روايات

رواية وكان القدر رأي اخر الفصل الثالث 3 بقلم كيان

رواية وكان القدر رأي اخر الفصل الثالث 3 بقلم كيان

رواية وكان القدر رأي اخر البارت الثالث

رواية وكان القدر رأي اخر الجزء الثالث

رواية وكان القدر رأي اخر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم كيان
رواية وكان القدر رأي اخر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم كيان

رواية وكان القدر رأي اخر الحلقة الثالثة

 

نريمان بصدمة : انت بتعملي ايه هنا ….؟!
كيان بتوتر :…..
كريم باستغراب مقاطع كيان من ان نريمان تعرف كيان ومن وتوترها بهذا الشكل و الحزن الي ظهر علي ملامحها
كريم بعدم فاهم : ممكن افهم في ايه و ايه الي بيحصل ده
نريمان بصعبية : دي البنت الي عمر لله يرحمه كان بيحبها وهي كمان السبب ان هو يبعد عننا وكنت السبب في م’وته كملت بحزن و بعصبية شديدة : ممكن بقا اعرف انت جاية هنا ليه و بتعملى ايه هنا ي بجح’تك ايه جاية كمان تلفى علي كريم من بعد عمر

 

 

كيان والصدمة كانت الشي الوحيد الي مسيطر عليها هي ازاي بتكلم عنها كده ازاي بتكلم علي حبها لعمر وم’وته بطريقة دي
كريم بعصبية وصوت جمهوري ردي عليا : الكلام ده صححححح
كيان :……
وقعت علي الارض مغمى
عليها
كريم جري عليها بصدمة وخوف : كياااان فوقي كيااااااان
نريمان بصعبية من كريم : كريم انت بتعمل ايه سبيها تم’وت دي كانت السبب في بعد عمر عنى
كريم بصوت جمهوري : نريمان اطلبي الدكتور مش وقته الكلام ده احنا منعرفش حاجه ومش هسبها بالوضع ده وافضل
اتفرج عليهااااا بقولك اطلبي الدكتور حالياااا
نريمان بصعبية : حاضر ي كريم من شوف

 

 

كريم في نفسه اكيد الكلام ده مش صح كيان عمرها ما تكون كده واكيد ملهش علاقه بعمر
اتفضل
احمد : في ايه ي جماعة صوتك جي …..
احمد بصدمة : ايه ده في ايه ي كريم كيان مالها انا مش فاهم حاجه
نريمان انت هنا
كريم مقاطع احمد : مش وقته ي احمد انا هبقى افهمك كل حاجه بعدين
انا هروح المستشفى الدكتور الحم’ار ده أتأخر اوي
نريمان بصدمة واستغراب من خوف كريم علي كيان بطريقة : لاء ولله ي بشمهندس كريم خايف عليها اوى كده ليه
كريم شلها وخارج بيها كأنه لم يستمع الي كلام أخته
احمد تعالى وراء يلا
بعد مرور دقائق وصل احمد المستشفى : عايز دكتورة هنا ي شويه بها’يم
اتكلم باحترام ي استاذ انت هنا في مستشفى محترمة اتكلم بأدب
والمستشفي دي بقا إسمها ايه

 

 

مستشفى المنشاوي
وانا كريم المنشاوي صاحب المستشفى دي وكمل بصوت جمهوري : فين الدكتوررررة الي هنااااا
دخلت كيان من الدكتورة
لو حصل ليها ايه حاجه مش هر’حم حد فيكم
احمد باستغراب شديد لحال كريم : خالص ي كريم اهدي انا اول مرة اشوفك متعصب بطريقة دي
ممكن بقا افهم في ايه
كريم بحزن : دى تكون البنت الي كان بيحبها عمر زمان قبل ما يمو’ت
احمد : هي دي …..؟!!
حريم بعصبية وحزن : مش عارفه عقلي مش قادر يستوعب ي احمد …! في علامات استفهام كبيرة جدا …..!!!
انا هستنى لحد ما تفق و افهم منها كل حاجه و لو كنتي مش هرح’مك ي كيان
احمد : اهدي بس ي كريم
في مكان اخر نريمان بانهيار و في ايدها صورة لعمر : ليها عملت فيا كده ي عمر ليهااااا مشيت وبعدت عنى ليه روحت حبيتها هي وسبتنى انا ده انا الي كنت بحلم بيك طول عمرى انا الي كنت استحق حبك مش هي هي مكنتش بتحبك ولا عمرها حبيتك انت لدرجة دي مكنتش شايف حبى ليك
انا بكره’ك بكره’ك ي كيان
تلفونها رن
ردت بدموع وصوت متقاطع من شدة البكاء
الو و ي مامي

 

 

الام باستغراب لصوت نريمان : مالك ي روحي فيك ايه
الو الو نريمان حبيبتي ردي عليا
في المستشفى
خير ي دكتور كيان مالها وليه مكنتش بتفق
الدكتوره : اهدي ي بشمهندس هي حصلها انهيار عصبي حاد
كريم بصدمة وبحزن : ممكن ادخل اطمن عليها …؟!
اكيد اتفضل
احمد بحزن علي حال صديقه : اهدي ي كريم احنا لحد دلوقتي منعرفش ايه حكايتها
كريم : انا مش عارفه ليه هي بذات الي تدخل قلبي ليه قلبي اختيارها
اكمل بحزن انا هدخل اطمن عليها
وانت روحي شوف نريمان هي كنت منهارة في المكتب

 

 

موبايل احمد رن
احمد باستغراب : كريم دي مامتك
طيب رد عليها : الو ايه طيب ي طنط كريم معايا متقليش احنا هنروح ليها حالياً
كريم باستغراب وصدمة : في ايه ي احمد و ماما عايزك في ايه
احمد بحزن : نريمان ي احمد
بصدمة مالها نريمان رد
احمد : …..
كريم بصدمة واستغراب : مالها نريمان ي احمد
احمد بدموع : نريمااان
😱😲

 

يُتبع ..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *