رواية احببتها في سريري 2 الفصل الثلاثون 30 بقلم إيناس
رواية احببتها في سريري 2 الفصل الثلاثون 30 بقلم إيناس
رواية احببتها في سريري 2 البارت الثلاثون
رواية احببتها في سريري 2 الجزء الثلاثون
رواية احببتها في سريري 2 الحلقة الثلاثون
آدم:لقيتوه؟؟
حارس:لقيناه بس
آدم:بس ايه؟؟
حارس:لقيناه مقتول
آدم بصدمة:شووو؟مين لقتلو
حارس:مش عارف الشرطة بتجمع معلومات وسبب قتلو
آدم:طيب لو لقو معلومات اعلمني
حارس:تمام ياافندم..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
مراد:تتزوجيني
كاكامي بصدمة:شووو؟اتزوجك انت بتهزر احنا لساتنا مو عرفنا بعضنا كثير..
مراد:أنا مش بهزر وراح تعرفيني عما قريب طب هلأ شو قرارك..
كاكامي:انا..قاطع حديثها رنين هاتفها…
كاكامي:خير ..
حارس:عامر مات
كاكامي بصدمة ودموع:مستحييل مستحييل يموت..
سقط هاتف من يدها وأكملت بإنفعال..
كاكامي:مستحيييل يموت ..
مراد بقلق:خير شو في ياكاكامي ومين لمات..
كاكامي:ملكش دخل ..
توجهت الى سيارتها وصعدت ودهبت بسرعة البرق الى ناحية قصر عامر..
اما مراد فأراد ان يلحقها لكن لا جدوى..
مراد بستغراب:ياترى مين لراح يكون مات..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
صالح بستغراب:مين دول ياهود
هود ببتسامة:دي حماتي ودي جوزتي
رؤي:هاه جوزتك..
صالح بصدمة:شووو؟انت تزوجت ياهود..
هود:بهزر معاك ياعمي دي رؤي راح تكون في مساء جوزتي ودي امها راضية..
صالح:نورتو بيت واكمل ببتسامة خبث ياهود دي لكنت بتتكلم عليها طوال وقت وبدل ماتنادي على يارا بتنادي رؤي..
هود بإحراج:عمي
صالح:هههه بهزر معاك ..
هود وهو ينادي على خادمة :منه يامنه ..
منه:خير ياافندم.
هود:خودي هانم على أوضتهم ..
منه:طيب اتفضلو معايا..
صعدت راضية ومنه ورؤي سلالم ودخلو الى أوضة ضيوف..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
صالح:حكى كل شيء لهود عن رجوع أسمهان وعن قرار آدم لعايز يتزوج في مساء..
هود بصدمة:مين لراح يتزوج
صالح:انا خايف ليكون في بالي صح..
هود:شو لفي بالك..
صالح:……….
هود بصدمة:شووووو ؟مستحييل هو بيعشق أسمهان بس ادعو معاهم ياعمي..
صالح بأمل:يارب..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
تدخل كاكامي الى قصر وتنادي. ..
كاكامي بدموع:عامر عامر ..
تبحث في جميع غرف لاتجده..تحمل أحد صوره خاصة وتضمها الى صدرها
كاكامي بعياط:ونبي ياعامر مو تخليني لوحدي انت وحيد لفضلت عندي في دنيا دي انا مش راح استحمل اضل دقيقة واحدة في حياة دي بدونك يله ونبي مو تحرق قلب اختك عليك ….. …(ملاحضة:عامر اخو كاكامي أكبر)
ضلت تبكي عليه بحرقة حتى استسلمت عينيها لنوم….
♡♡♡♡♡♡♤♤♤♤♡♡
كان هود مار من أمام غرفة يارا وفهد سمع صوت يارا تضحك عاليا هي وفهد فتح باب غرفة..
هود:الله اكبر مين ملاك دي وقبل ان يكمل كلامه لاقى ايد قوية مسكته من ورا لسه بيلف لاقى بوكس في وشه وقعه على الارض..
آدم بغضب:ازاي تتكلم مع مرات أخوك بطريقة دي..
هود وهو ينهض من فوق الارض ويقول بصدمة:دي مراتك..
آدم:احم بقصد طليقتي..
هود:اسف مش كنت عارف عن ادنك اه ونسيت اقول لك شغلة عجبني انك لقبتيني بأخوك..
خرج هود من غرفة …
اما يارا وفهد فرتمو في حضن والدهم …
يارا بحماس :بابي راح تتزوج مامي في مساء صح.
آدم بجمود:لا ياحببتي…
أسمهان وهي تحاول كتم دموعها:طب مين لراح تتزوج
آدم ببرود:ميخصكش
فهد بغضب طفولي:مو بسمحلك تتكلم مع مامي بطريقة برود دي وثاني شيء مو راح تتزوج غير مامي مفهوم..
آدم في نفسه بحزن :ياريت ياريت ..
آدم:فهد خود اختك وروحو عند جدي هو محضر لإلكم هدية..
يارا وفهد بحماس:عنجد..
آدم ببتسامة:ايوا..
تخرج يارا وفهد بسرعة من غرفة ويتوجهو الى غرفة جدهم …
أما أسمهان فتنضر الى آدم بدموع …
اسمهان ببكاء وبندم:انا اسفة على كل جرح سويتو لإلك ياآدم بجد انا اسفة ..
آدم :مسامحك على كل شيء ياأسمهان…
أسمهان بفرحة:عنجد..
آدم:بس مستحيلل اسامحك على شغلة وحدة انك تخليتي عني في اكثر وقت كنت محتاجة لإلك…وانا بأمن بقول لبيقول(لبيحب بسامح)..
أسمهان:أسفة والله اسفة واكملت بفرحة يعني انت لساتك بتحبني…
آدم :احم ايوا مش قادر اكرهك..
ارتمت أسمهان في حضنه..
شدها آدم الى حضنه أكثر وغرس رأسه في عنقها ..
آدم بحب:وحشتني أوي ياأسمهان
أسمهان بكسوف:انت اكثر..
ابعدها آدم عن حضنه وبدأ يلتهم شفايفه*ا بكل حب وشوق ولهفة..
ابعدته أسمهان…
أسمهان بكسوف:دا ميصحش ياآدم احنا مو متزوجين واكملت بحزن بس انت مين لراح تتزوج في مساء…
آدم بتنهيدة حزن:………
أسمهان بصدمة وبكاء :شووووو؟
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في مطاااار
تنزل من طائرة بكل غرور وكبرياء وهي ترتدي تلك ملابس مكشوفة…
نضرت الى حراس آدم وقالت…
….بأمر:خودو حقيباتي على سيارة…
حارس:أمرك ياهانم…
تصعد سيارة آدم فخرة وتتوجه الى قصره………
آدم بحزن:رانية
أسمهان بصدمة:شوو؟انت بتهزر هلأ قلت لإلي انك بتحبني انا
آدم:بصي انا مو راح اتزوج رانية عشان بحبها انا راح اتزوجها عشان وصية امي الله يرحمها
أسمهان بستغراب:وصية امك..؟
آدم:ايوا..
فلاش باااااك…
عندما كان يبلغ آدم من عمر ٩ سنوات…..
في غرفة والدة آدم (هدى)
هدى:حبيبي انا راح اطلب منك طلب وبتمنى تحققه لإلي
آدم بطفولة:تمام ياأمي انتي تأمري
هدى:انا عايزاك عندما تكبر تتزوج ابنة خالتك رانية..
آدم:هاااه طب ليش؟
هدى:عشان وعدت امها انها راح تكون أمانة في رقبتي والا قدر الله توفيت..
قاطع آدم بخوف..
آدم بخوف:عشان خاطري مو تنطقيها ..بعيد شر عنك..وانا راح اتزوجها …
بعد شهر..
(رانية توفيت والدتها والان تسكن مع والدها في فرنسا )
ارتمت رانية في حضن هدى..
رانية:وحشتني اوي اوي يامامي
هدى:الله على مامي خارجة من فمك زي عسل
آدم بغيرة:ابعدي عن امي ..
رانية:على فكرة وانت مالك
آدم:حضن امي ملك لإلي وحدي
رانية:ههههه اخدت العابي ومل شيء وبتفضل تقول ملك لإلي
آدم:والله عضيم لو مو كنتي زوجتي مستقبلية لكنت قتلت*ك
هدى بضحكة :ههههههه ونبي مجنون ياآدم
رانية بفرحة وهي ترتمي في حضن آدم..
رانية بفرحة:راح تتزوجني…اععع انا موافقة
هدى:هيه ياأطفال بطلو قلت آدب وتعالو تاكلو..
“العودة الى واقع”
يغمض آدم عينيه بقوة وهو يتدكر تلك ايام جميلة التي مرت مع والدته..
آدم :ومند تلك لحضة مو شفتها راحت لفرنسا بقيت اتكلم معاها في هاتف فقط وأسبوع لفات سمعت انها راح تجي لهون فتكلمت معاها ووافقت على زواجي منها بس انتي موافقة ياأسمهان..؟
أسمهان بتنهيدة حزن:تمام انا موافقة تتزوجها بس عندي شرطين..
آدم وهو يفتح عينيه:نعم تفضلي
أسمهان:أول شرط راح تتزوجني انا أولى وثاني شرط انك تسمح لإلي اروح لبيت مامي واسكن فيه..
آدم:هاااه اتزوجك وتروحي بيت ماماكي
أسمهان:ايوا ..
آدم:بس انتي جوزتي
أسمهان بستغراب:هااه جوزتك انت طلقتني
آدم:ههه كنتي فاكراني اني راح اتخلى عنك بسهولة دي..اوراق طلاق لوقعتيهم كانو مزورين..
أسمهان وهي تفتح فمها بصدمة:انا لساتي جوزتك
ادم:ايوا..
اقتربت أسمهان من آدم وطبعت قبل*ة سريعة في خده ..
فتح آدم فمه بصدمة: صرتي جريئة
أسمهان بتوتر:هااه..انا..ا..نا..
اجلسها آدم على رجله وطبع قبل*ة في عنقها ..ووو
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡#بقلم_نهيلة_حميمي
تدخل يارا وفهد الى غرفة جدهم..
يارا بفرحة:جدي وينها مفاجئة
صالح بستغراب:هااه مفاجئة اي
فهد:بابي قال انك مجهز لإلنا مفاجئة
صالح:اههه افتكرت اهو خدو
يارا بستغراب:شو دول؟
فهد:مفاجئة هي انك تعطينا جوارب خاصة بيك
صالح في نفسه:منك لله يآدم كدبت على اطفال وانا مو عندي اي مفاجئة لإلهم..
صالح بإحراج:احم احم بصو ياأطفال راح اخدكم على ملاهي
يارا وفهد بحماس:يسسسسس
يخرج صالح ويارا وفهد الى ملاهي.. .
♡♡♡♡♤♡♤♤♤♡♡♡♡
في غرفة رؤي….
هود :يله غيري هدومك ويلا بينا نشتري فستان زفاف
رؤي:طب استناني دقيقة وراح اكون جاهزة..
هود :تمام…يلا معانا ياحماتي
راضية:انا تعبانة شوية مو راح اقدر اروح معاكم
هود:اجيب لإلك طبيب
راضية بنفي:لا لا راح اخد شاور وارتاح
هود:تمام…
ترتدي رؤي جلباب احمر وحجاب بنفس لون..وتخرج هي وهود من قصر ويتوجهو الى مول…وووو
♡♡♡♡♤♤♤♡♤♤♡♡
اجلسها آدم على رجله وطبع قبل*ة في عنقها ..
وبدأ يلته*م شفتيها ..
بعد دقائق سمعو صوت عالي يأتي من صالة خرج آدم بسرعة من غرفة اما اسمهان فرتدت حجابها وخرجت كدلك من غرفة وتوجهت الى صالة…
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رانية: ازاي تتكلمي معي بطريقة دي يازبا*له…
منه :اسفة والله اسفة انا مو قصدت ولا حاجة في كلامي معك
آدم :خير شو في هون؟
تنضر اليه رانية:واو انت آدم صح
آدم ببرود:صح
رانية في نفسها:يخربيت جمالك لو كنت عارفة انك جميل كدا مو كنت راح اروح لفرنسا…
رانية:ياخدامة خودي شنطاتي لأوضتي يله
منه بضيق:تمام
نضر آدم الى ملابسها المكشوفة وقال بضيق:اتفضلي يارانية..
تقدمت نحوه رانية بخطوات مغر*ية وأرادت ان ترتمي في حضنه بس اوقفها دلك صوت من خلف..
اسمهان:انتي لقطعتي لحضتي روما*نسية مع جوزي
رانية بصدمة وهي تنضر الى تلك ملاك امامها:انتي مين..
اسمهان:جوزت لوراك
تنضر خلفها تجد آدم..
رانية بستغراب:انت متزوج
آدم:ايوا مند ٧ سنوات او اكثر
رانية:هاااه وعايز تتزوجني
اسمهان بضيق:مو تفهمي غلط هو عايز يتزوجك عشان انتي مجرد وصية #بقلم_نهيلة_حميمي
آدم وهو يحاول كتم ضحكته على تلك ملاك التي تغير:احم لازم ترتاحي هلأ يارانية
رانية بخبث:تمام بس ممكن تساعدني للوصول لأوضتي
اسمهان:اسفة بس هلأ هو مشغول راح اخد انا ليها
رانية ببتسامة صفراء:تمام
تقف أسمهان على احدى غرف وتشير بيدها
اسمهان:دي غرفتك اتفضلي…
رانية بقرف:طيب شكرا
تدخل رانية الى غرفتها وتغلق باب خلفها بغضب….
رانية بخبث: لازم خلي آدم خاتم في ايدي…
♡♡♡♤♤♤♤♤♤♤♤♤
يدخل آدم الى غرفته يجد أسمهان تبكي…
آدم بستغراب:ليش بتعيطي
اسمهان:سششششش مو عايزا اسمع صوتك مفهوم يلا غور من هون
آدم:تؤتؤتؤتؤ انا عايز انام في حضن جوزتي على مايصل مساء
أسمهان بكسوف:على فكره انت قليل أدب
آدم ببتسامة :وانا بموت في قلة أدب معاكي..
اسمهان:عشان خاطري غور من هون عايز افضل لوحدي
آدم بخبث:تمام راح اشوف رانية لو عايزا حاجة
أسمهان بغيرة:هاااااه شووو؟تعال تعال تنام
آدم وهو يجلس بجانبها:ههه بتغيري
اسمهان بتوتر:لا لا لا يله نام
هنا آدم مش حس بنفسه الا وهو يتناول شفت*يها الشه*يه بشفت*يه يتدو*قها بشغف وجنون حينما شعر بها تبادله قبل*ته ….وبدأ يعمق قبلته……وقد بدا لسانه يتدوق عن*قها…وامتدت يده يمررها على من*حنيات جس*دها المغ*ري …وقد ازداد جنون قبلا*ته وعثفت رغبته بأنفاسه التي لفحت جسد*ها الا*بيض فيما بدا بتوزيع قبلا*ته عليه…(وغرقو في بحور عشقهم)
الى اللقاء في الجزء الثالث من الرواية..
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببتها في سريري 2)