روايات

رواية أحببت مجنونة الفصل السابع والخمسون 57 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة الفصل السابع والخمسون 57 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة البارت السابع والخمسون

رواية أحببت مجنونة الجزء السابع والخمسون

رواية أحببت مجنونة الحلقة السابعة والخمسون

سيف بزعيق… بسرعه بقولك مافيش وقت
نور بنهيار… مش عارفه مش عارفه
سيف بصلها لقها بتترعش واعصابه بين سايبه… مش وقتو وراح فك الحزام
سيف… قربي بسرعه
نور بعياط…مش عارفه مش عارفه
سيف شدها عليه وقعدها علي رجلو وحضنها اول ما افتح باب العربيه نط هو وهي في حضنه والعربيه فضلت ماشيه وتقلبت كانت العربيه اللي وراهم شافت العربيه بتتقلب ومره واحده انفجرت
… الو العربيه اتقلبت بيهم
هند… ازاي سيف راح معاها
… هو والبنت اللي كانت معا كانو في العربيه اتقلبت وولعت بيهم
هند…يا غبي انا مش قولتلك اخطفوها هي بس متأذوش انت والبهايم اللي معاك
… طب هنعمل ايه
هند… غبي غبي
ـــــــــــــــــــــــــــــ
سيف كان حضن نور وهو بينط بيها وواقعو وهما بيدحرجو بس مسكين في بعض نور اتخبطت ومره واحده وقفو سيف بيطلع نور من حضنها
سيف بخوف ولهفه…نور انتي كويسه لقها قفل عنها مش بترد
سيف… نور ردي وبيهز فيها
نور….
سيف بخوف كفيله يوقف قلبه من رعب … لا لا ابوس ايدك ردي فوقي عشان خاطري
نور..

سيف حضنها وبدا يعيط لي تاني مره في حياتو.. عشان خاطري ردي انتي وعديني مش هتسبيني
نور…
سيف بيسمع نبض قلبه لقها عايش فضل ياحاول يفوق فيها… قومي لو فعلا حبتيني قومي متعمليش زايها وتسبيني وفضل يحاول وهو منهار من العياط وخايف وبيبص حواليه مش لقي غير صخور
نور بدات تفوق بوجع مكان الخبطه وجسمها اللي حسه انه كله اتكسر… اهاا
سيف بلهف… نور نور فوقي عشان خاطري ورحمة ابوكي فوقي
نور بتبصلو بتعب ومش فاهمه اي حاجه… في ايه اهااا راسي
سيف حضنها جامد وطلعها من حضنه وفضل يبو”س في وشها كله ورجع حضنها
نور بتعب… راسي ياغبي اهااا ابعد
سيف طلعها من حضنه وبيبتسم وبيمسح دموعه…. كنت فاكرك هتسبيني انا بحبك اووي
نور بصتله لقيت كان بيعيط… انت معيط وحطت ايديها علي خدو بحنيه
سيف مسك ايديها وباسها… خوفت يكون حصلك حاجه
نور…. هوايه اللي حصل ومين دوله بتبص حواليها لقت الدنيا بدات تضلم وحواليها صخور
نور بخوف… احنا فين
سيف ضماها لي… متخافيش.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
عبد الرحمن… افردي وشك بقا
فرح… كان نفسي اروح معاها وبعدين كنت جيت انت كمان
عبد الرحمن… مش هينفع وبعدين مكنتش مطمن
فرح… دوله كلهم بيعتبروني اختهم انت بتتكلم في ايه
عبد الرحمن.. انتي هبله ما انا عارف بس مكنتش مطمن
فرح… او بمعنا اصح مش عايز عموما تمام شكرا
عبد الرحمن… لو بيتزا ونشغل فيلم وفشار ونقاعد لحد الفجر ولا شكرا برضو
فرح بصتله… احلف
عبد الرحمن ضحك… وغالوتك
ـــــــــــــــــــــــــ

في القصر كلهم جم معاده سيف نور
احمد… هو سيف هيجي امتا
امل… مش عارفه انا قلبي مش مطمن
هبه… ياختاااي هنبداء الله يسامحك يا احمد
احمد بضحك… تلاقي بيخرجها
امل… اتصل طيب طمني
شهد… صحيح
احمد رن… الاتنين قفلين الفون
مازن… يبقا لسه في شركه
تهاني.. ان شاء الله خير ومادام سيف معاها اطمني وربنا معاهم هما الاتنين
ياسين… بس علي ما اظن اخر مره قالي انهم خلصو شغل
اميرة… طب ممكن يكون فعلا بيخرجها
سلمي… ياجماعه في ايه هي اول مره يتأخرو
امل… لا مش حكاية كده انا قلبي مش مرتاح
مازن مسك الفون لقه رساله نور كانت بعتها لما كان بيسال عليها قالت ان فضلهم ساعه
مازن…وهي من تالت ساعات بعتالي انها هتروح
ياسين… استنو اسال عبد الرحمن اكيد معاهم
ــــــــــــــــــــــــ

سندس… الو
اشرف… عامله ايه
سندس.. الحمد الله وحضرتك
اشرف… ايه حضرتك دي متقوليلي اشرف احنا يعتبر صحاب ولا لا
سندس… اها طبعا تمام في حاجه ولا ايه
اشرف… هاا لا قولت اطمن انك. بخير كنت شايفك النهارده ديخه شويه
سندس ضمت حواجبه وابتسمت… انا لا الحمد الله
اشرف… طيب كويس انتي بخير يعني
سندس… اها الحمد الله انت كويس
اشرف… بخير طول ما انتي بخير والله
سندس ابتسمت بكسوف.. ايه
اشرف اتوتر… هااا لا قاصدي يعني تمام
سندس… دايما
اشرف… يارب
سندس… طيب عايز حاجه
اشرف… اها لا اهالالا
سندس ضحكت بس ما بينتش.. اها ولا لا
اشرف… سلامتك
سندس… ايه
اشرف… عايز سلامتك
سندس… ميرسي باي
اشرف… باي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند نور وسيف
نور… سيف انا خايفه ما تيجي نمشي الدنيا ضلمه
سيف حضنه… معلش لزم نفضل هنا شويه اكيد واقفين
نور… هما مين دوله
سيف… راجالة هند
نور… نعم هما دوله مش من شغلك
سيف.. لا لا دا هند بعتهم علينا بس اقسم بربي ما سبها
نور… سيف هو ممكن تعبان يطلع يا كولنا
سيف بصلها… طب يقرصنا ماشي ايه ياكولنا دي لا متخافيش انتي فونك فين
نور… في العربيه صحيح هي فين
سيف… هي امي اللي نطت معايا ولا مين العربيه انفجرت اساس
نور ضربت بكف ايديها علي صدرها… ينهار اسود انفجرت دي شكلها غالي انفجرت ازاي
سيف بصلها… هو ايه اللي ازاي وقعت ونفجرت
نور… يخساره دي جميله
سيف… في داهيه كان زمانه احنا فيها الحمد الله
نور سمعت صوت كل”ب… سيف سامع
سيف… ايه

نور… ايه ايه وراحت قاعدت ولزقة جنبه صوت كل”ب يبني شكله جي علينا انا بدات ما شوفش
سيف… ليه مالك انتي كويسه
نور… انت عبيط الدنيا ضلمه وبضلم اكتر
سيف…دا انتي كنتي بين الحياه والموت لم لسانك بقا وتلمي شويه
نور رفعت ايديها وبتحول تمسك وشه مسكت دقنه… هو انا كنت بشتغل رقصه متحترم نفسك
سيف…اوعي بضايق اساس من ضلمه
نور…نور احيه ينهار اسود
سيف بلهفه…في ايه
نور… الفون كده ولع هووكمان
سيف بيزقها بعيد عنه…اوعي اوعي هتشليني
نور ضحكت… خلاص ومسكت في دراعو قلبك ابيض
سيف ضحك…انتي سيبه اننا كنا هنموت ومسكه في حاجات تافه
نور بزعيق… تافهه ايه الفون دا كان ب5الف جنيه كنت جيبه بالقسط كان كل ما اروح ادي فلوس يزغرلي اكني جي اشتمو مش اسدو والعربيه بتاعتك اكيد غاليه انا مستغرابه برودك
سيف… الفون ولا انا يا نور
نور سكتت..بعد الشر انت طبعا
سيف…يبقا خلاص
نور ضحكت…تلاقيك بتشتمني في سرك اني سبب عارف انت طلعت مش شرير زاي ما كنت اتخيل
سيف رفع حاجبه بستغراب…شرير ليه
نور… اصل انت كنت علطول لما كنت اعملك حاجه تقولي متلعبيش في عداد عمرك ومكنتش بتيجي ناحيتي اما هي عملت
سيف باس راسها… واللهي لا هجبلك حقكك
نور… بلاش اللي زاي دي معندهاش رحمه احنا نعمل بس محضر انها كانت عايزه تأذينا
سيف… وانا مش ربنا عشان ارحمها
نور حست في حاجه بتمشي علي رجلها…عااااااا لا لا الحقني ياسيف
سيف.. ايه ايه مالك
نور…حاجه علي رجلي. وقامت وجي تمشي وقعت تاني
سيف لحقها…اتهدي واقاعدي مافيش حاجه
نور… وربنا في وربنا انا لقيت انا حسه
سيف شدها وقاعدها علي رجله … طيب تعالي وبيحضنها ايه دا
نور… ايه

سيف حسه ان الدريس اتفتح…ايه دا
نور ضربته علي ايده…احترم نفسك انت مش محترم
سيف ضحك… ياشيخه اتلهي هووانا شايف حاجه
نور… ايدك يا بابا
سيف…لي علمك انا جوز
نور…متنيله قاعده القاعده دي مالو مش جوزي مش هقاعد كده
سيف ضحك.. كتر خيرك
نور…سيف هنفضل كده لحد امتا
سيف…مش عارف بس لزم نقاعد.شويه
نور.. انا سيكا وهعمل
سيف…تعملي ايه
نور…ايه اللي هتعملي ايه هعمل زاي اي حد
سيف…ايه مش فاهم
نور بنفذ صبر… هعمل ايه يعني في الوضع دا اكيد علي روحي
سيف بصدمه..نعم
نور…ه”شخ يا سيف عارف الش”خه انا عايزه اعملها ايه الغباء دا ياربي
سيف…ايه القرف دا ياربي انتي انسانه مقرفه
نور…لا حول ولا قوة الا بالله طيب لو سمحت بليز انا بعد بضع دقائق سوف اعمل ببيي
حلو كده
سيف ضحك وضما لي جامد…بموت فيكي
نورضحكت بنرفزه…وانا هموت وهعملها علي روحي
سيف باسها من خدها… بطلي رخمه بت صحيح لو كنت حصلي حاجه كنتي هتعملي اي
نورضحكت…مبدائين اول شئ هروح اعمل حمام
سيف…ياربي
نور بضحك… اسمع بس تاني حاجه هعيط كتير بقا ومش هاكل ومش هتعامل مع حد وهنصدم اتعب يجيلي جلطه اموت واجيلك واجي وقرفك نيهاهاهاهاها
سيف..عارفه من كرم ربنا انك مش شايفني عشان كنتي هتلاقي نظر اقسم بالله كفيله بكل الشتيم
نور ضحكت ومسكت وشه وبتحسس…

سيف…بتهببي ايه عيني
نور… اصبر بس وباسته من خدو بحبك
سيف ضحك…ربنا يهديك
نور بضحك..حسه اننا باردين يعني عربيتك راحت والفون بتاعي وقاعدين نضحك
سيف…يادي ام الفون اللي شغل دماغك هجيبلك الاحسن
نور…لا ياعم انا هجيب
سيف…اقفلي بوقك
نور… ما كفايه بقا عايز ه اروح بجد بوم كمان وهبهدل الدنيا
سيف ضحك… لوبنت اختي مش هتبقا كده وبعدين ايه بوم دي يا مقرفه قومي
نور قامت… اهو
سيف…اصبري اطلعي براحه وخالي بالك
نور…ليه
سيف بهمس..عشان لو واقفين نعرف نتصرف
نور بهمس…. حاضر بس انت بتتكلم كده ليه هوفي حد غيرنا
سيف بهمس…الله يسترك هتجلط اكيد عشان محدش يحس بينا
نور…اممم طيب
وبداءو يطلعو نور كانت هتقع ولسه هتصوت سيف حط ايدو علي بوقها
سيف…اهدي نور هزت راسها بمعنا حاضر فا طلعو لقو فعلا عربيه واقف
سيف جز علي اسنانه…يابنت الكل”ب
نور… ايه في ايه
سيف شاور علي بوقه انها تسكت…هوشش
نور بترفع راسها تبص راح نزل راسها…
سيف بهمس… بطلي غباء اسكتي
نور بهمس…عايز اشوف اشمعنا انت

سيف بصله بنفذ صبر… بجد مش لقي رد المره الي جي هديكي بضهر ايدي اتلمي
نوربصتله بغيظ… متربتش
سيف لقه حد جي عليهم نزل لي تحت شويه واخد نور في حضنه. بهمس… مطليش صوت
نور بصتله وعنيها بين عليه رعب هزت راسها بمعنا حاضر
سيف حس ان اعصابها سابت شالها ومشي بعيد شويه عنهم وبيبص لقهم واقفين ناحيه ما العربيه انفجرت فاهم انهم عرفو انهم لسه عايشين
سيف نزل بهمس…هما تقريبا عارفين اننا لسه عايشين
نور بنبره خوف … سيف انا بجد هموت من الخوف انا مش خايفه علي نفسي انا خايفه يحصلك حاجه بسببي اكيد هي قصدني انا مش انت
سيف… اهدي عشان خاطري.
نور… انا اسفه بص انا هطلع اكيد هيتلهو فيا وانت امشي
سيف بصله… اقفلي بوقكك
ــــــــــــــــــــــــــــــ
ياسين… مش عارف يعني كده ازاي بيقول ان بقالو اكتر من تالت ساعات سايبهم
امل… انا مش مطمن. انا عارفه والله دي حته مني بنتي فيها حاجه
اميرة… اهدي سيف معاها
امل… قلبي وكلني علي الاتنين سيف انا مربيه وحسه انهم في مصيبه
شمس.. قدري الخير يا امل مش كده
تهاني… ربنا يستر باذن الله
هبه… انا عمري ما خوفت بس بجد انا حسه في حاجه فعلا
ادم مسك الفون لقه خبر ان عربيه اتقلبت. بيقراء لقه موصفات عربية سيف
ادم… مش معقول لا لا اكيد كدب
نورين… في ايه يا ادم.
امل بعياط…. حصلهم حاجه ادم بص خاف يحصلها حاجه
ادم… لا لا دا صحبي مسك واحد مهم انا هروح اعرف التفصيل ياسين انت ومازن واحمد تعالو معلش عشان عربيتي عايزه بس تتزق
ياسين شك في شئ… تمام
مازن واحمد.. حاضر

شهد بهمس … ربنا يستر ولقت برضو الخبر انصدمت وطلع ليهم
اميرة بشك… طلعت وراهم
اميره… ادم في ايه اخويا ونور حصلهم حاجه
ادم… لا ياروحي انا رايح لي صحبي بس ادخلي
شهد بنهيار… احمد اخويا عمل حدثه دي عربيته انا متاكده
ادم… هششششش بس
اميرة بعياط… بتهزرو انت بتكدب عليا
احمد… ازاي
ياسين… هما فين
مازن… هما حصلهم حاجه
شهد… مش عارفه مش عارفه
ادم….اهدو مينفعش ماما امل تعرف دي عندها القلب وهي اساس تعبانه ممكن تروح فيها اهدو انا هروح انا و احمد وياسين ومازن نعرف وبعدين الخبر بياكده مش لقين اثار للي كانو ركبين العربيه اهدو اكيد بخير
اميرة بيعيط… هو اكيد بخير صح اكيد هو ونور كويسين
ادم…باذن الله
شهد… بس ايه اللي ودهم علي الصحراوي مش طريقهم
ادم…مش وقته اهدو كده وطلعو ومتبينوش ومحدش يعرف تمام اطلعو يلا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
فرح… يعني نور لحد دلوقتي مروحتش ازاي
عبد الرحمن… مش عارف اهدي اكيد بيفسحه وعبد لرحمن كان من جوه خايف لان كان حاسس في شئ
فرح…ليكون هند دي عملتلهم حاجه
عبد الرحمن….انتي عبيطه لا طبعا تلاقي بيخرجها
فرح… طيب ازاي ما وصلوش وعلي كلام نور هتروح مش هتخرج
عبد الرحمن…عادي يا فرح غيرت رائيها اهدي
فرح… انا خايفه
عبد الرحمن… متخافيش خير باذن الله تعالي نصلي وندعي ان شاء الله خير
ــــــــــــــــــ

نور كانت واقفه وبصا لي سيف مديه ظهرها للعصابه وسيف واقف قصادها لقت في حد جي من ضهر سيف بهمس..سيف سيف
سف… ايه
نور بهمس…في حد.جي وراك
سيف جز علي اسنانه بهمس… متتحركيش اول ما يقرب اعملي اي حركه
نور قلبه صوت دقتو كان مسموع هزت راسها بمعنا حاضر اول ما قرب فعلا نور شدت التيشرت بتاعو راح سيف في لمح البصر كسر رق”بته من غير ما صوت يطلع
نور برقته وجسمها فضل يتنفض من منظر سيف فتشو واخد الفون منه والمسد”س بتاعو وحطو في الارض براحه عشان محدش ينتبه ليهم من مصدر الصوت
سيف بيبص لي نور لقها عماله تاخد نفسها بسرعه وجسمه بيتنفض بطريقه ملحوظه جدا وتقريبا خاف منه
سيف بهمس وحط ايدو علي خدها بحنيه..اهدي معلش كان لزم اعمل كده يا اما ممكن يأذيكي وانا مش هسمح بحد.يقربلك
نور بصله وخايفه.. عايزه ماما
سيف ضم حواجبه وتأكد انها خافت منه….نور متخافيش واللهي لوماكانش حصلو كده كانو مش هيسبونا
نور…. كنت خطبو مش تموته
سيف…كانو هيجو علي مصدر الصوت اللي زاي دوله بيموته واديكي شايفه كل واحد.مسك سل”اح اهدي هرن علي حد يجي بسرعه انتي رقبي من ورا وانا هرقبهم من هنا
نور…حاضر
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ادم ومازن كانو ركبين مع بعض وياسين واحمد مع بعض وكلهم رايحين علي المكان اللي في الحدثه
ادم…حاسس انها مقصودها
مازن.. اكيد مافيش اي طريق لي سيف يخلي يروح للصحراوي انا خايف ليكون فعلا حصلهم حاجه
ادم… اكيد سيف اتصرف ربنا يستر
مازن…نور بتخاف لو فعلا محصلهمش حاجه الخوف كفيل يجراره حاجه.
ادم… ماما امل مش هتستحمل ربنا يستر بس مين دا اللي هيستنا ويأذي لما نور تكون معا
مازن…مش عارف ليكون حد.من قريب اهل ابوها
ادم…لا لان نور اتنازلت عن كل حاجه ومعملتش اي اجراءت تخلي حد فيهم يأذيها دا غير انك متنساش معمول ليهم محضر بعدم تعرض واللي زاي دوله ياخافو
ــــــــــــــــــــــــ

ياسين… انا متاكد انها مش صدفه
احمد…ومين قالك اكيد في حاجه ودي عن قصد
ياسين… ومين هيأذي سيف دا كله بيخاف منه
احمد.. تقريبا المقصود نور
ياسين… لا طبعا نور مالهاش اي اعداء دا غير ان مين هيستفاد من كده
احمد..مش كان في حوار مع اهل ابوها
ياسين…لا دا نور بياع كل شئ ليهم
احمد…بمعنا
ياسين..متنازله عن اي حاجه طب مافيش اي حد من شغلكم ممكن يكون المقصود سيف
احمد… سيف اي عمليه محدش بيعرف انو طلعها اساس هما عارفين انه رائد لكن ايه ميعرفش العمليه اللي قايم بيها
ياسين.. دماغي هتتشل ازاي طيب ومين
احمد…مش عارف لقه فونه بيرن من رقم غريب
احمد…الو مين
سيف…انا سيف
احمد بفرحه…سيف انت كويس
ياسين.. سيف طمني نور كويسه
سيف..اسمعني مش وقته لو جمبك دا ياسين افتح الاسبيكر بسرعه وسمعوني كويس بس متعرفوش حد
سيف… انا مش عارف اتحرك محوطين المكان اللي انا في دا فون واحد منهم مش رقمي وهقفلو بعد ما اخلص عشان ميعرفوش حاجه المهم انا مش عارف انا فين بالظبط انا عملت حدثه ولسه في مكاني
احمد… انا عارف
سيف…حلو اووي هما اربع انا خلصت علي واحد وقدامي اتنين كده في التالت ودا اكيد بيدور علي الجانب التاني انا مش عارف اتصرف لان نور معايا
احمد… تمام حاول متتحركش من مكانك احنا قربنا انا معايا ياسين وادم ومازن ورايا
سيف…تمام خالي بالكم يمكن في غيرهم انا مش متأكد
ياسين…هما مين دوله اساس
سيف.. مش وقتو بسرعه
احمد…انا هتصرف خالي بالك انت بس باي.قفل وكلم ادم.
احمد…ادم اسمعني كويس وفتح الاسبيكر انا دلوقتي سيف كلمني هما تمام بس في راجاله محوطه المكان في نفس المكان الحدثه انا هدخل انا وياسين وانتم خاليكم محوطين ضهرنا تمام
ادم…تمام نور كويسه صح كلمتك
احمد…لاسيف هو اللي كلمني وقفل معا وكلم ماجدي وفاهمو اللي حصل هو وعز وقفل
ـــــــــــــــــــــــــ

سيف…اهدي يانور
نور.. مش عارفه اخد.نفسي
سيف بصلها ولقه وشها مزرق…لا ابوس ايدك اهدي عشان خاطري
نور بخوف.. هووممكن عفريتو يطلع
سيف…ايه
نور…اللي وراك دا شكله يخوف بيبرق
سيف بص ورا… لقه فتح عينه راح بعدو وقفل عينه
نور بدات تعيط….
سيف…لو سمعو صوتنا هيخلصو علينا اهدي عشان خاطري خلاص هانت
نور… خايفه
سيف ضمها لي… انا اسف عشان خاطري اهدي
بعد وقت احمد وصل هو وياسين ولحظو اتنين رايحين جاين ومهم سلا”ح
احمد… حلو اووي
ياسين….دوله شكلهم مجرمين
احمد…ما اكيد ايه السوال دا.
ياسين…مش فاهمني مش سهل نقدر نخلص عليهم حتي وفي واحد.تالت
احمد كلم ادم… الو اقفو بعدي بشويه انا وصلت
ادم…شايفك تمام
احمد.. بص هو في واحد. مش ظاهر ودا انا مش عارف فين بس اكيد بيدور عليهم الجانب التاني بس انا معرفش سيف في انهي جانب والفون اتقفل
ادم…انزل ادور طيب انا ومازن
احمد…لا خاليك عز وماجدي جاين اول ما يجو خالي ماجدي ينزل من الجانب وعز من جانب وانا وياسين هنحاول نلهي فيهم شويه اها متتحركوش عشان لو في حد ورا نعرف
ادم…تمام
مازن…ومننزلش احنا ليه
احمد…هما هيتصرفو لان الناس دي اتعاملنا معاها يامه
ــــــــــــــــــــ

سيف بيطلع يبص لقه عربيه احمد دخله… جم اهدي خلاص
نور بصتله وبعياط….هما جاين هنموت خلاص
سيف…لا احمد اهدي هششش
ــــــــــــــ
احمد…في حاجه ولا ايه يا شباب
واحد.من اللي واقفين… لا العربيه عطلنا بس
ياسين…خلاص ننزل نساعد
التاني… لا قصدي في ناس كده كده جايه
احمد…ياصحبي عادي مافيش مشكله.في نفس الوقت ماجدي وعز وصلو ونزلو علطول يدورو علي سيف ونور
الاول… ما فيش داعي شكرا
ياسين نزل… عيب دا احنا حتي اولاد بلد ونفهم في الاصول
التاني بص لي صحبو بغيظ انهم مش عارفين يتصرفو…
ـــــــــــــ
نور بخوف…سيف في حد.تاني
سيف بيبص لقه عز… دا عزمتخافيش
نور استخبت في سيف وبتداري في…
سيف…وربنا عز اهدي
نور… سيف الدريس مقطوع سيف ببص ايه انت يابني بتبص علي ايه
سيف… استني وقلع الجاكت وال تيشرت
عز…سيف

سيف… استنا خاليك بعيد بس احمي ضهري
عز..في ايه طيب
سيف…ابعد.بس اديني ضهرك. متبصش
عز فاهم بعد سيف مسك التيشرت من عند رقبه وفتحو شويه
سيف…ارفعي ايدك نور رفعت ايدها لبسها وفضل ينزلها لحد ما اكنها بقت جيبه وغطت جسمها
سيف… يلا
نورجي تتحرك كانت رجليها تسيب مره واحده وتقع وسيف يلحقها راح شالها
سيف… اهدي خلاص
من الناحيه التاني
ماجدي لقه راجل رمه طوبه وستخبه ورا صخره راجل راجع يشوف راح جه من ورا في لمح البصر ك”سر رق”بته ومات وفضل يدور ليكون في حد تاني مالقاش رجع زاي ما جه لقه سيف ونور مع عز
مازن جري هو وادم لقو ادم دراعو متبهدل وفي جروح بسبب لما نط ونور رجليه بين ان فيها جرح
مازن…حصل ايه
ماجدي… انتم كويسين
سيف..خير الحمد الله حد بس لزم نتحرك
مازن..نور مالك
نور…عايزه اعمل حمام
كلهم ضحكو
سيف بصلها وعنيه ضحكت..يلا عشان دي من الصبح وهي علي كده
عز…تمام ادم خدهم انت وانا وماجدي هنتصرف بسرعه بس
ــــــــــــــــــــ

تسريع الاحداث
ادم اخدهم وركبو واول ما اتحركو بعيد عز وماجدي راحو لي العصايه من ضهرهم وكان احمد. فاهم فضل يتكلم معاهم وماجدي وعز غفلوهم واخدو منهم السلاح راح ياسين واحمد ضربهم والاربع فضلو يضربو فيهم وكتفهوهم وحطهم في العرببه بتاعتهم وماجدي اللي ساق بيهم وعز اخد عربيته واحمد وياسين ركبو وكلهم اتحركو ونور وسيف وصلوالقصر وسيف دخل كلهم اتخضوومن منظرهم وهو سيف شيلها ادم حكلهم وسيف اخد نور وطلع
نور… انت عايز البتاع دي وشاورت علي تيشرت
سيف بيحاول يهزر عشان تفك… لا اقطعيها زاي ما قطعتي اخواتهم
نور بصتله… عدي للتك بجد تعبانه
سيف…يابت دا انتي متشفلطه
نور… اصماله عليك
امل…نور واخدتها في حضنها ياروحي وربنا قلبي كان حاسس مين اللي عمل كده
سيف..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية أحببت مجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *