روايات

رواية سأنتقم الفصل التاسع عشر 19 بقلم ميرفت السيد

رواية سأنتقم الفصل التاسع عشر 19 بقلم ميرفت السيد

رواية سأنتقم البارت التاسع عشر

رواية سأنتقم الجزء التاسع عشر

رواية سأنتقم الحلقة التاسعة عشر

صحيت ملقتش احمد جنبي
دخلت اخدت شاور ولبست لانجيري قصير اسود وتأملت نفسي في المراية ولبست فوقه روب اسود قصير وصففت شعري وفردته
وميكب خفيف وبرفيوم وخرجت
لقيته طالب دليفري واستلمه وبيحضر الأكل وفعلا كنت جعانة جدا
خرجت اول ماشافني انبهر بس ماتكلمش
قعدنا ناكل ومحدش فينا بينطق
وبعدها قرر يكسرالصمت
قالي : طبعا احنا لازم نتكلم
هزيت راسي بالموافقة
خدني من ايديا وقعدنا في الصالون
قالي : بصي ياسلمى انا برغم كل الي فات
عاذرك ولو انا مكانك كنت هعمل كدة واكتر
مش هالومك ولاهاعاتبك

 

 

انا بس هاوضحلك حاجات كتير انتي فسرتيها غلط
: تمام
اولا انا عمري ماقتلت حد لو عملت كدة مش هخاف وهاقولك كان زماني خلصت منك ومن المشاكل الي سببتيها ليا مع سما
ثانيا انا لما عملت علاقة مع سما كانت مطلقة ورجعت لجوزها بدون علمي وكمان فضلت معايا اول ماانا عرفت قطعت علاقتي بيها
قالت انها حامل خلتها عندي بالشركة لحد مااتأكد ابني ولا لا مع اني متأكد انه مش ابني لهدف اني باعمل حسابي بس في احتمال ١٪ يبقى لازم اتأكد ومش هاسيب الموضوع يعدي الا لما اتأكد ونسيت الموضوع تماما لما لقيتها هي كتبت البيبي باسم جوزها
وانا مليش بد بقتلها بس خطفت الولد وحللت d n a وماطلعش ابني
ورجعته لأبوه من غير ماحد يعرف انه انا الي خطفته وبتحقيقات النيابة جوزها قال انه مش ابنه هو كمان
يعني تقريبا جوزها او ابو الطفل الي قتلهاوالتحقيقات هاتبين كل حاجة
وانا قسما بالله بطلت اي حاجة غلط وربنا يسامحني
وبالنسبة لعمتك وابنها اقفلي الصفحة دي هما خدوا جزاءهم هايعيشوا خايفين من السجن ومنك ومني طول عمرهم
ومسك ايديا وقالي بهدوء:
دلوقتي بقى احب اعرف انتي اتجوزتيني للانتقام بس ولا كان في مشاعر بقلبك ليا
انا مش هانكر اني حبيتك عشقتك وكنت مستعد اكمل معاكي حتى لو كنتي هاتقتليني
اموت على ايديكي عادي
🥺🥺🥺
دلوقتي انتي عاوزة إيه ياسلمى القرار قرارك🤔

 

 

ماردتش عليه
قالي ارجوكي انا محتاج ردك صمتك.معناه إيه
قولنله :انا متلخبطة ومحتاجة اعيد حساباتي
يعني إيه 🤔
يعني هاعتبر اننا لسة بنتعرف مخطوبين مثلاً
لحد مااحس اني مسنعدة تكون زوجتك
عارف يعني ايه أبني حياتي كلها على فكرة غلط
انت فاهم انا جوايا إيه كلاكيع يااحمد
عمتي طلعت قاتلة بابا وفارس يبيعني عشان فلوس
وانت بريء
انا تعبانة جدا
وعيطت حضني وطبطب عليا
وقالي وانا موافق المهم يبقى في امل نفضل سوا ❤️
قولتله بجد
طبعا وهانسافر زي ماانا مخطط شهر العسل النحس دة 😁😂
بس كزوجين مع إيقاف التنفيذ 😁
لحد ما تحسي انك مستعدة عمري ماهاضغط عليكي❤️
بوسته من خده 🤗
وقولت له انا عارفة انك تستحق الفرصة دي وانك اتحملتني كتير واوعدك لو حسيت اني مش هاقدر اتعافى نفسيا كل الي كتبته ليا هايرجعلك ولو عاوزهم دلوقتي ارجعهملك انا طلبتهم لهدف انت عارفه
باس ايديا وقالي دة مهرك وحقك

 

 

ياللا ياسلمى ولاجوليا انتي نحضر الشنط 😁
سافرنا وكان شهر عسل جميل وهادي
وهو عمره ماطلب مني حاجة تضايقني وكل يوم بيعدي بنقرب من بعض اكتر وباعرفه على حقيقته اكتر
وخلاص قررت بعد تفكير 🤔
ولما خلص الشهر طلبت منه نمد الاجازة
فرح جدا ووافق
طلبت منه نسهر عشان يعرف قراري وانه يسبقني عالمطعم واتأخرت عليه وكان قلقان وزعلان بس لما شافني بفستان دهبي وهيلز كعبي وروج احمر نسي زعله 😉
اتعشينا ورقصنا ولما طلعنا طلبت منه يغمض عنيه برباط اسودودخلنا قعدته وطلبت منه مايدخلش اوضة النوم الا لما اندهله
شوية وندهتله دخل واتفاجيء باغرب منظر😳😳😱
المرادي دي مفاجئة حلوة 😁
السرير عليه ورد احمر وانا لابسة لانجيري دهبي قصير وحاطة البرفيوم الي بيحبه وباقوله اظن قراري واضح
و 🤗
خلاص بقى 😉🫣
اتجوزنا وقضينا اجمل شهر عسل من اول وجديد 🤗
ولقد وجدت الحب بأنتقامي ❤️
تمت

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية سأنتقم)

اترك رد