روايات

رواية بعت نفسي الفصل الرابع عشر 14 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الفصل الرابع عشر 14 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي البارت الرابع عشر

رواية بعت نفسي الجزء الرابع عشر

بعت نفسي
بعت نفسي

رواية بعت نفسي الحلقة الرابعة عشر

عدو 4 ساعات لحد ما خلصت العمليه
و اطمنو علي امهم
**مليكه روح انت انا حبات معاها
عدا اسبوع
ومليكه مقيمه مع امها في المستشفي بتروح بس تغير هدومها وترجع
في المستشفي واخدين بالهم من امها وكل الممرضات بعاملوهم كويس
الغريبه ان ادهم ما بانش خالص ولا سأل عليها
خلا مليكه في حيره مع نفسها
لما امهم سألت عن المصاريف العمليه قالولها ان ان محسن هو اللي اتكلف بي مصاريف العمليه
الدكتور شريف عدا عليهم
وطمنهم علي صحتها وقالهم انها ممكن تطلع
علي بليل الكل كان في اوضه السطوح
فرحانين بي امهم
في القصر
وهما علي العشاء
عصمت وكامليا وابوها و رحيم و اكرم
تليفون ادهم رن
**ادهم الو
**شريف الو ازيك؟
**ادهم الحمدلله كلو تمام
**شريف بقولك الحاله بتاعتك بقت كويسه وانهارده طلعت من المستشفى انا بس حبيت ابلغك
**ادهم شكرا ليك
رجع ادهم ياكل عادي
**رحيم مين كان بكلمك ؟
**ادهم دا الدكتور شريف
**رحيم بيه في حاجه ؟
**ادهم لا كنت بس موصيه علي حاله
**عصمت ومن أمتي شريف يقبل حالات ؟؟
**ادهم الدكتور شريف طول عمرو بيعمل خير
والحاله دي مدفوع فلوسها
**عصمت عشان كده
ماحدش يعرف شريف قدي
**سيف ليه بقا ؟
**عصمت ممكن ماتدخلش لما اتكلم
**سيف بعصبيه اتكلمي معايا بي احترام
عاجبك يا رحيم بيه عمايل بنتك ؟
**رحيم عصمت كملي اكل
**عصمت بقولك يا بابا في واحده صاحبتي كلمتني علي كامي لي ابنها
**كامليا مامي انا مش عايزه اتجوز جواز صالونات
**سيف مين دي؟
**عصمت نازلي هانم ابنها عندو شركه سياحه
**سيف اه اللي سيرتو علي كل لسان كل شويه فضيحه مع بنات اليل بنتي يتمناها الف واحد
**عصمت لما يتجوز حايتعدل
**سيف لا طلبها مرفوض بنتي مش بايره عشان تتجوز بي الشكل دا
**رحيم كلام جوزك صح اقفلي معاها الموضوع نسبهم ميشرفناش
خلصو العشاء في برود
طلع ادهم الجنينه
راحت وراه كامليا
حطت ايديها علي كثافو
**ادهم لف عندها
كم مره بقولك ماتقربيش مني
**كامليا ليه ؟ في وحده دخلت حياتك ؟
**ادهم انت مالك ؟
**كامليا ادهم انا بحبك ليه مش شايف حبي ليك
**ادهم وبعدين بقا مش اتكلمنا في الموضوع دا انت اختي وبس
بعدين ايه اللبس اللي انت لابساه البيت فيه رجاله انا واكرم
كامليا كانت لابسه فستان 👗 ازرق كات وقصير ومبين صدرها شويه
**كامليا لا احنا مش اخوات انت ابن خالي مش اخويا
ولبسي كل الناس بتحسدني عليه
انت ازاي بقيت كده متخلف
**ادهم انا متخلف عشان بقولك ان لبسك مش مناسب وكثر سهر جابلك عريس الغفلة اكيد شافك في ديسكو
**كامليا ادهم ماسمحلش ليك تتكلم معايا كده
هنا جا اكرم
**ادهم يلا اطلعي اوضتك ولا شوفي حاتسهري فين مش فاضيلك
راحت كامليا
**اكرم نفس الموال ؟
**ادهم زهقت منها
**اكرم جدك مدلعها اوي
**ادهم طبعا مش بنت عصمت
**اكرم الدكتور شريف قالك ايه؟؟
**ادهم ان ام مليكه طلعت من المستشفى
**اكرم حاتعمل معاها ايه؟؟
**ادهم حاسيبها في حضن امها شويه
**اكرم لسه ناوي علي اللي عايز تعملو ؟
**ادهم هو انا حاعمل حاجه حرام دي مراتي
**اكرم ضحك حلوه مراتك دي
هو ايه حكايه عمتو اول مانجيب سيره شريف يركبها ميت عفريت
**ادهم كانت بتحبو وهو نفضلها وشكل بنتها حطاني في دماغها وجدك بيضغط عليا اتجوزها
**اكرم ما انا عارف ومستغرب انك مابتكسرش كلام جدك ليه المره دي
**ادهم كامليا مش هي الست اللي اكمل معاها حياتي
**اكرم ومليكه؟
**ادهم ايه يا اكرم نسيت انا اتجوزتها ليه ولا لا ؟
**اكرم بص يا ادهم انا مستغربك كان ممكن تعمل اللي انت عايزو من غير جواز بس انت صدمتني كل توقعاتي فيك بتطلع غلط
**ادهم لا دي تنفع ولا تانيه تنفع
**اكرم ومين اللي تنفع ؟
**ادهم لسه مش موجوده
عدا اسبوع ثاني
**عبد الرحمن مافيش اخبار؟
**مليكه لا
**عبد الرحمن وبعدين الفلوس فاضل فيهم 500 جنيه
**مليكه هو انت عايزني اخد منو فلوس ؟
**عبد الرحمن مش جوزك
**مليكه لا يا عبدو دي جوازه الشوم و الندامه وانت عارف الطريقه يعني انسا اخد فلوس واصرف عليكم انا لازم انزل اشتغل
** عبد الرحمن لازم تاخدي اذن جوزك
**مليكه يادي جوزك اللي مسكتها عليا
**نعمات انتو بتتكلمو في ايه ؟
** مليكه كنت بقولو اني لازم ادور علي الشغل
**نعمات اه يابنتي معلش انا اول ما شد حيلي حانزل امسح السلالم
**مليكه لا ياما انت ارتاحي

عدو يومين
ادهم راح الشقه
واتصل بي مليكه
اول ما شافت اسمو علي تليفون اتخضت
طلعت بره وكلمتو
**مليكه بصوت خايف الو
**ادهم انت فين؟؟
**مليكه في حاجه ؟
**ادهم انت فين؟
**مليكه في بيتنا
**ادهم ضحك هي عشه الفراخ دي بيت؟
نص ساعه تكوني عندي
**مليكه ازاي ! الساعه 9 بليل ماقدرش اطلع حاقول لي امي ايه؟
**ادهم مش مشكلتي قوليها عندي زبون مستنيني
**مليكه زبون ؟؟
**ادهم يلا بسرعه حابعث ليكي السواق بتاعي
**مليكه ارجوك خليها بكره امي نايمه ماقدرش اقولها اني طالعه وبعدين حاقولها رايحه فين؟
**ادهم نص ساعه تكوني عندي ولو ماجتيش حاتندمي
وقطع الخط
مليكه يا رب اعمل ايه في البلوه دي
جا عبد الرحمن
**عبد الرحمن عليها في ايه؟
**مليكه البيه اتصل بيا عايزني اروح ليه دلوقتي
**عبد الرحمن حاتعملي ايه؟
**مليكه مش عارفه دا بهددني
**عبد الرحمن بصي حانقولها جاتلك شغلانه
**مليكه هو انت بضحي بيا ليه كده هو انا مش اختك ؟؟
**عبد الرحمن اختي والله وزعلان عليكي اوي وسكوت الباشا دا مايطمنش
**مليكه ربنا يستر
قامت لبست بنطلون جينز وتيشرط ابيض مع جزمه قديمه جدا و مقطوعه
ونزلت راحت علي اول ناصيه الحاره تستني السواق وهي مش عايزه حد يشوفها ويفتكر ان ماشيها بطال
وصل السواق مع الحارس الخصوصي اللي شهد علي عقد الجواز
وصلت الشقه وهي خايفه
فتح ليها الباب
وهو لابس شورت اسود مع فانله كات لونها ابيض
**مليكه سلام عليكم
**ادهم وعليكم السلام خشي
دخلت وفضلت واقفه وهي مثوثره
**ادهم تشربي حاجه ؟؟
**مليكه لا
**ادهم خشي اعملي دش والبسي اللي موجود فوق السرير انا مستنيكي هنا
**مليكه حاضر
وقف راح عندها
وبص علي هدومها وجزمتها المتقطعه
**ادهم وحطي شويه ريحه حتلاقيها مع الحاجه
اصل ريحتك دي قلبت معدتي
**مليكه حاضر
وراحت الغرفه شافت قميص نوم احمر وريحه من اللي بتشوفها في المجلات وكريم الجسم
دخلت الحمام وابتدت تعمل دوش وتعيط وخايفه
لبست قميص نوم بعد مادهنت جسمها بي الكريم اللي ريحتو تجنن وفضلت تضحك علي نفسها ياما كان نفسها تدلع نفسها
وانهارده لابسه اغلي قميص نوم من ماركه عالميه وحطت البرفان وطلعت من الحمام تنشف شعرها
هو حس بيها اتاخرت
ودخل عندها
**ادهم شايفه لما نضفتي ريحتك بقت حلوه ازاي
مليكه شددت علي روب قميص نوم بي ايديها وهي بتترعش

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بعت نفسي)

اترك رد

error: Content is protected !!