رواية ولو بعد حين الفصل الرابع عشر 14 بقلم خلود أحمد
رواية ولو بعد حين الفصل الرابع عشر 14 بقلم خلود أحمد
رواية ولو بعد حين البارت الرابع عشر
رواية ولو بعد حين الجزء الرابع عشر
رواية ولو بعد حين الحلقة الرابعة عشر
يوسف كان سكران ومش فايق… تمام تمام 😴
ليال.. الوو يوسف انت فين
سمعت صوت بنت بترد عليها…
ليال.. فين يوسف
مى.. مش فاضي في حاجه
ليال بضيق.. خير ياحبيبتي بيلعب في كاس العالم ومش فاضي ولا ايه اديله التليفون
مى نفخت.. خد
يوسف.. بيبي عامله ايه
ليال بقرف.. بيبي! ارجع البيت حالا عشان ماما قلقت وطلعت تسأل عليك
يوسف اتعدل.. قولتلي لها انا فين؟
ليال.. اخلص نص ساعه وتكون هنا
يوسف.. تمام تمام قام خد حاجته وكان خارج
مى.. لسه الفيلم مخلصش اقعد شويه
يوسف.. مره تانيه عشان الوضع في البيت مش اوكيه
مى.. هتعرف تسوق طيب
يوسف.. ايوا ايوا متقلقيش يلا باى
…………. بعد ساعه الاربع
عمر كان تحت بيجيب ميه والباب اتفتح
يوسف كان داخل بيتحرك يمين وشمال
عمر.. ولاا انت راجع منين في الوقت ده
يوسف.. حبيبي فينك يعم واحشني وربنا
عمر.. وشارب كمان ده انت ليلتك بيضه كنت فين
يوسف.. عند ميوووش
عمر.. اممم تمام بكرا نتكلم في الموضوع دا يلا تعالى اطلع
عمر سنده وطلعه الاوضته ليال فتحت
عمر .. ادخل ادخل يخويا
يوسف.. مش هتيجيبى البوسه بقي 😉
ليال 😳😳😳 شش انت بتقول ايه
عمر ضحك عليهم
ليال .. احمم عمر ممكن متقولش لماما انه كان برا
عمر.. متقلقيش مكنتش هقول اصلا يلا تصبحوا علي خير
ليال.. وانت من اهله قفلت الباب ولفت لقته نايم علي السرير وفارد ايديه الاتنين 😂
ليال ضحكت علي شكله خلعته الكوتش وعدلت رجله وراحت نامت علي الكنبه
يوسف بصوت نعسان.. البنت كانت هتنزل من الشباك وهو هيشوفها
ليال استغربت ..
يوسف.. كانت احلي حته في الفيلم وهو بيكشف الحقيقه اووف
ليال ضحكت عليه.. عبيط والله 😂 نامت وهى بتبصله وقاعده تضحك على هلوسته
…………………….
تاني يوم
منى.. مش هنروح نزور ليال يا سامح وحشتنى اوى
سامح.. مش فاضي لو وحشتك اوى كده ابقي روحيلها انتي
منى.. انت قلبك قاسي عليها كده حرام عليك
سامح.. بقولك ايه انا مش فاضي للدراما دي انا رايح الشركه
منى.. ربنا يهديك
………
كانوا متجمعين على الفطار ماعدا يوسف وليال
عمران.. منزلوش ليه
مروه.. عرسان جداد بقي يا جدو
خديجه ضحكت.. عندها حق سيبهم يا بابا
عمران.. ماشي ربنا يهنيهم ويسعدك انتى وعمر يا مروه
عمر.. تسلم يا جدو ربنا يباركلنا فيك يارب
الجميع.. يارب
الخدامه.. مدام منى برا
فايزه.. خليها تتفضل
منى دخلت وكلهم استقبلوها وقعدوا يشربوا القهوة
منى.. كنت جايه اشوف الاولاد وليال وحشتني بصراحه
فايزه.. تيجي في اى وقت يا حبيبتي
عمران.. سامح اخباره ايه
منى.. الحمدلله راح الشركه عنده شغل مهم وباعت السلام ليكم
خديجة.. قومى يا فايزه صحى الاولاد بقي
فايزه.. حاضر
يوسف صحي ودخل ياخد دش كانت هى نايمه لسه
الباب خبط
يوسف.. هى مش سامعه معقول خلص بسرعه ولبس البنطلون وخرج يفتح كان بالبنطلون بس
فايزه.. انتوا لس… وسكتت أنت بتفتح وانت كده ازاى ما تلم نفسك يا ولد
يوسف ضحك.. معلش ياماما بس انتي اللي بتخبطى بسرعه
فايزه بصت علي السرير ملقتش ليال هى كانت واقفه ع الباب ومش شايفه الكنبه
فايزه.. امال فين ليال
يوسف .. ها ليال في الحمام
فايزه.. اااه طيب قولها مامتها تحت
يوسف.. لاااا انا خرجت وهى دخلت متفهميش صح هههه
فايزه ضحكت وقرصته من ودنه.. فاهمه صح انت اللي تفكيرك كده
يوسف.. امى وفهمانى بقي
فايزه .. يلا ادخل البس عشان متخدش برد وانزلوا
يوسف.. حاضر
……………………
يوسف.. ليال لياااال انتى نايمه في ميه اصحى يابنتى
ليال اتقلبت وشدت الغطا علي وشها
يوسف شد الغطا.. بطلى كسل قومي في مفجاه
ليال بنعاس .. قول
يوسف.. مامتك تحت
ليال قامت بسرعه قعدت.. بجد
يوسف.. دلوقتي فوقتى خلصى يلا جهزى نفسك عشان ننزل
ليال افتكرت بليل وبصتله بقرف ودخلت الحمام غيرت وخرجت
نزلوا تحت وسلمت علي مامتها وفضلت قاعده جمبها
فايزه.. لازم نتغدى سوا بقي
منى.. بعتذر جدا بس سامح هيرجع على الغدا مش هينفع ياكل لوحده متعوضه مره تانيه
فايزه.. اه تمام مفيش مشكله
منى.. يلا هستأذن بقي
ليال.. ياماما اقعدي شويه ملحقتش اقعد معاكي
منى.. ههه انا هنا من بدري بس انتى اللي كنتي نايمه يا كسوله
يوسف.. آه والله عشان تصحيها فيها سنه
ليال.. هاهاها😏
يوسف غمزها في جمبها
ليال اتحركت من مكانها .. ااى
فايزه ضحكت عليهم.. اطفال والله
سلموا على منى ومشيت
يوسف.. انا جعان اوى يا ماما
فايزه.. هخلى سعاد تعمل الفطار ليكم
سعاد عملت الاكل وسابته فى سفرة المطبخ وخرجت
هما دخلوا يفطروا
يوسف.. كنتى متضايقه امبارح ليه بقي
ليال.. هتضايق من ايه
يوسف.. يمكن عشان كنت عند مى مثلا
ليال.. انت بتلف وتدور ليه وكل شويه مى وبتاع لو مفكر انك هتضايقنى بالحاجات دي يبقي شوف طريقه تانيه وراجع البيت شارب وحالتك زفت افرض عملت حادثه وانت كده هترتاح
يوسف حب يضايقها اكتر حط ايده علي خدها .. انتى بتخافي عليا للدرجادى
ليال شالت ايده.. بطل استفزاز 🙄
يوسف ضحك.. بس عرفت اضايقك 😉 خدى الزتونه دي ياقلبى افتحي بوقك
ليال.. يييع ملزق اوى قلبى وبتاع مش عايزة منك حاجه
يوسف.. ههههه ماشي
ليال.. خطوبة صحبتي بكرا لازم اروح
يوسف.. مانا قولتلك عشان اخرجك في شرط
ليال.. اااه رجعنا تاني انا نفسي اتسدت وقامت وسابت الاكل
اليوم عدى بخناقات يوسف وليال
تاني يوم كانت بتحط ميكب وهو دخل
يوسف.. شايفك بتجهزى يعني
ليال ابتسمت.. اه واجهز انت كمان يلا عشان منتأخرش
يوسف.. وده بموافقه مين ان شاءلله
ليال.. يوسف عشان خاطري مش عاوزه عناد دى صحبتي الوحيده ولازم اكون جمبها لو سمحت عشان خاطري 🥺
يوسف.. بتتصعبنى عليا عشان عارفه انى هوافق
ليال مسكت ايده.. يلا بقا عشان خاطري يلا يلا
يوسف افتكر ملك لما كانت تفضل تزن عشان تعمل الحاجه ابتسم وقالها ماشي ودخل يلبس خرج قعد علي السرير كان لابس بدله سوده مخليه شكله جميل جدا
ليال.. هدخل البس الدريس كان فستان اسود برضو مجسم على قدها بالظبط شكلها كان جامدد مع الهيلز وشعرها الطويل والميكب الهادى الفستان كان يدوب على قدها ومعرفتش تقفل السوسته خرجت وهى ماسكاه
هو بصلها من تحت لفوق بانبهار واعجاب .. وووووو جامد 🤩
ليال .. احمم السوسته
يوسف.. مالها
ليال.. اقفلهالى مش عارفه
يوسف.. هو انتى مش بتحتاجيلى غير فى السوسته مفيش حاجه تانيه خالييص 🙂
ليال.. بس بقي
يوسف.. لفي لفي وقفلها بصعوبه
ليال.. اوعى تتقطع
يوسف.. والله مش فاهم يعني ليه الفستان ضيق كده هتتنفسي ازاى وهتخلعيه ازاى
ليال.. عادي متعوده وده زوقي
يوسف قرب من وشها.. بس زوقك جامد
ليال.. عارفه😊
يوسف قرب من شفايفها واتكلم.. والروج ده
ليال اتوترت من قربه.. ماله
يوسف.. مش يخف شويه
ليال بعدت عنه .. لا حلو يلا عشان هنتأخر اخدت شنطتها وهو عدل البدله ونزلوا
مروه وفايزه.. اى الجمااال ده
ليال.. قلبووبي😘😘
فايزه.. ربنا يحرسكم ياحبايبى خلى بالك منها يا يوسف
يوسف مسك ايدها.. مش هتوصينى يا ماما
مروه.. ايوا يعم ومين قدك
يوسف.. دايما تفضلى تعاكسي فيا كده راعى انى بقيت متجوز
كلهم ضحكوا عليه وهو اخد ليال وخرجوا
دخلو القاعه كانت ماسكه ايده وماشين خطفوا الانظار بجمالهم 😍
شدلها كرسي وقعدت وبعدين قعد جمبها
من اول ما دخلت وفي عين متابعاها
يوسف لاحظ إن الشخص ده قاعد يبص عليها واتضايق جداً
ليال.. مالك
يوسف.. مفيش حاجه أنا كويس
ليال هزت راسها وبتبص الناحية التانية لقت حسام 😳😳😳😳😳
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ولو بعد حين)