روايات

رواية أسيرتي المتزوجة الفصل الخامس عشر 15 بقلم مريم الشهاوي

رواية أسيرتي المتزوجة الفصل الخامس عشر 15 بقلم مريم الشهاوي

رواية أسيرتي المتزوجة البارت الخامس عشر

رواية أسيرتي المتزوجة الجزء الخامس عشر

أسيرتي المتزوجة
أسيرتي المتزوجة

رواية أسيرتي المتزوجة الحلقة الخامسة عشر

نبيل دخل وكان واقف على رجليه عز بصله ونفسه يقوم يخنقه
نبيل/مبقاش فيه مجال للاسرار اظن ان كل حاجه اتكشفتلك
عز قام ومسك من ياقته/انت ليه عملت كدا ازاي تعمل كد و جبت الجحود دا كله منين انت لازم تموت ملكش حق تعيش بعد الي عملته دا
مرام كانت واقفه بتابع نظرات نبيل بقلق
نبيل مسك ايده ووسعها وضرب عز بالبونيه
مرام بصويت/عز
نبيل قعد يضرب فيه وهو مرمي ف الارض وبيقوله/بترفض الايد الي اتمددلك اوعى تنسى يلا اني انا الي ربيتك ولولايا كنت رميتك ف الشارع
عز/انت الي كنت هتبقى ف الشارع لولا ابويا اداك نايبك بس انت طماع وطمعت فيه كله انت شخص حقير وخاين ومتستحقش حتى نص الي عملته عشانك لعبت لعبه قذرة عليا وبوظتولي اعصابي

 

 

عز قعد يضرب فيه ومسكه ووقف بيه/ انا لا يمكن اسيبك عايش ومش هرحمك مسكه وبيشده لتحت ونبيل بيحاول يضربه بس عز مش بيتأثر وقوة عز لا تقارن بقوة نبيل وسنه نزل تحت ف مكتب نبيل وطلع مسدس من الدرج ورفعه على نبيل نبيل كان خايف او كان عامل نفسه خايف
وفجأة ضر*ب نار ف كل حته ودخل عمر وضرب طل*قه ف دراع عز الي حس بألمها وساب نبيل ونبيل راح وقف جتب عمر وابتسمله/كنت عارف انك هتيجي ف الوقت الصح
عز حط ايده على دراعه بوجع وبعديها بص لعمر بقوة وعروقه كانت بارزة ف وشه /تقدر تقول اني خلاص اتعودت علوجع
ولسه هيهجم عليه سمع صوت ليان من فوق كانت رافعه مسدس على مرام ونازله بيها ومرام مرعوبه واول ما شافت جرح عز قلقت وباقت بتبصله بلهفه نفسهاتروح وتنهي المه بأي شكل
عز زعق/سيبوها
عمر/اي شغل العيال دا مرام يا حبيبي الي طلعت غبيه واستهونت بينا ومتعرفش اننا مركبين كاميرات ف كل حته ف الشركه وف الفيلا كلها وخاصتا اوضتك واوضتها
عز رفع المسدس على عمر ومره واحده ليان اتكلمت/لو طلقه واحده طلعت من المسدس اقرى الفاتحه على حبيبة القلب
عمر/بابا جيه الوقت الي نخلص منه طلع الريموت من جيبي
نبيل طلع جهاز صغير فيه زرار واحد وشكله زي جهاز المف*جر عن بعد عز استغرب
عمر بابتسامه~متستغربش دا جهاز مف*جر قنا*بل
عز بذهول/قنا*بل هيه وصلت لقن*ابل!
عمر ضحك/متقلقش مش ف الفيلا متخافش
عز بصله باستفهام؟؟؟
نبيل ضحك/هو جهاز مفجر اه بس ياترى فين القنب*لة الي هيفجرها… هفهمك عشان شكلك مش فاهم بص يا سيدي فاكر اما صحيت وحسيت انه كان حلم وبتاع وعدنا السيناريو من تاني حسيت بألم ف دماغك وبقيت بتاخد اقراص للصداع وضغطك كان بيوطى كتير وبتاخدله اقراص كل الاعراض دي لاننا زرعنا قنبلة صغنونه والقنبله دي وصلت اكيد ف دماغك وهتعملك صداع رهيب حاليا
عز واقف ساكت بيحاول يستوعب الفكرة الشيط”انيه دي جابوها منين
عمر/هتحس بالصداع دلوقتي لاني فعلتها من اول ما جيت
عز ساب المسدس وقعدعلأرض ومسك دماغه الي فعلا هتنفجر من كتر الصداع ومرام بتصرخ وخايفه عليه
ليان بسخرية/قدامك عشر دقايق ودماغك هتعمل بوووم
عز قام وقف بالعافيه/تعرف انك غلطان اوي ومحسبتهاش صح
عمر/غلطان ليه القنب*له مش هتقف لانها مرتبطه بدقات قلبك وطول ما قلبك بينبض القن*بلة متفعله ودا كله هينتهي بعد عشر دقايق

 

 

عز/بعد التجربه الي لعبتوها فيا بقيت بحسب بالثواني والثواني باقت بتفرق معايا مابالك بعشر دقايق
بحركه سريعه عز كان ضا*رب ليان برصا*صه وجري على عمر مسكه من وسطه وبيجري بيه لحد ما خبطه ف الحيطه جامد ليان وقعت علأرض ومش قادرة تاخد نفسها ونبيل عمال يضرب ف عز الي مش مبطل ضرب ف عمر وكذا مره يضربه بالروسيه جامد يمكن الالم يخف وبعد كذا ضربه كان عمر واقع علأرض مغمى عليه ونبيل قرب منه بس عز اداله بالروسه مرا واحده وقع علأرض ومعرفش يقوم بسبب سنه وقوة الروسيه عز جري على مرام ووقع علأرض مش قادر يتحرك الوجع جامد ومرام مسكت وشه
مرام بلهفه/عز حبيبي رد عليا
عز مقدرش يتكلم ومسك ايديها وعز اخد مفاتيح عربية نبيل من جيبه وخرج ركب العربيه وبيدور في ادراج بلهفه
مراك/عز انت عايز اي
عز جاب شاحن للعربيه
عز/مرام اسمعيني وركزي احنا مقدمناش وقت كتير
دلوقتي شاحن العربيه 1000 فولت يعني صاع*قه واحدةمنه هتق*تل البني ادم
مرام باستفهام/وبعدين؟؟
عز/انت هتص*عقيني وهموت
مرام بذهول/عز انت بتقول اي
عز/اسمعي طول ما قلبي بيدق القنب*له بتدق ولو انف*جرت ساعتها خلاص لكن لو وقفتي قلبي القن*بله هتقف وساعتها انت هتنعشيني انا عارف انك عارفه ازاي تنعشي قلبي يا مرام ايام ما حصلت حريقة في الشركه وانت جيتي بلهفه وكان مغمى علياوانت بايدك انعشتيني انت اه مش دكتورة لكن سبق واتعلمتي دا من عمر او نبيل انت هتنشطي قلبي من تاني يا مرام..
مرام دموعها نزلت
عز بوجع/مرام مش وقته معرفش فات قد اي… ركزي… مسك مقص وقطع سلك الشاحن وعراه وشغله ادا لمرام الشاحن
عز /خدي يا مرام اصع*قيني وبعدها انعشيني
مرام كانت خايفه /انا مش فاهمه حاجه

 

 

عز~كويس… امسكي يا مرام بسرعه الله يخليكي دا لو عاوزانا نكمل حياتنا مع بعض
مرام لسه هتمسك الشاحن عز اتكلم/استني استني
ساب الشاحن وشدها با*سها باشتياق وخاف ميفوقش تاني
عز قرب دماغه منها بحب/عاوزك تتأكدي اني بعشقك وعمري ما حبيت حد قدك يلا يامرام اتشجعي وانت قدها يلا يا حببتي
مرام مسكت الشاحن ودموعها عماله تنزل خايفه تفشل في انعاشه خايفه ميفوقش خايفه القنب*له تفرقع قبل ما تص*عقه وعشان كدا عملتها صع*قته وهو في لحظه كان مغمى عليه ودقات قلبه وقفت فعلا
مرام نزلت من العربيه تجري على حبيبها ودموعها مش راضيه تقف نزلته من العربيه ونيمته علأرض وباقت تنعشله قلبه وتضغط بايديها عليه وتعمله تنفس صناعي وهيه بتعيط ومش عايزة تفكر ابدا لو مافاقش هتعمل اي؟؟؟

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية أسيرتي المتزوجة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *