى بتحبك يانوررر.
عمر خرج وليل فضلت تضحك.
مازن: طب عمر واستغليت مراته انا بقاا قاعد على قلبك.
احمد: اسرح يامازن.
مازن: ماشى ياعم ربناا يسهلوا.
༺༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻༻
عمر: نور حبيبتى.
نور بدموع: عمر انا خايفة.
عمر خدها ف حضنه: مالك ياروح عمر.
نور: حاسة انى مش هقدر اشوف ابننا ياعمر.
عمر بخوف خدها ف حضنه: متقوليش كدا يانور.
نور فضلت تعيط ف حضنه.
༺༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻༻

 

 

 

 

 

ترن ترن.
ليل: اتفضلوا اذيك يا أسر.
أسر وابتسم: الحمدلله ياليل انتى اى اخبارك.
ليل وابتسمت: فل ياباشاا مين الجميلة دى مراتك.
أسر وابتسم: لاء دى شمس بنت خالتى اختى الصغيرة.
ليل وابتسمت: اذيك ياشمس اناا ليل.
شمس بإبتسامة: اتشرفت بيكى.
ليل وشدتهاا: تعالى معايااا.
༺༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻༻
احمد: اى مالك.
أسر: معرفش بقيت بخاف من احاسيسى دى.
احمد: طب ماتقولهاا يابنى تاعب قلبك لى.
أسر: هى شيفانى اخوهاا يا احمد مينفعش.
احمد: ربنا يريح قلبك ياصحبى.
ليل بإستغراب: هى شمس خرجت بتعيط لى.
احمد وأسر: شمس….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ظابط حياتي)

تعليق واحد

اترك رد