روايات

رواية صعيدي دمر لي حياتي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم أيات عبدالرحمن

رواية صعيدي دمر لي حياتي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم أيات عبدالرحمن

رواية صعيدي دمر لي حياتي البارت الثاني والثلاثون

رواية صعيدي دمر لي حياتي الجزء الثاني والثلاثون

صعيدي دمر لي حياتي
صعيدي دمر لي حياتي

رواية صعيدي دمر لي حياتي الحلقة الثانية والثلاثون

نادر: فهد
فهد: في حاجه يا نادر
نادر: شهد فين
فهد : موجوده
نادر: موجوده فين
فهد: وانت مالك
نادر: هو ايه اللي مالك
فهد ببرود: ايه عايز تغتصبها تانى
نادر: فهد لو سمحت قولى هى فين
فهد: مش هقولك هسيبك كده
نادر: انت فاكر انى مش هعرف مكانها
فهد: ولو عرفت هتعمل ايه
نادر: ساعتها هتعرف لوحدك
فهد: امممم تمام بالتوفيق
نادر : فهد انا ما بهزرش
فهد: ولا انا كمان بهزر
نادر: يعنى ايه

 

 

 

فهد: يعنى لو قابلتها يوم وفكرت انك تكلمها كلمه واحده مش هحبسك واضربك بس انا هقتلك وعلم على كلامي
نادر: برافوا عليك يعنى اغتصب شهد اتحبس ٧ سنين وانضرب واتهان دا انت وصلتلى كهربا وميه دا انا ماشي بعداد دلوقتي
لكن انت تغتصب ماشي عادى مفيش عقاب ولا اى حاجه خالص حلال ليك وحرام عليك
فهد: اممممم هههههههههه وايه تانى
نادر: انت ايه بالضبط
فهد: هههههههه على الله حكايتك ياابن نهال
نادر: ماتقوليش ياابن نهال
فهد: ليه ياحب هو انت مش ابنها ولا جيت بالغلط
نادر: انت ليه بارد كده
فهد: تؤتؤتؤتؤ
بتغلط في الدمنهوري
نادر: استغفر الله العظيم يا رب
فهد: هو ده المطلوب
وبعدين قرب منه وحط أيده على كتف نادر
عارف الفرق بينى وبينك ايه
انى قبل ما اغلط بكون عامل حسابى
نادر: مش فاهم
فهد: افهمك
عمك خيرى اول ماجه على الصعيد كان قصده أنه انا وكنزي نتجوز
طبعا كنزى كانت رافضة نهائي وانا كمان كنت رافض
لحد جدك ماقالى لو ماتجوزتهاش مش هيكلمنى العمر كله
فإستكفينا بكتب الكتاب بس من غير ما تعرف
بعدين جدك قال إن هو هيقول ليها بس في الوقت المناسب
لكن قبل ما يقول كان حصل اللى حصل
مش فهد الدمنهوري اللى يلمس واحده في الحرام
نادر: انا عايز شهد
فهد: بعينك شهد هتتجوز واحد يقدرها كويس
نادر: مستحيل اسمح بكده انا بحبها
فهد: كان زمان لكن دلوقتي انساها
نادر: لا يا فهد ارجوك عشان خاطري
فهد: لو عايزها فعلا عندى شرط
نادر: ايه هو
فهد: الفلوس اللي خدتها من دولاب ابوك حطيتها دولاب امك ترجعها تانى مكانها
وتعامل امك بكل ادب واسمعك يتطلب منها تسامحك واسمعك بتقول ليها سامحيني يا ماما وتطلب من ابوك يسيبها تعيش هنا مايطلقهاش
عند صقر

 

 

نادر الصغير: انت بتعمل ايه يا بوى
صقر: كنت بتسبح عشان اروح لامك
نادر: خدنى معاك
صقر: طب ومالك
نادر: هيفضل هنا
صقر: مش هينفع
نادر: والنبى عشان ابوسك كيف ماعمى فهد كان بيبوس ابله كنزي
صقر: وعمك فهد كان بيبوس ابله كنزي ازاي
نادر : من بوقها
صقر: 😮😮😮
نادر: مالك يا صقر
صقر: انت شوفتهم ازاى وبعدين ايه صقر دى
نادر: شوفتهم في المطبخ
صقر: وسط الحلل.
نادر: انت كمان شوفتهم
صقر: لا يا غلطه
نادر: غلطه
صقر: وندمان عليها
نادر: طب ومالك
صقر: زيك
نادر: ماشي ياابن نهال
وطلع يجرى وصقر بيجرى وراه
بلبس الحمام لافف فوطة عليه
نادر: هههههههه ابوى ماشى من غير هدوم هههههههه ياجدى ياعمى تعالوا اتفرجوا
ابوى من غير هدوم ههههههههه

 

 

الكل طلع على صوته كان صقر انتبه أنه لابس بس الفوطه
الجد: ايه يا نادر مالك بتنوح ليه
نادر: ابوى ماشي من غير هدوم يا جدي
ههههههههههههههه ههههههههههههههه ههههههههههههههه
الجد بيضحكك على ضحك نادر: هههههههه
والكل ضحك
نادر: ههههههه ابن نهال ماشي من غير هدوم هههههههه
نهال: هههههه بس هيسمعك هههههه
صقر: نادر
نادر اول ماشافه استخبى ورا جده
خبينى من ابن نهال ياجدى
الجد: خلاص يا ابن نهال هههههههه
صقر: ماشي ياغلطه والله لاربيك من اول وجديد
وسابه ومشي
نادر: انت اللي غلطه يابن نهال
صقر رجع ليه تانى
انا تعالى هنا
نادر: لا مش جاي
صقر: بقولك تعالى
نادر: لا مش جاي
صقر: قولت ايه
نادر: يرضيك ياجدى عايز يضربنى وانت واقف
الجد: في ايه يا صقر ماتحترم وجودى يا اخى
صقر: ياجدى انت هتسمع كلامه
الجد: ايوه هسمع كلامه عشان هو صح
صقر: الله يخرب بيت ياشيخ
نادر: بيدعى عليك يا جدي
الجد: الله يسامحك يا صقر
صقر: والله العظيم مش انت
اقولك انا ماشي عشان لو فضلت هقتلك
نادر: سلملى على فوفه
في المستشفى

 

 

صقر: خير يادكتور وفاء عامله ايه
الدكتور: لسه ما فاقتش
صقر: ممكن ادخل ليها
الدكتور: ارجوك ماتتأخرش خمس دقائق بس
صقر: حاضر مش هتأخر
لبس لبس متعقم ودخل وفضل يتكلم معاها وهو بيتكلم شاف عيونها بدءت تتحرك بس ببطء شديد لحد ما فتحت عيونها
دلوقتي احنا عرفنا مشكلة مريم ونادر لسه رؤوف وسيف وصقر
فهد وكنزي عايشين مع اولادهم في سعادة كبيرة اوى ماتتوصفش
من غير غلط يعنى تحبوا افرقهم ولا اسيبهم بس محدش يغلط
دلوقتي وفاء فاقت من الغيبوبة ووالدها عايز يطلقها من صقر تحبوا يطلقها ولا لا
ونادر تحبوا ينفذ اللى فهد طلبه منه ولا لا ومريم تحبوا أهلها يسامحوها وتطلق من علاء وتتجوز ماجد ولا لا

يُتبع ..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية صعيدي دمر لي حياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *