رواية عشق الفهد الفصل السادس 6 بقلم زولة وحيدة
رواية عشق الفهد الفصل السادس 6 بقلم زولة وحيدة
رواية عشق الفهد البارت السادس
رواية عشق الفهد الجزء السادس
رواية عشق الفهد الحلقة السادسة
في صباح يوم جديد عشق صحيت
وبصت جمبها لقت فهد نايم جمبها
عشق أتذكرت اللي حصل امبارح وانفجرت بالبكاء فهد فاق ع شهقاتها
فهد :عشق انا بحبك علشان كدا عملت دة
عشق بغضب :ابعد عني
فهد قام من السرير
فهد :تحبي اساعدك
عشق :مش عايزة منك حاجة اطلللللللع
فهد طلع وهو نادم ع اللي عمله
عشق خلصت عياط ومسحت دموعها وقامت بتعب من السرير واتجهت ع الحمام
بعد مدة عشق طلعت وصلت الصبح واتصلت ع فؤاد
عشق ببكاء :ف فؤاد تعال
فؤاد بخوف :عشق في ايه
عشق :تعال بس
فؤاد؛ حاضر حاضر وقفل السكة واتجه ع الفيلا بسرعة
في الفيلا
فؤاد دخل لقا عشق بتعيط
فؤاد :عشق في ايه
عشق راحت حضنته
فؤاد بخوف :عشق خوفتيني عليكي في ايه
عشق بدموع :ف ف فهدد
فؤاد :فهد مالو
عشق بدموع :اغتص*بني
فؤاد بغضب :اييييه
عشق كانت بتعيط
فؤاد طبطب عليها
فؤاد بحنان :خلاص ياعشق انا هجيبلك حقك منو
عشق حضنته اكتر
عشق :انا خايفة
فؤاد :خلاص متخفيش انا اهو معاكي ولو عايزة ممكن اقعد معاكي في الفيلا بس في اوضة تانية
عشق :طيب
فؤاد اخدها ع السرير
فؤاد انا هجهزلك الفطار
عشق :…..
فؤاد راح جهز الفطار
فؤاد اكلها
فؤاد بابتسامة :نروح الملاهي؟
عشق :لا مش عايزة
فؤاد :طب خليكي انا رايح اشوف فهد
عشق :لالا متروحش خليك ارجوك انا خايفة يجي تاني
فؤاد :حاضر انتي نامي
بعد مدة عشق نامت فؤاد قام بسرعة وقف قدام الباب
فؤاد :آه يادادة خلي بالك منها انا هروح وهاجي
الدادة :حاضر يابني
فؤاد طلع من البيت بسرعة
في القصر
فؤاد دخل اوضة فهد لقاه مش موجود
فؤاد :انا بعرف هيكون فين
وراح ع المخزن
فؤاد دخل ولقا فهد شايل الحزام وبيضرب نفسه بقوة
فؤاد :اذا زعلان للدرجادي ليه مامنعت نفسك
فهد بص ع فؤاد واتجه عليه بغضب
فهد بغضب :انت السبب يافؤاد انت السبب في اللي حصل
فؤاد بدموع :هي دلوقتي بتكرهني صح
فؤاد :اكيد هتكون بتكرهك
فهد بدموع :فؤاد انا والله مقصدتش اعمل كدا انا شربت كتير و اتعصبت لأنها قالتلي اني حقير وواطي انا والله مكنتش عايز اعمل كدا يافؤاد خليها تسامحني ارجوك
فؤاد :للأسف الموضوع دة مش باءيدي انت عملت غلط ولازم تتحاسب عليه واحسنلك توقع أوراق الطلاق لاني مش عايز ندخل في محاكم وكلام زي دة
فهد :……..
فؤاد :اوكي
فهد لبس قميصه وطلع
فؤاد طلع وراه
في الفيلا عشق صحيت ملقتش فؤاد
عشق :فؤاد
وفجأة فؤاد دخل
فؤاد :انا جهزتلك كل حاجة انتي هتسافري بكرة ع دبي
عشق :وانت
فؤاد :طبعا هاجي معاكي
عشق :اوكي
فؤاد :اجهزي علشان هنروح نشتري شوية حاجات ليكي وليا
عشق:حاضر
بعد مدة
عشق كانت اشترت كل حاجة عايزاها وفؤاد كمان
فؤاد :ياعشق تعالى شوفي الفستان دة
عشق :آه حلو
فؤاد :وكمان قدك ايه رايك نشتريه
عشق :بس احنا اشترينا كتير
فؤاد :بس دة حلو اوي
عشق بصت ع مكان لقت فهد بيشتري فستان
عشق مسكت ايد فؤاد جامد
عشق :فؤاد يلا نروح
فؤاد :ليه
عشق وهي بتبص ع فهد :يلا يافؤاد انا خايفة
فؤاد بص ع مكان ماهي بتبص لقا فهد بيبصلهم بغضب
فؤاد :طيب يلا نروح
فؤاد وعشق طلعو وركبو العربية فهد جرى وراهم بس بعت حد
الشخص :يا بيه في إجراءات معاملتها تعال
فؤاد لعشق :هروح وهاجي خليكي في العربية
عشق :حاضر
فؤاد دخل
وفهد راح ع العربية وفتح الباب بتاع العربية وشال عشق
عشق بدموع:فؤاااااد
فهد دخلها عربيته وساقها بسرعة
فهد :انتي ليا انتي ملكي انا وبس ياعشق انا بحبك والله العظيم بحبك مش هقدر تبعدي عني اكتر من كدا
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق الفهد)