رواية عشق بعد عداوة الفصل التاسع عشر 19 بقلم شهد هاني
رواية عشق بعد عداوة الفصل التاسع عشر 19 بقلم شهد هاني
رواية عشق بعد عداوة البارت التاسع عشر
رواية عشق بعد عداوة الجزء التاسع عشر
رواية عشق بعد عداوة الحلقة التاسعة عشر
روان بصدمه:سبني سبني.
…:حط منديل علي بوقها وضربها علي راسها وخدها في العربيه ومشي.
ديفيد بفرح:جايب معاه دبل وجاي يدخل الحفله شاف تليفون روان المرمي علي الارض وقال اي جايب فون روان هنا.
فهد طالع بغضب:شاف ديفيد من غير م يكلم كان ضارب ديفيد بي البوكس بيقوله انا ابن خالتك تبعني ي كلب وتكون سبب في دمار شركاتي انت وروان.
ديفيد بصدمه:انت بتقول اي ي فهد انا مش عملت حاجه.
فهد بغضب:بطل كذب بقا الكل بقا عارف كل حاجه ان روان هي كباس والبرق.
ديفيد بصدمه:ثانيه ثانيه هو انت الي السبب في قتل ابوها.
فهد بعصبية:مش انا مش عيلتي عايله مهران هي الي قتلت ابوها.
ديفيد:دمعه نزلت منه ورما الدبل علي الارض وقال للاسف ي فهد مكونتش اعرف انا المغفل الي روان مشتني وراه.
فهد:لسه بيكلم كان صوت كارما الي مالي الحفله صويت الحقوه روان.
خالد:طالع ملثم مش باين منه حاجه ورابت مقعد روان علي كرسي مصورها.
فهد وديفيد: جريوا بسرعه علي جوا.
الشاشه اتفتح علي صوره روان قاعده علي كرسي ماسكه راسها بتقول انا فين.
خالد برعب:انتي في جحيم.
روان:عدلت راسها وضحكت وقالت هههههههه هاي جحيم عامل اي ي ترا بقا انا موجوده هنا ليه.
خالد بغضب:من عدم خوفها منه وقال انا وانتي دلوقتي بتصور قدام الهوا الناس كلها شيفاكي في الي فرحان فيكي وفي الي زعلان.
روان:بصت لي الشاشه وقالت اوف اسفه جماعه مقدرتش اكمل الحفله معاكوا اصلي مخطوفه ههههههههههههه.
فهد:واقف متنح بيقول البرق كباس بعينه بصحيح.
خالد:ضربها بي القلم جامد وقال انتي هتشوفي العذاب الالوان.
فهد بغضب:انت مين ي ابن الكلب وبيقول يلا ي ديفيد.
كانت روان: حطت أيدها علي مكان القلم وقالت اده.
خالد:حس بخوف ودراه وقال قده بدليل انك موجوده هنا.
روان بغضب عيونها اتحولت:قامت من علي كرسي وشالت كرسي وراحت كسره علي راسه وقالت أنا الكباس يلا لو مش فاهم افهمك.
ديفيد وفهد والحريري ومهران الي خاف علي ابنه بس داري خوفه واتسحب بالكرسي بتاعه عشان يمشي.
خالد بغضب:وقف بتبع وقال هموتك هموتك زي م قتلت الي جابك.
روان:هههههههههه كان غيرك اشطر وبصت لي كاميرا وقالت أنا الي ولعت في مخازن وشركات مهران انا السببب في شلل مهران من صدمته علي شركاته ، وقالت بغضب اقوي وانا الي دمرت شركات الحريري كامله والمخازن ولعت فيها انتوا فاهمين انا هجيب حق ابويا انا الكباس الي هيولع في اي حد يجي عليا وانا البرق الي هيطيركوا كلكوا الست مش ضعيفه لا الست اقوي من راجل بي مراحل وقالت لو موت عمري م هضعف وقعت من طولها.
الحريري:قاعد علي كرسي وقال الحق روان ي بني الحقها.
فهد بحزن:بس ي جدي.
الحريري:م بسش ي ابني هي باردوا مش عارفه مين الي قتل ابوها هي ورثت قوه ابوها فخر الدين.
يزد:حط ايده علي كتف فهد وقال أنا معاك ي صاحبي.
ديفيد بحزن:انا ماشي هسافر مش يلزمني اكون مع واحده كانت معتبراني ومكملش ومشي بسرعه.
كارما بتعيط:حد يلحق اختي قبل م يحصلها حاجه.
فهد بحب اخوي:لانه اخت حببته قالها امسحي دموعك ان شاء الله هننقذها.
رجاله خدت مهران:ودته عند مكان الي خالد خطفها في وقال روان ههههههههههه بنت فخر الدين تعرفي القوه الي في عينك نفس قوه ابوكي الله يرحمه.
روان بعصبية:قامت من علي الارض بتعب وقالت مش تنطق اسم ابويا علي لسانك ي كلب.
مهران:نزل من علي كرسي علي الارض مسكها من شعرها ولسه هيضربها.
روان:اتفووووه وتفت في وشه
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية عشق بعد عداوة)