روايات

رواية فتاة حطمت كبريائي الفصل الثلاثون 30 بقلم عبده شحاته

رواية فتاة حطمت كبريائي الفصل الثلاثون 30 بقلم عبده شحاته

رواية فتاة حطمت كبريائي البارت الثلاثون

رواية فتاة حطمت كبريائي الجزء الثلاثون

فتاة حطمت كبريائي
فتاة حطمت كبريائي

رواية فتاة حطمت كبريائي الحلقة الثلاثون

جابو الانبوبه و حطوها في نص الصاله و لسه هيفتحو البوليس طب .. سيب الانبوبه ده لاضر*ب في المليان
ريري رفعت أيدها و سليم كمان و كلهم نزلو علي الارض كلبشوهم و خدوهم علي البوكس
فاق عمر و جني و مختار جاسر وصل جري نزل لجني علي الارض .. انتي كويسه حد عمل فيكي حاجه انطقي
جني بدموع .. كنت همو*ت
جاسر .. بعد الشر عنك دانا كنت احرقهم كلهم
البوليس مشي و جاسر سلم علي جني و مختار و عمر و مشي هوا كمان
بعدها بشهر كانو خلاص بيجهزو لفرح مليكه و عمر مليكه في الكوافير .. بقولكم هوا انا كده حلوه و لا اي انا خايفه معجبهوش
ملك .. انتي هبله يا بنتي دانتي لو واد انا مكنتش حليتك انتي زي القمر
جني .. انا خايف علي الواد اخويا ده لاحسن يطب ساكت من جمالك
مليكه .. طب اوعي حد يقرصني في رقبتي زي ما بيعملو عشان بخاف
ملك و جني ضحكو ملك .. متاخفيش يا روحي محدش هيلمسك دانا هكون واقفه اسد بيحميكي
مليكه ابتسمت .. قلبي

 

 

حضنتهم بعد ما مليكه جهزت جت عربيه و نزل من عمر و هوا في كامل شياكته و اناقته جني اول ما شافته اتصدمت.. هوا انا ينفع اعاكس اخويا
عمر .. اوعي يبت انا عايز حد تاني ياعكسني دخل عند مليكه و جني جريت علي جاسر .. شوفت يبقي مفيش غيرك انت الي هعاكسه امري لله بقي
جاسر رفع حاجبه.. طب متيجي نعمل زيهم اي رايك
جني بغضب .. يا قليل الادب دول متجوزين
جاسر .. شوفتي بقي أن دماغك شمال تعالي
عمر دخل و انبهر بجمال مليكه اتصدم من حلاوته و هي واقفه مكسوفه و حاطه راسها في الارض رفع رأسها و باسها برقه في شفا*يفها و خدها من أيدها و طلع برا واقفين بيتصورو بص في عنيا و قرب منها كلهم فكرو هيبوسها في رأسها لكن عمر خلف كل التوقعات و باسها من شفايفها و ضمها عليها جامد و هي وشها جاب الوان من الكسوف
مختار في ودن عمر .. يالا بقي يبني الناس بتتفرج
عمر رجع و خدها من أيدها و ركبها العربيه و ركب جنبها و جاسر هوا الي ساايق و ملك و جني قدام مزنوقين في بعض
جاسر .. بقيت السواق بتاعكم الهوا يكش يتمر
عمر و هوا بيبوس مليكه و بيغيظ جاسر .. ببوس اختك مش فاضيلك
جاسر بصلو بغضب جني بصت لجاسر جاسر بص قدامها .. علي فكره ده مراته يعني خلاص فبص قدامك كده و اسوق و انت ساكت
ضحك عمر .. شايفه الناس الي مسيطره

 

 

مليكه بزعل طفولي .. يعني انا مش فارض سيطرتي عليك يا سي عمر طب متكلمنيش
عمر ضحك .. مانا النهارده مش هتكلم النهارده بالذات هفعل
وصل الفرح و عمر دخل هوا و عروسته علي الكوشه و الكل بيبارك و يهنئ عمر قام مسك المايك و وقف الناس انتبهت ليه
عمر .. اسمعوني انا النهارده عايز اقول حاجه لا اكتر واحده جننتي في حياتي مليكه مليكه ده مش بس حاليا مراتي و بنعمل الفرح ده ده درس عمري الي اتعلمتو حياتي الي بنتها علي أيدها و علمتني يعني اي حب يعني اي حد يبص في عينك من اول نظره يحبك انا بقي فعلا بحبك
مليكه دمعت بفرحه و قامت حضنت عمر و الناس صفقت .. ربنا ميحرمنيش منك و لا من حبك ليا
الكل رقص و هيص و بعد ما الليله خلصت عمر واخد مليكه و طالع مظهر وقفه .. خلي بالك منها يا عمر مش هوصيك
عمر طبطب عليها و ابتسم و شالها و طلع بيها فتح غرفة النوم كانت مليانه ورد و شيكولاته في كل مكان نزلها علي السرير
مليكه ضحكت.. مكنتش اعرف انك هتفرشلي الدنيا شيكولاته كده هوا بحبك من فراغ
عمر .. بوصي بقي مش وقت شيكولاته دلوقتي تعالي نكسب وقت تعالي نصلي عشان انا علي أخري
ضحكت و دخلت غيرت و لبست بيجامه و خمار طويل و صلو و بعدها قعدو علي السرير عمر خلع ليها الحجاب .. فكي كده
مليكه ابتسمت بكسوف و بدا يقبلها في رقبتها و في كل حته في جس*مها و في بدأت تتاقلم معاه و تقلع ملابسها و بداو ملحمة ليلة الدخله بعد فتره طويله في السرير مليكه نايمه في حضنها عمر ابتسم .. انا اول ليله هنام و أنا شبعان و مرتاح و مش محتاج حاجه تاني من الدنيا عشان انتي في حض*ني

 

 

مليكه كانت شبه نعسانه.. انت متعرفش انا بحبك قد اي نفسي الف انا و انت العالم ده كله نفسي اعيش عمري كله معاك يا عمر
عمر .. اوعدك يا قلب و روح عمر اني طول مانا عايش مفيش حاجه هتفرق بينا ابدا مهمه كانت اي عايز يا مليكه اي حاجه تحصل نحلها انا و انتي بحبك و محدش فينا يزعل من التاني مش عايز حد من عيلتك و لا عيلتي يتدخل بينا
مليكه مردتش بس اكتفت بأنها حضنتها جامده و شاورت بعينه و بعدها نامت علي صدرها عمر بص ليها و فضل يلعب في شعرها .. ربنا يقدرني و اعرف اسعدك يا مليكه و نام هو كمان
تمتتتت

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية فتاة حطمت كبريائي)

اترك رد

error: Content is protected !!