روايات

رواية انقذني من الجحيم الفصل الثالث 3 بقلم فرح القصاص

رواية انقذني من الجحيم الفصل الثالث 3 بقلم فرح القصاص

رواية انقذني من الجحيم البارت الثالث

رواية انقذني من الجحيم الجزء الثالث

رواية انقذني من الجحيم الحلقة الثالثة

فهد بيقر*ب منها اكتر وبيفك زراير القميص
ليال بتوتر وخوف وبترجع لوراه: ا. انت بتعمل اي… اعععااا
كانت هتقع فهد مسكها من وسط*ها وشد*ها لي يعتبر بقت في حضنه
فهد بإبتسامه خبيثه: ها لسه عايزه تعرفي
ليال بتحاول تبعدو وبعناد: ايوا لسه عاوزه اعرف
فهد بينظر لشفا*يفها وبيقر*ب وقبل ما يقبل*ها
ليال ز*قته بقوه
فهد: كنتي عايزاني اسبيو يقت*لك
ليال: يعني عشان كدا
فهد بغمزه: ليه كنتي فاكره حاجه تاني
ليال: لا انت تعرفني اصلا
فهد: امم حاجه تاني

 

 

ليال: لا.. اه
فهد: انتي مش تعبانه يعني مش عايزه تنامي
ليال: اه مهو ده اللي كنت عايزه اقوله هنام فين
فهد: هتنامي هنا
ليال: هنا؟
فهد:ايوا
ليال: وانت هتنام فين
فهد: هنا برضو
ليال: اكيد مش هنام جنبك
فهد: لتكوني ناسيه انا جوزك دلوقتي
ليال بتتجاهله وبتنام علي كنبه
فهد: براحتك
___________________________
عدنان: ليال فين يا بابا
سليم: ليال اتجوزت
عدنان بغضب: اتجوزت ازاي
سليم بصرامه: انت فاكر نفسك كبرت عليا وطي صوتك
عدنان: انا أسف بس اتجوزت ازاي برضو
سليم: حكاله
عدنان: اكيد ليال مستحيل تعمل كدا
سليم: قصدك اني بكدب
عدنان: لا طبعا بس ليال

 

 

سليم: خلاص قفل علي الموضوع واطلع غرفتك
عدنان: انت عارف اني بحب ليال رغم كدا بعدها عني بس انا مش هسكت
كارما: ااه.. مالو ده
سليم: انتي لسه منمتيش يا كارما
كارما: كنت راحه انام بس سمعت صوتكو عالي هو في حاجه ي بابا
سليم: لا مفيش حاجه روحي نامي
كارما: حاضر.. اه اومال فين ليال
سليم: اتجوزت
كارما: اي
سليم: زي ما سمعتي ويله روحي نامي
___________________________
دوريه: صباح الخير
محمد: صباح النور شكلك مبسوطه
دوريه: اكيد مش ابني فهد جي انهارده
ليلي بفرحه: بجد
دوريه: ايوا اتصل بيا وقالي انو جي انهارده وقال عاملنا مفاجأه
ليلي: واو مفاجأه كمان
دوريه: ايوا
ليلي: يععاا متحمسه اويي
محمد بصوت منخفص: بقولك ي دوريه
دوريه: نعم
محمد: مقليكيش اي هي
دوريه: لا والله مقالش
دوريه: انا هقوم الحق اجهز الاكل اللي بيحبو
____________________________

 

 

فهد: ليال.. ليااااال
ليال بنوم: ااممم
فهد: شكلها مش هتصحي كدا
فهد شالها وحطها تحت الدش
ليال: اععععععاااااا بغرق بغرق
فهد كان واقف وميت من الضحك علي شكلها و بيمدلها ايدو
ليال بخبث بتشده بيقع عليها
فهد بسرحان وبيتأمل ملامحها وليال كمان
ليال بتقوم: بس كدا متعدلين
فهد: يعني كدا اخدي حقك
ليال: ايوا
فهد: طب يله عشان هنمشي
ليال: هنمشي فين
فهد: عند اهلي
ليال: بجد
فهد: ايوا
ليال: بس هيبقا رد فعلهم ايه لمه يعرفو
فهد: مش عارف بس هنعرف لمه نروح يله غيري عشان منتأخرش
ليال: بس انا معنديش لبس هلبس ايه
فهد: افتحي الدولاب وهتلاقي لبس
ليال نظرتله بستغراب
فهد: انا عندي اخت فالطبيعي هيكون في لبس
ليال: اه
فهد: يله متتأخريش
___________________________

 

 

ليلي بفرحه: فهههد وجريت عليه حضنته
فهد بضحك: وحشتيني يا لولو
ليلي: والله لو وحشتك فعلا كنت جيتلي اول واحده مش تروح الفيلا
فهد: اي الحلاوه دي احلوينا اوي
دوريه بضحك: اه يبكاش انت
فهد: اومال فين بابا
محمد: انا يحبيبي
فهد بيسلم عليهم
ليلي: ماما قالتلي انك عاملنا مفاجأه هي فين
فهد: ايوا… ليااال
ليال بتدخل
فهد: ليال مراتي

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية انقذني من الجحيم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *