روايات

رواية جميله في قلب الاسد الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم شهد هاني

رواية جميله في قلب الاسد الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم شهد هاني

رواية جميله في قلب الاسد البارت التاسع والعشرون

رواية جميله في قلب الاسد الجزء التاسع والعشرون

رواية جميله في قلب الاسد الحلقة التاسعة والعشرون

أسد:فتح العلبه واتصدم وقال نقاب وحضن جميله بحب وقال هاااا الي في بالي.
جميله: بعدت حطت أيدها علي وش أسد بحب وقالت ايوا ي حبيبي هلبس النقاب اي رأيك في المفاجأة دي بقا.
أسد بحب:شال جميله بحب ولف بيها جامد وقال انتي اجمل عوض ربنا رزقني لي جميله ولله.
جميله بحب:ي مجنون نزلني بطني وبنك هاهاهاهاها.
أسد بغيره:ابنك لا انا عاوز بنت عشان انا هغير عليكي من ابني.
جميله: ي سلام مش معنا نجيب بنت م انا كمان هغير منها عليك.
أسد ضحك:وقال ي سلامممممم لو ربنا رزقنا بتؤام وجون وجون.
جميله:احنا سايبن الي في بطني مفاجأة يوم الولاده نتفاجاة بقا مع اني خايفه امو ولسه هتكمل الكلمه.
أسد:كان حاطت شفايفه علي شفايفها بحب وبعد لما حي أنها عاوزه هوا وقال اوعي حسك عينك تقولي كدا التاني ي جميله انتي فاهمه.
جميله بحب: حاضر ي حبيبي يلا بقا عشان نروح عند ليالي وحشتني اوي.
أسد: ماشي ي حببتي يلا.
جميله: نسيت ولا اي لبسني النقاب ي أسد.

 

 

أسد: حاضر ي قلب الاسد لل جميله وبدء يلبس ليها نقاب.
جميله:بتساعده بحب جامد.
عند ليالي: لبست الاسدال وجهزت السفره هي وزين.
ليالي بفرحه: فرحانه جدا ان جميله جايه بجد انا حبتها اوي ولا كأنها اختي بظبط.
زين:ربنا يدمكم لي بعض بجد انتي جيتي نورتي حياتي مدام جميله جت نورت حيات اخويا وخد ليالي في حضنها.
ليالي: في حضن زين بتقول زين حبيبي.
زين:اممممم
ليالي:هتفضل تحبني لما اخلف ولا هتحب اولادك اكتر مني .
زين ضحك:وضمها لي قلبه جامد وقال انتي الاساس والباقي شنط وكياس.
ليالي:ضحكت ي بكاش بتاكل بي عقلي حلاوه ي عني.
زين:باس راسها بحب هو انا قدر ي ام ولادي.
عند جميله:لبست النقاب وجهزت وكله تمام.
أسد بحب؛اي جمال دا حتي نقاب مش مخبي جمال عيونك.
جميله بحب:بحبك اوي بجد فرحانه اني ما الخطوه دي في حياتي ي أسد.
أسد بحب: حط ايده في ايدها وقال يلا بينا ي اميره الاسد.

 

 

جميله بحب:يلا بينا ي ملكي.
أسد:خدها وجابه حلويات حبه لوازم الضيافه وصله عند بيت ليالي.
ليالي:سمعت الباب نطت من الفرحه عشان تفتح.
زين سبقها:مسك ايدها مد ايده يدخل شعرها الي كان باين من الحجاب.
ليالي ضحكت:بحب وقالت مرسي ي حبيبي.
زين:مسك ايدها وراحه فتحوا الباب لي اسد وجميله.
جميله:اول م الباب اتفتحت اترمت في حضن ليالي.
ليالي بحب:وفرحه مش اخدت بالها من النقاب.
أسد زين:ضحكوا بحب قرره يعمله حاجه جميله كدا.
زين: دخل اسد بحب وحضنه وقال هاااا ي صاحبي مختفي فين.
أسد:منتا عارف بقا البيت والحمل.
زين:كنت متخيل نبقا كدا.

 

 

أسد:لا ي شق تعالي نقعد نبسهم براحتهم.
ليالي بحب؛وحشتني وحشتني ي جميله اوي اوي.
جميله:طلعت من حضنها وقاعدت وقالت انتي كمان ياروح قلبي اوي اوي.
ليالي فتحت عنيها:وقالت واو واو انتي لبستي نقاب.
جميله:اول يوم ليا انهارده اي رايك.
ليالي:لا جامد بفكر البسه بس بعد الولاده وخلاص.
جميله:ماشي ي حببتي هالة طمنيني زين باشا عامل معاكي اي والحمل جديد.
ليالي بحب: بقولك اي نفسي تحكيلي حكايتك مع اسد انا اها سمعتها ست الالف مره بس عاوزه التاني.
جميله:طب مش في حاجه حلوه في تلاجه ي بخيله.
ليالي:ي خبر يقطعني استني وقامت ليالي جابت طبق فاكهه وعصير وقعدت جنب ليالي وقالت احكي.
جميله بحب:طبعا عارفه المرض الي جالي الكانسر انا بقا

يتبع

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية جميله في قلب الاسد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *