رواية لم يعد لك مكانا في قلبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم منة أيمن
رواية لم يعد لك مكانا في قلبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم منة أيمن
رواية لم يعد لك مكانا في قلبي البارت الحادي عشر
رواية لم يعد لك مكانا في قلبي الجزء الحادي عشر
رواية لم يعد لك مكانا في قلبي الحلقة الحادية عشر
في الحظه ديه بتململ زهره وبتفتح عينيها وفجأه وبتلفت حواليها والخوف بيسري في دمها اثر احساسها بحركه الشخص الي كان موجود عندها بتنادي بخوف : صقر صقر انت الي كنت اهنيه يا صقر رد عليا
…. قامت برعب وفتحت النور لقيت صقر غرقان في نومه بتقلق وبتتحرك ناحيه البلكونه لانها بتلاقي بابها مفتوح بتدخل بسرعه بتبص حواليها مش بتلاقي حاجه لسه هتلف بتلاقي لصق بيتل*ف حوالين بوقها بسرعه وايدها بتتقي*د لوراه وبيحد*فها الشخص لتق*ع علي الارض وبيوطي ليها وعينه بتبقي مقابله لعنيها مش بتقدر تشوف منه غير عنيه وبقيت جسمه كله متغطي بيتكلم بصوت واضح انوه مش صوته وانه مركب حاجه تحت القناع الي لبسه بيقول بضحك : You don’t know how many tips I’ve gotten about why it’s so important not to show up now, but I’d really like to see how you look. In fact, you’ll see my face too soon, so don’t forget my acronym YA. Always remember it. All right, I love you so much, honey.
[ لا تعلمين عدد النصايح التي تلاقيتها بشأن عدم ظهوري لكي ولكن كنت اؤد رؤيه مظهرك ؛ في الحقيقه ستري وجهي انا ايضا قريبا فلذلك تذكري اسمي المختصر دوما YA حسنا ؛ احبك كثيرا عزيزتي ]
ليردف بعد ان اشبع نظره بها : Oops, I would have forgotten about a saqr that will not wake up now, sweetheart. The hypnotic must have already started to act, so don’t dream that your knight will come to ki*ll me, for I am smarter than him. Bye bye , YA
[ اوبس كدت انسي , صقر لن يستيقظ الان عزيزتي فالمنوم لابد انه بدأ مفعوله لذلك لا تحلمي ان يأتي فارسك لقت*لي الان ,فانا اذكي منه .. الي اللقاء , YA
….. بيخرج بسرعه من الاوضه وبيتجه ناحيه السلم بسرعه بس بيلمح اتنين واقفين تحت فبيتحرك ناحيه اول اوضه قابلته دخلها بسرعه وهو عمال يخبط علي الحيطه ورن علي احد رجالته : Da*mn.. Da*mn.. Da*mn.. idi*ots. You must help them with the smallest things just to complete them.
…You bast*ard, hurry to get r*id of those fools downstairs so I can get out, call me RB and make her come to me, hurry!
[ اللع*نه … اللع*نه … اللع*نههههه … اغبي*اء يجب مساعدتهم في اتفه الاشياء فقط لكي تتم
…. ايها الح*قير اسرع في التخ*لص من هؤلاء الحمقي في الطابق السفلي حتي استطيع الخروج , وخاطبلي RB واجعلها تاتي لي هيا اسرع ]
…. عند فرحه وبكر :
بكر بزهق : يا شيخه جوز عمتك ده صداع وعمتك الصراحه كان لازم يعني البيات عنديهم اسبوع ليه مجطوعلهم عاد
فرحه بهدوء : احترم نفسك يا بكر .. وبعدين هي الي بجيالي منيهم يا بكر انت خابر مش بعرف اجعد عنديها لحالي ولزمن كنت اروح اعزمها بنفسي علي فرحنا صح
بكر : ماشي يا فرحتي بس مش اكده وانت كل ما اجولك يلا خلاص نعاود تفضلي تبكي وتتجمصي وجال عمتي يا بكر اتوحشتها يا بكر انت مش بتحبني يا بكر بلا نيله كهن الحريم ده انا خابره زين
فرحه : طب حتي كنت نهيت اليوم بكلام عدل مش كهن حريم تصدج بالله انا مش جولتلك لما نعاود هنجعد سوا نتفرج علي فيلم انسي انا هروح انام لحسن الجاعده معاك بجيت تخنج تصبح علي خير يا خوي
بكر باستغراب : الا ما في مره جولتيلي كلام حلو …. اكده يا فرحه ايه مسواش جال تصبح علي خير يا خوي … خوي اتنيلي يا شيخه
فرحه : اومال عايزني اجولك ايه , يا حبيبي و يا عمري حساها مياصه يا بكر عايزني ابجي مايصه
بكر : ما انا جوزك يا هبله انت , خلاص لما اتجوز المايصه ابجي اشوفك بتبكي
فرحه بغضب : مش هرد عليك غير بكلام عبله كامل [ طب تبقي جدع طب تبقي جدع لو اتجوزت واحده تانيه انا اهو وانت اهو ده انا كنت افطسهالك اتكلم اتكلم تجوز انت تلاقي ضفري ] …. عارف يا بكر لو سمعتك بتجول تتجوز غيري لها تلاجي صورتي علي التلفزيون عارف بعنوان ايه
بكر بضحك : ايه يا اختي
فرحه بعصبيه : شاهد الزوجه التي خن*قت زوجها ومرته التانيه ولم تكتفي بذلك بل قس*متهم بعد ان قطع*تهم في اكياس سوداء لا وشوف الكبيره بقي
بكر : هتنيلي فيا ايه تاني
فرحه : ووزعت تلك الاكياس في انحاء الجمهوريه بجانب مكبات القمامه كي يستفيد جميع كلاب البلد اجمع ولا بكفياك مرمطه لحد اكده
بكر : بس يا شيخه ناجص ايه تاني تعمليه فيا ده انا حتي غلبان ومسمسم
فرحه : علي نفسك يا حبيبي
بكر : بجولك
فرحه : ها
بكر : بما انك ضحكتي يعني هنكمل السهره عاد ولا خلاص افكني
فرحه بتنهيده : حرام والله بجالك اسبوع متعذب امري لله جدك هيصحي كمان ساعه اعتقد ولا حاجه اتوحشته جوي والله … اه بكر هات فيلم كوميدي بلاش بالله افلام الرعب والجريمه الي ما بتنيمني ديه وحيات ابوك
بكر : وحشني الراجل ده مجدرتش اخوضه واصحيه الصراحه جولت كلاتها كام ساعه ويصحي ….. وبعدين مفيش احلي من افلام الرعب مش عارف جلبك ازاي ما متش بعد كل الافلام ديه
فرحه : قر قر عليا مش عارفه احبهم يا اخي ايه ده انا طالعه اغير هدومي واجي
بكر : مع السلامه يا نبض فؤادي
فرحه بضحك : طب يا سيدي شكرا كفايه
بكر : امشي يابت امشي
فرحه بهزار : حاسب كده متزقش
… بتطلع اوضتها وهي عماله تضحك واول ما بتدخل الاوضه …..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية لم يعد لك مكانا في قلبي)