روايات

رواية الملكة والامبراطور الفصل العاشر 10 بقلم أسماء عبدالوهاب

رواية الملكة والامبراطور الفصل العاشر 10 بقلم أسماء عبدالوهاب

رواية الملكة والامبراطور البارت العاشر

رواية الملكة والامبراطور الجزء العاشر

رواية الملكة والامبراطور الحلقة العاشرة

فى صباح يوم جديد تستيقظ عشق وتؤدى روتينها اليومى وتذهب لتوقظ اصدقائها (اللى احنا عرفنهم فهد وياسين و عاصم والشلة)ويذهبون لتناول افطارهم ثم يذهبوا بسياراتهم الى مقر فرع شركة الجوهرى فى فرنسا ثم ذهبوا الى غرفة الاجتماعات
فهد: عشق احنا خلصنا الورق بتاع الصفقة الجديدة
وبكده مشروع الصفقة هيبقى ناجح ولا ايه رايك ياعشق
عشق: تمام كده يافهد الصفقة كده هترسى علينا بس لازم نعرف مين داخل المزاد علشان نبقى عارفين ايه الاسعار اللى هنقدمها علشان الصفقة ترسى علينا ولا ايه يا ياسين
ياسين بمرح: استاذة ورئيسة قسم
عشق: انت مش هتبطل الهزار ده ابدا
ياسين : يا بنتى انتوا من غيرى تموتوا
عشق:طيب يا سيدى اتفضل طرقنا
خرج فهد وياسين من غرفة الاجتماعات وتركوا عشق تعمل على تلك الصفقة بعد دقيقتين اتى اتصالا الى عشق وكان هذا اتصالامن عامر
عشق: الو ايوه مين
عامر: انا عمك عامر
عشق بإهتمام : نعم ياعمى
عامر : يا عشق اسمعينى كويس قوى البرت ورجالته ناويين على قتلك بكرة وانتى خارجة من المقر بعد صفقة السلاح وناويين يخلصوا على الكينج من بعدك وياريت تنقلى مكان التعلب لمكان أمن علشان ممكن يكتشفوا مكانوا وفى حاجة كمان سلينا بعتت حد من رجالتها و حط 6كيلو بودرة مخدرات من النوع التقيل فى مخزن شركات الجارحى وناوية تبلغ البوليس المصرى يعنى شركات الجارحى هتبقى دمار سامعانى ياعشق

 

 

عشق بإطمنان: متقلقش يا عمى مفيش حاجة من مخطاطاتهم هتتنفذ مع السلامة انت دلوقتى
انهت عشق اتصالها وقامت باتصال آخر
عشق: ايوه اسمعنى كويس مخزن الجارحى يتفتش ويتجاب منه كل المخدرات ويتحط مكانه سحلب اوسكر بودرة سامعنى وشريف السوالفى يتكشف قدام مراد الجارحى صوت وصورة ويترمى فى المخزن القديم فاهم ولا لأ
الطرف الاخر: تمام ياملكة اى اوامر تانية
عشق: لا اقفل انت خلاص كده
انهت عشق اتصالها وقامت عشق بإستدعاء فهد وياسين الى القصر لسبب طارئ وقامت هى الاخرى بالذهاب الى قصرها
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
فى مكان آخر مليئ بالخمور والاغانى الصاخبة والعاهرات كان يجلس مراد الجارحى فى البار يتناول كأسا من الكحول ويفكر فى تلك الجنية التى سحرته بجمالها وعيونها الفيروزية وشعرها البنى الطويل وبشرتها البيضاء وشفتيها التى بلون الكرز واه من شفتيها التى تقطر عسلا ترى ماهو مذاقها ياترى هل هو بمذاق العسل الابيض هل هى متزوجة هل تحب احدا وبمجرد ان تأتى تلك الفكرة فى رأسه يزمجر بغضب اه يا عشق اه منكى يا حورية اه يا عشقى لن ادعك فأنتى ملكى ولن تكونى ملكا لغيرى حتى وان اردتى ذلك فأنا زير النساء انا من تركع النساء تحت قدمى تأتى انتى بكل بساطة وتجعلينى افكر بكى واعشقك يا عشق المراد
فاق من شروده على صوت احدى العاهرات
العاهرة بخبث : خيرا يا سيدى اراك حزينا فهل لى ان اساعدك
مراد بخبث :وهل تستطيعى مساعدتى
العاهرة : جربنى ربما استطيع
مراد: اذا تعالى معى حتى تساعدينى يا ايتها الجميلة فأنا اريد ان انسى
العاهرة : امرك سيدى
اخذها مراد وذهبوا الى فندق حتى يقضوا ليلتهم تاركين خلفهم غضب الله عليهم من افعالهم التى سيحاسبون عليهم
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

 

 

فى قصر الزعيمة كان الجميع ينتظر عشق فلقد اخبرتهم ان هناك شئ طارئ حدث وتريد اخبارهم به
نزلت عشق من الدرج وكانت ترتدى 👇وجلست على مقعدها المفضل

فهد: خير ياعشق ايه الحاجة المهمة اللى عاوزة تقوليها
عشق بهدوء: البرت ورجالته ناويين يقتلونى بكرة انا وخارجة من مقر الكينج وناويين على قتل الكينج من بعدى
الجميع بصدمة : ايه بالسرعة دى
عشق: ايوه بالسرعة دى المهم انا اتصلت برجالة تبعى جهزولى كل حاجة هحتاجها بكرة فى موضوع موتى المزيف وانتوا عارفينةهتعملوا ايه مش عاوزة غلطة الغلطة بفورة يعنى الخطة كلها هتبوظ سامعين ولا لأ
الجميع : تمام متقلقيش
عشق: فى حاجة كمان التعلب انقلوه لمكان تانى امن علشان رجالةالبرت احتمال يكونوا مراقبنا ودلوقتى كل واحد يشوف وراه ايه سلام بقى
فهد: عشق انتى خارجة ولا ايه
عشق: ايوه يافهد
فهد بعصبية : انتى اتجننتى ياعشق ازاى هتخرجى يمكن رجالة البرت يؤذوكى ولا حاجة
عشق بهدوء: متقلقش يافهد انا عارفة انا بعمل ايه هى ساعة زمن وجاية على طول
فهد : هتروحى فين
عشق برجاء: ممكن مجاوبش ارجوك لما اجى هجاوبك علشان خاطرى يافهد
فهد بتنهيدة وطاعة : ماشى ياعشق خلى بالك من نفسك
عشق: متقلقش سلاحى معايا سلام
فهد بحنان: سلام ياطفلتى
خرجت عشق من قصرها وقامت بأخذ سياراتها وذهبت الى منزل مراد فى فرنسا
💓💓💓💓💓💓💓💓💓

 

 

فى ذلك الفندق كان مراد يتلملم من نومه فتح مراد عينه واحس بثقل على جسده نظر وجده تلك الفتاة التى احضرها من الملهى قام بإقاظها ورمى لها بعض النقود
مراد بإشمئزاز : حينما اخرج من الحمام لا اريد رؤيتك
دخل مراد الى الحمام حتى يأخذ شور وحينما خرج لم يجدها قام بإرتداء ثيابه وخرج من الغرفة دفع حساب الفندق وأخذ سيارته وانطلق الى منزله
وصل مراد الى منزله واوقد نور المنزل
مكنتش اعرف انك بتحب تعمل علاقة مع عاهرات
التف مرادبجسده ونظر الى من يتحدث
مراد بصدمة وفرحة : عشق
عشق بسخرية : ايوه عشق

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية الملكة والامبراطور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *