رواية عشق الشرقاوي الحلقة الرابعة 4 بقلم دنيا حسن
رواية عشق الشرقاوي الحلقة الرابعة 4 بقلم دنيا حسن
![]() |
رواية عشق الشرقاوي الحلقة الرابعة 4 بقلم دنيا حسن |
رواية عشق الشرقاوي الحلقة الرابعة 4 بقلم دنيا حسن
وصلنا البارت اللي فات ان مامت اميرة كلمتها ع العريس وقالتلها انها ياتقابله يا هتقاطعها
عند دنيا فالمسشتفي
دنيا: بدأت تفوق تفتح عينها وتغمض
الام: حمدلله ع سلامتك ياحبيبتي وباستها من راسها ????
دنيا: الله يسلمك يا امي هو اي اللي حصل
الام: محبتش تقولها عشان متضغطش عليها مفيش يادلوعه هانم حبيتي تخضينا عليكي بس
دنيا : لفت نظرها الاوضه لقتيها مليانه بلالين وورد وقلوب ومكتوب ع الحطيه I’m sorry❤
ومكتوب رساله تانيه “انا اسف جدا ع كل اللي عملته انتي انضف حاجه قابلتها ف حياتي انا كنت غلطان وفعلا انا ظلمتك انا عارف ان قلبك ابيض ممكن نبقي صحاب وتسامحيني ..محمد❤️
الام: اي رأيك فالاوضه
دنيا: مين اللي عمل كده
الام: البشمهندس محمد
دنيا: مش باين ع وشها اي ريأكشن خالص وقالت امممم
الام: هتسامحيه ؟
دنيا: مش عارفه
الام:سامحي يابنتي طالما اعترف بغلطته سامحي
دنيا لسه هتتكلم لقت اميرة ومامتها وباباها عندها
اميره: دودووووو????????الله الله ايتا ايتا ايتا انا دخلت اوضه غلط ولا اي???? الا قوليلي يا دودو مين اللي عمل كل داا وامته وازاي ولي هااا
دنيا: لسه فيكي العاده دي راديو دااخل علياا اهدي ياماما الدماغ والله يدوب????????????
مامت اميرة: معلش يا دنيا معرفش مستحملاها ازااييي بالبغبان دااااا
ابو اميرة: انا بنتي من حقها تدلع وتعمل اللي يعجبهاا????????????????????????????
اميرة: ايوووة بقي????????????????????????????????بابتي يا بابتي ياحتت سكرةة
ام اميرة : والله ؟!
مامت دنيا ودنيا: هههههههههههه والله مش قادرة بجد
اميرة: سيبك منهم انتي عامله اي دلوقتي
دنيا: حمدلله ونتي
اميرة:حمدلله
دنيا: قربي كده
اميرة : في اي
دنيا: مالك ؟!
اميرة: بعدين بعدين
محمد وادم: ممكن ندخل ؟
الكل: اتفضلوا
محمد :بيبص لدنيا برجاء سامحتيني ؟
دنيا: بصت لمامتها
الام: شاروت ليها براسها يعني اه
دنيا: ولو فضلت تهيني تاني
محمد بلهفه: والله مش هيتكرر تاني
دنيا: اهلا بيك يا ايو الصحاب ف شلتنا????????????????????
الكل بيضحكووا
رضوي: احم احم واضح ان احنا اتحسنا النهاردة
دنيا بابتسامه: الحمدلله
رضوي: ينفع بقي نقوم نعمل التحاليل
دنيا برضا: حاضر
محمد: خير باذن الله
ادم: هنستناكي هناا
الام والكل: يلا عشان متتاخريش ومتتقلقيش
دنيا: خير
رضوي: سندتها وراحو المعمل وعملوا التحاليل
وطلعت ليها تصريح خروج بعد ما لقت حالتها النفسيه اتحسنت
بعد 3 ايامم
ومفيش اي جديد
رضوي: اتصلت بمامت دنيا
ازيك يا طنط عامله اي
الام: بخير ياحبيبتي عامله اي
رضوي:بخير الحمدلله تحاليل دنيا طلعت
الام: خير طمنيني
رضوي: تحاليل طلعت……
نروح عند دنيا ومحمد..❤️
فمكتب محمد : اتصل بدنيا
دودو عاوزك ثواني
دنيا: حاضر ماشي
دخلت المكتب
محمد: عامله اي
دنيا: حمدلله ونت
محمد: بخير طول مانتي بخير
دنيا بخجل: شكرا❤
محمد: فطرتي
دنيا : لا ونت
محمد: طيب كويس انا كنت مستنيكي عشان نفطر سوا نشوف اميرة وادم كمان ولا مش حابه
دنيا: لا تمام نشوفهم
ادم: اميرة ركزي معايا ابوس ايدك انتي ف اي شاغلك
اميره: مفيش
ادم: لا في
اميرة: عادي عريس متقدم وماما عوزاني اقابله
ادم ببرود: طيب وفيها ايي اما تقابليه
اميرة: حست بنغزة فقلبهاا وحست ان احساسها غلط وانه مفيش اي مشاعر من ناحيته ليها
اميرة: بابتسامه انكسار خلينا فالشغل
دنيا ومحمد جم ودخلو مكتب اميرة وادم
دنيا و محمد فصوت واحد هنفطر هتفطروا معانا
ادم واميرة :ههههههههههههههههههه نتو عاملين سباق ولا ايي
دنيا ومحمد بصوا لبعض وضحكووو????????????????
دنيا: هااا انجزو هنفطر ولا لا انا جعااااانه قالتها بطريقه طفوليه
ادم ومحمد:هههههههههههههههه
اميرة : سرحت
دنيا: ميرو يا مراميرو مالك
اميرة: ها ..لا
دنيا: ????????لا اي
اميرة: ف اي
دنيا: تعالي معايا نجيب فطار
محمد: لي ما نطلبه دليڤيري
دنيا: غمزلته انه لا لالا انا عاوزة اشم هوا وهاخد اميرة معايا
محمد: فهم ان في حاجه قالها طيب ماشي متتاخروش
دنيا: مالك بقي
اميرة: حضنتها وعيطت جامد مخنوقه مخنوقه اوي
دنيا اتخضت: في اي
اميرة: حبيته غصب عني معرفش امته وازاي بس حبيته
دنيا: مين ادم ؟!
اميرة: للاسف اه
دنيا: طيب وفين المشكله
اميرة: حكتلها اللي حصل من مامتها ومن ادم
دنيا: حضنتها بصي ياحبيبتي دا نصيب قابلي العريس يمكن ترتحيله وطالما هو قالك يبقي متعلقيش نفسك بيه قابلي العريس النهاردة وطمنيني
اميرة بارتياح: حاضر
وجابو الفطار وفطروا وكل واحد راح ع شغله
محمد: ها يا دودو خلصتي
دنيا: اه ومروحه خلاص
محمد: اوصلك ؟
دنيا: لا تسلم نا هروح مع اميرة
محمد: خلي بالك من نفسك ولما تروحي ينفع تطمنيني عليكي ؟
دنيا بخجل: باذن الله
وروحت هي واميرة
اميرة: انا موافقه ياماما
للام:اخدتها ف حضنها انا عاوزة مصلحتك يحبيبتي وخايفه عليكي عاوزة اطمن عليكي
اميرة: حاضر ياماما
دنيا: عامله اي ياست الكل
الام: حمدلله يابنتي ونتي
دنيا: زي الفل
لام: حضنتها اوووي ومحمد لسه بيدايقك
دنيا: لا الحمدلله بقي كويس
الام: تعالي ف حضني
دنيا: حضنتها مالك يماما في اي
الام: في اي عشان بحضنك يبقي ف اي حاجه
دنيا: مش قصدي بس نظراتك ليا غريبه ؟!
الام: حاولت تغير المود نتي مش وش دلع نتي غوري قومي غيري عشان ناكل
دنيا:الاهه مانتي كنتي ماشيه كويس الله????????????
الام: هو االي بيشوفك بيبقي كويس قومي
وقامت دنيا والام باصه عليها
عند اميرة جهزت نفسها ومامتها دخلت ماشاء الله زي القمر ياحبيبتي تعالي يلا عشان العريس بره
اميرة: حاضر وطالعه بتقدم رجل وبتأخر رجل
اميرة: باصه فالارض وقالت السلام عليكم
االعريس: وعليكم السلام
اميرة: اول ما سمعت نبرة الصوت رفعت راسهاا وبصدمه قالت ا ا أدم????????????????????
يتبع..
لقراءة الحلقة الخامسة : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أحببتها رغم كرهي للكاتبة جنى خالد.