روايات

رواية الامبراطور القاسي الفصل السابع 7 بقلم سمر أحمد

رواية الامبراطور القاسي الفصل السابع 7 بقلم سمر أحمد

رواية الامبراطور القاسي البارت السابع

رواية الامبراطور القاسي الجزء السابع

الامبراطور القاسي
الامبراطور القاسي

رواية الامبراطور القاسي الحلقة السابعة

_ولان بدر اقوى من امير خدها من أيدها ووتين بتحاول تبعد أيده وهو بيدوس اكتر وراح البيت،اول ماوصل بدر بالقلم على وشها:- ده عشان مفيش وحدة قدرت تهينى زيك، قلم تانى :- وده عشان بسببك صاحبى مد أيده عليا
_وتين بااستحقار وصراخ:- انت أح*قر واحد شوفته ف حياته واخويا أما يطلع من المستشفى مش هيرحمك عارف يعنى ايه مش هيرحمك وهيطلقنى منك يازبااالة
_ضحك بدر بسخرية :- طلاااق مش هطلق و من هنا ورايح انتى خدااامة وللمتعة وبس مسكها بقوة :-عااارفة يعنى ايه متعة
_وتين:- وانا مستحيل اسيبك تقرب منى أو تلم*سنى تانى ،ياخى خلى عندك دم وطلقااانى بقا انت ايه معندكش كراااامة
_بدر اتعصب ومسك كوباية عصير من على السفرة كبها على الأرض ::يلا نضفى
_وتين:- قالولك عليا الخدامة اللى جبتهالك امك
_بدر زقها ورماها على الأرض وجاب فوطة رماها على وشها:- يلااا امسحى
_وتين:- مش همسح وورينى بقا هتعمل ايه
_نزل بدر لعندها وبايد مسكها من شعرها والايد التانية مسك أيدها وبدأ يمسح بيها العصير
_وتين:- سيبنى يازباااالة ياندل ،انت فييين ياامير
_بدر :- هو فين أمير ده دا على مايجيلك اكون خلصت عليكى ،وبعدين سابها وقام:- يلا حصلينى على الاوضة ادخل الاقيكى لابسة اللى مجهزهولك على السرير ،النهاردة محدش هيمنعك منى
_وتين:- دا على جثتى

 

 

 

_هناء جت :- لا فيه اللى يمنعك ياحبيبى
_بدر:- غورى من وشى السعادى
_هناء:- حد يقول لحماته كدا برضو
_بدر بعصبية:- قولتلك امشى من وشى حالا
_طلعت هند وهي لابسة رو*ب ابيض وحاطة ميكاب :- مش عيب ياحب تكلم حماتك كدا
_بصتلهم وتين باستغراب
_هناء:- ابعدى عينك عن بنتى ياحيوووانة انتى احسن تحسديها ،يلا يابدر خد مراتك واطلعوا فووق
_وتين:- ومين قالك انى هطلع
_هناء:- ومين قالك انى بكلمك انتى باع*رة الحريم انا بكلم بنتى مرات بدر وانتى من هنا ورايح الخدامة بتاعتنا وبس
#فلاش باك #
_يوم ماامير اضرب بالنار خرج بدر ورجع اخر الليل سكران
_هناء:- بت ياهند فرصتك جتلك اهى يلا دخليه اوضتك بسرعة
_هند:- انتى بتقولى ايه وازاى ادخله وهو طينة كدا
_هناء:- دا عشان ندراى المصيبة اللى ف بطنك هقولك تعملى ايه ……
_خدته هند ودخلت اوضتها وخرجت بعدها بساعة وهي بتعيط.بهستيرية ومقطعة هدومها ومبهدلة نفسها:- الحقووووونى
_صحى الكل من الصوت ونزلوا بسرعة هناء جريت عليها وبعياط متصنع:- بنتااااى فيكى ايه اللى حصلك ده
_هند:- دا الحيوان اللى نايم جوا اللى اسمه بدر خلانى نايمة ومحستش الا وهو ..

 

 

 

_هناء بصراخ :- عمل ايه انطقااااااى
_هند:- اعتدى عليا يامى اعتدى عليا
_خبطت هناء على قلبها :- لمسك؟!
_هند:- ايوا ياامى
_قربت منها هناء ومسكتها مش شعرها ،ازاى متصرخيش ازاااى تسيبه يلم*سك يافضحيتك ياهناء يافضيحتك
_هند بخبث:- هددنى أنه هيقتلن.ى وكان ماسك مسدس ف أيده وكان سكران
_عزت بصدمة:- مستحيل ابناااى يعمل كدا
_هند بعياط:- ادخل وهتلاقيه على سريرى نايم بعد عملته
_هناء :- لاااء بقووولك ايه لو ابنك مصلحش غلطه هطلع على النيابة وهعمل محضر
_عزت خاف عشان الانتخابات راح أوضة هند :- قوووم ياعديم التربية قوووم اصحااالى
_صحى بدرى :- سيبنى نايم يابابا انا تعبان اووى
_عزت :- اصحااالى ياحيوووان
_صحى بدر اتخض اما لقى الكل واقف حواليه وهناء وهند بيعيطوا :- أيده مالكم وهو انا فين
_عزت:- من غير كلام كتير يلا عشان تصلح غلطتك حالا
_بدر:- غلطة ايه هو انا عملت ايه

 

 

 

_عزت :- مش عارف ماهو طبعا الهباب الى شربته نساك نفسك، هتتجوز هند حالا والا انا اللى هرميك ف السجن بنفسى وهنسى انك ابنى
_ف النهاية كتب عليها وبدر مش فاكر ايه اللى حصل فصدق بدر أنه اعتدى عليها
#بااك#
_هند :- يلا يابدروتى على اوضتنا وخلى الخدامة دى تجهزلنا الاكل
_وتين:- طب ماانت اتجوزت اهووو طلقاانى بقا
_فكر بدر ف أن جوازته دى هضايق وتين وتذلها اكتر:- يلا يابيبى نطلع ،هي دى الحريم على حق وبص لوتين، انتى فاكرة نفسك وحدة
_وتين ومهتمش لكلامه :- خدها يلا بقا واطلع مستنى ايه
__في أوضة هند وبدر__
_لبست هند وظبطت نفسها وقعدت جنب بدر على السرير وبدلع:- ايه يابدر هو احنا مش متجوزين ولا ايه وبدأت تقرب منه اكتر وجت تبو*سه
_بدر بعصبية:- أبعدى عنى وايااك اشوفك تقربى منى تانى
_هند :- امال انت هتمووت وتقرب من وتين ليه ها هي احسن منى ف ايه

 

 

 

_بدر:- عشان انا اللى ارفض البنت مش البنت اللى ترفضنى ،انا اللى البنات هتموت عليا وبتجرى ورايا ، وبشر ان مربيتك ياوتين، نزل وساب هند بتعيط وراح عند وتين لقيها قاعدة على السرير ورامية اللبس اللى كان مجهزه على الارض
_بدر:- انا مش قولتك تلبسى دول اهو انا بقا اللى هلبسهوملك، خدهم من على الارض وراح ناحيتها
_وتين كانت مجهزة سكينة جنبها:- اقسم بالله لو حاولت تقرب منى تانى لأكون مخلصة عليك
_مخفش بدر وقرب منها:- عورته وتين
_بعد عنها بدر:- يابنت المجنووونة طب مااشى نعديها المرادى بمزاجى بس هجيلك تانى
_عدت الايام وبدر بيحاول يقربلها وكل مرة كانت وتين واخدة احتياطتها لحد اما ف يوم نزل بدر تحت لقى وتين قاعدة بتتفرج على التلفزيون اول ماشافته جى يقعد جنبها قامت من على الكنبة مسك أيدها:- اقعدى
_وتين:- زهقت الأوكسجين قل اتخنقت هروح اوضتى
_اتعصب بدر زقها برجله طالما طالعة يلا قبل ماتطلعى امسحيلى جزمتى عشان خارج
_وتين ببرود :- وانا مالى نادى لسنيورة مراتك تمسحها ،انما انا مش مراتك وملكشى حكم عليا
_مسكها بدر من شعرها:- أن ماخليتك تمسحيها بلسانك وبدأ يقرب بوقها من الجزمة

 

 

 

__ابعد عنهااااا يازبااالة
_وتين بعياااط:- امير ؟! اخيرا جيت
_بدر:- اطلع برا
_امير كان لسة تعبان بس جه عشان أخته ،طللع امير مسدس واتجه ناحية بدر وقوم أخته وخدها وراه :- طلقهاااا
_بدر:- طلاق مش هطلق
_هناء:- ماتطلقها بقا وخلينا نرتاح
_بدر:- انتو هترتاحو انا لاء
_عمّر امير المسدس:- لآخر مرة اقولك طلقهااااا
_عزت بضحكة شرير جه من وراهم وقعد وحط رجل على رجل :- يطلق ايه مش لو كان متجوزها من الاساس…..

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية الامبراطور القاسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *