رواية عشق وجنون الصياد 2 الفصل السابع 7 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد 2 الفصل السابع 7 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد 2 البارت السابع
رواية عشق وجنون الصياد 2 الجزء السابع
رواية عشق وجنون الصياد 2 الحلقة السابعة
بعد اسبوعين
في يوم الحناااء بتااع جاسر و حور و سليم وحياة
جاسر بالم” اناا خلاص مش قاادر ي سليم اااه
سليم يقلق ” في ااي ي جااسر
ركض جاسر الي الحماام تبعه سليم بسرعة وجد سليم يد
جااسر قد احمرت
سليم ” اااي ده ي جااسر ايدك مالهاا
جاسر بالم ” مش عاارف الظااهر اتحسست منهااا
سليم ” الحمد لله انهاا جت على ايديك
جاسر بغضب ” اناا كان مالي بال** كله بسببكم قلتلكم مش عاايز اصريتواا واهوو
سليم ” في عريس من غير حنااء ي جاسر
غير كده مرااتك هتزعل
تااافف جاسر بغضب وهو يمسح يديه
…..
عند حور وحيااة بعد انتهااء الحفل
رن هاتفهاااا فنظرت للهااتف بتوتر وووقلق حسمت امرهاا وردت ولم تكد تقول حرفااا حتى سمعت صوته البغيض التى اصبحت تكره بالفعل
صخر ” بسم الله ماشاء الله كنتي قمر النهاارده
حور ” صخر
خطفت منها حيااة الهااتف وفتحت الاسبيكر
صخر ” حياااة صخر وعمره كله اانتي
حور بخووف ” اانت عاايز اااي
صخر ” سمعت انه فرحك كمااان ٣ ايااااام
حور ” اااه
صخر ” ابقى خلي بااالك من حبيب القلب لحسن يحصله حاااجة في اليومين دوول ويمكن ميلحقش يحضر الفرح
حور ” قصدك اااي
صخر ” هاااذئيه وهااذئيه ااوي لو مبعدتيش عنه ي حور
حور بثباات ” مش هتقدر صدقني
صخر ” هقدر على حاااجات كتيرة انتي متقدريش تتخيليهاا المهم اني حذرتك والقرار قراارك ي روحي
اغلق الهااتف في وجههااا وهي تملكهااا الخووف
حور ” هو يقصد ااي بالكلام ده هياذي ازااي بس لا لا
جااسر
حياة ” اهدي ي حبيبتي هو نااوي يخرب فرحتنااا وبس وانتي طبعاا مش هتسمحيله يحقق ال هو عاايزه
حور ” هو مش هيقدر يااذي جااسر مش كده
حيااة ” ميقدرش ابيه محدش بيااذي بالسهولة دي اطمني خاالص
هزت حور راسهاا وداخلهاا قلق بشدة لكنها قررت الا تفسد فرحتهاا بسبب كلامه
كان جاسر ينصت لحديثهم والغضب يغلى بعروقه
دخل لغرفته وهو غاضب جدااا
حمل هاتفه واتصل ب
جاسر بغضب ” الو حساام بيه
…….
في اليوووم التاالي
استيقظت حور على رنين هاتفها فالتقطه وهي تنظر للمتصل بخووف
حور ” اانت عاايز ااي
صخر بسرعة ” قومي ي حور الحقي جوزك بسرعة يلا لحسن يمووت دلوقتي
حور ” اانت عاايز مني اااي بالضبط ي صخر اوعى تفكر اني هصدق ااي حاجة انت بتقولهااا فااهم
صخر ” الحق علياا اني بحذرك
اناا بعتت حد من رجالتي على القصر مخصوص عشاان يق**تل جوزك حبيب قلبك
عشان كده اجرى ي حور الحقي جوزك لو بتقدري انقذيه يلا ي حور بسرعة الوقت مش لصاالحك ابداا
حور بخووف ” لا انت كداااب
صخر ” بصي من شباااك بلكونتك هتعرفي انه كلامي صح
اسرعت تنفذ ماا قااله وجدت جاسر يقف مع ادم ومع مجموعة من الرجال وعلى سترته يوجد نقطة حمرااء اسرعت تركض للاسفل وهي خاافية
عند جااسر
جاسر ” بص ي ادم عايزك تفتح عنيك على ال كل صغيرة وكبيرة بتحصل مش عايز يفوتك حاجة وزود الحرااسة الليلادي بالذاات اانت عارف…
صمت حينماا سمعهاا تنااديه نظر لهاا وحدهاا تركض حاافية وخلفهاا كل من داليداا وحيااة
اسرعت حور تجذبه لكنه لم يتحرك من مكاانه
حور يخوف ” تعالا معايااا ي جااسر ابعد ارجووك
جاسر ” في ااي ي حبيبتي ااي الحصل
حور ” في حد عاايز يقتلك تعاالاا ارجوك
تحرك معهااا وماان خط اول خطوة حتى انطلق رصااصة استقرت على مزهرية موجودة في الحديقة
صرخت برعب اماا هو اسرع بضمهاا لهاا بحمااية
اسرع ادم وبااقي رجاله يحمون جااسر وحوريته وداليداا وحياا ة
اخذهاا من بين يدهاا ومعهم والدته واخته حتى دخول لداخل المنزل
جاسر ” ااانتوااا كويسين في حد حصله حياااة
داليدا ” كويسين وانتواااا
جاسر وهو يلاحظ ارتخااء جسد حور من بين يديه
جاسر بخوووف ” حور
لكنهاا قد وقعت ارضااا ومااكادت تسقط حتى التقطعهاا بين يديه
حور حبيبتي فووووقي ااي ال حصلك توقف فجاة حينما
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق وجنون الصياد 2)