روايات

رواية حب دمر كياني الفصل التاسع عشر 19 بقلم إسراء هاشم

رواية حب دمر كياني الفصل التاسع عشر 19 بقلم إسراء هاشم

رواية حب دمر كياني البارت التاسع عشر

رواية حب دمر كياني الجزء التاسع عشر

حب دمر كياني
حب دمر كياني

رواية حب دمر كياني الحلقة التاسعة عشر

معقول معرفتش مين انا قولت انك ذكي وهتعرف علطول
جبران وهو بيقوم يقف من مكانه وبيقول بصدمه عثمان باشا
عثمان عملت اي في الالماظ يا جبران؟
جبران بتوتر اديني شوية وقت بس يا باشا والالماظ هيكون معاك
عثمان بحده اظاهر انك كبرت ومبقتش قد الشغلانه دي يا جبران انا اديتك وقت اكتر من اللازم الالماظ انا هعرف اجيبة بطريقتي وبيقفل عثمان الخط في وش جبران
جبران بيبص للهاتف بغضب وكان لسه هيحدفه يكس”رة ولكن بيرجع في كلامه وبيقول جبران بغضب مش هسيبك تاخد مكاني يا ابن عز مش بعد كل ده لا مش جبران اللي يخسر ابدا وهنا بينادي جبران بغضب بعلو صوته رعددددد
رعد بيدخل وهو بيكون واحد من رجالة جبران ودراعه اليمين ويعرف كل اسرارة وبيقول باحترام اوامرك يا باشا
جبران بغضب ابن عزت تخدو مخزن من المخازن بتاعتنا وتصورة وتورية لي اخته وتقولها قدامك 48 ساعه لو منفذتيش اللي طلبته منها يبقا تقول علي اخوها يا رحمان يا رحيم
رعد باحترام تمام يا باشا وبيخرج رعد ينفذ اللي طلبه منه جبران
عزت كانت قاعده هي وعزت وبيقول عزت وبعدين يا سعاد عزت لو عرف باختفاء الواد مش هير”حمنا هيكون راح فين الارض انشقت وبلعته

 

 

سعاد ببرود الله وانا مالي يا اخويا انزل دور عليه بدل ما انت قاعد تول ول كدا
عزت بغضب منا دورت ومش لاقيه
سعاد ببرود اتصرف انت بقا معرفش وبعدين انا عاوزة فلوس الفلوس اللي معايا خلصت
عزت بغضب معيش فلوس انتي بتودي الفلوس فين يا سعاد كل شوية فلوس فلوس بتضيعيها في اي
سعاد بردح لا يا اخويا انت متحسبنيش اوديها فين وبعدين انت مسمي الكام مليم دول فلوس بلا وكسه حسرة علي الرجالة اللي بتجيب فلوس وترميها في حجر مراتتهم ومهنينهم مش زايك بلا وكسه
عزت بغضب نوال لمي لسانك احسلك بدل اقصه”ولك
سعاد بردح ونبي يا اخويا متعملش عليا سبع رجالة كدا وبعدين انت متقدرش تقربلي ولا انت ناسي يا عزت ده احنا دفني”نو سوا يا اخويا ولا نسيت هدي
عزت بخبث لا منسيتش يا سعاد فاكر كويس شكلك انتي اللي نسيتي اننا فعلا دفن”ينو سوا وانك انتي اللي كنتي بتجبيلها الجرعه وبتدهلها بنفسك
سعاد بتبص لي عزت بغضب وبتدخل اوضتها وهي بتقعد علي السرير وبتفتكر اللي حصل من 15 سنه
flash back
كانت هدي وسعاد صحاب وجيران وسعاد كانت عايشة لوحدها ولكن كانت دايما بتتقرب من هدي وده بسبب ان عزت كان عجبها وكانت عنيها منو وعزت كان نفس الكلام ولحظت سعاد ده من نظرات الاعجاب اللي كانت بتشوفها فعيون عزت وبقت تنقرب سعاد منه بكل الطرق وهدي كانت طيبه ومش مديهم خوانه لحد ما عزت وسعاد اتقربو من بعض وقدرت سعاد توقعو وبقو يفعلو ما حرمه الله
في يوم سعاد كانت رايحه لي هدي شقتها ولكن بتشوف واحده داخله شقه هدي وباين عليها انها غنيه من لبسها وشكلها وبتقف تتنصت سعاد عليهم وبتسمع حوارهم وبتلاقي هدي بتتخانق مع الست دي وطردتها من بيتها بتستخبي سعاد وبتعمل نفسها لسه خارجه من شقتها وبتحاول تكلم الست دي ولكن بتسيبها وتمشي وبتدخل سعاد عشان تستفسر من هدي ولكن بتلاقي هدي حزينه وبتبكي ومش بتتكلم وبتدخل اوضتها بترجع سعاد شقتها وبتقضي وقتها مع عزت وبيعدي اسبوع وبيجي شخص لسعاد وبيقولها تروح معاه لانهم عاوزينها فشغل وان الهانم عاوزها تشتغل معاها بتفرح سعاد وبتروح معاه وبتدخل الفيلا وبتلاقي الست اللي كانت خارجه من شقه هدي هي نفسها اللي فانتظارها
وبتقول سعاد باستفسار خير يا هانم حضرتك تعرفيني
الست وهي بتقوم من مكانها وهي بتقول الا اعرفك يا سعاد مش انتي برضو عش”يقت عزت
سعاد بخوف اي اللي بتقوليه ده يا هانم ميصحش عزت زي اخويا وبس
الست بخبث تؤ تؤ تصدقي قربت اصدقك ده بامارة دول وبتخرج صور وهي بتديها لي سعاد وبتقولها اي رايك
سعاد بتشوف الصور وهي بتبرق بصدمه وخوف وجبينها بيتعرق وبتقع منها الصور عالارض وبتكون الصور دي لي ا لي سعاد وعزت في اوضاع مش كويسة
بتقول الست واللي هي بتكون نوال اي رايك حلوة مش كدا
سعاد بخوف ورعب ابوس ايدك يا ست هانم متفض”حيني غلطه ومش هتتكرر تاني والله

 

 

نوال وهي بتقعد علي الكرسي وبتحط رجل علي رجل وبتقول تصدقي صعبتي عليا وبفكر موريش الصور دي لي هدي ولا افض”حك في المنطقه ولا اي رايك ابعتها لي اهلك اللي انتي هربانه منهم ومعاها عنوانك هتبقا مفاجاه حلوة ليهم مش كدا
سعاد وهي بتنزل علي ركبها وبتبوس ايد نوال بخوف ورعب وهي بتقول ابوس ايدك لا ونبي يا هانم الا اهلي ونبي بلاش الفض”يحه اطلبي مني كل اللي عاوزة وهعملهولك يا هانم لو طلبتي عنيا هدهلك ان شاء الله اشتغل خدامه عندك بس بلاش الفض”يحه
نوال وهي بتسحب ايدها منها بقر”ف وبتخرج كيس في ماده بيضاء عبارة عن بودرة وبتدية لي سعاد وهي بتقول الكيس ده هتخدية وتدي كل يوم منه جرعه لي هدي لحد ما تبقا مد”منه وكل يوم تزودلها الجرعه عن اللي قبلة
سعاد بخوف وصدمه بس بس ازاي ممكن تمو”ت
نوال بغضب هتنفذي اللي قولتلك عليه والا انتي اللي هتند”مي
سعاد بخوف حاضر حاضر وبتاخد سعاد الكيس اللي بيبقا عبارة عن مخد”رات وبترجع بيتها وهي بتفكر وبتلاقي مفيش قدامها حل غير تنفذ كلام نوال وبتحكي لعزت اللي بيخاف وبيقولها تعمل اللي طلبته منها وبتبداء بالفعل سعاد تحط المخد”رات لي هدي مرة في الشاي مرة في قهوة مرة في عصير لحد ما خلوها مد”منه وعزت بقا يساعدها وعايشين حياتهم وسعاد وعزت مقضين حياتهم مع بعض وسعاد طلبت الجواز من عزت وفضلز يدو لي هدي الجرعه لحد ما فيوم الجرعه زادت منهم من غير قصد ولكن ادوها لي هدي ولحد هنا وهدي لم تتحمل اكتر وبتمو”ت هدي بسبب الجر”عه الزيادة ونوال بتعرف وبتساعدهم نوال في دف”ن هدي من غير ما حد يعرف حاجه وبتديهم فلوس وبتقولهم مش عاوزة اشوف وشكم تاني وعزت وسعاد بياخدو الفلوس وعزت بيتجوز سعاد وبيعيشو حياتهم بدون تانيب ضمير بتفوق سعاد من تفكيرها وذكرياتها علي صوت عزت العالي بتخرج سعاد وبتلاقي عزت ماسك شذي بنتهم من دراعها وهو بيزعق وبيقول كنتي فين يا بت وراجعه نص الليل كدا
سعاد بخوف في اي يا عزت مالك ومال البت سيبها وبتاخد سعاد شذي من ايد عزت وبتقولها ادخلي جوة
عزت بغضب بنتك راجعه نص الليل واي لبسها ده وشكلها
سعاد بخوف وبتحاول تهدية حقك عليا يا اخويا هي استاذنتني كانت مع صحابها شوية وقالتلي انها هتتاخر ومش هتتكرر تاني يا اخويا
عزت بغضب عقلي البت يا سعاد والا هكسر رقب”تها
سعاد بتهدية وبتدخل علي شذي الاوضة اللي بتلاقيها شكلها تعبان وتحت عنيها مسود وخاسه بتمسكها سعاد من دراعها بقوة وهي بتقول بغضب كنتي فين يا بت انا بقالي كتير بداري بلاو”يكي عن ابوكي ورجوعك كل يوم متاخر ومال شكلك عامل كدا ليه
شذي بتعب انتي لسه فاكرة تسالي ملكيش دعوة بيا يا ماما سبوني في حالي بقا اي القر”ف ده من امتا وانتو بتسالو فيا او فاكرين انو عندكم بنت سبوني
سعاد بغضب اسمعي يا بت اتعدلي احسلك بدل مهسيب ابوكي عليكي وهو يتصرف معاكي وير”بيكي وبتخرج سعاد وبتسيب شذي

 

 

شذي اول ما امها بتخرج بتقفل الباب وراها بسرعه بالمفتاح وبتجري علي شنطتها وبتفضيها علي السرير وهي بتمسك كيس وجواة ماده وولعه بتمسكه شذي وبتبداء تسيح الماده دي بتبقا عبارة عن ماده سائلة وبتطلع سرنجه وبتعبي المادة دي جوة السر*نجه وبترفع الملابس عن دراعها اللي كلو علامات زرقاء وسوداء وبتدي شذي لنفسها الحق”نه اول ما بتفضي محتوي الح*قنه بتقع منها السر”نجه علي الارض وبتقعد شذي علي الارض بتعب ولا تدري باي شي حوالها
كما تدين تدان يجماعه زي ما عملت هيتردلك سعاد زي ما عملت في هدي بيترد في بنتها
ادهم كان واقف ورا عشق اللي حسه بتوتر من قربه ومش عارفه تركز ولكن بتحاول تندمج معاه وادهم ماسك المسد”س وبيفضل يعلم عشق ازاي تعرف تضر”ب نار وبيفضل يعلمها حركات تعرف تدافع بيها عن نفسها وعشق كانت مبسوطة واندمجت مع ادهم وبقت تتعلم بسرعة جدا
وادهم كان مبسوط بيها وبقا يحاول يتقرب منها اكتر وبيتكلمو مع بعض وبيقعدو سوا يرتاحو وبتنام عشق فالارض بتعب في اوضه الرياضه وهي بتنهج وبتقول كفاية
ادهم بينزل لمستواها وبينام جمبها وهو بيبصلها وبيقول بابتسامه هسيبك بس عشان انتي لسه تعبانه
عشق بترفع نص جسمها وهي وشها فوش ادهم وبتقول بحده ولكن لطيفة انت ظالم علفكرة احنا بقالنا 4 ساعات بندرب انت اي مبتتعبش
ادهم بيسحبها بحركه سريعه وبتكون عشق فوق ادهم وبيقول بمشاكسة لا مبتعبش طالما معاكي
عشق قلبها بيدق بسرعه وخدودها بتحمر وبتقول طب ممكن تبعد
ادهم بمشاكسه لا مش ممكن
عشق برفعه حاجب وده ليه؟
ادهم بثقه انا حر مراتي وحر فيها
عشق بغيظ لا والله
ادهم بضحك اه والله وبيركز ادهم مع شفا”يفها وبدون سابق انظار بي”لتهم ادهم شفا”يف عشق في قب”لة كلها حب فهو ايقن الان انها يعشقها حد النخاع ولا يقدر علي العيش بدونها بيقاطع قبلتهم رنين هاتف ادهم بينفخ ادهم بضيق وبتقوم عشق بسرعه بخجل وهي بتخرج من الاوضه وبتسيب ادهم اللي بيبص لي اثرها وبيمسك الهاتف بيلاقي الرقم مجهول بيبص باستغراب لان محدش معاه رقمه غير اشخاص محدودة
بيرد ادهم اول ما بيرد بيلاقي المتصل بيقول ادهم الحديدي معايا؟

 

 

ادهم ببرود ايوة مين انت؟
المتصل انا لازك اقابلك ضروري والامر يخصك ولازم اشوفك النهاردة ضروري لو عاوز تعرف انا مين هتقابلني كمان ساعه في ____________________________وبيقفل مع ادهم المكالمه
ادهم بيبص للهاتف لدقيقة ولكن هنا هاتفه بيرن مرة اخري ولكن هذه المرة الرقم متشفر بيبص ادهم بتعجب وبيرد
المتصل ادهم الحديدي معي
ادهم بتعجب مين؟
المتصل انت اكيد سمعت عني كتير معك ووو

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حب دمر كياني)

اترك رد