روايات

رواية خادمتي الفصل الثامن 8 بقلم صابرينا

رواية خادمتي الفصل الثامن 8 بقلم صابرينا

رواية خادمتي البارت الثامن

رواية خادمتي الجزء الثامن

خادمتي
خادمتي

رواية خادمتي الحلقة الثامنة

شاديه طردت ليلة من بيتها من غير ماتديها فرصه تدافع عن نفسها كالعاده بقت ليلة في الشارع وحيده معندهاش حد لاعيله ولا صاحب ولا حبيب ولا حتي غريب مكنش قدامها غير حل واحد بس وهو انها توافق علي عرض هشام يكدا يااما تبقي في الشارع والله اعلم بقي هايحصلها اي
ليلة…. يعني يوم مايضيق بيا الزمن اروح افرق راجل عن مراته وبعدين معاكي ي ليلة يعني تترمي في الشارع وكلاب السكك تنهش في لحمك ولا تفرقيهم عن بعض
مش قدامك غير الحل دا
انا لازم اروح لهشام بيه اقوله وكمان قبل الدنيا ماتليل
&________________________________&
في شقه هشام
…………….
لعنت ريهام هشام ميت مره بسبب الفساتين الكب من عند الصدر والقصيره لحد الركبه واقل كمان
حست بالعطش فراحت تشرب من المطبخ
لقت هشام عريان الصدر ولابس شورت ابيض وبيشرب ميه والميه بتنزل علي عضلاته كان مشهد مثير بالنسبه لريهام اول مره تشوف راجل عريان وعضلاته بارزه اووى كدا
وقفت متنحه بصاله
هشام خلص شرب وابتسملها
هشام….عجبتك صح
كل الستات بتقول عني واد حليوه وبغمازات وراح غمز لريهام بعيونه
ريهام…. اسمحلي اقولك انهم محتاجين تصحيح نظر
كانت هاتمشي راح هشام حضنها من ضهرها ومنعها تمشي وبايده اليمين بدا يملس علي ايديها وصدرها
ريهام لمساته خدرتها ووقفتها في مكانها
هشام بصوت مبحوح .. ممشتيش ليه
ريهام …هاه

 

 

 

هشام قرب من شفايفها ولسه هايبوسها الباب خبط
هشام لعن في سره تباً
بعدت عنه ريهام وجرت علي الاوضه
راح هشام يلبس تي شيرت ابيض وراح يفتح الباب لقي ليلة واقفه علي الباب
هشام…. ليلة
ليلة….معنديش مكان اروحله ي هشام بيه
هشام….ادخلي ي ليلة
دخلت ليلة الشقه وقعدت في الصالون
ظهرت ريهام بالفستان القصير قدامهم
هشام زعقلها …انتي ازاى تخرجي بالشكل دااااا امشي خشي جوه
ريهام خافت من هشام ومن زعيقه هو اتحول كدا ليه معاها ومين الي معاه دى
دخلت ريهام جوه بسرعه ودخل هشام وراها
في الاوضه ……
ريهام….انت ازاى تزعقلي كدا ومين دى
هشام….وانتى ازاى تطلعلي بالشكل دا انتي ناسيه نفسك انتي مين ومرات مين
ريهام بتهكم …ماانت الي جايبلي الهدوم دى
هشام …الهدوم دى عشاني انا بس انا بس الي يحقلي اشوفك بيهم
ريهام….ماهي واحده ست الي برا مش راجل
هشام……راجل داانا كنت دبحتك
ريهام ….والله

 

 

هشام….اي زفته ست ان شاله لو عيله بترضع
ولو محدش يشوفك كدا غيري انتي فاهمه
راح هشام جاب روب اسود من بتوعه ولابسه لريهام
هشام…..البسي دا عليه
ريهام…طيب
لبست ريهام الروب الكبير وقرب هشام منها وحضنها وهمس في ودنها
انا اسف
مش قصدى ازعقلك
ريهام…..مين الي برا دى
هشام….غيرانه
ريهام…..اغير علي مين
هشام وهو يضربها علي قفاها طب يلا تعالي معايا برا وهاتفهمي كل حاجه
اخد هشام ريهام الي الخارج عند ليلة
هشام اتكلم …. ريهام اقدملك ليلة
ليلة دى ريهام مراتي وراح حط ايده علي وسطها
ريهام بصوت واطي اتكلمت
شيل ايدك
هشام همس في ودن ريهام ….خليكي ليطفه معايا بدل مااروغك بوسه تخيطي بعدها ست غرز انا بقولك اهو
ريهام سكتت
اتكلم هشام …. بصي ي ليلة اتاكدي انك مش هاتاذي حد
زينب مرات جاسم ست مش كويسه عايزه المال والسلطه ومش مهم اي حاجه تانيه
واحنا لازم نبعدها عن جاسم
ريهام مكنتش فاهمه حاجه خالص وبصت ل ليلة الي كانت هدومها مهروله عليها
ريهام اتكلمت ….هشام

 

 

 

هشام….ياروح هشام
ريهام بغضب اتكلمت في سرها ….هو مش هايبطل مياعه بقي انا اتخنقت
نادت عليه ريهام تاني
هشام
هشام….قلبه ومفتاحه
ريهام….ممكن اعرف ازاى ليلة هاتقدر تنفذ الي بتقوله دا بشكلها دا
ليلة حست بالاحراج من كلام ريهام
هشام….ريري لاحظى ان كلامك جارح
اتكلمت ريهام لليلة ….اسفه بس انتي متعرفيش زينب عملت فيا اي
انا مش عايزه اي غلطه
زينب لازم تدفع تمن الفضيحه الي سببتهالي
وراحت ريهام حكت كل حاجه عنها ل ليلة
ليلة عيطت من الي سمعته …. زينب دى مش سهله
ريهام….اكتر حاجه هاتوجعها هو انك تاخدى جوزها هاتقدرى تعملي كدا
ليلة …..الي ربنا عايزه هايكون
ريهام…..وانا واثقه فيكي بس هاتحتاجي شويه تعديل
هشام….. طبعا دا علي مديره اعمالي نور
انا اتصلت بيها هاتيجي بكرا تاخدك انتي وريهام عشان تعملوا شوبينج
انتي تقدرى تباتي هنا في اوضه الضيوف دلوقتي لحد ماتبقي جاهزه
&___________________________&

 

 

في المستشفي
…………………
كانت جميله علي السرير تعبانه وجاسم وزينب معاها
جميله….انا بقيت كويسه دلوقتي ياابني روح انت ومراتك مراتك حامل وتعبانه مينفعش تفضلوا هنا كتير
جاسم….ي ماما
جميله…اسمع الكلام انا تعبانه متناحيش فيا ي اابني يلا ي زينب خودى جاسم وروحي
جاسم خرج من المستشفي واخد زينب وروحوا سوا
استغلت جميله الفرصه وطلعت تليفونها
جميله…. اشوفك قدامي انت وهي دلوقتي
انا في المستشفي ومفيش حد موجود
دلوقتي حالا
هشام…. حاضر
&_________________________________&
في شقه هشام
………………
هشام….ريهام جميله هانم تعبانه وطالبه تشوفنا
ريهام بعياط ….مالها حصل اااي
هشام طلع فستان طويل ووشاح ابيض وعطاه لريهام
هشام….البسي دا بسرعه خلينا نروحلها
ريهام…..حاضر
كانت فاكره ريهام ان هشام طلع فقلعت الروب وجت تفتح سوسته الفستان لقت ايد هشام بتفتحهلها السوسته وبيبوسها من رقبتها
ريهام برقه ….هشام بس
هشام مكنش قادر يقاوم جمالها شالها وحطها بكل رقه علي السرير
ريهام ….هشام بس

 

 

 

هشام…..بحبك
ذابت ريهام بين ايدين هشام
هشام بدا يبوسها لكن ريهام بعدته
ريهام……مش دلوقتي
هشام…..تمام
البسي هاستناكي برا عن اذنك
خرج هشام وهو حزين انها اول ست ترفضه
ريهام مكنتش مستوعبه الي بيحصلها المفروض تكون مع جاسم مش متخيله هشام يكون معاها
&__________________________________&
بعد شويه
……………
في المستشفي
………………
دخلت ريهام وهشام المستشفي وسالوا علي اوضه جميله وطلعوالها
في اوضه جميله
……………
دخل هشام ودخلت وراه ريهام
جميله…..ي اهلا وسهلا بالخاين والخاينه
هشام….جميله هانم انتي ربتيني من صغرى وكنتي عرفاني انا مستحيل اخون صاحب عمرى
جميله….وااديك خونته
هشام….وتصدقيها عليا انا هشام تربيه ايدك
جميله….تربيه شمال انت تعمل كدا في اخوك في صاحب عمرك
وانتي دخلتي عليا بالحنين وانا وافقت اجوزك ابني تخونيه ومع مين صاحب عمره
هشام…..احنا اتلعب علينا
جميله….اي ساقوك حاجه اصفره وانت مش دارى
هشام حكي كل حاجه لجميله

 

 

جميله مكنتش مصدقه ….انت بتقول ااي
هشام ….دا الي حصل الفاجره مرات ابنك السبب في كل الي بيحصل
جميله….واحتمال كمان متكونش حامل
واحتمال كمان تخطط لحاجه اكبر وتاذي ابني
هشام….واحنا لازم نكشفها ونساعد جاسم يعرف حقيقتها
جميله….انا معاكم
معلش ي ريهام ي بنتي علي الي حصلك انا هااحسن صورتك قدام عنيات ووعوض
كل حاجه هاترجع لمكانها الصحيح
ومبروك علي الجواز ي ولاد
بس هانعمل ااي عشان نثبت كلامنا لجاسم
هشام …. ليلة
هاتمثل انها ممرضتك الخاصه هاتبقي معاكي في القصر خطوه بخطوه وهانتدور علي اي خيط نوقع بيه الفاجره زينب
جميله….وانا معاكم انا موافقه هي فين
ريهام بصت لهشام بحب وهو بيشرح لجميله الخطه وقد اي هو مستعد يعمل المستحيل عشان يرد اعتبارها ويثبت براءتها
&_______________________________&
في قصر جاسم
…………………
كان في مكتبه بيبص من الشباك علي الجنينه
قاعد حزين مهموم مش قادر ينسي الي حصل
دخلت زينب من وراه وحضنته من الخلف
زينب….وحشتيني

 

 

 

جاسم….. وانتي كمان
زينب بغمزه …طب اي
جاسم…خايف عشان البيبي
زينب….لا البيبي مش هايحصله حاجه يلا بقي
جاسم شالها بين ايديه وطلع بيها اوضه النوم
&__________________________________&
اليوم التالي
………………
جت نور شقه هشام واخدت معاها ريهام وليلة
اخدوا ليلة لمحلات الملابس وجابولها لبس كتير جدا وجميل اووى وودوها لصالون التجميل وعملولها حجات كتيره اوى غيرت شكلها للاجمل وكوت شعرها وبقي اطول وكله حيويه
الساعه اربعه العصر
دخلت ليلة الشقه وهي لابسه بلوزه خضرا وبنطلون ابيض قصير وشعرها المفرود علي الجمب كانت ملكه جمال وهي عيونها خضرا وشعرها بني وبشرتها بيضا كانت حقيقي جميله اووى
لقت ليلة هشام وجميله
هشام…..انتي هاتروحي مع الست جميله علي انك ممرضه معاها من المستشفي وهناك تقدرى تنفذي الي اتفقنا عليه
ليلة…. موافقه
جابت ريهام شنطه ليلةالي فيها الهدوم وعطتها ل ليلة
ريهام…..انا واثقه فيكي
ليلة……وانا قد الثقه ان شاء الله
&________________________________&
في اوضه جاسم
…………………..
كانت زينب عريانه في حضن جاسم بتلعب في شعرها
زينب….وحشتني
جاسم…انتي كمان ياروحي
وحشتيني
غمزت زينب لجاسم….طب اي
جاسم….اي
قربت زينب لجاسم وباسته بوسه طويله حتي سكنت شهرزاد عن الكلام المباح
…………………………………………………………

 

 

 

في القصر
……………
وصلت ليلة وجميله القصر وساعدت ليلة جميله انها تطلع لاوضتها ونزلت المطبخ تعمل الاكل لجميله عشان تطلعولها
في المطبخ
……………
كانت ليلة بتعد الطعام بكل حب للست جميله
&__________________________&
في اوضه جاسم
…………….
لبس جاسم هدومه وزينب كانت نايمه في السرير
محبش يصحيها يقولها انو رايح المستشفي خرج من الاوضه لقي نور اوضه جميله شغال
راح الاوضه لقي والدته في الاوضه
باس ايديها
جاسم ….ليه ي ست الكل مقولتليش انك هاتطلعي النهارده انا كنت رايحلك
جميله….الدكتور بعت معايا الممرضه وقالي هاتساعدني في البيت محبتش اقعد في المستشفي
جاسم….وفين الممرضه دى ازاى تسيبك هنا لوحدك
ليلة ….انا اهووو ي طنط
بص جاسم ل ليلة واتجنن من جمالها كانت حلوه بشكل وناعمه وهي شايله الصنيه
حطت ليلة الصنيه جمب جميله واتكلمت
ليلة….اسفه كنت بجيب الاكل لطنط
مش هاتتكرر تاني
مدت ليلة ايديها لجاسم…. ليلة
وحضرتك
جاسم…. جاسم
نورتي ي ليلة اعتبري البيت بيتك
ليلة…. شكرا

 

 

 

بصت ليلة في عيون جاسم اوووى وافتكرت كلام ريهام
ريهام….. قدام ست جميله انتي هاتكشفي زينب
لكن متنسيش انك رايحهعشان توقعي جاسم في شباكك لازم ينقهر ويتعذب وتعذبيلي زينب معاه
انتي فاهمه
جاسم …. ليلة اسمك جميل
ليلة….. شكرا ي جاسم بيه
ودلوقتي معاد الدوا
اتفضلي ي جميل
جاسم…. لوعوزتوا اي حاجه انا في المكتب
عن اذنكم
&___________________________________&
كان جاسم بيشرب سيجارته تحت في الصالون ومااخدش باله من النجفه الضخمه الي فوقه بتهتز
ليلة كانت نازله عشان تجيب ميه لجميله
وشافت النجفه بتهتز راحت اترمت في حضنه وبعدته عن المكان
وقع جاسم في الارض وليلة وقعت عليه وفضل جاسم يبص في عيون ليلة لحد ما تاه في عيونها وكان هايبوسهت لكنه فاق علي صراخ زينب الي بعدت ليلة عنه
زينب …حبيبي انت كويس
جاسم ….ايوا ياروحي كويس لولا ليله كنت مت
زينب…. مين ليلة دى
جاسم….دى ممرضه امي
زينب ..اه شكرا ي ليلة لولاكي كنت مش عارفه حصل ااي شكرا ي حبيبتي
ليلة…العفو
عن اذنكم
راحت ليلة تجيب ميه وطلعت لجميله
&__________________________________&

 

 

 

في شقه هشام
…………
ريهام…. تفتكر ليلة هاتنجح
هشام قرب من ريهام …. تفتكرى هايجي الوقت وتحبيني
ريهام …معرفش
هشام…يبقي في امل
حمل هشان ريهام بين يديه كالعروس وكان يقبلها بقوه مانعا اياها من الكلام
اخذها الي الفراش حتي سكنت شهرزاد عن الكلام المباح
&__________________________________&
في قصر جاسم
……………
الساعه الثانيه عشر منتصف الليل
……..

 

 

 

جاسم مجالوش نوم ونزل تحت الجنينه لقي ليلة لابسه فستان ابيض طويل ووشاح ابيض وقاعده علي
المرجيحه
جاسم…. اي الي مسهرك
ليلة….مجاليش نوم
جاسم…زيي
تسمحيلي اقعد جمبك
ليلة… اتفضل
قعد جاسم جمب ليلة وفضلوا يحكوا سوا لحد ماالنهار طلع
&_______________________________&
في شقه هشام
……….
كانت ريهام نايمه في احضان هشام
هشام كان بيتامل جمال ريهام في حضنه
هشام قرب منها وباسها
هشام…بحبك
قام هشام ورقع الغطي لقي علامات عذريه ريهام
ابتسم لريهام النايمه وغطاها وفضل جمبها

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية خادمتي)

‫2 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *