روايات

رواية وقعت في عشق ظبوطه ورجال المافيا الفصل السابع 7 بقلم شروق مصطفى

رواية وقعت في عشق ظبوطه ورجال المافيا الفصل السابع 7 بقلم شروق مصطفى

رواية وقعت في عشق ظبوطه ورجال المافيا البارت السابع

رواية وقعت في عشق ظبوطه ورجال المافيا الجزء السابع

وقعت في عشق ظبوطه ورجال المافيا
وقعت في عشق ظبوطه ورجال المافيا

رواية وقعت في عشق ظبوطه ورجال المافيا الحلقة السابعة

إلهام:ياصغيره علي الموت يالولو مكنش يومك يالولو
حنين: يخربيوتكم كابتشن كابتشن احنا هنمو”ت ولا ايه
ملاك: الله يخربيتك يا ادهم انت ورحيم شويه بوبيهات والله
ادهم ؛خلصتوا تعالوا معايا ونزل حنين وملاك في غرفه وإلهام ورحيم في غرفه تانيه
وهو خرج يدافع بره
وفجأة الباب اتفتح علي إلهام ورحيم
إلهام ؛مكنش ياومك يابنت إلهام وعمرو ياصغيره علي الموت يختي بصوا خدوا المازاتي خدوا فلوسي كلها مش عاوزه حاجه بس سيبوني اعيش انا عايزه اعيش يارب اعيش
ادهم : مالك يابنت الهبله في ايه
إلهام:مش تقول انك هنا ياعم وسيبني اعيط وابهدل في الدنيا كده منك لله يا ادهم يا ابن ام ادهم اشوف فيك يوم انت وكتكوتي وبصت لرحيم الي كان مرعوب
رحيم:مامي انا خايف اوي
إلهام: ياقلب امه ياخواتي ياخواتي 🥺❤️❤️❤️
ادهم: هموت من الضحك علي منظر الهبل التانين دخلت لقيت حنين حضنه ملاك وبتقولها ارجع شندوتش الكبده الي سرقته من برعي الكلب واروح اصالح ادهم انا الي كنت بسرق منه الفضه بتاعته 😂😂

 

 

 

وملاك حضنها وبتقولها انا كان نفسي اتخطف اه اموت لاء 😂
إلهام: يعيني عليهم ياعيني بجد
أدهم:انا طلعتهم تعالي معايا في المكتب عايزك
الساعه جت اربعه الفجر وشروق كانت نايمه في ملكوت الله لقت تلفونها بيرن
شروق بنوم :ايوه دلڤري اتنين بيتزا وواحد شورما
لاء لاء عايزه قلبظ هاتلي قلبظ بحب القلبظ اوي
عدنان: يخربيت الهبل انتي يابت
شروق:متجعرش طب خليه واحد بطاطس شورما طب
عدنان زعق في التلفون شروق نطت من علي السرير بفزع ولقيت نفسها ماسكه الفون وبتكلم حد
شروق:في ايه ياجدع في حد يصحي حد كده
عدنان؛بت بصي عشر دقيقة وتنزلي مش ناقصه هبل هي انتي يابت مش عارفة اننا هنسافر الصعيد ولا ايه
شروق؛تدري ياخال انا الي حازز في قلبي اني مجهزتش ونسيت اصلا نيهاهاهاي ،😂😂🤦🏻
عدنان :ذنوب وبتخلص انا عارف يارب انها ذنوب وبتخلص
شروق:هدي أعضاءك بس خلي خلقك استريتش احيه
اعاااااا اعااااااا ياعمروو ياعمرروووو يا لولو يا لولو
عمرو صحي من النوم مفزوع وصحي الهام

 

 

 

إلهام: في ايه ياعمرو
عمرو :قومي بسرعه مفيش وقت للتفسير
وقاموا ودخلوا جوه لقوا شروق مستخبيه تحت السرير
عمرو: في ايه يابت المجنونه
شروق؛د د دبانه كبيره وهتدخل في مناخيري
إلهام؛دبانه كبيره يمي وطلعت تجري علي اوضتها وقفلت الباب عليها
عمرو:تصدقي وتؤمني بالله
شروق:لا إله إلا الله
عمرو:انا لو شوفت وشك تاني هعبطك
شروق:هرحمك مني شهرين اصلا بس موت الدبانه عدنان ارنوبي تحت مستنيني حنسافر الصعيد علشان ننقظ البت لولو بنتك
عمرو بفزع ؛مالها إلهام
شروق؛معملتش حاجه بس لو سبتها اكتر من كده هتعمل
عمرو:اطلعي ياهبله قتلت”ها
ولقي الباب بيخبط
شروق:انا حفتح مين بيطبل مين
فتحت الباب ولقت عدنان
شروق:ياكسفتك يا حازم احيه
وطلعت تجري

 

 

 

عدنان فرك عيونه لاء بيحلم صح ديه عندها ٢٤سنه والله العظيم عيله متخلفه
عمرو:اسفين انك شوفت المنظر العره ده يبني والله معلش هي في البيت هتكون اتفه من كده
عدنان:هتجوز مجنونه
وكان قاعد وبيفكر فيها ديه كانت لبسه تيشيرت عليه
رسمه كرتون شركه المرعبين المحدودة ولبسه شراب فرده وفرده والانيل من كده في حد كبير عاقل يعمل شعره قطتين ياربي علي الهبال وضحك تلقائي
عدنان؛انا اسف والله بس هي خلتني اعصابي تفلت مني
عمرو؛انت سمعت صوتها وهي بتصوت صح
عدنان؛اه
عمرو؛معلش اصلها بتخاف يبني من الدبانه الكبيره
عدنان وعمرو بصوا لبعض وضحكوا جامد
شروق خرجت وكانت مسيبه شعرها ولبسه تيشيرت اسود قصير علي بنطلون اسود بوي فريند عادي مش واسع ولبسه كوتش كونڤرس اسود ومشمره رجل البنطلون ولبسه انسيال وسنسله فضه زايداها جمال اكتر م هي جميله اصلا 🥰❤️❤️❤️
عدنان:يله يختي
شروق؛متزقش طب ياعم انت الاه
وركبوا العربيه وياريتهم مركبوا

 

 

 

عدنان: الله يخربيتك الله يخربيتك حنعمل حادثه سبيني يابنت العضاضه
وكانت شروق ماسكه أيد عدنان وبتعض فيها
شروق:هتشغل اغاني مهرجنات وتطفي المحن ده
عدنان؛حرمه صعر”انه عمي عمرو مش بياكلك لحمه ولا ايه
شروق:ولاااا
عدنان:روحي ياشيخه منك لله منك لله ايدي
شروق؛وسع عيل ملزق ايه تامر حسني ده عليطلاق
بسمعه بحس بكرشه نفس ياراجل
عدنان وقف العربيه ونزلوا وفضلوا يتخانقوا نص ساعه علي الاغاني والناس اتجمعت وكانوا ميتين علي نفسهم من الضحك
صوت الضحك ابتدي يعلي وعدنان وشروق بصوا للناس
شروق: ايه في ايه ياجدعان
واحده ست كبيره ؛شكلك انتي وجوزك بتحبوا بعض اوي وضحكت
عدنان:انا مش….
شروق:ارنوبي طشبعا طشبعا ده بيموت فيا موت يله يا ارنوبي نمشي
عدنان ركب العربيه وهو علي اخره منها وهي ركبت وفضلت تضحك وضحكتها خطفته زاي مهي خطفت قلبه اصلا ❤️🌚
عليطلاق طلعت جامده ياجدعان

 

 

 

شروق؛هنشغل حمو الطيخا
عدنان؛لاء مش بحبه
شروق؛طب عصام صاصا طب
عدنان؛مبطقهوش
شروق؛طب امين خطاب طب
عدنان: رخم
شروق؛طب احمد موزه طيب
عدنان:بارد
شروق؛طب حمو بيكا
عدنان؛كله الا ده
شروق؛ طب انا جعانه طب
عدنان؛احنا لسه في اول الطريق يبنتي
شروق:مليش فيه انزل هاتلي اكل ومايه
عدنان؛حاضر يارب صبرني يارب
عدنان نزل وشروق ضحكت عليه ونقلت مكانها وقفلت العربيه
عدنان؛خدي يابت تعالي هنا الله يخربيتك ديه ب ٢٠٠الف لسه بكسها
شروق؛هتشغل حمو الطيخا
عدنان؛اه بس اوقفي الله يخربيتك
شروق؛لاء مهو مش بعرف اسوق العربيه
عدنان؛نعم يختي احيييه

 

 

 

في الصعيد
ادهم ؛إلهام تعالي المكتب عندي
إلهام راحه وراه
إلهام ؛ماذا ياخويا
أدهم ؛انا عايزك تتجوزي رحيم لمده شهر واحد بس
إلهام في نفسها حلو اوي
إلهام؛طيب وبعدين
ادهم:هتطلقي وهنفذ المهمه وكل واحد يرجع لحياته تاني
إلهام:بيس
ادهم : بيس شاورما
إلهام:ياريت
نفسي اكون ظبوطه والله 😂🤦🏻
البلد هتضيع لو انا بقيت ظابط

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية وقعت في عشق ظبوطه ورجال المافيا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *