روايات

رواية عشق الأدهم الفصل الثاني 2 بقلم ميساء عنتر

رواية عشق الأدهم الفصل الثاني 2 بقلم ميساء عنتر

رواية عشق الأدهم البارت الثاني

رواية عشق الأدهم الجزء الثاني

عشق الأدهم
عشق الأدهم

رواية عشق الأدهم الحلقة الثانية

فضل واقف بهدوء قدام أوضة الكشف مستني يتأكد من شكه قاطع شروده خروج الدكتور : المدام حامل الف مبروك
ادهم ببرود : الله يبارك فيك ممكن ادخلها
الدكتور : اه اتفضل هي فاقت اهي
ادهم دخل وحط أيده ف جيب البنطلون ووقف باصصلها
: مبروك ي مدام عشق الف الف مليون مبروك
عشق بدموع : انا اسفه اسفه اوي ي ادهم
ادهم : قولي اسفه دي لأهلك ي عشق لما يعرفوا
عشق بعياط : ادهم والنبي لا بلاش اهلي الله يخليك
ادهم بصلها وقرب منها : اسمه اي الواد دا
عشق : كريم عبدالعزيز بس هو مش من هنا أهله مش عايشين هنا
ادهم بغموض : تمام جهزي نفسك عشان هنروح البلد
عشق بخوف : ليه
ادهم : متخافيش ي عشق انا هفضل جمبك مش هخلي حد يسلمك
عشق بعياط قامت حضنته : حقك عليا ي ادهم والنبي انا اسفه
ادهم : خلاص ي عشق يلا البسي ع نمشي هروح مشوار وارجع
****

 

 

ف المخزن”
كريم بصراخ : انت يعممممممممم انا عاوز امشي من هنااااااا
مرسي : ولاااااااا اقعد ساكت لحد م ادهم بيه يجي فاااااهم
ادهم : في اي ير*ووووحمك
كريم : انا عاوز امشي انا مالي بنت عمك هي ال سلمتلي نفسها
ادهم : اطلع برا ي مرسي انت
مرسي وطلع وادهم قرب منه ونزل ضر*ب فيه
اسمع يلاااااا انا لو شوفتك قريب من عشق تاني هموو*ووتك فااهم
مرسي : ح ح حاضر
طلع من المخزن وطلع تليفونه : الو ازيك ي حبيبتي
اه يروحي جاي بكرة أن شاءالله ماشي س سلام
قفل وراح المستشفي لقي عشق قاعدة ورابطة دماغها راح عليها بخوف : مالك ي عشق
عشق : مفيش اتزحلت ف الحمام ودماغي اتعو*رت بس الحمدلله
ادهم حضنها بخوف : مش تاخدي بالك ي عشق
عشق بحزن : يارب كنت امو*ت ي ادهم
ادهم : بعد الشر عليكي ي عشق انا هتجوزك
عشق بصدمة : اييييي
ادهم : انتي غلطتي اه بس مش مهم انا هعرف اعاقبك ازاي بس لازم تكوني مراتي وحلالي عشان كدا هنرجع البلد
عشق كانت لسي هنتكلم ادهم قاطعها : يلا قومي
قامت معاه وهو سندها وراحو الفيلا اخدوا حاجاتهم ومشيوا
عشق بدوخة : ادهم هدي السرعة حبة
ادهم : مالك ف اي
عشق : هدي السرعة دوخت نفسي غماا عليا اوي
ادهم وقف العربية وطبطب عليها : خدي اشربي ميا
اخدت منه وشربت ونزلت رجعت وهي بتعيط : ااااه
ادهم : ششششش اهدي اهدي اهدي ي حبيبي
هديت خالص واخدها وكملوا الطريق ..
****

 

 

ف الصعيد”
انا بحبك أوي ي هند
هند بخجل : ونا كمان ي مصطفي بحبك اوي اوي
مصطفي : ادهم وعشق جايين وهنعيد الذكريات تاني
هند بحماس : اللللله
مصطفي بضحك : يلا
ادهم وعشق وصلوا الفجر الصعيد
عشق كانت تعبانة ووشها أصفر ادهم سندها ودخلوا : حاولي تباني طبيعية ي عشق ع محمد يشك
دخلوا لقوا البيت هادي وكلهم نايمين
ادهم : اوف الحمدلله نايمين اطلعي نامي بقي ع تصحي الصبح فايقة شوية
عشق : حاضر
طلعت الاوضة وغيرت وحست بتعب ونامت
ادهم طلع غير ونام..
الصبح صحيوا كلهم ونزلوا فطروا بعد سلامات لادهم وعشق
هند بحماس : هنعمل زي زمان
ادهم بخوف : نعمل اي
مصطفي : هنركب خيل تاني
عشق خافت وبصت لادهم ال طمنها بعينه

 

 

الشباب قامت وراحت الاسطبل بتاع الخيول وعشق ماسكة ف ادهم : انا خايفة اوي
ادهم : انا كمان خايف عليكي بس لازم تركبي منعا للشك
عشق هزت راسها وركبوا كلهم وبدءوا السباق وادهم عينه عليها
هند بغمزة : عشق تعالي ننط بالفرس من هنا
عشق ضحكت ونسيت انها حامل : اشطا يلا
والفرس بدأ يهيج ومقدرتش تسيطر عليه ونط بيها
ووقعها من عليه
وقعت واغمي عليها وبدأت تنز*ف ومحدش جمبها***

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية عشق الأدهم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *