روايات

رواية قاسي الفصل الخامس 5 بقلم نور رمضان

رواية قاسي الفصل الخامس 5 بقلم نور رمضان

رواية قاسي البارت الخامس

رواية قاسي الجزء الخامس

قاسي
قاسي

رواية قاسي الحلقة الخامسة

ريان بخوف : طمني يا دكتور
الدكتوره : للاسف يا ريان حالتها بتدهور كل مره عن الي قبلها
ريان بصدمه وخوف علي طفلته وأمانه في الحياه
ريان : طب طب اي الحل
الدكتوره : انا كلمتك في مره أنها لزم تتعرض علي دكتور نفسي وانت رفضت
ريان بعصبيه: طب شوفيلي دكتوره مش دكتور وياريت في اسرع وقت
الدكتوره : تمام يا استاذ ريان انا اديها دلوقتي مهدئ وياريت تبعد عن اي صوت عالي لغيه ما اكلم الدكتوره
ريان : تمام
عند أحمد ____________
احمد :هند قولي للخدامه تجهز الغدا علشان ريان و ميان جاين
هند بعصبيه ونرفزه : وانت عزمتهم لي انت مش عارف اني مش بطيقهم

 

 

احمد بعصبيه هو الآخر : انا مش فاهم انت مش بتحبيهم لي ده حتي من لحمك ودمك ؟ وبعدين حتي لو انتي مبتحبيهمش انا بحبهم واياكي اياكي تبيني ده
هند بتوعد : اي حنيت ولا اي أن شاء الله
احمد بتحزير : اياكي اياكي تفتحي الموضوع وخليكي فاهمه أن وقت المواجهة قرب
هند بصدمه : انت ناوي تقولهم
احمد وقد بأن علي وشه الزعل والخوف
احمد : اه
عند ريان _________
ريان بدموع : انا اسف اسف يا حياتي ولله اسف يا امي التانيه اسف اني مكنتش قادر احميكي زمان ودلوقتي بعلي صوتي عليكي كل الي انتي فيه دلوقتي بسببي حقك عليا
ميان بدءت تفوق
ميان بتعب : ريان
ريان بلهفه : روحي روحي حاسه بي اي
ميان : انا بقيت كويسه متخفش
ريان بدموع : انا اسف
ميان بحب : متتأسفش انا بحبك ومستحيل ازعل منك انت ابويا
ريان : اخر مره هعمل كدا
ميان بضحك لتخفف الجو: ريان انت مش هتأكلني ولا اي انا عايزاه بيتزا وكريب وشورما
ريان بضحك : لا اتعبي تاني
ميان ضحك بتعب : انت حر هغضب عليك
ريان بضحك : لا يست انا مش قد غضبك احنا معزومين عند بابا احمد
ميان بفرحه: اشطا يلا
ريان بضحك: انتي مش كنتي تعبانه
ميان : خفيت ياعم يلا

 

 

ريان : ياعم علي اخر الزمن
طب يلا
كانو ماشيين بفرحه لغيه ما جت رساله لي ريان غيرت المسار كلو
ريان بصدمه وخوف :
ميان باستغراب: في اي وقفت لي
ريان علي نفس الحال: سيد مات
وقفت ميان عن الحركه مجرد ذكر اسمه
ريان بخوف علي ميان
ريان :انتي كويسه
ميان : اااه اااه كويسه
ريان : طب يلا
راح ريان هو ميان عند أحمد
عند أحمد ___________
احمد بفرحه : نورت يا حبيبي ادخل
ريان بحب : عامل اي
احمد بحب : الحمد لله ازيك يا ميان
ميان : الحمد لله يا بابا احمد
احمد : يلا نروح ناكل
علي السفره
هند بستفزاز : الي قوليلي يا ميان منتظمه علي علاج الصرع ولا لا
ريان بصريخ :خااااااااااالتي
احمد بزعيق : هند اسكتي
ميان بدموع : بعد ازنكم انا شبعت

 

 

ريان بحده: يلا يا ميان نروح يا حبيبتي
احمد بزعل : اقعد علشان خاطري
ريان :مره تانيه بقا علشان عندي اجتماع الصبح
احمد بحب : ماشي خلي بالك من نفسك
ريان : حاضر
رواح ريان وميان البيت واخدها في حضنه
ريان بحنيه : متزعليش
ميان : مش زعلانه طول ما انت معايا
نام ريان وميان
في الصباح
راح ريان الشركه وكان قاعد بيشتغل لاقي الباب بيخبط
ريان : ادخل
داخلت ليل بخوف
ليل : اااانا انااا جيت
ريان بحده : انتي اتأخرتي عن معادك وده يدل علي انك مهمله ومش اد المسؤلية
ليل بدموع خوف من أن ريان يرفض انها تشتغل
ليل بدموع : بس ده مش ذنبي ده انت السبب
ريان بعصبيه:
نكمل البارت الجاي وشكرا على التفاعل البارت الجاي كلوا احداث مشوقه اوي انا كتبته ولو لقيت تفاعل هنزله علطول

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية قاسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *