روايات

رواية أحببت مجنونة 2 الفصل الاول 1 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة 2 الفصل الاول 1 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة 2 البارت الاول

رواية أحببت مجنونة 2 الجزء الاول

رواية أحببت مجنونة 2 الحلقة الاولى

بعد ما الفرح خلص كل واحد طلع واخد مراتو وكانو مجهزين الشنط عشان تاني يوم كل واحد هياخد حببتو ويسافر لي مكان غير التاني اما باقي العيله سلمو عليهم ومشيو لان مكانوش حابين الفندق
ــــــــــــــــــ
عند ادم
ادم… احم لقمر دا بقا بتاعي
اميرة بلعت ريقها… ايه انت بتبصلي كده ليه
ادم ضحك علي وشها اللي فعلا بقا طماطم… في ايه هو انا عملت حاجه لسه
اميرة … ادم هزعل منك ابعد
ادم بيضحك وبيقرب واميره بترجع لي ورا …هو ايه اللي هزعل انتي مراتي والنهارده فرحانه يابنتي
اميرة بتوتر … الف مبروك ابعد بقا فضلت ترجع لحد ما خبطت في الحيطه
ادم حاوطها ونزل لي مستوه طولها… بحبك
اميرة ابتسمت بخوف وكسوف… شكرا
ادم ضحك وشدها وحضنها… وربنا ما مصدق انك بقيتي خلاص ليا انا
اميرة اتخضت اول ما حضنها اطمنت وضحكت.. ولا انا بحبك اوووي
ادم بعدها… بجد

اميرة…عارف مش وقته لكلام دا وممكن تضيق بس انت عوضني وتاكد انك اول واحد حبيتو وان زمان دا كان هبل
ادم ضم حواجبه وضايق انها فاكره اللي فات…
اميرة بصله بحب وفرحه….. انت بجد لو لفيت الدنيا مش هلاقي في حنيتك وحبك دا ليا ربنا يحميك ليا واشوفك دايما في احسن حال
ادم حط ايدو علي خدها بحنيه وبصصلها بحب وبيقرب .. انتي اللي بالدنيا عندي واحلي حاجه حصلتلي وبيقرب منها
نسيبهم بقا عيب🙂
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
عند ياسين
ياسين بنفز صبر… نورين وحيات امك انجزي بقا وطلعي من الحمام
نورين وهي في الحمام بتوتر وكسوف … البتاع عريان اوووي يا ياسين
ياسين… اسكتي النهارده فرحانه يابت هو ايه اللي عريان انا جوزك ياختي يلا بقا
نورين…طب غمض عينك بقا
ياسين با لامبالاه… نعم لا وعلي ايه انا هروح القصر بقا بلا دخله بلا نيله
نورين بنفذ صبر.. انت طلعت قليل الادب
ياسين ضحك…. اها يلا اطلعي انتي بقا
نورين.. غمض عينك
ياسين بخبث وتمثيل… براحتك ايييييه دا وفضل يهبد برجله

نورين بخوف… في ايه
ياسين… الحقي صرصار دخل عندك مالحقتش امسكو خالي بالك شكلو قبل ما يكمل كلامه كانت نورين طلعه وفي حضنه وبتصرخ
نورين…عاااا لا لا لا
ياسين بضحك واحضنها جامد… دا انا هشكر كل الصراصير اللي خلتك تطلعي
نورين بصتله وفاهمت…اها يا جزمه وبتبعدو
ياسين ضحك…. مش عيب تقولي لي جوزك كده
نورين.. اوع بعينك لو لمستني
ياسين بتمثيل بنبرة الحزن وحضنها…نورين انتي مش حبني
نورين بصتله بحب …لا واللهي انت فاهمتني غلط انا مكسوفه ومتوتر صدقني
ياسين بيقرب منها اكتر… بجد وباسها من خدها بحنيه
نورين اتكسفت وحضنته
ياسين بعد عنها … بحبك وقرب
ـــــــــــــــــــــــــــــ

احمد…. الله يقطع نفسك يابعيده اتهدي بقا
شهد بضحك.. بالله عليكي كنت بشوف كده في الافلام
احمد… انا مال امي اقاعدي بقا الاوضه اتشقلبت عيب كده لما افضل اجري وراكي
شهد… خساره فيا
احمد… هو ايه اللي خساره فيا هو سندوتش.دي صحتي ودي اهم حاجه نهارده الله يحرقكك
شهد ضحكت…انت متربتش
احمدغمز وضحك…تعالي ربيني بقا يلا
شهد ضحكت ووشها احمر….بطل بقا وتلم
احمد بيقرب منها.. بحبك
شهد بضحك… طيب شكرا ابعد بقا وبتزوقه مسك ايديها
احمد ضحك…اخيرا وباسها من خدها بسرعه وهو بيضحك
شهد ضحكت بنرفزه… انت وربنا ماتربيت ابعد
احمد ضحك… لا دا انا تربيه وحشه اوي تعالي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
مازن كان محاوط سلمي وهي ضمه نفسها
سلمي… وربنا لو ايدك لمستني بس للتك مش هتعدي احنا اساس مفروض فرحانه يكون بعد التخرج
مازن… دا انا اللي سيكا وهخرج عن شعوري

سلمي…مازن بجد هزعلك
مازن غمز… لو منك علي قلبي زاي العسل يا عسل
سلمي ضحكت… بجد انا مش مستعد
مازن… طب استعدي يلا واحد اتينن تالته
سلمي بصتله وضحكت جامد من قلبها…. انت بتعمل ايه
مازن باسها من خدها وضحك.. بخليكي تستعدي اهو يلا وباسها تاني من خدها
سلمي ضحكت…عدي للتك بقا
مازن…هقولك سر بس وعد متقوليش لحد
سلمي بفضول…وعد ها قول وتعدلت وبصتله
مازن ضحك…لا مش اي سر دا دا مهم بذات النهارده
سلمي ضحكت…انت متربتيش
مازن… تعالي بقا
ـــــــــــــــــــــــــ
عبد الرحمن…. انتي عبيطه هو ايه اللي حرام
فرح… اها عيب كمان
عبد الرحمن بصلها وفاهم انها بتستهبل… فرح متستهبليش
فرح… خلاص وقت تاني مش لزم النهارده وجريت من قدامه
عبد الرحمن ….نعم انتي عايزه فضحتي تبقا ب جلاجل يختااااااي مكانش يومك يا عبدو
فرح ضحكت…في ايه متتلم

عبد الرحمن قاعد وربع راجله في الارض ورفع ايدو الاتنين وفضل يوديهم ويجبهم… دي سمعتشي هتتحدد النهارده جي تقولي يوم تاني دي كانت عمتنا فضحتني ولا ولاد خالي يشمتو فيا اخس مكانش العشم ياختااااي وفضل يخبط علي راسو
فرح فضلت تضحك…هموتتت.انت بتعمل كده ليه وراحت قاعدت بالعافيه جنبو بسبب الفستان
عبد الرحمن… انتي عارف لو محصلش كده النهارده يتقال عليا ايه
فرح بضحك…ايه
عبد الرحمن همس…”””””
فرح تنحت….احيه
عبد الرحمن… وانتي عارفه عمتي يرضيكي
فرح بلعت ريقها بكسوف وخوف… لا
عبد الرحمن شدها وقام وشالهاغمز …يبقا الف مبروك
ــــــــــــــــــــــــــــ
نور بتوتر وطلعت من الحمام وسيف قاعد… احم
سيف ابتسم وقرب منها… في قمر كده
نور نفسها كان بتاخدو بالعافيه وبتترعش…
سيف حس جسمها بيترعش ضحك علي كسوفها..اهدي ياروحي مافيش حاجه
نور ابتسمت بضيق سيف بيرجع شعرها لي ورا وبيقرب منها نور زقتو بعيد عنها
سيف استغرب رد فعلها… في ايه انتي زعلان مني

نور بتوتر و ارتباك… لا لا بس ابعد
سيف ضم حواجبه بصله ومش فاهم…نور في ايه
نور بصتله وبدات تعيط….
سيف…في ايه مالك طيب في حاجه حصلت مني زعلتك نور وقعت في الارض وفضلت تعيط
سيف بلهفه…اهدي وقاعد جنبها في ايه انا مش فاهم طيب
نور بيعياط…انا اسفه
ـــــــــــــــــــــــــــــ
في قصر العوضي
امل في واضتها مع نفسها… كنت قولتلو ولا لا بس نور مكانتش هتسامحني قلبي مش مطمنه عليها ياريتني كنت فاهمتو كل حاجه عنها اكيد ممكن يطلقها
العقل…لا لا دا بيحبها
امل… مين هيستحمالها محدش واقف جنبها غير ابوها واحنا ووخدين عهد ما حدش يعرف عشان ميقللش منها
العقل… بس لزم يعرف وكان اختار بدل ما يفكرها مجنونه اوورفضه زاي ما قالو عليها
امل… لا لا انا عايزه اطمن
،ــــــــــــــــــــــــ

في نفس الوقت سيف كان قاعد قصاد نور وهي بتعيط وعماله تتاسف بدون سبب هو مش فاهم
سيف جي يحط ايدو علي كتفها زقتها…. في ايه يابنتي نور انا عملت ايه فاهميني واسفه ليه
لقي امل بترن
سيف…الو
امل… نور بنتي هي اللي بتعيط دي صح.قلبي كان حاسس متبينش اني انا اللي بكلمك
سيف…في ايه انا مش فاهم
امل…ابعد عنها وهفاهمك
سيف…مش هينفع
امل…هي سمعني
سيف…لا لا
امل… نور مش هتعرف تتعامل معاك متضغطش عليها عشان خاطري دا اضطرابات نفسيه عندها انا اسفه اني خبيت عنك يبني وارجوك متقولهاش اني قولتك حاول تطمنها
سيف افتكر كلام نور انها كل مابتقرب من شخص بزيد خوفها انه يبعد وبتبعد هي قبل ما تعرف ما تتأذي منه او تفقدو بتتصرف اي تصرف يجي في بالها بعدم تفكير وبيجالها حالة انهيار سيف فاق علي صوت امل وهي بتعيط
امل….انا اسفه يبني بس ارجوك خالي بالك منها واللهي عرفه اني مفروض كنت قولتك بس قولت انت علاجها زاي اخواتها انها تيجي تعيش معاهم وتتعامل دا كان جزء من العلاج ليها لو عايز تطلق ماشي بس لما تكون في حضني استحماله وانا هجي الصبح
سيف…ايه الكلام دا استحاله مافيش حاجه انا هتصرف وباذن الله هطمنك باي وقفل
امل قفلت معا وفضلت تعيط وخايفه علي نور
ـــــــــــــــــــــ

سيف…. بصي اهدي خالص انا استحاله اقرب منك وانتي مش عايزني او متوتر او اين كان في دماغك ايه عادي ونزال راسو بهزار وبصلها وبعدين القمر دا يبص اللارض وميبصليش حتي
نور بصتله…انا اسفه
سيف… بطلي هبل انا خايف اخدك في حضني تفكري بتحرش بيكي وتلبسبني مصيبه
نور ضحكت وهي بتعيط…
سيف…ياختااي نكد واخد وضعو نهارد مش بقول فقر حد بصصلنا يبت في حياتنا
نور ضحكت وتكلمت وهي بتهته…. ان اا اناا عندي مشكله اسفه استحملني بس انا عارفه مالكش ذنب في
قطعها سيف…بت بطلي كلام مالوش لزم عادي وبعدين هووانا متجوزك عشان كده ولا عشان بحبك ردي
نور بصتله ..بتحبني
سيف…طيب بتعيطي ليه وليه تضغطي علي نفسك لدرجه انك.تترعشي كده وقرب منها شويه
سيف بضحك…ينفع لو مافهاش اساءت ادب مني احضنك حضن اخوي بدون تحرش
نور بصتله وترمت في حضنه وفضلت تعيط….
سيف… مافيش حاجه اهدي طبيعي يا نور يعني اي بنت اتحطت في موقف زاي دا
نور… لا انا عارفه مافيش حد كده انا شخصيه مقرفه وغريبه مش طبيعيه
سيف…هنرجع للكلام اللي مالوش لزمه وبعدين اهدي خالص وتعالي نتفرج علي فيلم حلو كده وناكل جاتو يابت في كتير هنا
نور ضحكت وطلعت من حضنه… انا هتعبك معايا واللهي ورحمة بابا ما قطعها
سيف.. ورحمة امي وامة لا اله الا الله ما هطلق يانور تلمي وعدي يومك ويلا عشان نتفرج ومسح دموعه وبعدين في حد قمر كده ويتساب ياشيخه اتقي الله حد بسيبب نعمه ربنا تعالي وقومها

نور ضحكت بكسوف..
وبعدها سيف شغلها فيلم وقاعدو يتفرجو ونور كانت في حضنه وبصاله وساكته وهواخد بالو بس ساكت وبيحاول يفكر يطمنها انه عمرو ما هيسبها ومش اي كلام سمعتو زمان يفضل مسيطر عليها
نور كانت من جوها بتحاول تقرب منه بس خايفه بعد ماتقرب يبعد مع انها متاكده من حبه بس جوها شك وترجع تفتكر كان ليه صاحبه واحده وكانت نور متمسكه بيها لانها الواحيد اللي مكانتش بتقول عليها مجنونة او غريبه وفجاءه بقت زايهم
فلاش بااااك
نور… انتي مش بتكلميني ليه
فيروز… انتي بسببك كل صاحبي بعدو عني عشان انتي غريبه
نور… غريبه ازاي انا عادي زايك
فيروز… لا طبعا انتي بتهتهي في كلامك واي حاجه بتصرخي في وشنا ومش بتعرفي تتكلمي انا بفاهمك بالعافيه
نور بعياط بتهته… بس بس انا بابا قال اني صح كويسه وانتي قولتلي انك بتحبيني واننا صحاب
فيروز… انتي اهو بتهتيهي فعلا انتي مجنونه ابعدي عني
نور بصريخ… لاانا زايكم
فيروز هي وصحبها ضحكو عليها في صوت واحد …. مجنونه. مجنونة مجنونة
باااااك

نور بعدت عنه
سيف بستغراب… في ايه
نورعنيها مالينا دموعه… انا هنام وزقت ايدو وراحت تنام علي الكنبه
سيف ضم حواجبه وراحه قاعدعلي ركبه قصادها… عايز افاهم انتي مش وثق فيا استحاله المسك وانتي مش حبه كده
نور.. انت مش هتفاهم حاجه ارجوك ابعد وسيبني انام
سيف.. طيب نامي جمبي ووعد مش هجي ناحيته
نور… محدش بيوفي بوعد وراحت مديلو ضهرها وضمت نفسها ونامت
سيف… ايه الوعد اللي وعدك بي ومعملتهوش
نور…
سيف… من حقي افاهم انا عملت ايه طيب
نور بصريخ … فضلت تقربني منها زايك وسبتني يارتني ما حبيتك وفضلت تعيط
سيف ملس علي شعرها… ايه اللي حصلك يا روحي صدقني انا مش زايهم ولا هكون انتي بنتي مش مراتي ومحدش بيسيب بنتو او يجرحه

نور بصتله… هتزهق وهتبعد
سيف..الكلمه دي سمعتها منك كتير وللاسف شكلك بيطلع وحش عشان ولا بزهق ولا هبعد بالعكس انا حاسس انك انتي اللي هتزهقي مني
نور تنهدت وقامت… هقولك وحكتلو اللي حصلها وهي صغيره ومش عارفه هي ليه رجعت تاني تفتكر الحاجات دي مجرد.ما بتبقا معا هو
سيف فضل يسمع ومش عارف يقول ايه يمكن دا كان سبب تصرفتها وخوفها المستمر من اي حد بيقرب ليها ويمكن هو فعلا علاج ليها يثبت انها كويسه ويرجع ثقتها في نفسها بقا خايف هو اللي يخذلها وساعتها عمرو ما هيسامح نفسه
نور بعياط… انا معرفش فكرت خالص اتعلاجت مش عارفه ليه بيحصلي كده انا عمري ما اأذيت حد ولا بفكر في كده ليه بيعملو فيا كده هو اتا ليه ربنا مخلقنيش زايكم
سيف… قصدك انضف منهم واحلي منهم واجمل منهم
نور…انت بطلع اي كلام انا عارفه اني فعلا مش طبيعيه
سيف….لا طبيعه سوال كام شركه جت اشتغلت معانا لما عجبها تصميمه واسلوبك رغم انك كنتي بتبقي بتتوتري كتير وساعات كنتي تخليني انا اللي اقول
نور… كتير بس عشان اسمك مش عشاني
سيف…حمزه لما حاول يعكسك وضربته مين اللي حل موضوع بطريقه سهله واهو انا وحمزه صاحب زاي ما احنا
نور هرشت في شعرها… انا

سيف… مين اللي لما اتكلمو عني بطريقه وحشه واني متكبر واسلوبي وحش راح جبلي حقي وهزق الموظفين
نور…عادي اي حد كان هيعمل كده
سيف… مين اللي لما بيبعدويختفي كلنا بنحس ان البيت مالهوش روح
نور بصتله وسكته
سيف….شوفتي مش لقي رد لان كلهم انتي بصي يا نور انتي احلي شخصي عرفتها في حياتي شخصيه مميزه انطوائيه وعشريه وبتساعدي اي حد واللي يعرفك يحبك ودا بيطلع عيني الكلام اللي حصل وانتي صغير كانت غيره من بنات او ناس بمعنا اصحا عندهم عدم فاهم الدكتور النفسي مش للمجانين دا دكتور بيسمعك وبيبقا فاهم تقصدي ايه ودي موهبه ربنا ادهالو زاي ما ادكي انتي كمان رغم انك كلية تجاره بس بتعرقي تصممي انا كمان رائد بس بعرف في تصميم دي حاجه حلوه مش وحش انك تكوني مختلفه طيب ما انا عندي فرط الحركه وكانت امة لا اله الا الله بتتشكه مني ومحدش كان بيستحملني كبرت ورميت كل دا ورايا
نور بصتله بطرف عنيه وبطلت عياط…واللهي اومال مين اللي كان بيضايقني عشان بيدلعوني
سيف…احم ايه الاحرج دا
نور ضحكت…
سيف ضحك… شوفتي بيدلعوكي هل خوف منك ولا حب
نور… حب بس انا بخاف سيف انا خايف القي يوم مش جمبي انت عوضني عن بابا وعلقتني بيك وخايفه ابعد دلوقتي احسن ما تعلق اكتر
سيف..انا نفسي اللي خايف انك تبعدي بسبب شكك فيا كام مره اتعاركنا وكام مره نحلف ان كده خلاص وكل واحد فينا هيوري للتاني الوش تاني واول ما بنشوف بعض بنضحك صح ولا لا
نور…صح

سيف…اللي فات مات خلاص منفكرش في وانا عن نفسي ياستي امضيلك علي تعهد مني لو سبتك تدخليني سجن
نور ضحكت…مش للدرجه
سيف حط ايدو علي خدها…بحبك وبحب كل تصرفاتك كلها كده وبصراحه مش قادر امسك نفسي اكتر من كده
نور ضمت حواجبه …طب اجري علي حمام قاعد ليه بسرعه
سيف تنح…حمام ايه انتي يا ام شخه قصدي وبصلها اقولك ايه تتقال زاي دي
نور.. ام شخه دي انت امعفن وقول عندك امسك
سيف…امسك ايه الله يقرفك انا بكلمك عن حاجه بعيد عن وجع البطن دا
نور…اومال ايه مسك نفسي بالعافيه هتكون مسكها ليه بتجري منك
سيف… دا انتي لذيذه اهو ومفرفشه
نور…ومنعنشه ليك في
سيف…اوماال وبيقرب
نور…احترم نفسك وابعد انا انا هعيط
سيف… بت بقولك ايه بقا انا مصدقت ان الفرح جه وخلص دا انا بدعي اليوم دا يجي
نور… طيب انا انت لا انا
سيف ضحك…. هو ايه اللي انا انت انا

نور…مش انت قولت مش هقرب الا لوانتي عايزه انا مش عايزه
سيف…هق هق هق دا لما كنتي مفكرني شبه صورمه اللي كانت معاكي ياختي اما انا لا يعنيه
نور بصدمه..انت بتردحلي
سيف…وشلقلك كمان ياختي قال مش عايزه انشالله ماعوزتي انا عايز
نور ضحكت… ايه دا في ايه
سيف بيق”لع التيشرت…في اني انا خلاص
نور.. ايه دا دادا انت ياعم وربنا لو قربت ضربك واحده اخنفك فيا واوع كده وجي تقوم راح رجعها
سيف…. اتهدي بقا
نور…سيب هصوت ولم عليك امة لا اله الا الله
سيف…سيدنا محمد رسول الله صلي علي نبي كده
نور بضحك…عليه افضل الصلاة والسلام
سيف.. تعرفي ان لو جوزك طلبك ورفضي تاخدي ذنب الملائكه تلعنك.
نور رفعت حواجبه بستغراب …شيخ سيف يتحدث
سيف ضحك غمز ليها… لا دلوقتي نادر سيف الدين من امام إحدي بيوت الدعاره وقرب منها
نور فضلت تضحك…ولاه ولاه ابعد يلاه
سيف… واللهي ابد تعالي بس في قلة ادب وتحرش لسه مشوفتهمش مني
نور بتزوقه عماله تضحك.. اوع ياعم استغفرالله
سيف بضحك…يابنت دوله محوشهملك دا انا هبهرك تعالي بس
ــــــــــــــــــــــــ

تسريع الاحداث
نور اطمنت من كلام سيف وزاي اكنها محتاجه كل وقت يأكد ليها ان شئ مضمون عكس اللي شافتو وسيف كان متفاهم ان اللي حصلها مكانش شئ بسيط وكان فاهم انه هي محتاجه للي يطمنه كل وقت بسبب الخذلان اللي شفتو من اهل ابوها واصحابها والضغط اللي كانت في وعد اليوم وكلهم كانو فرحانين تاني يو سيف كلم امل وطمنها وفاهمها ان نور قالتلو كل حاجه وهو عايزها مهما حصل اما كلهم صحيو وبداءو يجهزو عشان يسافرو كل واحد اخد حببتو وصلو المطار وسلمو علي بعض وتحركوا فضل نور وسيف لسه معاد الطياره بتاعتهم ما جاش
نور. .. سيف بس انا مش بعرف اتكلم ايطالي
سيف… يعني انا اللي بعرف
نور…نعم اوماله هنروح هناك ازاي
سيف…مش عارف هنتكلم بالمشاوره
نور بصتله…بتتكلم.جدا
سيف ضحك… بهزر متخافيش وبعدين ليا صحابي هناك مصرين هنسكن جمبهم
نور….ربنا يستر وفي بنات اكيد صح ونينين
سيف… ياشيخه نوصل بس الاول كتك نيله

نور…علي فكر انا سكتالك من الصبح وبعدين ايه فكرت ان كل واحد فينا لي واحدو دي حاجه ممله لمه احلي
سيف… اها عشان القي امة لا اله الا الله عليكي ادم متعارك مع اختي لا ياسين متعارك مع نورين عبد الرحمن عايز يصلح فرح وومازن زعلان هو وسلمي واحمد عايز يفجاءه شهد ياشيخه قال لمه قال
نور ضحكت… الله اكبر هي عينك دي اللي رشقت عليا انا واخواتي
سيف زقها قدامه…طب قدامي حسدو القرعه علي نور حطت ايديها علي بوقه وفضلت تضحك
نور….سيف انت في ايه من امبارح بتعمل حاجات غريبه وبتقول كلام عيب
سيف بصلها وضحك واخدها في حضنها…. تعالي عشان خلاص بينادو وبيطلعو الطياره
نور… انا عايزه اقاعد عند الشباك ماليش في
سيف بصله وضحك… بنت ختي معايا اقاعدي
نور فرحة بطفوليه… الله شكلها يخوف بس حلو بعد وقت بدات تتحرك نور مسك ايد سيف وبدات تخاف وتعيط وبطنها وجعتها
سيف ضحك… مبسوطه
نور بصتله ووشها مكشر… عايزه ارجع شكلها يخوف
سيف ضحك…مش انتي اللي عايزه تقاعدي هنا اعملك ايه طيب
نور بصريخ…انت بتضحك فرحان فيا ياجزمه

سيف ضحك ولقه ناس اللي معا بصين عليهم… بس الله يكسفك ناس بتتفرج علينا
نور…. نزلني مش عايزه خلاص نزلني
تسريع الاحداث
سيف فضل يضحك علي خوفها وفضل يهديها ونايمه وبعدها وفضل بصص عليها وهي نايمه اطمن انها نامت وبعدها نام وفضل مسك ايديها وعده الوقت وكلهم وصلو اما عند قصر العوضي كانو فرحانين.ان كلهم اتجوزه بس امل كانت مبسوطه اكتر ان سيف بيحبها بجد وعرف يحتويها وانها المره دي فعلا اطمنت عليها وعده اليوم تاني يوم
كل واحد اخد حببتو وييخرجو
ادم… يبنتي وربنا ما بصتلها هي اللي لقتها بصلنا فكرتها صحبتك ولا حاجه
اميرة.. واللهي دي عنيها كانت عليك اساس
ادم…استغفر الله وربنا ما اعرفها اساس
اميرة… ما اكيد.بس هيحصل وهتتعرف عليها اكيد ما هي عجباك
ادم…دي شبه القرد استغفر الله هتخليني اقول كلام غلط بطلي هبل
اميرة….

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (أحببت مجنونة 2)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *