روايات

رواية أحببت قاصرا الفصل الثامن 8 بقلم شيماء الديب

رواية أحببت قاصرا الفصل الثامن 8 بقلم شيماء الديب

رواية أحببت قاصرا البارت الثامن

رواية أحببت قاصرا الجزء الثامن

رواية أحببت قاصرا الحلقة الثامنة

سيف دخل شقتهم والغضب مالي وشهزواول مافتح الباب وباعلي صوت عنده نادي علي سمر
سمر كانت في عز نومها واول ماسمعت صوته قامت مفزوعه وشالت البطانيه من علي وشها وبصوت مهزوز وكله خوف //استر يللي بتستر 😱
هاله كانت بتحضر فطار في المطبخ طلعت جرري علي صوت سيف // مالك في ايه علي الصبح داهل بزعابيبك علينا ليه
ايه نسيت حاجه امبارح تقولهالي وجاي تكمل هنا
سيف بغضب // هي بنتك فين
هاله // مالها سمر عملتلك ايه
سيف // دلوقتي هقولك هي عملت ايه وراح بسرعه علي اوضتهابكل غل وفتح الباب واول ماشافته قامت وقف علي السرير // خير ياسيف في ايه
سيف شدها من دراعها // تعالي انزليلي هنا ايه اللي انتي عملتيه في بنت عمك ده
سمر برعب // كل اللي قالته البت دي كذب متصدقهاش ياسيف
هاله راح بكل قوتها ونزلة ايد سيف من علي اخته // تعالي كلمني انا هنا وسيبك من سمر وقولي في ايه
سيف // في ايه ?? ابدا ياستي بنتك المحترمه اتخانقت مع بنت عمها في الشارع ومسكت فيها وزقتها وياريت جت علي كده وبس لا وكمان سابتها ومشيت شوفتي بجاحه اكتر من كده ??

 

 

هاله بعجرفه // هي اكيد متقصدش وحتي لو حصل مايمكن ملك هي اللي كذابه وبتتبلي علي اختك
سمر // اه فعلا ياماما اه هي بتكرهني وهي اصلا كذابه
هاله // اكيد ياقلب امك انا عارفه
سيف بغضب ورايح علي سمر عشان يضربها وصدته امه ووقف قدامه // ايييييه مالك هو انت محدش قادر عليك ولا ايه جرالك ايه مبقتش شايف قدامك غير ملك ولا ايه اصحي ياسيف مش معني انك كبرت وبقيت زي الشحط اني مش هعرف ارد عليك واربيك من جديد
سيف // ارجوكي ياامي ربي بنتك بس عشان انتي عارفه ان الكذب بيجري في دمها وبردو بتدافعي عنها وتوقفي في صفها
انا هروح انام احسن عشان لو فضلت ثانيه كمان
هنسي ان حضرتك موجوده وهضربها
وسابهم وراح علي اوضته وغير ونام
هاله // ماشي ياسيف افندي لما اشوف اخرتها معاك ;; متخافيش يابت طول ماانا عايشه محدش يقدر يلمسك
سمر بضحكه ملها خباثه حضنت امها // حبيبتي يامامتي
دخلت هاله المطبخ وجواها نار مشتعله وبتتكلم مع نفسها // هو انا ملحقتش اخلص من امك هتطلعيلي انتي دا ايه الحظ المهبب ده وفضلت تبرطم شويه وقررت تطلع علي شقة ملك علي اساس هتطمن عليها

 

 

في شقة ملك وعلي سريرها قاعدها ومني جمبها بتاكلها وبتشربها عصير // خلاص ياماما مبقتش قادره اكل شبعت
مني //معلشي ياحبيبتي كلي كمان البيضه دي بس واشربي اللبن عشان عضمك يجمد كده ياكوكي وترجعي توقفي علي رجليكي
ملك // حاضر ياماما. ;;;; وفجاه جرس الباب رن ومني راحت تفتح ولقتها هاله
مني // اهلا وسهلا ياام سيف اتفضلي ادخلي
هاله // يزيد فضلك ياحبيبتي ودخلت
اومال ملوكه القمر فين عشان اتطمن عليها
مني // ادخلي ياحبيبتي هي في اوضتها
ودخلت. هاله علي ملك وهي بتحاول تحبس الغل اللي جواها
//ملوكه حبيبتي عامله ايه دلوقتي
ملك // الحمدلله ياطنط هاله
هاله في نفسها (ربنا يريحني منك انت وامك) وبعدها ردت بلطافه مصطنعه // طب الحمدلله ياروحي دا انا كنت قلقانه عليكي مووت واهو ربنا طمني عليكي ياغاليه يابنت الغاليه

 

 

اصل امك دي ياملوكه حبيبتي اوي وزي اختي بظبط اه وربنا
مني // ربنا يديم المحبه ياام سيف انتي اختي الكبيره طبعا ياحبيبتي
هاله // كبيرة ايه لاا انا اختك الصغيره بلاش تكبريني 😏
مني باابتسامه // ولا يهمك زي ماتحبي ياام سيف اتفضلي اشربي العصير
جرس الباب رن مني // طب عن اذنك ياام سيف هفتح الباب وارجعلك راحت فتحت الباب لقيت حماها الحاج خالد
// اهلا يابابا اتفضل طب وتاعب نفسك ليه وطالع علي السلم
خالد // هو انا يابنتي عندي اغلي من ملك قمر العيله ودخل الاوضه اتفاجئ بهاله وهو بالاساس مش بيحبها اطلاقا // مش معقول ام سيف هنا
هاله // ليه مش معقول ياعمي هو مش بيت ابن عمي بردو ولا ايه
خالد // اكيد طبعا بيت ابن عمك بس ياريت انتي تعملي بيها
هاله // طب الحمدلله يامني انا اتطمنت علي بنتك بلاذن
مني // ماانتي قاعده ياام سيف لسه بدري

 

 

هاله // لا معلش اظاهر ان دمي تقيل في المكان وخدت بعضها ومشيت
خالد // نورتي بيتك والعيله كلها ياقمر العيله
ملك // ربنا يخليك ياجدو
مني // انا هحضر الفطار يابابا وهصحي احمد عشان نفطر كلنا واعمل حسابك هتتغدا وتتعشا معانا كمان
ملك // اه ياجدو ونبي خليك قاعد معانا هتنزل تعمل ايه لوحده تحت
خالد // عشان خاطرك انتي بس مش بقدر ارفضلك طلب وباسها من راسها وحضنها
راحت مني بسرعه جهزت الاكل وصحت احمد // يلا يابابا الاكل جاهز واحمد في. الحمام وجاي
احمد // صباح الخير ياحاج عامل ايه
خالد // الحمدلله يابني علي اللي يجيبه ربنا
احمد مكنش يعرف ان ابوه ميعرفش ان بنت اسعد اخوه اللي ورا كل اللي حصل لملك // وبعدين ياحاج في بنت ابنك اسعد
خالد باندهاش // مالها سمر يااحمد يابني
راحت مني بصت لاحمد بصه جامده عشان يسكت ويفهم ان ابوه ميعرفش حاجه 😳😱

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية أحببت قاصرا)

اترك رد

error: Content is protected !!