Uncategorized
رواية خطفتي قلبي الفصل التاسع عشر 19 بقلم دنيا حسن
رواية خطفتي قلبي الفصل التاسع عشر 19 بقلم دنيا حسن
![]() |
رواية خطفتي قلبي الفصل التاسع عشر 19 بقلم دنيا حسن |
رواية خطفتي قلبي الفصل التاسع عشر 19 بقلم دنيا حسن
سمير دخل شقته وفتح نور لقي
سمير:انت اي اللي جابك هنا انت لسه فاكر ان ليك ابن
شاكر: نبرتك مش عجباني
سمير:خير اي اللي جابك ودخلت ازاي
شاكر: بيت ابني واجي وقت ما احب
سمير: ابنك ????
شاكر:سايب شركاتك وبتشتغل ف شركه ابن الشرقاوي انت ناسي انت ابن مين
سمير: ابن مين ؟ ابن الراجل اللي دمر حياتي ولا ابن الراجل اللي ولد الكره والحقد جوايا ها قولي انا ابن مين امي اللي مرميه فالمستشفي ومستخصر تدفع حقها اللي هي فالمستشفي بسببك
نيار:طلعت من الاوضه تؤتؤ عيب لما تكلم بابي كده
سمير: انتي اي اللي جابك هنا
نيار: عيب تكلم مرات بابي كده انا ف مقام امك
سمير بصدمه: اتجوزتها ؟! اتجوزتها دي قد عيالك اي لحست دماغك دي طمعانه فيكك افهممم
شاكر:ضرب سمير بالقلم لم نفسك لما تتكلم عليها
نيار: شيكو سيبك منه يلا احنا نصحناه سيبه شغال عندهم زي الخدام
سمير: اخرسي انا شركه بتاعته اللي معموله من فلوسه الحرام تحرم عليا وع اي قرش يجيي منها
شاكر:لاااا انت زودتها اووي انا ماشيي يلا يا حبيبتيي❤????
نيار:يلا ياحبيبي
سمير: مصدوم من ابوه
احمد:البنات وحشوني اوي
سهيله:اه والله يا احمد عاوزة اروح ليهم
احمد:بس يامجنونه تروحي فين
سهيله:وحشونيي اوي يلا ربنا يسعدهم يارب
بدايه يوم جديد ع كل ابطالنا
زين ونور
زين:صباحيآ مباركه يا عروسه
نور:بخجل صباح الخير يحبيبي
زين:صباح النور يقلب حبيبك في حد بيصحي بيبقي قمر كده
نور:زينو بس بقي
زين: قلب زينو تعالي بس اقولك حاجه????????????نسيبهم عرسان بقي وكده
فارس: لولو يلا ياحبيبتي اصحي
لارا: عاااااااااا نت ميننن ماماااا عااااااااا
فارس:بس بسسس اي
لارا: نت مين نا فيننن ياماماااا
فارس: يخربيتك نا جوزك
لارا: استوعبت وهديت انا اسفه
فارس:بيضحك ع منظر شعرهااا قومي قومي يلاا
لارا: بغيط بتضحك ع اي????????
فارس: عليكي طبعااا يلا عشان نفطر وننزل
لارا: حاضر فوريره ودخلت اخدت دش وهو اخد دش وطلعو فطروا
فارس: بيبصلها بفكر الغي الخروج تعالي اما اقولك
لارا: بس يااا
فارس: قطع كلامها وقبلها❤
يوسف صحي لقي ميار ف حضنه فضل يبص عليها ويلمس وشها وهي بدأت تصحي
ميار: صباح الخير ياروحيي
يوسف: صباح النور يقلب روحك اي القمر دااا بس
ميار: عامل اي
يوسف: كويس جدا حد يبقي حاضن القمر دا وميبقاش كويس
ميار: بخجل يلا نقوم ناخد دش ونفطر وهتقوم
يوسف: شدها متقوميش من حضني تاني وقرب منها ❤????
ريم صحيت لقت نفسها ف حضن حازم
حطت ايدها ع شعره وفضلت تملس ع شعره وهي مبسوطه لقت معاه حنان الام وسند الاخ ودلع الاب واحتواء الزوج فعلا هو زوج صالح ليها
حازم: صحي لقي ريم بتبصله صباح الخير ياحبيبتي
ريم:صباح النور يقلب حبيتك
حازم: عيونك بتسحرني بحس اني غريق ف بحر عيونك وقرب منها وباسهاا ونسيبهم بقي????❤
سمير: دخل الموقع اللي بيشرف عليه وهو داخل خبط ف وحده
جميله: ااه مش تحاسب
STtOop..❤
جميله بنوته جميله كده وشقيه خالص محجبه عيونها خضرا مزة من الاخر خريجه كليه هندسه وهي المسؤله عن الشركه وكده
سمير بتوهان: انا اسف
جميله: ولايهمك
سمير: نا سمير ابن عم يوسف ومدير الشركه
جميله: نا جميله المنهدسه المسؤله عن الشركه وميعاد تسليمها
سمير:حس انه بيخون يارا اتشرفت بيكي عن اذنك
جميله:ماله الاهبل دا وانا مالي
شرقاوي : راح الشركه ولقي…..
يتبع..
لقراءة الفصل العشرون والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صديقي المفضل للكاتبة مريم سمير