روايات

رواية جحيم عشقه الفصل السادس عشر 16 بقلم ملكة القلم

رواية جحيم عشقه الفصل السادس عشر 16 بقلم ملكة القلم

رواية جحيم عشقه البارت السادس عشر

رواية جحيم عشقه الجزء السادس عشر

جحيم عشقه
جحيم عشقه

رواية جحيم عشقه الحلقة السادسة عشر

كيان صحيت من النوم لقيت ليل حاضنها
كيان قامت بهدوء من جمبه خدت هدوم ودخلت الحمام خدت دوش
وخرجت لقيت ليل صاحي وكنزي بتلعب معاه
كيان بحب…..صباح الخير
ليل سحبها من ايديها وقعدها علي رجله وكيان اتكسفت وبصت لكنزي
كيان بخجل……ليل ابعد
ليل……ابعد ليه مش انتي مراتي
كيان……كنزي يا ليل عيب ابعد
ليل بحب…….مالها كنزي ما هي بتلعب اهي مش مركزه
كيان……برضو يا ليل عيب البنت تشوفنا بالوضع ده
ليل…….كنزي حبيبتي روحي للداده خليها تغيرلك هدومك وانا وماما هننزل علشان نفطر كلنا سواء
كنزي بفرحه…..حاضر
كنزي خرجت وليل حضن كيان
كيان بتوتر لفت ليه……اي اللي غيرك يا ليل
ليل بتنهيده وهو بيرجع شعرها لوراء……انا عرفت كل حاجه يا كيان وكنت مستني انك تيجي وتقوليلي
كيان بتوتر اكبر……عرفت اي واقولك اي مفيش حاجه اقولها

 

 

ليل بحده…..كيان انتي مش محتاجه تخبي اكتر من كده قولي الحقيقه لاني خلاص بقيت عارف كل حاجه
كيان……انا مكنتش مخبيه يا ليل بس انت اللي مكنتش قادر تشوف اني مستحيل اعمل كده
ليل باس ايدها……وانتي مقولتيش ليه الحقيقه ولا كنتي هتفضلي مخبيه عني لامتا
كيان……انا اسفه يا ليل بس كل اللي حصل كان غصب عني
ليل……كيان انا مش عايزك تخافي مني او تخبي حاجه عليا فاهمه
كيان هزت راسها
ليل……يلا بقي قوليلي الحقيقه يا كيان مش عايز غير الحقيقه
كيان بتوتر……لو سمحت يا ليل سيبني دلوقتي وانا هقولك كل حاجه لما احس اني لازم اتكلم لو سمحت
ليل قرب منها……ليه مش عايزة تتكلمي ليه خايفه من اي
كيان بتوتر…..مفيش انا مش خايفه من حاجه بس انا قلقانه شويه ممكن ننزل بقا تقوم تغير هدومك وننزل
ليل بغيره……وانتي هتنزلي كده انا سكت امبارح علشان مكنتش عايز انكد عليكي
كيان……في اي يا ليل لبسي ماله
ليل بهدوء……لبسك من النهارده مش عايز اشوف فيه حاجه مفتوحه يا كيان او حاجه ضيقه
كيان بهدوء……حاضر يا ليل لو سمحت سيبني بقا اقوم علشان انزل
ليل سابها وهي قامت….
ليل…..انا هدخل اخد شور تكوني انتي غيرتي هدومك
كيان هزت راسها وليل دخل الحمام ياخد شور
________
زهره بصت علي التلفون بضجر
زهره ردت وباسم اتكلم…..يا صباح الجمال
زهره بضيق…..يا صباح القرف علي الصبح في اي
باسم بخبث…..تؤ يا روحي معقول تنسيني ده انا باسم حبيبك
زهره بعصبيه……بقولك اي يا باسم ما بلاش الكلام ده لان انا وانت عارفين كويس انت نيتك اي
باسم……نيتي انك ترجعي لجوزك حبيبك
زهره بسخريه……جوزي حبيبي والله انت حرام فيك الكلمه نفسها انا اصلا لحد الان معتبره نفسي مش متجوزه يا باسم واه انت طليقي وانشاء الله هعزمك علي فرحي قريب
باسم بضيق…..بقولك اي انا مش بحب اللي يكون ليا يروح لغيري يعني يا زهره لو فكرتي تتجوزي او حتي تكوني لحد غيري انا هعمل حاجه هنندم عليها طول عمرنا
زهره بعصبيه……بقولك اي انت مش بتحبني ودي حاجه انا وانت عارفينها بس انت عندك حب تملك يا باسم حب تملك يعني انت واحد مريض
باسم…..صدقيني حتي لو انا مريض برضو با زهره مش هسيبك
زهره قفلت التلفون بعصبيه ورنت علي سليم
سليم بهدوء…..صباح الخير يا زهره
زهره بضيق…..صباح الخير
سليم…..في حاجه

 

 

زهره……سليم انا عايزه اشوفك ضروري ممكن
سليم…..اه ممكن خلاص نتقابل في الكافيه اللي جمب الشركه
زهره…..معلش ممكن تديني العنوان لاني مش فاكره الشركه فين
سليم اداها العنوان وزهره قامت خدت شور ولبست وخرجت
___________
سمر بغضب……يعني اي يعني كده ليل ضاع مني
….يا هانم ليل بيه طلع متجوز من كام سنه ومعاه بنت
سمر…..انا ماليش دعوه بالكلام ده انا عايزه ليل يكون ليا ومش هيكون ليا غير بطريقه
….اي هيا يا هانم
سمر…..نق”تل كنزي
….انتي بتقولي اي يا هانم يعني ليل بيه يخلص علينا
سمر بخبث…..اسمع االي هقولك عليه ونفذه
_________
زهره كانت قاعده وسليم قاعد قصادها
سليم بانتباه……في اي يا زهره مالك
زهره بتوتر…..المفروض ان احنا نتجوز بعد عدتي

 

 

سليم بهدوء…..المفروض
زهره……بس انا ماليش عده يا سليم
سليم بص ليها باستغراب
زهره بتوتر اكبر…..انا كنت متجوزه باسم علي الورق يعني هو مقربش مني
سليم اتصدم

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية جحيم عشقه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *