رواية أحببت مجنونة 2 الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم آلاء
رواية أحببت مجنونة 2 الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم آلاء
رواية أحببت مجنونة 2 البارت الثالث والعشرون
رواية أحببت مجنونة 2 الجزء الثالث والعشرون
رواية أحببت مجنونة 2 الحلقة الثالثة والعشرون
انس بعند..لا مش قايم ما تروح هي من ناحيه التانيه
جويريه بصتله…جرده وبصت لي جميله تعال اصاروخ انت جمبي من هنا
جميله قربت منها…الف سلامه علي حضرتك
جويريه…الله ولاه اياد انت بقيت تتعرف علي بنات محترمه من امتا
اياد… دا انتي لسه بلفتك بشاشك بمصميرك اتلمي
جويريه ضحكت… بس يلا بس برضو سوال انتي ازاي عرفتي سئ السمعه دا
جميله بكسوف وبصت لي اياد ومتوتره زاي عايزه يطلعها لان مش متعوده علي لمه دي
اياد ابتسم… اهدو طيب عشان جميله عندها رهاب اجتماعيه
نور… بجد تعالي تعالي انا زايك علي فكره
سيف… اممم اهدي يا نور البنت هتتفجع منك
نور بصتله من فوق لي تحت … دا سيف جوزي كنت زايك اتجوزتو بقيت اردح للناس في شارع
جميله بلعت ريقها وابتسمت وتوترها بيزيد..
سيف… لا معلش انتي لسانك طويل لواحدك هتجبيها فيا
ادم ومازن وياسين في صوت واحد…. اها بصراحه
نور… اخس عليكم الله يكسفكم
جويريه بهمس لي جميله… انتي قموره اوووي
جميله بصتله وعنيه دمعة فكرتها بتتريق…
جويريه بصوت مسموع… احيه مالك انا زعلتك في ايه
جميله…. انا عارفه اني وحشه بس مش لزم توجعيني عموما اسفه لو ضايقتك وبعد اذنك الف سلامه
كلهم بصو لي بعض
نور قامت ووقفة قصدها…مين قالك انك وحشه لو اياد دا عيل متخلف ميتاخدش من حاجه عدله
اياد… لا حول ولا قوة الا بالله شكرا يا عمتو
جميله… انتم عمالين تتريقو عليا من اول ما دخلت
كلهم بصو لي بعض
اياد… بصو ياجماعه جميله اتعرضت لي تنمر كتير وانا بغبئي كنت منهم واسف والله ودا كسر ثق بالنفس عندها
مازن… لا حول ولا قوة الا بالله يابنتي محدش فينا وحش واللي يقول انك وحشه شخص مريض انتي ممكن تكوني جميل وشكلك ميختلفش عليه شئ بس الوحش فعلا طبعك وحش ودا يخلي مافيش حد في حياتك ولا يفكر يقف جمبك ولو اخلاقك وحش الناس تبعد عنك هل انتي بقا فيكي الصفات دي
جميله…لا والله
سيف… شكلك دا حاجه شخصيه مش من حق اي حد يديكي رايو انك حلوه ولا وحشه وبعدين ربنا عز وجل مخلقش شخص وحش ابدا ربنا دايما اللي بيخلقو بيكون في احسن صوره يمكن مش حلوه في عين مثلا انس ابني لكن حلو في عين محمد ابني تاني ودا اللي ربنا عملو خلاكي في عين حد حلوه عشان نصيبك معا ودا اللي ربنا عملو عشان اكيد لي حكمه ممكن عمل كده عشان الناس اللي كانت حواليكي وقتها هتأذيكي مش كلام بس جمالك الخرجي والدخلي عشان سايبه للي يستهلو مثلا نور مقتنعه انها مش حلو ابدا مع اننا كلنا هي احلي واحده وعمري ما شوفت احلي منها دا نصيبي وربنا محليها في عيني دا غير انها فعلا جميله
جميله ابتسمت…بس انا فعلا مش حلوه
داليدا… نفرض انك مش جميله زاي ما قولتي بس مش دا الحاجه اللي تأثر فيكي اللي يزعلك فعلا لو اسلوبك وحش زاي ما بابا قال وزاي ما عم سيف قال ان ربنا بيحليكي في عين الناس اللي بتحبك فعلا وانا حبيتك
منه…هقولك حاجه انا في ملامحي لو فصصتيها هتلاقي مش حلوه لكن كلها علي بعض جميله واهو عندك زياد شايفني جميله جدا ومافيش فيا عيب
زياد…اها والله فعلا
منه ضحكت..تنستر
سلمي…بصي انا مش هقولك غير كلمه واحد او اتنين وغالوت بناتي داليدا وجني انتي بجد قمر وعليكي عيون صاواريخ
مازن بضحك…الله يخربيتك البنت هتفكرك متحرشه
جويريه… بصراحه يا عمي صاروخ عجبني عنيها اووي اللهم بارك
كلهم ضحكو
جميله بكسوف..شكرا جدا ليكم
ادم.. لا بصي عشان بجد شكلك مفكر بنجمالك انتي فعلا وغالوت بنتي اللي رقده دي
جويريه..طيب يابابا شكرا
ادم..بس ابت خاليني اكمل كلامي وبص لي جميله انتي زاي بنتي والله وفعلا جميله وحلوه ومحدش لي رائي يقيمك ويقولك انتي ايه دا شي يخصك وغير كده متخاليش شخص غير سوي يكسرك لان انتي افضل منه بكتير وبعدين مين الحماره اللي اقنعك انك وحشه غير المتخلف اللي هناك دا وشاور علي اياد
اياد تنح لان عارف مامتها وباباها واهلها اللي عملو كده… احم ربنا يسامحهم
ادم..بس يلا دي ناس غير سويه بالمره
نور…فعلا كتهم داهيه حسبي الله ونعم الوكيل في كل اللي يكسر حد بكلمه
اياد… خلص ياجماعه
نور… وانت مال امك المهم يا جميله انتي مامتك فين حبه اتعرف عليها
جميله بكسوف… معرفش
كلهم بصو لي بعض
نور… ازاي
جميله…. هي منفصله عن بابا وسبتني ومشيت
نورين…طب ما روحتيش معاها ليه
جميله… رفضت ماما مش بتحبني بسبب شكلي.وعدلت النضاره عشان اهلها بيعيروها بيا عشان شكلي وكده
سيف جز علي اسنانه وحاول يفرحه…. طب وباباكي اتعرف عليه واشوف جاب القمر دا
جميله… برضو معرفش هو متهيئلي يومها قال انه هيتجوز او يسافر ياده ياده مش عارفه
امل…نهار اسود اومال انتي عايشه مع مين
جميله… مع تيتا ولدت بابا اصل يومها مكنتش اعرف حد فا روحت ليها وبصراحه وافقة تاخدني
نور… لا لا ثانيه انتي قصدك من كلام باباكي طردك ومامتك مكانش بتحبك وانتي متعرفيش حاجه عنهم نهائي
جميله… خالص بس تيتا مسكتتش اخدتني رغم ان بابا جه وكرشني من عندها وتيتا وقفت ضدو عشاني ومرديتش تسيبني انا مش وحشه واللهي بس معرفش هما ليه رفضني اكيد انا عملت حاجه ومش فاكر
البنات كلهم عيطوعليها ومش مصدقين ان ممكن يكون ناس كده
نور حضنتها وعيونه دمعت… يا قلبي يابنتي انتي مش وحش هما اللي مقدروش نعمة ربنا
اياد كان ندمو بيزيد اكتر علي كلمو اما انس بص لقه جويريه بتعيط علي جميله اخدها في حضنه وبيهديها
وكلهم ستكو مش عارفين يقوله ايه
مكه مره واحده اتكلمت… اسفه ربنا ينتقم من امك وابوكي
كلهم بصو وفضلو يضحكو
جنات بضحك…اهي جنات اللي مش بتتكلم نطقة عشانك يا جميله ودي لحظه تاريخي
جمزة.. علي يادي والله مش انا جوزها بشحت منها الكلمه والله
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
تسريع الاحداث
فضلو يتكلمو معاها ويهزرو وجميله كانت حسه بشعور غريبه يفرح جوها مش فاهمه لان شافوها جميله بجد طب ازاي وكمية التنمر اللي كانت بتسمعها دي بس محستش انها وحشه ومحستش بالخوف والتوتر اللي كانت بتحسو لو حواليها ناس يامه بالعكس كانت مبسوطه وبتضحك وتهزر ومالقتش نظره من النظرات اللي بتوجعها وكانت حسه انها من العيله ونور كانت عماله تتكلم معاها لانها مرت بكده عده الوقت وقالت انها هتمشي عشان جدته وياسبن قال لي اياد يوصله ويرجع علي البيت لان هما كمان هيمشو في طريق
اياد.. ماما وعمتو حبوكي اووي
جميله… وانا جدا بصراحه
اياد…بتحبي مين تاني
جميله…كلكم بصراحه بجد شكرا علي اليوم دا عمري ما هنسا ابدا
اياد… انا اللي مبسوط جدا انك جيتي النهارده
جميله ابتسمت وساكته
اياد.. احم اكيد طبعا خوفتي مني من كلام اللي قالو عني
جميله ضمت حواجبها.. كلام ايه
اياد ضحك…لا ولا حاجه انتي زاي ا الفل وربنا
جميله بصتله… صحيح قول لي طنط نور شكرا جدا
اياد ابتسم… لا لا انتي تقوللها بنفسك
جميله…مش معايا رقمها
اياد…لا بكره هاجي اخدك ونروح العياده عشان الجلسه وبعدها تيجي معايا عندها
جميله…بس تيتا مش هينفع
اياد… ياستي كده كده عمتو عايزه تشوفها ناخدها نوصله وبعدها نروح العياده
جميله..بجد
اياد… اكيد
ـــــــــــــــــــــــ
في المستشفي
انس… يلا كولي
جويريه…لا
فهد…عشان خاطري
جويريه…حاضر
فهد… يحضرلك الخير يارب
انس بصلها وبحزن وابتسم … امسكي اشربي دا
جويريه عملت نفسها مش شايفه
فهد اخد منه وادلها …يلا اشربي عشان فقدي دم يامه
جويريه….حاضر
انس… استني في علاج في نص الاكل امسكي
جويريه…
فهد اخدو وبص لي جويريه انها تتعامل كويسه…امسكي
جويريه اخدت منه وعملت نفسها ماخدتش بالها من فهدانه بصلها
انس… انا هنزل اجيب حاجه عاوزين حاجه
فهد… تسلم
انس طلع علطول وسابهم هو مكانش عايز يجيب حاجه و كان مش قادر يستحمل اسلوبها
فهد…مش عيب كده
جويريه…علي ايه
فهد… انتي فاهمه
جويريه… هو عارف ايه اللي عملو
فهد… بس مشوفتيش كان ازاي زاي المجنون حرفيا لو كان جرالك حاجه لقدر الله غير اللي حصلك ده كان عقلوطار انا عمري ما اتوقع انه يكون بيحبك كده بعد الخلافات دي
جويريه بتمثيل…ليه يعني عمل ايه
فهد حكلها نفس كلام الدكتور.. ومكانش بينام دا نام لما جه جمبك واكيد صحا مفزوع
جويريه… اها
فهد… اتقي الله دا منمش حرفيا
جويريه… مش عارفة بقا
فهد… انتي بتحبي وانا متاكد بلاش توجعو قلب بعض واي كان اللي حصل الدنيا مش وردي اي علاقه فيها خلافات ولزم الطرفين يعدو لي بعض لو كل واحد واقف للتاني علي الواحده عمرها الدنيا دي ما تمشي كده واللهي صدقيني محدش هيحبك قد انس او يخاف عليكي واكيد وقت خلافكم الشيطان ادخل وربك بيسامح
جويريه… لا لا انا اساس مش لدرجه اسيبه
فهد بصلها… يخيبك انتي وقع
جويريه ضحكت… اصماله ما انت اول ما بتشوف جنات وشك بيطلع قلوب
فهد ضحك… اتلمي
جويريه… ماشي بس لا تعيرني ولا اعيرك
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في القصر
محمد طلع لقه جني بتضحك… بتضحكي ليه
جني… شكلك يضحك
محمد…انا
جني بضحك… اها وقربت منه محمد تنح وقلبه دق جامد لما قربت عليه وشالت المشط من شعرو
جني بضحك..دا بيعمل ايه بيفكر تصرح ولا لا
محمد سرحان فيها…هااا
جني..هااا ايه
محمد فاق…لا لا ولا حاجه
جني…انت مالك الفتره دي دايما سرحان
محمد…. لا عادي
جني قربت منه وبطفوله وبهمس…لا في ايه
محمد ضحك ولعب في شعرها… انتي جميله اووي
جني ابتسمت بطفول… بجد
محمد…جدا
جني…اعملك قهوة
محمد…يلا وراح المطبخ هو فضل قاعد بصصلها وجوها كذه حاجه لحد ما عملتها
جني… اتفضل
محمد ابتسم بحب… تسلم ايدك
جني… تسلم يارب من كل شر او مكروه وميحرمنيش منك
محمد…. جني سوال انتي عايزني نفضل جمبك
جني بقلق وخوف… اها انت عايز تبعد ولا ايه
محمد…لا لا طبعا بسالك
جني….ما اللي بيسال دا بيفكر في كده
محمد… لا جوبي وانا هفهمك
جني…لا مش عايزك تبعد ولا تصاحب حد غيري وبذات اللي زاي هنا اخت كريم صحبك
محمد بخبث… يبقا عشان تضمني دا يا عبيطه ومحدش يعمل اللي عملتو هنا دا تعملي ايه
جني ببرئه.. ايه
محمد… انتي لو نصحه تعملي اللي يخليني انا شخصين معرفش اقرب من حد
جني… ايه انا مش عارف طيب قولي وانا هعمل كده وعد
محمد ابتسم…تتجوزيني
جني بعفويه…ماشي وبعدها ضمت حواجبه بصتله ايه
محمد…انا بحبك
جني بطفوله وحطت ايدها علي نفسها… انا
محمد… هو في غيرك لا الله يسترك انا مصدقة اتشجع واقولك صحصحي كده بقولك بحبك
جني بصتله وساكته
محمد…. ايه ساكتي ليه
جني .. طب مش عارفه انا اعمل ايه دلوقتي انت الواحيد اللي كنت بجي اقوله اعمل ايه طب اكنك مش انت لو انا جيت اقولك هتقولي ايه
محمد ضحك… لا عجبني سوال وافقي يا بت الود محمد دا راجل ويعتمد عليه ومش هيزعلك ابدا لان محدش بيزعل روحو وغير كده طبعا انه هيصونك واستحاله يسيبك زعلانه في يوم مهما حصل اصل رومنسه اووي وبيعشق امك وبيحبك بجد بس كان خايف تبعدي
جني بصله ومش مصدقه… هاااايه
محمد… ها ايه هتوفقي
جني بصالو بتفكر….
محمد…. وبعدين يلا ردي قولي يلا واها متنسيش انكم هتفضلو مع بعض علطول زاي دلوقتي
جني… يعني كده هتبقا بتاعي انا بس
محمد ضحك…اها لواحدك ومحدش يقدر يبعدني عنك لان انتي بالاربع والله وبالدنيا كلها
جني .. اربع مين
محمد ضحك… فكك تتجوزيني
جني بفرح.. موافقه
محمد…احلفي
جني… وغالوتك عندي وانت عارف غالوتك ع قبل متكمل كلامها شدها لي حضنه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
يوسف..بس كده
ساره….اها طب مافيش حكايه تاني
يوسف…ساره انا فضل دقيقه وهجيب لزق ولزق عيني عشان متتقفلش ارحمي امي
ساره بضحك…ما انا مش جيلي نوم
يوسف…والما كان بيحصل كده كنت بتعملي ايه
ساره… افضل اعيط لحد ما عيني توجعني وانام.
يوسف…لا وعلي ايه استني اعمل قهوة واحكيلك عن قاضيه الجديده
ساره بتمثيل… لا لا خلاص اقفل وانا هعمل اي حاجه
يوسف…. يا شيخه يابت صوتك بين انك مش عارزه اقفل اكدبه
ساره ضحكت… احكي
يوسف.. صلي علي النبي
ــــــــــــــــــــــ
معتصم.. يلا هروح انام وانتي كمان يلانامي
ملك… حاضر تصبح علي خير
معتصم… وانتي من اهل الخير يارب
ملك جي تمشي رجعت حضنته… بحبك
معصتم ضحك… قلبي مش بيطمن للحب المفجاءه دا
ملك ضحكت… لا والله حاجاتك سليمه وبعدت عنها يلا هروح انام
معتصم شدها وحضنها… وانا كمان بموت فيكي
ملك… هي سليمه بس فكتها ومش عارفه اجمعها
معتصم فضل يضحك…. هي ايه بقا
ملك…الساعه بتاعتك
معتصم لعب في شعرها…عادي ولا يهمك يالمضه
ـــــــــــــــــــــــــــ
في المستشفي
انس دخل وكان بين عليه كان بيعيط فهد بصلو وعمل نفسو هيكلم حد
فهد… طب كويس انك جيت هروح عمل مكلمه وجي خالي بالك منها
انس…حاضر
جويريه بص علي انس وهو مابصلهاش وقاعد بيعد عنها وساكت.
جويريه عملت نفسها بتكح وشبه شرقانه انس جري عليها وعدلها وسندها ب دراعو والفون كان في ايدو رمه علي رجلو وشربها مياه
انس… انتي كويسه
جويريه بتمثيل.. اها بس راسي وجعاني
انس طلع علاج… امسكي دا مسكن في نفس الوقت واحده رنت علي انس ومكتوب اسمها شهد
جويريه بصت لقت اسم شهد رفعت حاجبه… مين دي
انس بص…دي شهد
جويريه…ما شايفه شهد مين دي اللي طلعت تكلمها برا
انس….لا
جويريه… اومال بترن في وقت متأخر ليه
انس… اكيد عندها مشكله
جويريه حاولت تتعدل وبصتله … وانت مصلح اجتماعي وانا معرفش
انس …انا بخمن مش متاكد
جويريه بعصبيه وزعيق..دا انيل رد وفتح الاسبيكر
انس بصله واستغرب…ليه
جويريه بزعيق وبتجز علي اسنانه…افتح بدل ما افتح دماغك بالكوبايه دي
انس فتح الاسبيكر…الو
شهد.. انوس ايه ياعم سنه عشان ترد
جويريه رفعت شفاته وبهمس…. انوس
انس رفع كتافه ونزلهم ورد علي شهد.. معلش مكنتش سامعو
شهد… ماشي ياسيدي ولا يهمك عموما كنت حبه اكلمك
جويريه قطعتها…..نــــــــــــــــــــــعم حبه ايه يعنيه
شهد…. ايه دا
انس بضحك… لا دا تليفزيون وبص لي جويريه تسكت
شهد…اها المهم كنت حبه اكلمك في موضوع الشغل اصل المشروع هيتنفذ بكره وقولت اقولك قبل ما يبداءو شغل لان انا عارفك مش هتوافق ترجع حاجه تاني فا بالله عليك وافق
انس.. تمام ابعتي ال تصميم وهقولك اها او لا
شهد… ياعم بقولك بالله عليك اعمل حساب لي عشرت الكليه
انس…قولت هشوف عشان مش هعمل اي حاجه وخلاص دا اسمي
شهد… طب غالوت جويريه
جويريه بصتله بستغراب انها تعرفها ازاي
انس اتوتر….ايه طيب ابعتي زاي ما قولتلك بقا باي وقفل وجي يقوم
جويريه مسك ايدو…. هي تعرفني منين
انس بلع ريقو…لا عادي
جويريه….انـــــــــــــــــــــس تعرفني منين ومين دي
انس…. دي شهد صحبتي اللي كانت في نفس القسم اللي معايا في شغل
جويريه….امم تعرفني منين
انس…. عادي مش انتي بنت خالي
جويريه….والله يعني تعرف العيله كلها
انس… لا فكك وجي يقوم
جويريه مسكت ايدو وراحت سندت بجسمها علي كتفه ومسكت كوبايه…وربنا فتح دماغ قول
انس…عشان كنت دايما بحكيلها عنك خلاص بقا
جويريه كانت عايزه تضحك من فرحتها ومسك نفسها وبتكشر…طب وست شهد دي مخطوبه علي كده
انس…اها ومكتوب كتابها كمان
جويريه بابتسامه …. ماشي
انس..اوعي عايز اقوم
جويريه…لا
انس…انتي عايزه ايه بالظبط
جويريه….بحبك
انس بصله وتنح…ايه
جويريه…بحبك
انس… احلفي
جويريه ضحكت.. واللهي وبعدين لو مش بحبك هطيقك انت اساس شخص متطقش بس هعمل ايه يلا بقا
انس قلبه بيدق جامد وضمها لي..وربنا بموت فيكي انا اسف
ــــــــــــــــــــــ
جنات… اها دا طلع راجل نتن اووي
فهد… معلش طيب هتعملي ايه
جنات…ولا حاجه هنام وبكره هروح عشان بابا عوزني
فهد… انتي هتيجي بكره لي جويريه
جنات…اها هطمن عليها وهروح
فهد…خلاص اروحك انا وانس جمبها
جنات….مينفعش عشان متزعلش وانت اخوها
فهد…لا مش هتزعل وبعدين هرجعلها تاني
جنات..تمام
فهد…. وحشتيني
جنات اتوترت…انا لزم انام عشان اجي بكره وغير كده عيط بطريقه رهيبه فا سلام وقفلت
جنات اول ما قفلت فضلت تضحك ومسكه قلبها.وفرحانه
فهد ضحك عليها… وربنا مجنونة
ـــــــــــــــــــــــــــ
زياد… لا لا دا كلام يا بنتي
منه…هتشوف
زياد… ربنا يستر
منه… ان شاء الله بس هتشوف
زياد بضحك…انتي عايزه يحصل مشكله عشان كلامك يطلع صح
منه…لا وربنا بس قصدي هتشوف ان صحبك دا كذاب
زياد… ياستي لو طلع ليكي عندي خروجه
منه بعفويه…يارب يطلع كدب
زياد بضحك..شوفتي
منه…ايه طلع كدب
زياد ضحك..لا ياستي بقولك شوفتي عايزه يحصل بجد عشان تطلعي صح
منه…لا عشان اخرج
زياد…علي فكره لو طلع كداب انا هيتخصم من مرتبي
منه…بس اخرج نفسي بجد يا زياد اخرج معاك بقا وبعدين الحمد الله انت مش محتاج علي قلبك قد كده
زياد… ينهار اسود وانا بقول عمال اخسر ليه عينك لفه عليا
منه ضحكت… مش قصدي وربنا
زيادبضحك…تمام ايه رايك بعد بكره نخرج معنديش حاجه واهو يكش عينك تحل من عليا
منه…. احلف
زياد… وغالوتك عندي
منه…انا بحبك اوووي يا زيزو
زياد بضحك..بقيت زيزو عشان هخرجك وبحبك طب مبدهاش بقا ونروح الملاهي
منه…. يا جزمه اتلم وبعدين مش كنت بتتكسف حصل ايه
زياد… بيقول مع الشخص اللي بتحبه بتبقا حد تاني
منه… اممم ماشي يلا هقفل عشان انام
زياد… اخلعي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تسريه الاحداث
جميله لما روحت كانت مبسوطه ان اتعرفت عليهم ونسيت اي حاجه حصلتلها طول حياتها بسبب اليوم دا ان لقت دعم ليها وان الشخص مش بشكلو وب اخلاقو وقالت لي جدتها عن اليون كله وكانت اول مره تنام مبسوطه عده اليوم وتاني يوم اياد راح لي جميله واخد جدتها وراحو لي القصر ونور رحبت بيها هي والعيله كلها واياد بعدها اخد جميله وراحو العياده وبداء شغل معاها في مستشفي عند جويريه مكنش عندهاغير انس فهد وجنات منه وجني ومحمد وكانو قاعدين معاها بيتكلمو ومحمد قالهم ان هيتقدم لي جني قدامهم وجني كانت مكسوفه وكلهم فارحو جدا وجويريه قالت ميتعملش اي حاجه الا لما تطلع كلهم ضحكو وانس قال انه هيعمل معاهم الخطوبه بقت جويريه هي اللي مكسوفه وكلهم باركو لي بعض اما عند اياد وهو بيشتغل جميله صرخت
اياد..ايه
جميله… اسفه ورجعت تاني
اياد…. مالك
جميله…انت حطيت بتاع جوه خالص
اياد… انتي قفل بوقك اوي يا جميله افتحي مش هاكل منه يعني
جميله بصتله بقرف…يعع انت ازاي بتقرف وبتقول كده وبعدين قفله عشان متقرفش
اياد ضحك… مش عشان خايفه يعني
جميله..الاتنين
اياد… يلا طيب وانا حبب اشوف وافتحي بوقك عشان شكلي هاخد نضارتك عشان اشوف انتي قفله خالص
جميله… طب براحه بالله عليك عشان ايدك تقيله اووي
اياد ضحك…حاضر افتحي بوقك بقا
جميله فتحتو واياد جي يشتغل جميله شاورة يستنا
اياد…ايه
جميله…اقلع النضاره عشان عماله تتحرك خايفه تقع بس انا مش هشوف تمام فا لو اي حاجه اتكلم متشاورش
اياد…تمام وبيقرب عليها وبص غصب عنه علي عنيها وفضل متنح
جميله.. دكتور انت متنح ليه هي اسناني باظت ولا ايه
اياد..
جميله هتعيط من الخوف…يا دكتور انت بصص كده ليه
اياد بسرحان … عينك
جميله..ماله باظت
اياد.. لا جميله
جميله…نعم
اياد….
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (أحببت مجنونة 2)