رواية الحب يعشق الصدف الفصل الثامن عشر 18 بقلم رحمة محمد
رواية الحب يعشق الصدف الفصل الثامن عشر 18 بقلم رحمة محمد
رواية الحب يعشق الصدف البارت الثامن عشر
رواية الحب يعشق الصدف الجزء الثامن عشر
رواية الحب يعشق الصدف الحلقة الثامنة عشر
ادهم ومني استاذنو وفاتن عرفتهم مكان اوضتهم وراحو يرتاحو في دخول جاسر
جاسر : ي اهلا بالصحبه الهباب
بس سكت لما شافها واقفه قدامه مكنش مستوعب انها عشق واي هيجبها هنا اكيد بيحلم مش حقيقه بصتله ببتسامه كبيره
عشق : جااسر
جاسر كان مصدوم مش عارف يعمل اي
عشق جريت نحيته : ازيك (وكملت بستغراب) بس انت بتعمل اي هنا
جاسر كان باصص ليها وساكت مش مصدق انها قدامه
عشق : جاسر
جاسر انتبه ليها : عشق انتي بتعملي اي هنا
عمرو قرب منهم : عشق تبقا اخت ليلي ي جاسر
جاسر : اه تمام بعد اذنكم عندي شغل
ومشي وسبهم عشق فضلت بصه ليه لغايت ما اختفي من قدامها
فاتن ببتسامه : طب يلا روحو ارتاحو شويه
عمرو قرب منها وتكلم معاها من غير ما حد يسمع فاتن بصتله ببتسامه
فاتن عرفت كل واحده من البنات اوضتها
ساره كانت ماشيه علي اوضتها فجأه لقت حد بيشدها
ساره : عااااااا
كان عمرو : اهدي دا انا
ساره بصتله : منك لله ياخي قطعتلي الخلف(ولحظة ان عمرو قريب منها اوي فتوترت) عمرو ابعد
عمرو قرب اكتر : تؤ
ساره بتوتر وكسوف : قولتلك ابعد هصوت والم عليك الي في القصر كله
عمرو وهو باصص في عيونها وسرحان : هاا
ساره : طيب يالهوووووي الحقوناااااااي
عمرو فاق وبعد بسرعه : اهدي خلاص بعد
ساره ضحكت : باي ي بيبي
عمرو بصلها بغيظ وسابها ومشي
عشق كانت في اوضتها ووقفه في البلكونه بتفكر في جاسر وفتكرت لما اعترف ليها بحبه وهي رفضته عشان سيف قاطع تفكرها لما شافت جاسر ومراد قعدين في جنينه القصر وقررت تنزل تتكلم معاه
جاسر : يعني انت كنت عارف ان عشق البنت الي حكتلك عنها
مراد حرك راسه بالايجاب
جاسر : طب ازاي
مراد ضحك وبصله : سهله مش صعبه عليا
جاسر ضحك : ايوا
مراد بصله : قدامك فرصه تانيه ي جاسر فكر ازاي تخليها تحبك
جاسر بحزن : ازاي وهي لسه بتحب سيف
مراد لسه هيرد قاطعتهم عشق
عشق : هلا ي شباب
مراد بصلها ببتسامه : منمتيش شويه لي
عشق : مش عايزه
مراد قاف وقف : طب انا هروح ارتاح شويه
(وبص لجاسر وغمز ليه ومشي)
مراد مشي وفضل جاسر وعشق ساكتين لغايت ما قطعت الصمت دا عشق
عشق : امم قولي بقا يعم اخبارك
جاسر : كويس وانتي
عشق اتنهدت : انا كويسه برضو
رجع تاني السكوت بنهم
عشق بصت ليه : انت لي اختفيت فجاه
جاسر بص ليها : وافضل لي وجودي مكنش مهم
عشق : جاسر انا عارفه اني جرحتك واسفه علي دا بس انت كنت اعز صديق ليا ولسه زي ما انت مكنتش عايزه اخسرك ولا تبعد عني
جاسر اتنهد : مش حابب اتكلم
ولسه هيقوم ويمشي
عشق مسكت ايدو وبصت في الارض وتكلمت ودموعها نزله : جاسر انا محتجاك جنبي محدش كان بيفهمني غيرك انت كنت علطول جنبي ومعايا وانا مش عايزه اخسرك تاني خليك معايا
جاسر قعد تاني وابتسم : وجودي مهم اوي يعني
عشق بصتله ببتسامه وهزت راسها بالايجاب بسرعه : ايوا اكيد
جاسم ابتسم : وانا ديما جنبك
ليلي خدت شاور وغيرت هدومها لقت باب اوضتها بيخبط ولما راحت وفتحت الباب كان مراد
ليلي ببتسامه : اي الي جابك هنا
مراد دخل الاوضه وقفل الباب : جاي اشوف مراتى عندك مانع
ليلي ضحكت : شوفتها امشي بقا
مراد قرب منها : لا لسه
وحضنها بحنان وهي حضنته وبعدين بعدها عنه وطلع بوكس صغيره من جيبه وفتحه كانت سلسله رقيقه وجميله
ليلي بصلها : الله يمراد حلو اوي
مراد خرج السلسله من البوكس ولبسها ليها وطبع بو.سه رقيقه علي جبينها
في دخول…
مصطفي : هنعمل اي ي بابا
الصياد ابتسم بخبث : تؤ للاسف ي مراد اخر الاسبوع مش هيبقا فرح هيبقا موتك
مصطفي ضحك وبص للصياد و…..
لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية الحب يعشق الصدف)