رواية سمينة ولكن الفصل الخامس عشر 15 بقلم بسملة سمير
رواية سمينة ولكن الفصل الخامس عشر 15 بقلم بسملة سمير
رواية سمينة ولكن البارت الخامس عشر
رواية سمينة ولكن الجزء الخامس عشر
رواية سمينة ولكن الحلقة الخامسة عشر
هدي بزعيق: هاااا قولي مين اللِ عمل فيكي كدَ
روميساء بخوف وعياط: ف… فااارس كان ع علاق*ه بيا وهو عشمني وقالي هتجوزك بعد ميطلق مراته
هدي بصدمه ومش قادره تصدق اللِ سمعاه: فارس مين ابن اختي
روميساء: ا.. ايوا
هدي بزعيق: هو انتي عشان مش عايزه تقولي اللِ عمل فيكِ كدَ تلبسيها فِ ابن اختي
روميساء بإنهيار: والله والله ابداً هو والله العظيم االِ عمل فيا كدَ
هدي ويه بتحاول تهدي نفسها: طيب ي روميساء هصدقك لما نشوف اخرتها وايه وسعتها مش هتخرجي من باب الاوضه فاااهمه
مسكتها من ايديها ودخلتها الاوضه وكل دَ وروميساء عماله تصوت هدي قفلت عليها بالمفتاح
*عند ظافر
ظافر لخالد: يلا
خالد بستغراب: يلا ايه
ظافر: نروح لفارس
خالد: دلوقتي
ظافر: ايوا خلص بق
خالد وهو بيسمك الفون: طب استنا اكلم حد معرفه عشان يبق كل حاجه قانوني
اتصل خالد وحكاله كل حاجه والشهود اللِ معاه والشخص دَ رد عليه وقاله يحيب الشهود واي دليل معاه ويجيله القسم عشان يقدر ياخد اذن من النيابه وقفل معاه
خالد: يلا ظافر نجيب الرجاله اللِ جوا دِ ونروحله القسم
ظافر: طب هو فِ قسم ايه
خالد: فِ قسم الــ******
ظافر: تممم
وفعلاً نزله وراحوا القسم وصاحب خالد اخد اذن من النيابه عشان يقدروا يقبضوا ع فارس و احمد
محمود ودَ يكون صاحب خالد: كدَ تمام ي خالد هنروح دلوقتي جينا موقعه وهنروح
ظافر وهو بيقف: انا جاي معاكم
محمود: تيجي فين ي ظافر مينفعش طبعاً متشوف صاحبك ي خالد
خالد: اقعد ي ظافر وهما هيخلصوا وهيجبوه ع القسم
ظافر: لا بردو عايز اروح ومتقلقوش هخلي بالي من نفسي
محمود: اقعد ي ظافر واهدا عشان ممكن يكون معاهم اسلحه
ظافر بإصرار: متقلقش انتَ
محمود بتنهيده: طب ماشى هخدك معايا بس تسمع كلامي واللِ اقولك عليه تنفذه من غير جدال
ظافر ببتسامه وشر : عيوني
خالد بهزار: وقسم بالله بخاف من الابتسامه بتاعتك دِ يخربيتك
ظافر مردش عليه وخرج
خالد لمحمود: احم احم هو خرج وسبني ليه
محمود بردو مردش عليه وخرج
خالد بنفرفزه: هي مالها العيااللل دِ عيال خنيقه دَ كفاية انهم قاعدين معايا بس مش مقدرين اسفخس عليكم
ظافر بزعيق: بتقووول حاجه ي خالد
خالد بخوف: ابداً ي حبيبي بقول ربنا ينصركم وتجبوه من قفاااه
خرجت القوة ومعاهم ظافر ومحود عشان يقبضوا ع فارس و احمد
*عند فارس
احمد لفارس: متقوم ياض تشوف مين اللِ بخبط كدَ الواحد مصدع اصلاً لوحده مش ناقصه هي كمان خبط
فارس: متقوم انتَ انتَ اتشليت ونا معرفش
احمد: قوم بق بطل رخامه بجد مش قادى اقوم
فارس قام من مكانه بكسل وبيفتح الباب بيقلاقي اكتر من 10 رجاله واقفين قدامه ومعاهم سلاح
فارس بخوف: انتو عايزين ايه
محمود بهدوء: مطلوب القبض عليك
وفجأه بتدخل القوة عشان تفتش الشقه وبيمسك محمود فارس
فارس بزعيق: انا معملتش حاجه
محمود ببرود: ما انا عارف انك معملتش حاجه
واحد من الرجاله وهو ماسك بأحمد: لقينا التاني ي فندم
محمود بيدي واحد من الرجاله فارس عشان يحط فِ ايده الكلبشات وبعدها يدخل ظافر فارس بصله بصدمه
فارس بصدمه: انتَ
ظافر ببرود: ايوا انا ايه فاكر انك هتهرب بعملتك دِ
فارس: انا معملتش حاجه اللِ فالك اي حاجه عني كداب انا مخططش لأي حاجه
محمود بزعيق: بلا كداب بلا زفت يلا ي ياسر خده وانزلوا عقبال ما فاتش الشقه
هدي بزعيق وعصبيه: بق انا معتبر ابنك ابني وفِ الاخر يعمل علا*قه مع بنتي ويستغفلني وبعد الثقه دِ منه لله ربنا يخده يارب ضيعلي بنتي
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية سمينة ولكن)