رواية زعيم المافيا (عشق الشهد) الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد هاني
رواية زعيم المافيا (عشق الشهد) الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد هاني
رواية زعيم المافيا (عشق الشهد) البارت الحادي عشر
رواية زعيم المافيا (عشق الشهد) الجزء الحادي عشر
رواية زعيم المافيا (عشق الشهد) الحلقة الحادية عشر
مراد:اه طب بصي انا بحبك.
نجمه:اه ي متحرش ي سافل ولله لفضحك.
مراد:هو انا عملتلك حاجه ي ست انتي انا قولت بحب..ولسه هيكمل.
كانت نجمه:نزلت من العربيه بتصوتتتت ي خلق ياهوووو الاخ بيتحرش بيا الحقوني.
مراد بعصبية:به متلمي نفسك انا قولت حاجه.
نجمه:الحقووووني دا بيهددني كمان الناس سمعت وجريت مالك ي انسه في اي.
نجمه بعياط مزيف:عشان انا وحدانيه وجميله شويتين يتعمل فيا كدا والاخ يتحرش بيا.
مراد:انا بتحرررش بيكي انا قولت اي ولسه هيزعج كانت رجاله الشارع كلها نزلوا عليه ضرب.
نجمه بصدمه:خلاص ي خويا انا مسامحه راجل بردك هو عاوز يخش دنيا.
مراد: وهو خلاص منك لله ي نجمه الكلب كونت مستني اي من واحده مصاحبه شهد اختي اهاااااا يارب انا مالي انا ومال الحب.
نجمه بضحك: لالالالالالالا مش قااادره بجد لازم صوروا وابعت لشهد وكيان.
صقر بحزن:خد العربيه وطلع بيها لف في شوارع وقف عند البحر وقال بصوتتتتت عالي لي عاشت في سن مش سني ليه اخترتلي العذاب لي انا مدمر لي اهلي بعدوا عني ودوني دار الايتام مش جنه تحت رجل الامهات امي ازاي اهون عليها وهي بترميني قدام دار الايتام وابويا السند كان فين ممنعش امي ليه ليه بقيت كدا لي بقا قلبي حجر بقيت بمووت بكل سهوله معدش عندي رحمه وهااا جت شهد دخلت حياتي ويترااا بقا وراها اي ولا مصرها معايا اي ولاول مره صقر نزل علي الارض وعيط.
والصدمه الاكبر كانت شهد سامعه كل حاجه لانها كانت بترن عليه وهو بدل م يقفل فتح.
صقر:بصوتتت كله وجععع اهاااااااااااااا انا عارف نهايتي الموت ف قرب موتي عشان معنتش قااادر انا عمري م هقدر اعيش مرتاااااح وانا مدمر.
شهد بعياااط: للأسف انت الي اختارت طريقك ي صقر اختارت تمشي في ضلمه مش في نور ودا وجبي ولازم اعملوا وللاسف مكونتش حبه اوجعك بس انا هكون في سبب انك توقع وانت الي في امثالك بس ازاي وانا قلبي اصبح معاك كل حاجه فيا بتندها بأسمك ببص في عينك برتااااح ببقا عاوزة عينك تضمني اكتر واكتر بس هااااا دا وجبي لازم اعمله وقفلت الفون.
فارس: أحم اتفضلي ي جميل.
كيان:جميل مين انا كيان.
فارس بإعجاب:ونعمه انا معجب بيكي.
كيان بلامباله:شكرا يسطا بس انا مش صافيناز الرقاصه ولا هيفاء وهبي عشان تعجب.
فارس بضحكه وغيظ:للاسف فعلا انتي مش شابهم.
كيان بغرور: طبعآ احلا عارفه.
فارس بغيظ:اه عارف لدرجه اني بتلخبط م بينك وم بين السيد قشطه.
كيان بغيظ:انا شبه سيد قشطه طب ماشي خد.
فارس:اه يابنت المركوب اما وريتك.
كيان:ضربت فارس بشنطه علي دماغه وجريت.
فارس:مش شهد صاحبه كيان لازم يحصلي اكتر من كدا.
شهد بتعب:الله يسلمك ي باشا مكنش داعي تعب نفسك وتجي.
مقدم يوسف:ازاي ي شهد دا انتِ بنتي مش مجرد ظابط مخابرات .
شهد بتعب:ربنا يخليك ي باشاا.
مقدم:شدي حليك ي شهد أنتِ عارفه انك ديزل وشغل ناقص من غيرك وكمان اخبار صقر اي.
شهد بحزن: الحمد لله وكيان ظبطط ليه ملف العميد جامعه وافق اني احضر في كليه صيدله،صقر ادعي وان شاء الله احصل علي ثقه التامه منوا.
مقدم:حبتي ي شهد ردي.
شهد بتلعثم:انا ديزل ي سعادة الباشا احب واحب مجرم دا ازاي انت عارف قد اي نفسي نقبض عليه عشان نجيب حق الناس الي راحت.
مقدم: عين العقل انا همشي قبل م حد يشوفني ويكون في شك.
شهد:تمام
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية زعيم المافيا(عشق الشهد))
طط
كملللل