روايات

رواية كيان القلب الفصل الخامس 5 بقلم رحمة محمد

رواية كيان القلب الفصل الخامس 5 بقلم رحمة محمد

رواية كيان القلب البارت الخامس

رواية كيان القلب الجزء الخامس

كيان القلب
كيان القلب

رواية كيان القلب الحلقة الخامسة

كيان بخ”بث وبصت لأحلام : انتي مرحتيش الكبا”ريه النهارده ولا اي ي ماما
كلهم بصو ليها بصدمه
هدي بصدمه ممزوجه بستغراب :اييي كبا”ريه؟؟
كيان بصت لأحلام لقتها متو”تره ضحكت : قصدي كوافير ماما كانت عايزه تروح فبسالها راحت ولا لا
هدي ضحكت : ايوا ماشي
احلام قامت بتو”تر : انا همشي بقا
كيان بصت ليها بخ”بث : لي بس ي ماما اقعدي معانا شويه
احلام بصت ليها بغ”ضب : لا تعبا”نه وعايزه انام
وفعلا زين روحها وكانت الصدمه لما لقت الدولاب مقلوب وملقتش الدهب والفلوس بتاعتها : ي نهار اسود اي دا فين الفلوس يالهوي عليا (وفتكرت انها سابت مصطفي ومشيت) ي ابن ال🐕 اكيد هو الي سرقهم مفيش غيره
رنت عليه بسرعه :ي ابن ال🐕 ي حرامي تسرقني انا
مصطفي ضحك : اهدي بس ي حبيبتي أعصابك مش كدا
احلام : تسرقني انا ي مصطفى وحيات امي ما هسيبك

مصطفي ضحك اكتر : اي هتروحي تقولي لابن اختك ان الي كنتي مخبياه في شقتك وبتخو”ني جوزك معاه سرق فلوسك ودهبك روحي ي حبيبتي وانا اقوله انك رقا”صه وبتشتغلي عندي في الكبا”ريه والشقه الي انتي فيها دي انتي ناسيه انها بتاعتي (افتكرت اول ما اشتغلت في الكبا”ريه ومصطفي ادلها الشقه كهديه عشان يقرب منها) 5 دقايق وتكوني برا الشقه لروح لاختك وابنها وبنت جوزك اعرفهم المحترمه كانت بتشتغل اي عشان تصرف علي بيتها
وقفل في وشها…احلام فضلت تعيط كتير وبعدها لمت هدومها ومشيت من الشقه راحت عند اختها هدي
هدي لقتها بتعيط : احلام مالك في اي
احلام بدموع : انا اتسرقت يختي خوفت اقعد في الشقه لوحدي
جه زين وكيان بستغراب : في اي
احلام : انا اتسرقت لما روحتني لقيت الشقه مقلوبه والدهب والفلوس اتسرقو خوفت اقعد في الشقه تاني لوحدي
زين : طب ادخلي واقفه علي الباب لي ادخلي وانا هروح القسم اعمل بلاغ
احلام بخو”ف : لا لا قسم اي(كلهم بصو ليها بستغراب)
كيان ادخلت بسرعه : ملوش داعي ي زين هما هيعملو اي يعني اهو حرامي وسرق ومشي (وبصت لاحلام) وبعدين انت مش شايف وشها اصفر وخايفه ازاي خليها ترتاح شويه
كيان خدت احلام الاوضه بتاعتها : شمتانه فيه صح

كيان بصت ليها ببرود : لو شمتانه كنت رميتهم برا البيت حتي حاولت اكون زيك بس معرفتش وساعدتك انتي مبتحبنيش ولا عمرك اعتبرتبني بنتك واذتيني كل الاذي بس انا عمري ما هعمل معاكي كدا انا اعتبرتك زي ماما الله يرحمها ومش هعمل كدا
احلام بصت ليها : متخافيش مش هطول وهمشي
كيان كانت خارجه من الاوضه بصت ليها : دا بيت ابن اختك مش بيتي اقعدي براحتك متخافيش مش هضايقك زي ما كنتي بتعملي معايا
وخرجت من الاوضه احلام حست للحظه بند”م علي الي عملتو معاها
وكيان راحت اوضتها كان زين مستنيها
كيان : انت لسه منمتش
زين ابتسم بحب : مبعرفش انام غير وانتي جنبي
كيان ضحكت وقعدت علي السرير جنبه : دا لي بقا

زين بصلها وبحب : بكون مطمن تعرفي لغايت دلوقتي مش مصدق انك بقيتي معايا وجنبي حتي لو مش بتح…
كيان سكتته بسرعه : انا بحبك
زين بصدمه : قولتي اي
كيان : لا لا مقولتش يلا تصبح علي خير ي زين
زين : تصبح علي خير اي استني بس قولتي اي عيديها تاني
كيان بكسوف : مقولتش حاجه ي بني صدقني
زين قرب من كيان اوي : قولتي اي ي كيان
كيان بكسوف : قولت بح…
قاطع كلامهم صوت صر”يخ من برا وجريو الإتنين في اتجاه الصوت وكان…..

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية كيان القلب)

اترك رد