روايات

رواية أحببت مجنونة 2 الفصل السادس 6 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة 2 الفصل السادس 6 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة 2 البارت السادس

رواية أحببت مجنونة 2 الجزء السادس

رواية أحببت مجنونة 2 الحلقة السادسة

البنات قاعدين مع بعض وبيهزرو مع بعض والشباب جمبهم بس بعيد شويه وقاعدين يتكلمو نزل انس بزعيق
انس سيف الدين بغضب وزعيق… انا كام مره اقول اياكم حد يمد ايدو علي حاجاتي مين لبس دا
ملك اختو بصت وضحكت ونزلت وشها تاني..
محمد بهمس اخو … اوبس هنبداء
معتصم ياسين جي من برا… في ايه
انس بغضب… في اني عايش مع بهايم…
جويريه ادم اتنهدت… يا انس متجمعش وعيب كده وبعدين حصل ايه
انس بضيق… ينفع تخاليكي في حالك
جنات عبد الرحمن …. ايه قلة الزوق دي هي مغلطتش فيك
فهدادم اخو جويريه …. السلام عليكم في ايه
كلهم… وعليكم السلام
انس…بت انتي ايه بيجيبك عندنا اساس
جنات عبد الرحمن ببرود…راجلي بمشي بيها كده وبتجبني هنا ااقوم صفلك
فهد ادم بصلها وعنيه ضحكت… هو حصل ايه
انس سيف الدين .. الجاكت بتاعي جي البسو القي مش نضيف ومقطوع
محمد سيف الدين بندفع…لا انا مقطعتهوش
انس لف وبصلو وبيجز علي اسنان….يعني انت
محمد ضحك وبلع ريقه…الاخوات لي بعضها ياسطا
ملك سيف الدين ضحكت… عند انس ولا
انس بزعيق… انت غبي يالاه مبتفهمش وبيقرب عليه محمد قام
محمد بضحك…ايه ايدك لو اتمدت همدها انا كمان
جني بنت مازن … اهدو ياجماعه انتم اخوات

 

 

 

محمد بصله وضحك… انتي عايشه معانا البت دي مش بتتكلم بس كلامها عسل اسمع كلامها احنا اخوات عيب كده
جني…. وبعدين مش اول مره عادي مجتش علي المره دي اهدا يا انس
انس بغضب…اديكي قولتي مش اول مره
محمد بصلها… البت دي لما بتتكلم بتعصبني اسكتي
انس بيقرب اكتر راح محمدجري علي ناحية البنات وجي يقف وراهم وقع وقام تاني
ساره بنت سندس ضحكت… خالي بالك وفضلت تضحك
محمد…قلباااي ايه القمر دا عامله ايه
يوسف ابن ماجدي وهنا بضيق…اتلم يا زفت وبص لي ساره بغضب اتكسفت وسكتت
محمد… ياعم انت عايزني اشوف العسل دا واسكت عااا لقه انس بيجي عليه راح استخب ورا جنات (ملاحوظه جنات اختهم في الرضاعه)
انس بضيق..اوعي
جنات…لا ومش هتيجي ناحيتو
محمد باسها من خدها…قلب اخوكي
جنات…حبيبي

 

 

 

انس بغضب اكبر وزعيق يهز القصر…. بقولك ابعدي بدل ما امد ايدي عليكم انتم الاتنين
نور طلعت من المطبخ…جرا ايه يا انقح ما جبت يا خلفه الندامه مين دا اللي بيزعق كده
انس بغضب.. بصي يا امي الزفت دا اخد الجاكت بتاعي وبوظه وانا منبه عليهم اي حد مايمدش ايدو علي حاجاتي
محمد… انا اخت شرفك دا جاكت عادي
اياد بضحك… لا لو شرفو كان فرح
نور ضحكت…اتلم يا قليل الادب منك ليه في بنات قاعده
جنات بهزار… بس ايه الجمال دا يانون
نور…قلبي انت اومال مكه فين
مكه بكسوف…انا اهو يا خالتو
نور… تعالي ياروحي
انس…هو انا بكلم نفسي
جنات…انت فرحان بجعورتك ما تتهدا بقا
نور…خلاص يا انس دا اخوك
انس…يا امي
نور بحاده…اااانس قولت خلاص وتعالي يا موكه عايزكي
انس مسك الجاكت وحدفو في وش جنات ومحمد ومشي…
جنات…مهزق
محمد….معندهوش اتيكيت
ملك ضحكت…اتلم عشان انا متعصبه وحسه بي
محمد…دي اخرت اللي يجيب تؤام
معتصم ياسين…ملك عايزك
ملك… انا ليه
معتصم…هو ايه اللي ليه عايزك
ملك قامت…
منه بنت ياسين بخبث لي اخوها اياد… صحيح يا دومي كنت عايزك
ايادياسين…غور ابت

 

 

 

 

منه بنت ياسين بهمس لي اياد… صحبتي حتي مسبتهاش هقول لي ماما
اياد بصلها… انتي هتتشوي كده من كتر الفتنه عايزه ايه
منه رقصت حواجبها…سلمتك بكره عندي حفله مع اصحابي بس في شباب فا كنت عايزك تيجي معايا
اياد…انا بكره مش فاضي وتروحي ليه اساس مادام في شباب اترزعي
زياد ابن احمد بندفع … طيب ما اجي انا
اياد بصله…اها خدي دا بال امو طويل ومش دا صحبك
منه… مش احنا متعاركين وبعدين انت مش قولتي انك مش فاضي
زياد بصلها ورفع حاجبه… وانتي مجبتيش سيرت ان في حفله اساس
منه…بس سالتك فاضي مردتش وتشنكت عليا
زياد بصله بطريقه هي عارفه ان ما بنهم حساب تاني… فاضي يا منه
منه بلعت ريقها… تمام نروح بكره ومن جوها ربنا يستر
ــــــــــــــــــــــ
عند معتصم
معتصم ياسين …كام مره اقولك بلاش ام زفت اللي انتي لبسه دا
ملك سيف بصت علي هدومها…دا انا لسه جيبه وبعدين وانت مالك وكذه مره اقولك بطل تزعقلي
معتصم…انا ازعق وطين عشتك كمان
ملك بضيق وربعت ايديها… اهاااا انت صدقت اننا لي بعض زاي ما كانو بيقوله واحنا صغيرين بس احب اقولك لا ومالكش دعوة بيا وانا مش بفكر فيك انت
معتصم مسكها من دراعها وبيجز علي اسنانه …. اومال بتفكري في مين
ملك بخوف بس بداري… كلام ياعم هو وانا مقصدش كده
معتصم بغيره… وربنا يا ملك لو فكرتي بس في حد فعلا لا ادفنو بالحياه وتزفتي غيري اللي انتي لبسه دا
ملك بوجع وبتحاول متبينش… سيب ايدي بطل الحركه دي ومش هغير حاجه ومالكش دعوة بيا بدل ما اقول لي بابا
معتصم ضحك بسخريه… عادي عمي سيف بيحبني وهو اساس لو شافك بالزفت دا هيطين عشتك
ملك بضيق.. انت بارد اقولك علي حاجه انا مش عايزك
معتصم بصله جز علي اسنانه… بجد بس دا مكاش كلامنا من واحنا صغيرين
ملك بتوتر.. اها وغيرت رائي خلاص عادي هو بالعافيه انا اساس زهقت من تصرفاتك وغيرتك الزايده
معتصم بضيق.. تمام وسابها ومش
ملك تنحت ومن جوها … ايه دا هو مش هتمسك بيا
ــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

جنات قاعد ومسك الفون وبتتفرج علي مسلسل هي ومحمد
جنات.. يا محمد بطل تدفس راسك في شاشه ابعد شويه
محمد… اهو ياختي بت صحيح عملتي ايه مع الولد اللي كان بيعكسك
جنات… عيب عليك ظبطو
محمد.. جدعه تربيت امي
جنات ضحكت. . انا عايزه اتمشا متيجي نتمشا
محمد.. اشطا يلا حتي المسلسل بقا ممل
فهدادم… انتم رايحين فين
جنات… التحقيق هيشتغل هنروح نتمشا
فهد… في الوقت دا انتم بتستهبلو
جنات…بص يا اخ فهد اسلوبك دا في شغلك مش عليا وبعدين انا لو حد بس فكر يجي ناحيتي بيزعل فا خاليك في حالك كده وبعدين محمد معايا مش حمديه هو يلا ياعم
محمد بضحك… تنستري يابنتي علي ثقتك الغالي دي يلا
فهد قام وبصلها بغضب وطلع
جنات…كتك داهيه
محمد بضحك… نفسي اعرف ما بتحبهوش ليه
جنات…بيحشر نفسو ولما اجي اتكلم زايو يقوم مهزقني زاي اخوك انس
محمد بضحك…طب بس عشان دا بيجي علي سير يلا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

زياداحمد بهمس لي منه… لما زفت فيها شباب هتروحي ليه
منه ياسين بصتله… دي حفله ولزم اروح عشان في شغل مش رايح اتمرقع وبطل تحسسني اني علي حل شعري
زياد…انتي عبيطه انا مقصدش كده بس مفروض تقوليلي انا مش احنا صحاب
منه… انت مهزقني امبارح وعماله اصلحك وانت مكشر
زياد..عشان الزفته الجيبه اللي حضرتك كنتي لبسها
منه… وفيها ايه مالها كانت حلو
زياد.. منه متستفزنيش
منه… ماما شفتها وقالت حلو
زياد..وانا مالي ب امك متخلنيش نغلط
منه…مش فاهمه انت متعصب ليه
زياد..منه متستهبليش انتي فاهمه وعارفه
منه.. هو ايه اللي فاهمه
زيادبعصبيه .. ياشيخه يعني مش عارفه اني بحبك
منه بصتله وشه احمر هي بتحبه وهو كمان بس عمرها متتوقع انه يقول… ماما وقامت
ــــــــــــــــــــــــــ
شهد.. الو ايوه يا احمد فينك عماله ارن عليك
احمد… في شغل ياروحي
شهد… طيب هتيجي امتا انت اتاخرت وانا مستنياك
احمد… انتي لسه عند جدو
شهد… اها انا وزياد يونس في شغل ومش بيرد هو كمان
احمد..عارف يونس معايا انا شكلي هتاخر لو حبه تقاعدي لحد ما اجي تمام عايزه تروحي خلي زياد يروحك
شهد… لا هستناك انت كويس طيب
احمد…اها واللهي ما تخافيش انتي كويسه
شهد…الحمد الله طيب شويه وهكلمك اطمن عليكم وقول للجزمه دا حسابك معايا بعدين علي عدم ردك دا
احمد بضحك…حاضر باي
شهد…باي
ـــــــــــــــــــ

 

 

 

نور… مالك شايفكي قاعده ساكت من الصبح
مكه بنت عبد الرحمن… انا ابدا عادي
نور… يابت دا انا خالتو ومرضاعكي انتي واختك يعني امك كمان ها مالك
مكه.. حمزه كل شويه يكلمني ويزعق فيا معرفش ليه حتي انس زعق في اخر مره وقالو متتكلمش معاها كده (حمزه ابن عز ولمار)
نور بضحك…. عشان انتي عندي ولبستي الفستان اللي هو زعق عليه.
مكه ببرئه… وهو مالو يا خالتو هو انا لبستهوله هو وبعدين بيدخل في حياتي يامه اووي
نور… يمكن معجب
مكه…معجب ايه يا خالتو دا انا مش بتكلم معا لا لما بنتعارك ودايما يكسفني ويقول كلام يزعل وعارف مش هقدر ارد لان مش بعرف انا شخصيه ضعيفه جدا وهو مستغل دا وبيضايقني دا اهاني قصاد الناس في اخر خروجه لما كنا كلنا متجمعين في نادي
نور ضحكت…لا حمزه طيب وجدعه هو بس مش بيعرف يتعامل دبش كده بس صدقيني هو بيخاف عليكي
قطع كلامهم دخول حمزه وكان بيدور علي مكه فكره مجتش بسبب اخر عاركه لما زعق فيها.. السلام عليكم
ردو السلام عليه
نور ضحكت…جيت يعني طول اليوم مشوفتش وشك دا اللي هاجي يا خالتو من بدري
حمزه ابتسم باس راسها… اسف والله بس كان في عمليه جرحه اخدت وقت طويل
نور بطفوله…بجد احكيلي حصل ايه بس الاول اكلت ولا جعان
حمزه ضحك… جدا يا نون وبص علي مكه وتكلم بحده وضيق عامله ايه
مكه بصتله ومردتش…
حمزه بزعيق…بكلمك علي فكره مش بحب الاسلوب دا
مكه بعياط …بصي بقا
نور بصتله….براحه يا حمزه مش كده وانت اكيدعملت حاجه تخليها متردش عليك
حمزه بعصبيه… هي اللي غلطانه مش انا ومفروض كمان بكلمها دلوقتي ترد وبعدين انا مجتش ناحيتك عشان تعيطي كده
مكه هبدات برجلها في الارض…. انا بكرهك وطلعت
حمزه جز علي اسنانه
نور يصتله.. انت شلحف يلاه دا انت لو عايز تكرها فيك مش هتعمل كده
حمزه بهمس…انتي مش شايفه اسلوبها بني ادم مستفزه

 

 

 

نور.. يا غبي دي بتتكسف وكيوت كده وهاديه المفروض بلطف وحنيه اقولك ايه هتجيبو منين ابوك دبش وامك زايو
حمزه ابتسم… وحشتيني يانون
نور…طيب ياخويا متتعمل كده معاها هي
حمزه.. معرفش بس هي بتعصبني زاي دلوقتي مردتش عليا انا مش عيل معاها وبعدين انتي حاجه وهي حاجه
نور بصتله رفعت شفتها…هو ايه وقلدتو وطخنت صوتها زايو انتي حاجه وهي حاجه وبصتله الحنيه مع ايه حد بتحبه يا هبل يا ابن الهبله صحيح امك فين الموكوسه دي
حمزه ضحك… مع تيتا شمس بتدعكلها رجليها
نور… امم طيب نصيحه لو فعلا في لاف لفه مع الاخت مكه براحه عليه بالحنيه والكلمه الطيبه مش بجعورتك متخسرهاش يا حمزه
حمزه بتوتر… حب ايه دي اختي
نور…مش بقولك اهبل وابن هبله ياض دا انت عين امك مابتتشلش من عليها ولما بتضحك بالقي ضبك بقا وصل لي ودنك قال اختك قال
حمزه اتحراج… احم مش هتحطيلي اكل انا حعان
نور بصتله وضحكت.. ياريتك طلعت لي ابوك
حمزه بضحك…بابا ليه كان ازاي
نور.. ابوك عز دا علي كلام امك انه كان بيتشقلب ليها عشان تبصلو اما انت اللهم بارك عليك بصه تكره الواحد في نفسه
حمزه ضحك..انا دا انا بضحك وبهزر معاكي انتي
نور…اها بس تعال كده مع مكه دايما بتزعلها وقربت منه وحطت ايديها علي خدو بص يا حبيبي مكه انا كنت زايها كنت بحب اللي يقولي كلمه طيبه حتي لو بسيطه زاي عامله ايه اكلتي كان يومك ازاي مبسوطه تعالي نخرج حتي لو مش هتأكل وتكون نتن ومش هتجيب اكل بس برضو
حمزه ضحك…نتن طب ما انا لسه بقولها يا امي انها عامله ايه مردتش
نور بصتله بفرح…بحب اوي كلمة امي دي مع اني عند شحوطه بس بفرح لما تقولها انت وباقي العيال
حمزه…يا حجه انا بكلمك في ايه دلوقتي
نور.. مهزق وبعدين انت دخل بقرف وتقول عامله ايه ولا اكنك بتقولها كتك القرف بحنيه يبني عماله بقلبك يا حمزه مكه تستهل كل خير برغم مش بطيق عبد الرحمن ابوها بس مكه طلع لي فرح ب اقل كلمه تكسبها واهبل والله من امها كمان
حمزه.. اعمل ايه طيب
نور… روح اتأسف

 

 

حمزه…نعم هي اللي غلطانه
نور… وانت زفت علي دماغك اطلع برا يلاه كتك البلاه
حمزه ضحك… طب اكل طيب
نور.. تحرق دمي وتاكل من يادي برا يلاه
حمزه ضحك… خلاص بس ممكن متاسفش اتكلم عادي
نور بصتله با لامبالاه… برا يا ابن عز ولمار بد ما اذكر علتك ب ابشع الش”تايم
حمزه ضحك وطلع لقها قاعده في جنينه بتعيط لواحدها اضايق وحس قلبه موجوع من منظرها وندم
حمزه… احم بتعيطي ليه
مكه بصتله وجي تدخل مسك ايديها… سيب ايدي لو سمحت
حمزه اتنهد من غير ما يحس من نفسه فعلا اتأسف… اسف
مكه بصتله ومش مصدقه…ايه
حمزه… اسف عارف اني عصبي ودبش بس انتي مش بتسمعي الكلام واي حاجه بتعيطي وانا مش بعرف اتعامل معاكي ومش بعرف اهدي حد بيعيط
مكه بتتكلم بطفوله…بس تعرف تهني قدام الناس وتزعقلي عمرك ما جيت تتكلم معايا بهدو دايما تصرخ في وشي
حمزه.. اسف
مكه مسحت دموعه بطفوله… ماشي
حمزه بصله بستغراب انها سامحتو علطول… مش زعلانه
مكه ابتسمت.. لا خالص بس متزعقليش تعال قولي انتي غلطانه في كذه وانا مش هزعل وهسمع كلامك بحترام
حمزه ابتسم… انتي جميله اووي
مكه بطفوله وقربت منه وضيقت عنيها … هي خالتو نور هددتك بحاجه
حمزه غصب عنه ضحك علي طريقتها… ليه
مكه… اصل غريبه عمرك متكلمت معايا كده لو مهددك بحاجه لوفعلا متخافش خالتو نور عمرها ما فتنت علي فكر
حمزه ابتسم… لا ابدا
مكه رفعت كتفه ونزلته… ماشي انا هدخل بقا
حمزه… استني
مكه بصتله.. نعم
حمزه مكانش عايزها تدخل وتفضل معا… عندك بكره حاجه
ـــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

عده اليوم عادي اللي بيتعارك واللي قاعد مش معاهم اساس واللي فرحان كل القصر كل واحد في شعور مختلف عن تاني اما نور كانت مستنيا سيف كالعاده وجه باليل وبين انه تعبان من شغل نور كانت قاعد في الاوضه بتتفرج علي التليفزيون ولقت الاوضه بتتفتح
نور… اخيرا انت اتاأخرت اووي وجريت حضنته
سيف ضحك ولعب في شعرها… وحشتيني
نور رفعت راسها وهي حضنه… وانت كمان اووي غير عقبال ما اعملك الاكل
سيف…. تمام وباس راسها نور نزلت وجهزت الاكل طلعت كان هو مستنيها وقاعد وبداء ياكل
نور… سيف سوال بالله عليك ما تكدب
سيف بصله وضحك… امم خير
نور قربت منه.. هو انا لسه اسلوبي اطفالي زاي الاول يعني اللي يتعامل معايا يقول من سن عيالنا
سيف…بصراحه انتي اللي امنتيني
نور.. اها
سيف… زاي ما انتي ساعات بشك انك ملك بنتي حتي ملامحك مش بتتغير
نور كشرت…امم
سيف ضحك…الناس بتفرح انها مش بيبان عليها انها كبرت اما انتي بتزعلي ليه نفسي افاهم
نور… عشان بتعامل اكني لسه صغيره نفسي احس اني كبيره زايكم حتي عيال كلهم واخدني صحبتهم مش امهم او عمتهم او حتي خالتو دوله لما بيغلطو يقوله يا خالتو
سيف ضحك… عشان انتي فعلا صحبتهم محبوبه من الكل بس رغم كده كلهم بيخافو منك ما اخترام عندك انس دا كلهم بيخافو منو هو ومعتصم وفهد التالت زاي بعض بس انس اكتر واحد دماغو ناشفه بس بيخاف عندك انتي وبيقف
نور بصتله ورفعت حاجبه… طلع ليك مش ابنك لا تعيرني ولا اعيرك دا الهم طيلني وطيلك
سيف بضحك… صماله محمد ابنك نسخ منك
نور… حبيب امو الله اكبر عيل فرفوش كده مش زاي بوظ الاخس اللي طلعلك دا ليل نهار يزعق
سيف ضحك… في ايه

 

 

 

نور… في ان انس عمال يضايق جويريه
سيف بتمثيل.. جويريه مين
نور… هو في غيرها جويريه بنت اخويا ادم
سيف بصله… بنت اخوكي دلوقتي
نور.. خلاص بنت اختك اميره وبعدها بصتله هي هتفرق انت بتوهني
سيف ضحك.. اخش اضربو يعني وبعدين حصل ايه
نور… بعد ما زعق لي اخو انه اخد جاكت بتاعو وطلع جويريه طلعه اوضتها غصب عنها خبكتو لا ازاي فضل يزعق لحد ما يعين امها عيطت
سيف.. جويريه بنت اختي عيطت انتي متاكده
نور بتوتر…. هفتري يعني علي ابني عشان بنت اخويا
سيف ضحك… اومااال جويريه عملت ايه دي زايك هي وجنات بنت عبد الرحمن
نور…. تربيتي الله اكبر
سيف ضحك… عايزه ايه يا نور
نور… تقاعد مع انس وتهدي من ناحيتها
سيف… لو دي فا انتي مش انا انس انتي عارفه روح فيكي انا لو كلمتو بفضل يفرك
نور ضحكت…شبك اووي حتي شكلك بس للاسف ما اخدش حنيتك
سيف. .. او لسه مالقاش اللي تحبه زايك وساعتها هيتغير عشانها
نور بصتله بحب… لسه بتحبني ومزهقتش
سيف… بالعكس انتي كل ما بنكبر بتعلق بيكي اكتر
نور بخبث بطفوله … ايه رايك انس وجويريه لو يعني بقو لي بعض
سيف بصالها….اهااا قولي كده انتي بتلفي ودوري عشان كده
نور ضحكت… لا دي صدفه سبحان الله الكلام بيسحب بعضو
سيف ضحك… وانتي من احسن من يعمل الصدف في الكلام عموما ياختي انس ابنك متحاوليش معا دا انقح مني
نوربحزن…هو ممكن ميحبهاش
سيف… ياروحي دا لزم يكون في قبول ما بنهم اما دوله دايما بيتعاركو مع بعض وبعدها بصلها تصدقي ممكن
نور…ايه
سيف… انا وانتي كنا كده
نور بفرح..يعني ممكن
سيف…. ممكن
نور باسته بطفوله من خدو… انا بحبك اووي
سيف ضحك… وانا كمان يلا ننام
ـــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

عده اليوم
تاني يوم صحيو علي صريخ جريو كلهم علي تحت
جويريه…. انت عيله رخم وربنا لا اوريك يا بوظ الاخس انت
انس.. قسم بربي همد ايدي عليكي اخلي الاطباء يحتاروا فيكي
جويريه….ولاه انت شكلك مخدوعه في شكلي البريء دا انا بكف اجيب الارض يلاه
انس…. انا انس سيف الدين مكرم يتقالي يلاه
جويريه… اها وانا جويريه ادم محمود عاصم بقولك يلاه تاني وتالت وبص يلاه اهو ورابع وطز فوقهم
انس جز علي اسنانه وجري عليها.. دا انتي للتك سوده
جويريه جريت وبتضحك.انها عصبتو…. اسود زاي قلبك عاااااا ولقت سيف جريت واستخبت ورا
جويريه…خالو خالو الحقني.
سيف واقف وبيحاول ميضحكش.بهمس… هببتي ايه المره دي
جويريه بهمس… عماله يزعقلي عشان كبيت القهوة بتعتو
سيف بصلها… ليه كده طيب
جويريه …بصلي من فوق لتحت وانا معملتش حاجه
سيف ضحك….
انس بغضب… بابا لو سمحت انت برا الموضوع البنت دي هتضرب يعني هتضرب
ولسه بيمد ايدو يجبها من شعرها
سيف بغضب…انت هتستهبل
ادم… نزل في ايه
جويريه من جوها..بابا يلاه كملت اكيد هيزعقلي عشانو منك الله يا انس
انس….بصي يا خالو الزفته دي كبت القهوة من غير ما اعملها حاجه دا غير طولت لسانه
ادم بص لي بنت… انتي عملتي كده ليه
جويريه…كدب بصلي بقرف واساس كل شويه يزعقلي
انس… عشان بارد وانسانه مستفزه

 

 

 

 

جويريه يتمثيل … مش هرد عليك عشان خالو بابا واقفين
ادم ضحك…يا ادبك يااااا مشوفتش في تربيتك ابدا هقولك ايه تربيت عمتك
نور بضحك… احسن تربيه يا حبيبي وتلم
ادم ضحك… قلبي صباحووو
سيف بغيره…. ايه ار”يل انا
نور… قلبي بتغير يا حبيبي
سيف ضحك… واللهي ما بتعرفي تدلعي
نور ضحكت..
ادم… نجيب ليمون
نور…. لا بلاش هات قهوة
اميرة ضحكت… لا ومعاها كيك كمان
جويريه…. وقاعد علي البحر مع اغاني
نور…هاتي بوس يابت واخدو بعض بالحضن
انس واقف متنح.. ايه دا
نور…اتاسف ليها انت اللي بدات بتبصلها بقرف ليه.
انس..

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (أحببت مجنونة 2)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *