رواية أحببت مجنونة 2 الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم آلاء
رواية أحببت مجنونة 2 الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم آلاء
رواية أحببت مجنونة 2 البارت الحادي والعشرون
رواية أحببت مجنونة 2 الجزء الحادي والعشرون
رواية أحببت مجنونة 2 الحلقة الحادية والعشرون
السكرتيره… دكتور في واحده جت دفعت حسابها وقالت انها مش عايزه تكمل ومشيت ومرديتش تستنا اني اقولك عشان اعرف ينفع ولا لا
اياد بصلها…اسمها ايه
السكرتيره… اسمها مريم
اياد بصدمه..طب طب هي جت امتا ومكلمتيش ليه
السكرتيره… لسه نزل قبل ما حضرتك تطلع ممكن اتقبلت بيها
اياد بيجز علي اسنانه…لبسه ايه
السكرتيره…مش متاكده بس متهيئلي اسود او كحلي
اياد سبها ونزل جري وفضل يبص حواليا لقه بنت من بعيد لبسه اسود جري عليها
اياد بصوت عالي … انسه مريم لو سمحتي استني ا انسه مريم
مريم (اللي هي جميله) بصت وراها ومستغرابه اول ما لقتو هو لفت تاني وبتمد بسرعه
جميله… يارب يارب مش عايزه اسمع اي كلمه تاني يارب بجد انا تعبت
اياد… يا انسه استني بس يا مريم اجروكي استني
جميله لقت صوت بيقرب اكتر بصت لقته فعلا قرب جريت … يارب يارب يارب
اياد ضم حواجبه ومش فاهم تصرفه دا ليه وخايفه منه ليه جري ب اقصي جهدو لحد ما مسك ايديها بالعافيه
جميله بصريخ… عاااا ايه
اياد…. يا انسه هو انا حرامي في ايه ومسك قلبه وبياخد نفسه بالعافيه و ب ايديه التاني ماسك ب ايد جميله
جميله بتشد يديها… عيب كده يا دكتور وبتشد ها وهو مسكها
اياد…. عايز اتكلم مع حضرتك شويه
جميله…. لا ما فيش كلام مع حضرتك. وشدت ايدها وجي تمشي ايادفي لمح البصر واقف قصادها
اياد…. لو سمحتي اسمعيني
جميله… لا مافيش كلام ما بينا
اياد….انا اسف جدا علي اللي قولتو والله بجد اسفه
جميله بصتله وضمت حواجبها وعدلت النضاره ب صباعه وتوترت وبعدها افتكرت كلامه افتكرت وهي صغيره جه زميله اتاسف ليها واتاري كان مقلب فيها وضحك عليها الفصل كله
جميله بغضب وعصبيه … انت بتتريق جي تكمل عموما انا عارفه اني وحشه وعارفه شكلي وحش وعارفه واني شبه الضفدع ومش جديد يعني اللي قولته امي دايما واهلي كانو بيقولولي كده فا لو جي تضحك شويه اظن دا مش ب ايدي ومخترتش شكلي واها انت زود علي اللي كنت بسمعو انك قرفان مني كنت ممكن تقول اني قرفان او حتي معندكش وقت وكنت همشي بدل كل دا واسفه اني أذيتك وخليتك تقرف وشكرا وانا حق شغلك دفعتو ولفت ومشيت كانها رجع
اياد كان سمعها وفتكر كلام نور ومن طريقت كلامها انها من ال واضح اتعرضت لي اهانه وتنمر اكتر من مره او طول حياتها
اياد جري ولحقها وواقف قصادها تاني… انا اسف واللهي بجد اسف مش بتريق انا بجد اسف
جميله بصتله ومش مصدقه…تمام بعداذنك وجي تمشي
اياد مسك من دراعها…اصبري بقا فرهدي امي معاكي اسمعيني انا عارف اني غلطان واني علي رائي خالتو متربتش واني مهزق علي اللي عملتو دا ارجوكي سامحيني انا والله ندمان
جميله تنحت عمرها ما حد عمل كده بصت حواليها..ايوه فين ناس بقا اللي اول ما اقولك مسامحك يقومه يطلعو ويضحكو علي منظري ولا في حد بيصورنا من بعبد ولا انت عايز تضحك لي واحدك بص حضرتك انا شبعت من كل الاإهانات دي شوفي فكره جديد اول ما تلاقي باذن الله لو ليك نصيب تضحك عليا هتلاقيني متخافش يعني وسبني امشي عشان تيتا متقلقش عليا
اياد جز علي اسنانه ومش لقي رد من كتر انها بقت شايفه ناس كلها بتستهزء بيها…طيب انا اعمل ايه عشان تصدقني احلفلك ب ايه طيب
جميله شايفه كله بيكدب … علي اساس او حلفت هتكون صادق عموما انا مش زعلان من حضرتك لا انت اول واحد ولا اخر واحد انا اللي اسفه عشان أذيتك بمنظري وقرفتك
اياد لطم علي وشه…ياختاااااي يا حجه الله يسترك بقا انا واللهي بتكلم جد وانا اللي قليل الازوق واسف
جميله بزعيق… انا اسفه انت كدب
اياد… وحيات ما بقول يترد لي اختي لو بكدب ابدا عايزه اكتر من كده ايه
جميله رفعت كتافه ونزلت بطفوله…هق مش ممكن ميكونش لي اخوات
اياد بصلها بلا مبالاه وايدو علي كتفها…امشي اانا كدب فعلا امشي امشي دا انا قربت اقلب يه”ودي عشان تصدقي ياشيخه روحي الله يسهلك
جميله بصتله وتنحت… بتتكلم جدا
اياد….وغالوت امة لا اله الا الله اها وياستي اللهي يضحك عليا امة لا اله الا الله انا فعلا بعتذر وفعلا ندمان وعارف اني ماليش حق اني اتكلم عنك اسف والله
جميله بخوف وبندفع … بعد الشر ربنا ما يكتبها عليك ولا علي اي حد واتنهدت ولايهمك.انا اسفه بس غضب عني اصل اتحطيت في الموضوع دا كذه مره
اياد… اخيرا
جميله بصتله… شكرا لي حضرتك بعد اذنك وجي تمشي
اياد…لسه برضو مش مصدقها
جميله…لا خلاص ومسامحك وقبل اي حاجه كنت مسامحه حضرتك
اياد ندم اكتر انه أذها… انا اسف بجد
جميله ابتسمت.. حصل خير بعد اذنك
اياد…. لا استني هو انتي ليكي جلسه مفروض من امبارح وانتي مجاتيش يبقا النهارده
جميله… لا شكرا مش عايزه
اياد…مش عايزه ايه هو انا بعزمك علي سندوتش
جميله… لا تباعت مع دكتور جم بيتنا وكده شكرا
اياد…مش عيب لما تكدبي
جميله بتوتر ..انا لا وهكدب ليه و
عربيها كانت هتخبط جميله اياد شدها عليه بسرعه وبعدو هما الاتنين نضارت جميله وقعت وهي حرفيا بتشوف طشاش لو حد قريب منها ما بالك لوبعيد اول ما وقت
جميله… ينهار اسود
اياد بعدها عنه وخاف تفاهمو غلط… واللهي العربيه كانت هتخبطك
جميله بصه وشايفه اياد تشاش وبتحاول تشوفه …عربية ايه وزفت اي انا مش شايفه اساس غير تشاش
اياد تنح اول ما لقه عيونها العسلي ورموشها اكثيفه وشكلها اللي فعلا جميل مش مجرد مجامله..
جميله بقلق…انت مشيت اها ياواطي انا قولت برضو ايه اللي بني ادم دا طب هروح ازاي يارتها كانت خبطتني منك لله يادكتور اياد يا ابن هي امو اسمها ايه مش مهم منك للله يادكتور اياد يا ابن
اياد بضحك…نورين
جميله بعدم ادراج … يا اياد يا ابن نورين هااااايه دا انت انت لسه
ادم…اها ياختي لسه ونظارتك بسبب طولت لسانك دي اتكسرت
جميله لطمت…ينهار اسود هروح ازاي.وبتهوش ب ايديها قدامه
ادم بضحك… اهدي اوصلك انا معايا عربيه تعالي
جميله… لا طبعا عيب
ادم…ياختي تعالي يعني مش عيب لما تفضلي واقفه كده يلا
جميله بتهوش ب ايديها انها تلاقي اياد…طب معلش هات دراعك بس امسك في مش بشوف
ادم ابتسم ومسك ايديها وحطها علي دراعو…يلا
وركبو العربيه وجميله قالتلو مكان البيت
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
محمد…ايون يا جن جون
جني…ايون يا حمو
نور بصت ليهم… منك لله البت بقت زايك
محمد…وانا طلعلك
نور ضحكت… متربتش
محمدغمز… اسكت يابوقي
امل….لا انت كده تربيت تربيت ستات مش كويسه
نور بضحك… ادينا هناخد كلام ملوش لزمه اتلم ياض هنتزق
جني بضحك…حمو صحيح دي بتتلعب ازاي
محمد بص للفون وبصلها…لا دي منصحكيش تلعبيها
جني بستغراب…ليه
محمد… هتم”وتي الناس كلهم في لعبه
جني ضربتو في كتفه… رخم
سلمي…نطقت البنت يا محمد
محمد…في ايه ياجماعه هي كانت خرسه
سلمي…لا بس انت فاكره جني كانت مش بتتكلم اساس ولسه بس معاك انت حاجه تانيه سبحان الله
محمد فرح ان هي معا كده بس… بت جن جون تيجي نتمشا
جني…لا في فيلم عاوزه اشوفه
محمد بصلهم.. اللهم بارك القر اشتغل في اقل من فستو ثانيه
نور طبطب علي صد”رها….حبيبي اي خدمه
محمد…تسلم منشوفكمش في افرحانه
سلمي…يا قليل الادب
نور رفعت ايديها… ابني اللي مربتهوش
محمدضحك… امي حببتشي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فهد كان في اوضه بيحضر حاجانو عشان ينزل..
فهد… الو ايوه اها بجد وضحك جامد ياعم انت حب ايه الله يحرقكك دي اخرها ازايك بس وبعدين انا راجل متجوز ومراتي لو عرفت كده تنفخني
فهد… لا لا ياعم انا عمري ما افكر اذا كان مكانش في دماغي حوار البنات دا اقوم عمل كده وانا متجوز
فهد بضحك…اها انا جبان وبخاف من مراتي ياعم نفرض بس لما احب اللي زاي مراتي كده اما دي احب ايه انت عبيط دي اخرها يومين وهسابها ل
جنات من ضهرو…نهارك اسود انا مجرد يومين يا فهد وترميني
فهد بص بخض…وربنا ابدا دا صحب بيهزر مش عليكي
جنات بعصبيه…وكمان بتخوني نهارد اسود مش اي سواد لا
فهد بخوف من طريقتها وانها متصدقش…طب وكتاب الله وحيات ما بقول تكوني ليا ابدا ازاي استحاله والله انا مش كده
جنات…كدب وبتاع بنات كمان يلا ما كل الصفات السئ بتجمع
فهد…طب وعهد الله ابدا
جنات…قالو للحرامي احلف
فهد…طب وربنا ابدا منك لله يا عزة الكلب
جنات بغضب…مختوم علي قفايا انا دا انا سمعاك بودني
فهد…وربنا ما بخونك ولا بفكر دا عزة الزفت دا هو بيقولي تعال في سهر حلو قولتلو لا قالي بنت اللي كانت معانا في اعدادي جي اللي كانت بتفضل بصالك وقولتلولا ويوم ما افكر اكيد اخرها ازايك وانا راجل متجوز وهو بيقنعني وانا رفض
جنات…كداب وخاين وبتاع حوارات كمان
فهد…وربنا وبيقرب منهاطب بصيلي مش انتي دايما بتقولي بعرف اللي بيكدب من عينو واللهي ما بكدب ونزل لي مستوه طولها وبصلها اهو مش بكدب
جنات بصتله وفضلت تضحك جامد وتخبط ايد ب ايد…هموتتت مش قادره
فهد ضم حواجبه وتعدل في وقفتو وبصلها…بتضحكي ليه مش مصدقني
جنات من كتر ضحك مالت عليه راسها واكنها في حضنه…هموتتت وحطت ايدها علي بطنها
فهد… في ايه
جنات…اصل انا عارفه و وسامعاك من الاول وانت بترفض انك تروح معا
فهد بصلها ب لا مبالاه واخد نفسو…علي فكره انتي بستعبطي مش هزار دا انا قلبي كان هيقف
جنات بضحك… طب متقاعدو نيهاهاهاها
فهد… مش هرد ولقها بتضحك بجد ضحك علي ضحكها وشدها لي حضنه وقعتي قلبي ربنا يسامحك
جنات حضنته… اسفه
فهد استغراب انها حضنه كل مر كان هو بس وابتسم ان كده فعلا بدات تحبه… ولايهمك ياروحي
جنات ضحكت… سياده الرائد فهد ادم بيقول روحي
فهد بضحك… وقلبي وقمري ونور عيني وكل حاجه غالي هتكون انتي
جنات بعدت عنه وبصتله وحطت ايدها علي الجبهتو… انت كويس
فهد ضحك… عمري ما كنت كويس كده والله
جنات… لا دا المخ لسع
فهد… او عقل لما حبك
جنات تنحت ووشها احمر… احم هو في ايه مالك انت متاكد انك طبيعي
ـــــــــــــــــــــــ
عند انس راح المستشفي لي جويريه علي شغلها كا مفجاء
انس دخل وسمع حد معاها
جويريه… واللهي انا بحبك اووي
انس ضم حواجبه وكان واقف شبه مش مستواعب ان اللي سمعو دا صح
زميل جويريه…. لا لا سوري انا اكتر وبعدين يا قلبي موحشتكيش كل دا.
جويريه غمزه بطفوله وهزت راسها… مش اوي يعني
انس….والله
جويريه بصت وستغربت..انس انت جيت امتا
انس ووشه ماليان غضب وعروق جسمو ووشه برزت…. من وقت ما بتقوليلو وجز علي اسنانه بحبك
جويريه…لا لا فاهمة غلط
زميل جويريه…ايه دا مين دا
انس دخل وبغضب ومد ايدو كا سلام.. انا انس سيف الدين مكرم
زميل جويريه بيمد.ايدو وبيفتكر انس… اهااا هو
راح انس ضربه بالبوكس في مناخير
جويريه انصدمت ..احيه وبصت لي انس انت مجنون ايه دا
زميل جويريه…انت عبيط ياعم انت
انس..سوري اصل انا من ربع ساعه كنت ار”يل علي ايد حضرتكم
جويريه…انس انت فاهم غلط
انس بصلها بستحقار
زميل جويريه بيقوم… انت ازاي تمد ايدك
انس مسكو من ياقة هدومه…. لا انا لسه ممدتش وراح ضربو بالدماغ كذه مره وبعدها ضربه بالبوكس
زميل جويريه وقع في الارض وشبه اغما عليه
جويريه لطمت… انت مجنون وجي تنزل تشوف زميلها انس شدها تعالي هنا وشدها ومشي وسابو في الارض
جويريه بعصبيه…. انت مجنون اوع كده اوع بقول
انس ماشي بسرعه ومش بيرد عليها….. لحد ما جم جنب العربيه
جويريه بتشد ايديها جامد بعصبيه…اوع كده انت مجنون ايه اللي انت بتعملو دا وازاي تمد ايدك كده
انس بغضب بزعيق ووشه احمر من الغضب … دا اللي بسببو مكنتش عارفه تحددي بتحبني ولا بتحبي دا اللي كان سيبك فا كنتي بتعوضي غيبه بيا صح ورجعلك دلوقتي وانا تركنيني ولا ترميني صح
جويريه تنحت.. انت انت فاهم غلط وبعدين ايه الهبل دا انت عارف ان
قطعها انس… انا طلعت بقف ولا عارف حاجه ولا عارف اساس انتي مين بس العيب مش عليكي العيب علي الاهبل اللي كان متمسك بيكي وضحك بستهزء بجد اكتشفت اني مغفل وغبي اووي بفضلك
جويريه بخوف … واللهي ابدا اسمعني بس
انس … لا لا اسمعي انتي بقا من نهارده مش عايزه اشوفك ولا اتعامل معاكي وسابها وجي يركب العربيه جويريه جريت وواقفت قصاده
جويريه… لا اسمعني وربنا انت فاهم غلط
انس جز علي اسنانه وبصلها بقرف…. واللهي فعلا واحده القيها مع راجل وواقف تقوله بحبك اووي وهو يقولها وحشتك تقول مش اووي انو راجل **هيفاهم غير كده هاااردي
جويريه عيونه دمعت…صدقني انت فاهم غلط دا كان
انس….كان حبيبك صح اشبعي بي بقا بس احب اقولك انك قليتي من نظري بطريقه وس”خ زاي زاي اي واحده علي حل شعرها كان ممكن تقولي ولا انتي من نوع اللي بتحبي راجا”له تكون تحت رجلك بس انا مش بالوس”خه دي ولا اتذل لحد مع انك ذلتيني وزاي الهبل بس بجد انتي ممثل شاطره اقنعتيني اني انا مفهمتكيش بس تصدقي فعلا مافهمتكيش
جويريه بعياط…واللهي ابدا انت فاهم غلط صدقني انا بحبك انت والله
ارجوك اسمعني انا بحبك واللهي
انس زقها بعيد عنه وبيفتح باب العربيه وركب وجي يقفل العربيه
جويريه واقفة قصاده قبل ما يقفل الباب… اسمعني عشان خاطري والله انت مش فاهم
انس بغضب… ايه مش متعوده تلاقي حد يرفضه انا قرفان من نفسي اني حبيت واحد زاي وللاسف مني
جويريه بصدمه…انا يا انس انت شايفني كده دا احنا متربين مع بعض
انس وبعدها جامد وقفل الباب في نفس الوقت جويريه من زقتو ليها رجعت بضهرها وبصله ومصدومه من كلامه ليها وحسه بوجع جامد في قلبها ودموعه بتنزل وبصاله بصدمه وبصتها لي بمعنا مكانتش عارفه انه يمكن يقولها كده او يقول او يصدق اوحتي يرفض يسمعها وفي لحظه جت عربيا خبطتها
انس لقه صريخ ناس وصوت هو عارفو كويس بص جمبه لقه جويريه مره واحده عربيه شالتها فضل متنح مش مستوعب
انس نزل جري عليه وقلبه شبه هيقف.لقها سيحه في دمها ووشها متغرق د”م وبين جسمها متلغبط وناس ملمومه عليها بعدهم بلهفه عليها بيرفع راسها ب ايدو لقه دم اكتر وجسمها بيتنفض
انس بلهفه…جويريه
جويريه بصله وشبه بطلع في روح… صدقني انا وغما قبل متكمل كلامها
انس دموعه نزلت من منظرها وشكلها وبيهز..لا لا لا قومي ارجوكي قومي
واحد من الوقفين …. المستشفي اهي اجري بيها بسرعه قبل ما روح تطلع
انس الكلمه الراجل اكنها سكين في قلبه…لا لا وشالها وجري بيها علي المستشفي وبزعيق
حد يالحقها بسرعه فين الدكتور
الدكاتره طبعا عارفينه جريو كلهم عليه واخذوا جويريه على العمليات وفي نفس الوقت زميل جويريه شاف منظرها وتنح من المنظر
انس جي يدخل معاها العمليات
الممرضه… ما فيش وقت حضرتك بعد ازنك وبعدتو وقفلت
انس بنهيار… انا انا السبب انا السبب
زميل جويريه… جويريه حصلها ايه
انس بصله ومسكو من يا قة القميص وبيجز علي اسنانه .. قسمن بربي لو ما مشيت من قدامي ومن المستشفي حالا لا اخلي اهلك يترحمو عليك
زميل جويريه بغضب… انا سكتلك من ساعتها علي فكره انا ممكن امد ايدي زاي ما مديت ايديك انت كمان بس اللي حايشني عنك هي عشان اختي جويريه بتحبك غير كده همد ايدي عليك وزقو
انس بصدمه…اختك
زميل جويريه…ايوا اختي ودا اللي كنت لسه هقولهولك لقيتك ضربتني ومسبتنيش اتكلم ولقيتك نزل ضرب لولا جويريه وعارفه انها بتحبك مكنتش سكت
انس كان واقف متنح ومش فاهم ازاي اختو وتعرفو منين ومين دا اساس وكلامو اللي قالو ليها ونظرتها لي اللي كانت مالينا وجع كان واقف وشبه مشلول
فاق علي الممرض اللي طلع من العمليات جري ووراه اتنين ممرضين
انس بخوف وواقف ممرضه… ايه ايه جويريه فيها ايه
الممرضه .. لزم نقل دم بسرعه والقلب مهدد يقف في اي لحظه ادعولها وسابتو مشيت
انس… لا لا لا يارب لا انا مش هستحمل يارب ارجوك لو عملت اي حاجه تغضبك مني متعقينيش بيها يارب وفضل يصرخ
زميل جويريه…اهدا ادعيلها
انس وزميل جويريه سمعه صوت صفاره
انس بص لي زميل جويريه وزاي عايز يقول اللي سمعو دا غلط
انس بصريخ…. لااأااأاااااااا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اياد طول الطريق بصص لي جميله ومستغرب انها جميله جدا
اياد من جوها… معقول نضاره تغير شخص كده والاسنان طب ازاي
جميله مع نفسها… هو ساكت ليه ليكون رماني في اي عربيه طب انا مش شايفه ايوه النضاره دي نعمه واللي منغيرها يعما زاي حالتي كده طب واللهي شعر
اياد … احم انتي لسه زعلان مني
جميله بصت لي بس مش شايفه حاجه وضيقت عنيها وبتحاول تشوفه وبتقرب منه … انا
اياد ابتسم علي طريقتها…هو في غيرك
جميله… مش شايفه بصراحه قولت يمكن بتكلم حد فون ولا حاجه وبتركز عشان تشوفه
اياد… انتي بجد مش شايفه
جميله… احم اها بصراحه معلش وفتكرت كلامو انه قرفان منها اها هو اتاسف عشان ندمان بس اكيد لسه قرفانه بعدت علطول وديرت وشها عشان تأذهوش بشكلها
اياد استغرب انها بعدت فجأه و بصت الناحيه عند الشباك… في ايه
جميله…لا مافيش هو احنا فضلنا قد ايه ونوصل
اياد… انا اسف والله وحقك تزعلي وواحده تاني كانت هزقتني
جميله… العفو لا طبعا وشكرا اساس انك بتوصلني
اياد…طيب لو فعلا مش زعلانه هاخدك مشوار قد
جميله بصتله بندفع… ايه لا انا عايزه اروح
اياد… اهدي هروحك بس الاول هوديكي الدكتور صحبي يعملك نضاره بدل اللي كسرت بسببي
جميله…لا لا انا هعمل
اياد…يبقا لسه زعلانه
جميله…لا والله حضرتك بس انا مش هقبل العوض في حاجه دا نصيبها وشكرا
اياد…انتي عندك نضاره تانيه طيب في بيتك
جميله بصتله…لا طبعا وبعدين هعمل اتنين ليه
اياد..اا
قطعتو جميله.. اها قصدك احتياطي لا لان ليها موده ودي كان لسه عملها والله بس نصيب
اياد… طب ينفع اساعدك ما انتي كده مش هتقدري تنزلي تعمليها
جميله بتفكير…احم تمام
اياد بفرح..اشطا
ـــــــــــــــــــــــــــ
اميرة…اللهم اجعلو خير ومسكت قلبها
نور بصتلها…في ايه
اميرة…قلبي مقبوض وعايزه اعيط مش عارفه في ايه
نور… مالك طيب
نورين بضحك…ما بتقولك مش عارفه
نور…. هطله لمي نفسك
اميرة… لا لا حسه في حاجه غلط فهد وجويريه فين
نور بقلق…هتوجعي قلبي ليه معاكي فهد في شغلو و جويريه نفس الكلام
اميرة…عيالي فيهم حاجه انا متاكده
نور جه في دماغه شغل فهد والموضوع اللي كان بينه وبين جنات…
نورين…الله يخربيت شكلكم رنو عليهم طيب
اميرة رنت علي فهدابنها… الو
فهد.. حبيبي
اميرة… ولاه انت كويس
فهد بستغراب..اها الحمد الله ليه مالك
اميرة… قلبي وجعني حسه في حاجه طب اقفل هكلم اختك
فهد.. خيررمتخافيش هرمونات وضحك
اميرة.. انت رايق وقفلت ورنت علي جويريه مش بترد
اميرة بتوتر وجسمها بيترعش… بنتي فيها حاجه
نورين… اهدي تلاقي عندها كشف
اميره وبتعيط… لا لا بنتي فيها حاجه
نور.. استنو انس كان بيقولي هيخلص شغل وهيروح ليها وراحت نور بتتصل ب ا نس
ـــــــــــــــــــــــــ
عند انس كان بيضرخ وبيحاول يدخل ليها والممرضي رايحين جاين علي الاوضه وبيحاوله لي اخر لحظه
زميل جويريه… اهدا يا انس مش كده
انس بزعيق .. انا اللي موتها انا انا اللي زقتها
الدكتور طلع… اسف البقاء لله حولت
انس…لا لا لا وزقو ودخل ليها
انس.. جويريه قومي يلا قومي انا اسف قومي ياروحي قومي يلا انا اسف واللهي اسف قومي متسبنيش انا اسف وبيهز فيها. قومي يلا وشدها وحضنها قومي متسبنيش انا بحبك وواللهي بحبك انا اسف قومي انا غبي عقبيني ب اي حاجه بس متسبنيش ارجوكي ووباس راسها وعمال يعيط عشان خاطري قومي ارجوكي قومي وبصريخ ياااااارب
انس بعياط وهو حضنها… انا بحبك من واحنا صغيرين محبتش غيرك انتي كل حاجه ليا يا جويريه قومي طيب وزعقي اضربيني اعملي اي حاجه بس متسبنيش عشان خاطري
زميل جويريه بيبعدو… واحدالله راحت اللي خلقها
انس زقو…. لا مش هتسيبني لا لا هي مش هتسبني انت سبب انت اللي كنت معاها لومكنتش شوفتك مكانش حصل كده انا بكرهك وراح لي جويريه طب طب قومي طب اقولك اسف طب قومي مش كنتي عايزني اسمعك هسمعك اهو انتي مش كنتي بتقولي لما حد بيضايقني مش بسيب حقي قومي يلا خدي حقكك يلا قومي عشان خاطري قومي مش هقدر واللهي ما هقدر
زميل جويريه بيشدو وممرض بيبعدو معا وبعدو عنها وغطو وشها
انس بوجع وصريخ…لااااا
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (أحببت مجنونة 2)
بالتوفيق ان شاء الله
احسن كاتبه
ماشاء الله تبارك الله
الروايه في غاية الروعة
أجمل رواية قرائتها
اجمل آلاء في الدنيا
أجمل آلاء في الدنيا
بالتوفيق دايما
اللهم صلي على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين
ماشاء الله اللهم بارك
اجمد رواية
استغفرالله العظيم رب العرش العظيم و اتوب اليه♥️.
أجمل شخصية في الروايه نور
لا تتحدث بعقلك مع من يتحدث معك بقلبه فالقلوب لا تفهم لغه العقول
المعاناه والابتلائات كثيره ومتعدده
لا يكلف الله نفسا إلا وسعها
الخذلان الذي لايعلمك من الطعنه الأولى يقتلك في الثانيه
لعبه النسيان ولكن للاسف لا انسا
انا جميله صعبت عليا