روايات

رواية علمتني الحب الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرفت سعيد

رواية علمتني الحب الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرفت سعيد

رواية علمتني الحب البارت الحادي عشر

رواية علمتني الحب الجزء الحادي عشر

علمتني الحب
علمتني الحب

رواية علمتني الحب الحلقة الحادية عشر

سليم=بعد الشر عليكي ياحبيبتي ثم قال بخبث=وياترا ليه
سما بكسوف=ع علشان بح…
=سليم حبيبي اي اللي حصل …ثم نظرت الي سما=انتي مين
سليم=نهال
سما باستغراب مين دي ياسليم
نهال=انا خطيبته ياحبيبتي
سما بصدمه=نعععععم
سليم بغضب=نهااااال
نهال=مالك ياحبيبي مين دي
سما=اناا…عند اذنكوا
سليم=سما سما استني..بس كانت سما مشت نظر الي نهال بغضب=انت اي اللي جابك
نهال بخبث=اي عيزني اعرف ان خطيبي عمل حادثه ومش اجي اشوفه
سليم بغضب=انتي عارفه كويس انا مش خطيبك اصلا
نهال=اانت بتنكر ليه…ااه صحيح مين اللي كانت قاعده دي
سليم بغضب=انتتتتي مااالك
نظرت له نهال بلا مبلاة وسكتت.

 

 

سليم بصوت محدش يسمعه=ارجعي ياحبيبتي انتي فاهمه غلط..وغمض عينه بتعب
بقلمي ميرفت سعيد❤️
عند سما
سما ماشيه في الشارع بتبكي علي حظها اختارت مرتين وفي المرتين اختارت غلط ..مصطفي اللي جرحها بكلامه ومقبلش حبها ..وسليم اللي حست معه بالامان وفكرت انه هيعوضها طلع بيلعب بيها.ذهبت الي النيل هي لما بتتعب بتروح علي النيل بتشكيله
سما ببكاء=لييييه ليييه بيحصل فيه كده ليه كل لما احب انجرح لييييه حبيت مرتين وفي كل مره بمووو*ت ….ليه الدنيا بتقسي عليا كده ليه بضيق بيا كده
وظلت تبكي لفتره طويله ثم ذهبت
بقلمي ميرفت سعيد❤️
عند ليل
الاب=افتحي الباب ياليل
ليل=حاضر يابابا
ليل بكسوف=احمد
احمد=وحشتيني
ليل=وانت كمان تعالي خش
احمد=ابوكي جوه
ليل=امال هدخلك وهو مش جوه
احمد=ياخسارة
ضربته ليل بخفه علي كتفه بكسوف
الاب=تعالي ياحمد
احمد=عايز اطب منك طلب
الاب=اطلب ابني اتفضل
احمد=هو النهاره اي
الاب=الاربعاء
احمد=عليك نور وكتب الكتاب امته
الاب باستغرا=بكرا ليه
احمد=عليك نور برده عايز ااقول ان مفرقتش حاجه النهارده من بكرا

 

 

الاب=انت عايز اي
احمد=عايز اكتب الكتاب النهارده هروح اجيب المأذون والشهود واجي
الاب=نعم هو اي ده كتب الكتاب بكرا
احمد=مااحنا بكرا هيبقي فرح ونعمله برا بلاش في البيت والنهارده كتب الكتاب ونعزم ناس بسيطه بس
الاب=انا همو*ت واعرف مستعجل علي اي
احمد=قولت اي ياعمي
الاب هو يوجه كلامه الي ليل=موافقه يابنتي علي الجنان ده
ليل من كتر الكسوف مش عارفه ترد
احمد بفرحه=السكوت علامة الرضا هروح اجيب المأذوون
الاب بضحك=مجنون والله ماشي
بقلمي ميرفت سعيد❤️
عند سليم قاعد حزين علي سما وبيتصل بيها مش بترد ومش عارف يعمل اي
نهال=سليم الدكتور بيقول انك هتفضل هنا لحد معاد العمليه
سليم=مش عايز اسمع صوتك فاهمه ولا لا نادي علي الدكتور الز*فت ده
نهال=طب اهدي..وخرجت تنادي علي الدكتور
سليم=انا عايز اخررج من هنا
الدكتور=مينف…
سليم بفضب=مفيش حاج اسمها مينفعش هخرج دلوقتي
الدكتور بخوف=طيب
بقلمي ميرفت سعيد🥸
عند ليل واحمد ليل اتصلت علي سما علشان تحضر بس مكنتش قادره وقالت انها هتحضر الفرح بكرا ..واحمد اتصل بمصطفي ومصطفي برده رفض مقدرش يروح
المأذون=اين العروسه
احمد بحب=ماهي اهي ياشيخنا ورده ايه
نظرت له ليل بكسوف وحب

 

 

المأذوون بضحك=ماشي يابني يلا قولوا ورايا
=استننا ياشيخ هو انتم ازاي تكتبوا الكتاب مش لازم تخده رأي الاول ولا اي ياعروسه
بقلمي ميرفت سعيد❤️
عند مصطفي
الام=اي يابني هتفضل كده خلاص هي اتخطبت مش هتريح قلبك بقا وتبطل تفكر فيها
مصطفي بحزن=لو اعرف اريح قلبي كنت عملت كده يا امي لو كنت اعرف اطلعها من بالي كنت عملت كده
الام=طب يابن…قاطعها صوت جرس علي الباب
الام=انا هقوم افتح ثم قالت بصدمه=سماا

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية علمتني الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *