روايات

رواية أحببت مجنونة 2 الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة 2 الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة 2 البارت الحادي والثلاثون

رواية أحببت مجنونة 2 الجزء الحادي والثلاثون

رواية أحببت مجنونة 2 الحلقة الحادية والثلاثون

محمد…يابنتي واللهي عادي
جني…مين دي
محمد بصله وشاور ب ايدو تستنا…. فكك عادي انا مش زعلان
جني… مين دي يا محمد
محمد بعد الفون عنه… عيب كده اصبري
جني شدت الفون… الو
….
جني…. ردي ياجبانه
….
محمد ضحك
جني جزت علي اسنانه وحدفت الفون في وش محمد … اشبع بيها وجي تطلع راح حضنها من ضهرها
محمد بضحك… مقلب ياجزمه زاي اللي عملتي
جني…كدب
محمد ادها الفون… فتشي ياروحي
جني فتحتو لقت مافيش مكلمه..ممكن تكون مسحتها
محمد… انتي عبيطه الفون في ايدك مفتحتهوش خالص
جني… احلف وغالوت عمتو نور
محمد…. قسمن بربي ووغلوت امي ما كنت بتكلم مع حد ولا في حد غيرك اساس في حياتي
جني.. ماشي اوع
محمدضحك… بحبك واللهي
جني…ماشي
محمد…طب اي حاجه طب
جني…هديك قلم علي وشك ابعد وزقتو وطلعت تجري علي اوضتها
محمد فضل يضحك…مجنونه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ملحوظه
جميله باتت معاهم وعاصم قال انهم يعيشو معاهم احسن بدل ما هما عايشين لي واحدهم وانها بقت مراتو مافيش اي شئ يمنع انها تفضل هنا وبعد كلام كتير وافقة الجده مريم وقالت لي عاصم ان يشوفلها محامي يكتب الشقه ب اسم جميله لو اي شي حصلها تكون لي جميله بيع وشراء بس ميعرفش جميله لانها هترفض عشان والدها وعاصم تفاهم كلامها ووافق رغم ان قال ليها ان جميله دا بقا بيتها وان لو حصل هي هتفضل واياد هو اللي هيمشي وانها بنت من بنات العيله والجده اطمنت علي جميله وشكرت عاصم
ـــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

اياد دخل اوضة جميله وبيصحيها عشان وعدها هياخدها العياده وبعدها يخرجو
اياد… جميله
جميله ….
اياد…بت اموز انتي قومي
جميله اتقلبت وشعرها نزل علي وشها وشكلها ياخد العقل….
اياد…يالهوي القمر دا بقا ليا وبيرجع شعرها لي ورا جميله قومي يلا
جميله بنوم… شويه يا تيتا
اياد ضحك وقرب منها وهمس… انا حبيبك مش تيتا يلا قومي ياروحي
جميله بصتله ومش شايفه قامت اتعدلت وبدور علي النضاره… ايه مين
اياد….طب مش شايفه وقولنا النظر السمع ايه بقا انا اياد ياختي اياد ادها النضاره
جميله ضحكت ولبست….صباح الخير
اياد بيرجع شعرها لي ورا…صباح نور يا جميل انت
جميله…لا اصتبح علي الصبح بقا
اياد… علي فكره انتي دلوقتي مراتي يعني تحترميني
جميله بصتله رفع شفتها…طب اوع كده بس اوع قال احترمك قال وجي تقوم
اياد حواطها… ايه مش سمع
جميله بلعت ريقها…وربنا لو قربت اكتر من كده هتزعل
اياد بصص ليها بحب…هتعملي ايه
جميله رفعت صباعه قصاد وه…اياد وربنا هتزعل ابعد
اياد رفع حواجبه… ولو مابعدش
جميله…انا حذرتك وراحت ضربه بالدماغ
اياد مسك جبهتو….يا بنت المجنونه
جميله عدلت نضاره زقتو وجريت علي الحمام…انا قولتلك انت مهتمتش واياك تقرب مني تاني يا قليل الادب
اياد ضحك..وربنا هبله
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

يونس… ايه يا داليدا كان يوم اسود لما قولت ابات
داليدا بضحك…قوم يا عم بقا هو انت مكنتش بتنام في بيتكم
يونس… شويه طيب سبيني
داليدا…قوم بقا
يونس شدها واخدها في حضنه….نامي
داليدا تنحت…نهار ابوك اسود اوع
يونس…وربنا لوومش عارف انك هبله كنت حسبتك علي قلة ادبك دي انا جوزك اتخمدي
داليدا بتبعدو…اوع
يونس..انا جوزك اترزعي وضما جامد
داليدا بصله ومتنحه ويونس اكنه مكتفه.. يونس
يونس….
داليدا… يونس
يونس…ايه
داليدا… عاوزه اقوم عيب كده
يونس بصلها…انا جوزك
داليدا…برضو عيب عشان خاطري
يونس…هتصحيني تاني
داليدا ضحكت بطفوله…لا مش هصحيك
يونس ضحك… بضحكت الاط”فال الرخمه دي اشك
داليدا ضحكت… عيب عليك
يونس ضحك… عيله رخمه رخمه اوعي وبعدها عنها اوعي وقام
داليدا…صباحو يا عسل
يونس حدفها بالمخده… صباح الخير ياختي
ـــــــــــــــــــــــــــ

 

 

جنات…فهد قوم
فهد قام بصلها…خير في حاجه
جنات…اها قوم
فهد بيفرك في عنيه… حصل ايه
جنات…بص انا كنت هقولك امبارح بس معرفتش وحاولت
فهد بنتبه وتعدل…في ايه انتي حد عملك حاجه قولي متخافيش
جنات…لا لا مش كده
فهد…اومال في ايه مالك انتي كويسه صح
جنات…ايوه يا فهد اسمعني بقا انا بشجع نفسي بالعافيه
فهد…تمام تمام قولي
جنات… انايعني
فهد…قولي متخافيش انا جمبك
جنات…. انا انا
فهد…جنات انا وربنا دماغي هتنفجر فاهميني في ايه ارجوكي
جنات..انا بحبك
فهد تنح
جنات…ويعني كنت عايزه اقولك اني عايزه افضل معاك بس وجي تقوم فهد شدها وقام
فهد بحب وفرح…انتي ايه
جنات.. اللي سمعتو وجي تطلع
فهد….قوليها تاني بالله عليكي
جنات بصت في الارض بكسوف …بحبك جنات لقت نفسها اترفعت وبيتلف بيها
فهد ضمها لي … انا اللي روحي فيكي وباس راسها واللهي هشيلك في عيني وعمري ما هخليكي تترددي انك اختارتيني
جنات… ماشي
فهد ضحك… ماشي ايه
جنات اسخبت في حضنه…ماشي وخلاص بقا
فهد ضحك…طب وربنا احلي يوم في حياتي نهارده
ــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

يوسف…بت
ساره… ابعد عن خلقتي
يوسف… وربنا متربين مع بعض مش اكتر
ساره…مش طيق جنس مخلوق جمبي مش طيق بني ادم جمبي
يوسف ضحك… ايه قلبتي عبله كامل كده ليه.
ساره بصتله بقرف…وكمان ليك عين تهزر
يوسف…انتي عبيطه ابت وربنا متربين مع بعض وبعتبرها اختي
ساره… دي كانت نقص تاخدك بالحضن امبارح
يوسف… وانا مسكتش بعدها عني واخدك انتي بينا وحضنتك
ساره…وهي سكتت راحت سلمت عليك
يوسف…لا بقا انا زقتها حتي كانت هتوقع وعملت اهبل
ساره… ودا يدل انكم متربين مع بعض او انكم ماتربيتواساس
يوسف…انا مش متربيه يا ساره
ساره بتوتر… اللي جت امبارح دي مين واحده من اللي كنت تعرفهم صح
يوسف…. لا دي فعلا كنا متربين مع بعض وكانت عايش برا ولسه رجع ومنكرش في مشاعر من ناحيتها هي مش مني وانا رفضها وعايزك انتي واختارتك انتي وطلعت في الاخر مش متربي بجد شكرا وجي يمشي
ساره… براحتك بس وربنا لو مشيت صدقني مش هسامحك لانك غلطان ومفروض تراضيني انت قولتلي هتقي الله فيكي فين بقا
يوسف… لا حول ولاقوة الا بالله العلي العظيم بقالي ساعتين بحايل فيكي
ساره…ان شالله سنه
يوسف قرب وباس رايها… اسف
ساره… لا مش مقبول
يوسف ضحك…انتي عبيطه
ساره….اها عشان بتاعي ومحدش يقربلك.
يوسف…ومحدش اخد قلبي غيرك وربنا ولا هيكون مهما حصل غيرك في وقاعد ومربع كمان
ساره ضحكت…غصب عنك
يوسف… بحبك.
ساره… عارفه
يوسف ضم حواجبه…مش كانت وانا كان بقت عارفه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
تسريع الاحداث
كلهم فطارو وقاعدين تحت وسيف قبل ما يروح الشغل نور بغيره حلفتو ميتعاملش مع شهد السكرتيره وسيف فضل يضحك عليها لان هي اللي عينتها وهي اللي بتغير عليه منها وقال ليها ان ولا اكنه شايفها اساس مع ان شهد بنت ناس ومحترمه ووعد نور ان هتفضل هي وبس اللي في قلبه وراح الشغل وقاعدين الشباب والبنات يهزرو ويضحكو مع بعض
مكه…حمزه مره لقتو دخل يزعق بقوله في ايه
حمزه حط.ايدو علي بوقها… الله يخربيتك ايه مش كل حاجه تحكيها هو انتي يا تتكلمي يا تتخرسي
جنات اختك مكه بضحك…قولي ياروحي زعق ليه
محمد…اها ليه.
حمزه… متحلوش انت وهي
فهد…بس يا جنات عيب متحرجهوش وضحك
حمزه…بلاش انت هقولها

 

 

 

جنات…تقولي ايه
يونس…عيب يا حمزه دا اخونا برضو
فهد…وربنا هقوم عليكم انتم الاتنين
جنات…لا بقا في ايه
داليدا…يونس في ايه
محمد….جني تعالي
جني كانت طلع من المطبخ راحت قاعدت جمبه…ايه
محمد بهمس..انا قاعد.معاكي مش معاهم اقاعدي
جني ابتسمت…ماشي
ساره.. فين يوسف
يوسف طلع من جنينه….مين جيب سرتشي
محمد… اللي يجيب سرتك يحتار حرتك ياحبيبي
يوسف…تسلملي يا اوختش
محمد… حببتشي
انس…اعقلو عيب كده
جويريه…انصح نفسك
انس بصله…لاحول ولا قوة الا بالله لسانك بقا
جويريه… بذمتكم في حد عاقل يصح تلاقي بي انس حط ايدو علي بوقها
انس بضحك…وربنا هزعلك اتلمي
جويريه بعدت ايدوبتضحك وهي بتتكلم…مسك ال
انس حط ايدو تاني وكتفها…اتلمي الله يحرقكك
كلهم ضحكو.
ملك…عملت ايه انا اختك قول متتكسفش
انس….بس يا حجه هتظيطي
محمد… بت مسك المشت وكنش شعرو صح
جويريه بضحك وهزت راسها بمعنا اها…
كلهم فضلو يضحك
انس حدف محمد بالمخده…انت غبي يلا
جويريه….هو في حد.يعمل اللي بتعملو دا
ملك… اقولك ليه

 

 

انس…وربنا هقوم اكسر عضمك
جنات اتكلمت بسرعه…ياجماعه بيعمل كده عشان خالتونور قالتلي يكنشو ويدخل يستحمه عشانشعرو ناعم مش بيتنكشو يحس بتغيررررروقامت تجري لما لقت انس قام ليها
فهد بضحك…ايه ياعم كيس جوافه قاعد ومسك انس
انس… يعني عجبك كده
فهدضحك…يعني انت اللي بتعملو دا يتعمل اتنيل
انس….يا سلام ماشي اقول بقا المعفنه دي كانت بتعمل ايه وهي صغيره
جنات بضحك…وربنا بقطعه ومش هجي هنا تاني ومتنساش اننا اخوات في رضا يعني او قولت هتبقا بتقولي مجيش
انس شد شلة وحدفه….عيله بارده
فهد.بهمس لي انس… هي كانت بتعمل ايه
انس ضحك… هتموت وتعرف انت يا الئيم
مكه…هي فين جميله
حمزه بصله….هي واياد راحو العياده
مكه…اهااا افتكرت قالتلي انهم هيخرجو بعدها
حمزه… تيجي نخرج
مكه بطفوله….اها بالله عليك
حمزه ابتسم… يلا
جنات… رايحين فين
حمزه…الاخت مناخيرها كبرت وسابها واخد مكه وطلعو من القصر
جنات مسكت مناخيره… مناخيري كبيره وبعدها فاهمة احيه انا حشريه ماشي يا حمزه مسيرك تحتاجني واطي
فهدبضحك راح قاعد جمبها… حبيبي بيكلم نفسوليه
جنات بصتله…هو انا مناخيري كبيره
فهد.ضحك…لا مين قالك كده
جنات…حمزه
فهد ضحك ولعب في شعرها…بيهزر وبعدين انتي ملامحك كله صغيره ياروحي
جنات اتسكفت… احم تمام
فهد ضحك ومسك خدودها…. زاي القمر وانتي مكسوفه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

في العياده وكانت جميله بتساعد اياد وكان شاب اللي موجود
اياد…جميله هاتي القطن
جميله…اتفصل
الشاب كان بصص لي جميله ب اعجاب
وجميله مكانتش واخده بالها
ايادلحظ الشاب عينو رايحه جايه علي جميله اتعصب… في حاجه
الشاب بصله وتكسف
اياد بعصبيه… جميله روحي هناك عند المكتب
جميله بستغراب…. حاضر وراحت قاعدت وساكته ومش فاهمه اتعصب عليها ليه
اياد كان مش طيق الشاب… تمام كده تعالي بكره
الشاب …تمام شكرا وبص لي جميله لو سمحتي ينفع اتكلم معاكي ثانيه
اياد حدف ال ادوات اللي في ايدي…ايوه حضرتك هو انا ا”ريل متحترم نفسك
الشاب…. افندم
اياد بغضب… عمال تبصلها اكني مش مالي عينك وجي دلوقتي تقول عايزها انت عبيط
جميله بعدم فاهم…في ايه يا اياد
اياد…اسكتي انتي دلوقتي
الشاب….انا نيتي خير علي فكره وكنت لسه هطلب منها رقم الولد
جميله فاهمة بلعت ريقها وستخبت ورا اياد وخايفه من رد فعلو
اياد مسكو من ياقة هدومه…. انت شارب ايه دي مراتي
الشاب..يادكتور عيب كده وبعدين انا اعرف منين وزق ايدو
اياد…برا ومشوفش وشك تاني
الشاب مشي من احرجو ومتكلمش
اياد كان وشه احمر وعروق وشه برزه وتعبير وشه ماليانه غضب وعصبيه…
جميله بتعدل نضاره وجي تلف وتهدي وان دا سؤء تفاهم لقت بالمنظر دا
جميله بخوف…ينها اسود وبعدت عنه
اياد بعصبيه…في ايه
جميله بلعت ريقها…شكلك يخوف
اياد بعصبيه…ليه عفريه قدامك
جميله بصله ونبرة صوتها مالينا رعب وخوف منه وفتكرت باباها زمان لما كرشه …واللهي شكلك يخوف شبه بابا
اياد بصله وجز علي اسنانه وهبد الادوات اللي قدامه…

 

 

 

جميله اتنفضت وبخوف جي تطلع
اياد…. رايحه فين
جميله بخوف….انا انا هطلع اجيب حاجه من برا وجايه وطلعت جري وبعدت عن العياده نهائي من خوفها وفتكرت شكل والدها وكل لحظه بهدلها فيها ووقت ما كرشها وفضل يضربها وحست بنفس الوجع اكني لسه ضربها فضلت تمشي والمشاهد كلها بتتعاد قصاد عنيها وبتجري اكنها بتهرب من كل اللي حصلها ومش عارفه هي بتجري ليه وفضلت تعيط لحد ما تعبت ووقفت في مكان هي متعرفهوش وقاعدت علي رصيف من كتر التعب وهي بتجري والعياط وضمت نفسها وفضلت تفتكر كلام اهلها اكن لسه امبارح مش من سنين وشكل اياد وانه زاي والدها ويمكن هيأذيها زايو
جميله فضلت تضرب دماغه وبعياط…. غبيه ليه وافقتي ليه
ــــــــــــــــــــــــــــ
في نفس الوقت اياد لقه غبت طلع مالقش جميله سال السكرتيره
اياد…. فين جميله
السكرتيره… معرفش حضرتك هي طلعت من عندك.بتجري وطلعت برا العياده
اياد بصدمه…ايه ودخل جاب الفون والمفاتيح وبيرن لقه شنطتها والفون في مكتبو جز علي اسنانه ونزل جري
اياد… هتروح فين يا جميله بس وطلع علي بيتها لقه مافيش حد.
اياد…ياربي رن علي منه اختو
منه…الوو ايه يوم القيمه بكره ولا ايه
اياد…منه مش وقتو المهم من غير ما حد ياخد بالو ردي تمام
منه بستغراب وخوف…انت كويس صح
اياد… ايو.المهم جميله جت القصر ولا لا
منه….لا هي مش معاك
اياد…. لا متقوليش لحد حاجه تمام باي
منه…طيب طمني عليها هو حصل ايه
اياد… هفاهمك بعدين باي
وفضل يهبد علي العربيه ومش عارف هتكون راحت في افتكر انها دايما بتحب تروح مكان معين عند البحر فضل يدور عليها مش لقيها
اياد…ياربي هتكون فين بس
ــــــــــــــــــــــــ
عند جميله كانت عماله تعيط وبعدها حد جه يكلمها
شاب…في حاجه يا انسه
جميله اتنفض…ايه لا لا وقامت وبعدت عنه ومشيت وبتبص حواليها مش عارفه هي فين ومش معاها اي شي يروحه بيتها او القصر
جميله…يارب استرها معايا وبتبص لناس وخايفه تسال حد اتنهدت وفضلت ماشي لقت انها قربت تطلع علي البحر
جميله…الحمد الله وجي تعدي السكه عربيه كانت هتخبطها لقت حد.بيشدها وحضنها
جميله بصريخ وجي تبعد عنه مسكها جامد ولقت نفسها بتنادي علي اياد وبتحاول تبعدو الشخص دا ..اياد اياد
اياد…اهدي اهدي انا
جميله بصت لقتو هو فضلت تعيط ومسكت في جامد عكس مكانت خايفه…
اياد…كده توجعي قلبي عليكي كنتي فين وجيتي كده ازاي
جميله…

 

 

 

اياد…جميله
جميله…
اياد بيبعدها لقها منهار من العياط وكتمه صوت عياطها… مالك حد.عملك حاجه
جميله. جي تكلم شهقة من كتر العياط مكانتش قدره تتكلم
اياد… اهدي تعالي وراح قاعدها في كافيه علي البحر
اياد… حصل ايه ومشيتي ليه
جميله.. شكلك زاي بابا بالظبط اكنك هو طلقني مش هينفع نكمل انا اسفه وجي تقوم
اياد مسك ايديها قبل متقوم…نعم طلق ايه انتي بتهزري صح وبعدين انا مالي بي باباكي
جميله… انت زايو شكلك كان يخوف وهتضربني زاي مكان بيعمل وانا مش ستعد اتبهدل تاني
اياد…انا ما مدتش ايدي ولا همدها استحاله اعمل كده ورد فعلي كان من زبا”له دا ما شوفتيش كان بصصلك ازاي حطي نفسك مكاني وبعدين بكل بجاحه جي يطلب ايدك قصادي لو مكاني ردك ايه قوليلي انتي بتعتي انا يا جميله وانا ليكي انتي مش هسمح لحد.ياخدك مني
جميله… انا خايفه منك مش هقدر صدقني وهشوفك هو
اياد..اسف انا معرفش باباكي اذاكي قد ايه بس واللهي انا ما زايو صدقيني انا مصدقت القيكي ارجوكي ما تنهيش موضوع بسبب شخص انا ماليش دعوة بي
جميله…اسفه وقامت خالي تيتا تروح
اياد بصدمه… انتي محبتنيش يا جميله صح
جميله..
اياد.ابتسم بحزن… يبقا صح محبتنيش طب ليه علقتيني بيكي ليه خلتيني اقرب ليه قربتي ليكي ليه ردي عليا
جميله..
اياد… ردي انا محبتش حد قد كنت هخسر كله بس تكوني معايا جي دلوقتي تقوليلي لا واطلقك طب انا لو لقيتي حدقرب مني هتوافقي عادي وضحك بسخريه لا لا صح انتي محبتنيش اساس مكنتش هفرق معاكي بس صدقيني عمرك ما هتلاقي حد حبك قدي ولا هيحبك ويخاف عليكي قدي وبجد شكرا علي كل اللي عملتي دا عموما حتي لو اطلقنا هتفضلي في القصر انتي وتيتا وانا اللي همشي اتفضلي عشان اوصلك
اياد حاسب علي الحاجه وشاور ليها تمشي معا
جميله بصله ومش عارفه تقول ايه ما بين خايفه منه وبين من شويه كانت بتستنجد بي واول مالقتو هو اتحامت في خايفه تكمل وتعيش الايام اللي شافتها مرت بيها وفي نفس الوقت شفتو والدها وخايفه تبعد وتبقا عذبت نفسها وعذبتو
اياد ركب هي وهو العربيه وماشي وساكت مش بيتكلم معاها وجميله بصلو وجوها كءه حاجه
جميله… هتعيش فين
اياد..

 

 

جميله…اياد هتعيش فين
اياد. الله اعلم اظن شئ مش مهم
جميله بصتله بحزن وسكتت وجت تتكلم تاني… هتقول لي جدو ايه
اياد…. معرفش
جميله… انت مش بصصلي ليه
اياد.
جميله… طب وقف علي جم طيب
اياد… لو سمحتي خلاص
جميله…انت هطلقني بجد
اياد واقف العربيه وبصله… انا مش فاهم بجد انتي بتعملي كده ليه دلوقتي حاسس انك عايزني ومن شويه كنتي رفضني
جميله بعياط… عشان فعلا انا كده خايفه اكمل معاك وخايفه ابعد عنك ومش عارفه احكي لي مين انت الواحيد اللي اعرفو ويتيتا دايما في صفك انت وشايفني اني جبانه اوي جبانه بسبب اللي شوفتو الاب والام سند لي اي حد انا كانو هما سبب كسرتي مكانوش سند ابدا مش عارفه اروح لي مين اول ما خوفت منك جه في بالي اجيلك طب ازاي وانت نفس شخص انت مفكر اني محبتكش وانت كل حاجه بالنسبالي حرفيا ماليش غيرك انت وتيتا انا مش عارفه وربنا مش عارفه
اياد شدها لي حضنه… واللهي ما قصدي اخوفك وتتقطع ايدي يوم ما امدها عليكي انا واللهي دماغي كانت هتنفجر وللاسف انا غيرتي وحشه وربنا ما قصدي صدقيني اسف واللهي انا بحبك عمري ما هذيكي ابدا
جميله بعياط….يعني انا علطول محدش بيبصلي ويوم متجوز اتعكس
اياد ضحك… عن الحظ نتحدث وبعدها عنه شوفتي بقا انا وانتي فقر انا عشان كنت بعاكس ربنا ردهالي ووجعني وانتي عشان تصدقي انك موزه اموزه انتي هو عيب اقول كده بس عشان تثقي في نفسك شويه
جميله ضحكت… شكلك يضحك وانت بتعاكس علي فكره هو انت كنت بتعاكس البن”ات كده
اياد بضحك…حاسس بتهزيق سيكا
جميله… مش قصدي
اياد… ولا تقصدي ماعداتش فرق المهم انك معايا
جميله ضحكت… كنت بتعاكس كده
اياد ضحك…اها

 

 

 

جميله ضحكت… الحمد الله ربنا تاب عليك
اياد بضحك…. للدرجه بس تصدقي عندك حق اصل كانو بيضحكو وانا بخبتي مفكر فرحانين بوجودي
جميله بضحك…لا وانت صادق بهبلك
اياد ضحك…اتريقي اتريقي
جميله ضحكت وبتمسح دموعه بطفوله…شكرا
اياد.ضم حواجبه… علي ايه
جميله…مش عارفه بس حبه اشكرك
اياد… لا حبي فيا احسن صحيح انتي مقولتهاش لحد دلوقيتي غير مرتين وكنتي بتزعقيلي
جميله ضحكت. وحضنته.. بحبك
ااياد ضمها لي…ياااا يا عبد الصمد
جميله ضحكت… رخم
اياد… بس عسل وباس راسها احنا لو اتمسكنا كده علي القسم عدل
جميله ضحكت بكسوف وبعدت عنه.. انت متربتش
اياد ضحك… عارف ربيني يلا
جميله…هشتمك اتلم
اياد…لميني
جميله هتخدفو بالمنديل
اياد بضحك…خلا ص خلاص اهدي ايه رايك نروح نتفرج علي اي فيلم ولا ملاهي ولا الاتنين
جميله…احلف
اياد…وغالوت عيونك اللي بعشق امهم
جميله اتكسفت…وربنا اهبل اتزفت اتحرك
اياد بضحك…من عونيه
ــــــــــــــــــــــــــ
في شركه سيف ونور
السكرتيره شهد..استاذ سيف دا ملف في صفقه اللي حضرتك.طلبه بس في حاجه حبه اقولك عليها مش متاكده منها
سيف مسك الملف وبيبص في …اتفضلي
شهد..بس احلف وغالوت عيالك ما تقول اني انا قولتلك
سيف بصلها بنتبه… ايه
شهد….

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (أحببت مجنونة 2)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *