رواية عشق ام انتقام الفصل التاسع 9 بقلم كيان كريم
رواية عشق ام انتقام الفصل التاسع 9 بقلم كيان كريم
رواية عشق ام انتقام البارت التاسع
رواية عشق ام انتقام الجزء التاسع
رواية عشق ام انتقام الحلقة التاسعة
سارة:بس انا دلوقتي هاخد دلوقتي هاخد حقي منك ورفعت عليها السلا”ح ولسه هتضرب النار فجأة آدهم دخل عليها ومعاه البوليس ونسرين ومحمد اللي كانوا مش قادرين يستوعبوا اللي بيحصل قدامهم
ميرنا بفرحة:آاااااادهم
آدهم جري عليها وفك ايديها وحضنها جامد.
آدهم:انتي كويسة؟
ميرنا:كنت خايفة اووي يا آدهم وفضلت تعيط آدهم مسك وشها الرقيق ومسح دموعها وقالها
آدهم:طول م انا ع وش الارض مش عاوز اشوف دمعة واحدة نزله منك ولا حتى اشوفك خايفة من اي حاجة انتي فاهمة
ميرنا حضنته:فاهمة
نسرين: انتي كويسة ياميرنا سارة عملتلك حاجة ياحبيبتي
ميرنا بإبتسامة رقيقة:انا كويسة ياماما
محمد:انتي م تعرافيش احنا كنا خايفيين عليكي قد ايه
ميرنا:عارفة والله يابابا
سارة بعياط:سيبوني انتوا عاوزين مني ايه سيبوني ف حالي
ميرنا:خلاص ياآدهم سامحها عشان خاطري ومتخلهومش ياخدوها
آدم:انتي اتجنن”تي ياميرنا بعد كل اللي عملته فيكي ده وعاوزاني اسامحها واسيبها
ميرنا:ف الاول وف الآخر هي برضه اختي عشان خاطري متخلوهمش ياخدوها عشان خاطري وفضلت تعيط
آدهم خلاهم يسيبوها وبالفعل سبوها وهي فضلت تتأسف لآدهم وميرنا
نسرين:انا مكنتش متوقعة منك ان انتي اللي تعملي كده لولا آدهم هو اللي قالي إنه شاكك فيكي و…….
Flash back
نسرين اول م شافت رد فعل سارة لما عرفت إن ميرنا بالمستشفى شكت فيها بس مهتمتش وقالت عادي بس لما سارة اتوترت اول ما فونها رن وخرجت برة المرة دي مش نسرين هي اللي شكت فيها بالعكس آدهم هو اللي شك فيها وكان لسه هيخرج وراها وقفته نسرين وهي بتقوله.
نسرين:مالك يابني في ايه؟
آدهم:مش عارف ياماما بس حاسس إن سارة فيها حاجة غريبة اليومين دول
نسرين:وانا كمان كنت شاكة فيها بس مهتمتش لإن كان رد فعلها غريب لما قولتلها إن ميرنا ف المستشفى وانت دلوقتي بتقول نفس الكلام لاء البنت دي فيها حاجة غلط
آدهم:انا دلوقتي هخرج وهحاول اعرف هي بتكلم مين وبالفعل خرج وراها وسمع كل المكالمة واول م عرف قال لنسرين بس عمل نفسه كأنه مش عارف حاجة وبعد كده قدر إن هو يمشي وراها ويشوفها رايحة ع فين وقال يبلغ فيها الشرطة وفعلاً الشرطة جات وحصل اللي حصل
back
سارة بعياط:انا آسفه انا عارفة إني كنت غلطانة بس عشان خاطري سامحيني
نسرين: المفروض الكلام ده تقوليه لميرنا اختك مش ليا انا
ميرنا:خلاص ياماما انا مسمحاها بس اوعديني إنك مش هتعملي كده تاني
سارة:صدقيني عمري م هعمل كده تاني
محمد:طب وبالمناسبة دي عندي خبر حلو ليكوا
كلهم بإستغراب:ايه هو الخبر؟
محمد:كان عندي واحد زميلي ابنه كان طالب ايد بنتي سارة ها يا سارة ايه رأيك؟
سارة بكسوف:بس يابابا …..
آدهم:م فيش بس هتتجوزيه يعني هتتجوزيه 😂😂
سارة:اذا كان كده يبقى موافقة 😂😂😂
ميرنا:ع خيرة الله ياسوسو 😂😂
نسرين حضنت سارة:الف الف مبروووك ياحياتي
سارة:الله يبارك فيكي ياماما 🥺🥺
تسريع الأحداث👇:
ميرنا سامحت سارة ع اللي عملته وسارة م بقتش تفكر ف آدهم وكلهم مشيوا وسارة اتجوزت لمراد وعملوا الفرح
نرجع تاني للرواية👇:
ف الشقة عند آدهم وميرنا……
ميرنا كانت بتاخد شاور وافتكرت إنها نسيت الهدوم برة ف خرجت بالبورنس وكان شعرها مبلول فجأة لقت ايد بتحاوطها من خصرها والايد دي كانت ايد آدهم
ميرنا بكسوف:آ..آآ…آدهم انت بتعمل ايه؟
آدهم:شششششش وخلى وشها ليه وقربها ليه جامد لدرجة إن انفاسهم كانت مخطلتة ببعض
ميرنا:آدهم عيب كده
آدهم وهو بيهمس ف ودنها:انا عاوزك تغمضي عينك وتنسي كل حاجة دلوقتي فاهمة
ميرنا غمضت عيونها وقالت بضعف:ف…..ا……م……ة
آدهم قبل”ها و….(هنا سأسكت قليلاً 😂😂😂عيب اكمل انتوا فاهميين ايه اللي هيحصل🤭💋)
بعد عام(سنة)
ميرنا بصويت:ااااااه اااااااه
آدهم صحى م النوم:مالك يا ميرنا بتصوتي كده ليه؟
ميرنا:انا بولدددد ومسكت دراعه وعضته
آدهم بصويت زيها:ااااه يابنت العضا”ضة الحونيييي ياناس مراتي مصاص دماء 😂😂😂
ميرنا:هو ده وقت هزار يا ابن الهب”لة ااااااه 😂😂😂
(ميرنا وآدهم بيفكروني لما بتخانق انا واخويا ع الشيكولاته والاندومي 😂😂😂)
آدهم خد ميرنا ع المستشفى وف نفس الوقت سارة كانت برضه بتولد بس سارة راحت قبل ميرنا عشان كده ولدت ولدين وبنت توأم اما ميرنا ف ولدت بنتيين وولد توأم وعاشوا ف سعادة 😘❤️
#تمت
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق ام انتقام)