روايات

رواية أحببت قاصرا الفصل العاشر 10 بقلم شيماء الديب

رواية أحببت قاصرا الفصل العاشر 10 بقلم شيماء الديب

رواية أحببت قاصرا البارت العاشر

رواية أحببت قاصرا الجزء العاشر

رواية أحببت قاصرا الحلقة العاشرة

بعد شوية وقت من الشرود وسيف باصص تجاه منه ومش مركز مع حد
يوسف // حلوه البت صح ?
سيف مش بيرد ومش سامع يوسف علي صوته اكتر // ياعم سييييف رد علينا ياعم
سيف // اييييه يابني بتزعق ليه كده
تامر // هي صراحه البت وتكه وتستاهل
سيف باستغراب // بت مين
تامر // منوش ياجدع هو في غيرها
سيف // منه مين ياعم انت بلاش قرف
يوسف // قرف 😏 دا القرف اللي مش عاجبك دي الدفعه كلها مكرشه عليها وهي بتجري ورا واحد اهبل
سيف // ياعم يشبعو بيها الدفعه كلها بس انا لا متلزمنيش
تامر بسخريه // اااه طب خليك انت اجري ورا العيله بتاعتك 😂😂
سيف بعصبيه // تاااااامر بلاش تخليني امد ايدي عليك
يوسف انا ماشي جاي معايا ولا مكمل ف القعده دي

 

 

يوسف // لا ياصاحبي جاي طبعا معاك ولف ايده علي كتف سيف ومشيو
تامر بغيظ // بقي انت يابن السيوفي عاوز تمد ايدك عليا طب والله حلو انا هعرفك مين اللي هيضحك في الاخر
قام تامر وراح علي التربيزه بتاعة منه وراح ميل عليها وبصوت واطي قالها // خليكي انتي بتجري وراه بقالك سنين وهو مش معبرك وبيجري ورا بت عيله عندها 12 سنه هههههههه
منه بغضب // انت بتتكلم علي مين ياجدع انت
تامر بضحة سخريه // ههههههه علي حبيب القلب ابن السيوفي
ومشي وسابها
منه بعيون مدمعه // انا ياسيف بتعمل معايا كل ده عشان المفعوصه دي ماااشي
مشي سيف ويوسف وركبو عربية سيف
يوسف // قولي ياسيف انت بتحب بنت عمك صح ولا مجرد تسليه
سيف // تسليه اي يابني انت عبيط دي بنت عمي
يوسف // اصلها صغيره اوي ياعم سيف
سيف بتنهيده // والله ماعارف اوصف احساسي ياجو بس بحس ناحيتها باحساس غريب ولما بشوفها بكون مش قادر انزل عيوني انا كل حاجه جوايا متلغبطه ياجو

 

 

يوسف // والله ووقعت يابوالسيوف 😂😂😂😂
سيف بابتسامه // وقعت ومحدش سمي عليا 😆
يوسف // طب انت رايح فين بقي دلوقتي يادنجوان عصرك واوانك
سيف // هوصلك الاول واروح ع البيت
يوسف // طب ماتيجي نسهر شويه ياعم
سيف // لا والله مارايق ياصاحبي
يوسف // ونبي انت علي طول سادد نفسي كده يلا ياعم وصلني ع البيت اروح انام احسن
سيف // وهو كذلك
راح بسرعه وصل صاحبه وكمل في طريقه علي البيت
اول ماوصل طلع علي طول علي شقة عمه احمد ورن الجرس
مني // حاضر يلي علي الباب جايه اهو ;; تعالي ياسيف اتفضل
سيف // كنت جاي اتطمن علي ملك
مني // ادخل طبعا ياحبيبي عمك وجدك جوا مع ملك
دخل سيف عليهم الاوضه // السلام عليكم عامل ايه ياجدي

 

 

خالد // الحمدلله يابني تعالي اقعد اومال ابوك فين
سيف // انا معرفش انا لسه راجع من الكليه مطلعتش فوق قولت اتطمن علي ملك
احمد // والله وفيك الخير ياسيف يابني ابوك معملهاش
سيف // دا واجبي ياعمي وبعدين دي ملك ;; عامله ايه انهارده ياملك
ملك // الحمدلله ياابيه سيف بقيت احسن بس زهقانه ونفسي اروح الدروس بقي
احمد // هتروحي ازاي بس يابنتي برجلك دي
سيف // متزعليش ياستي كل يوم هاجي اذاكرلك ماده
ملك بفرحه // بجد ياابيه سيف والله انا بحبك اووووي
سيف وشه احمرر جدا // وانا كمان ياملك
خالد // احم احم بلاش تعاكس قمر العيله ياواد ياسيف بدل مااملصلك ودانك
سيف // ههههههه ايه ياحاج بس انت نسيت اني من العيله ولا ايه
احمد // دا انت ارجل واحده في العيله ياحبيبي
سيف // ربنا يخليك ياعمي
مني // تعالي ياسيف حضرتلك لقمه تعالي كل انت لسه راجع من كليتك
سيف // الف شكر يامرات عمي انا هطلع اغير واكل

 

 

مني // والله ابدا مانتا طالع قبل ماتاكل
ملك // انا كمان جعانه ياماما وهاكل مع ابيه سيف 🥰
سيف // لا كده نفسي اتفتحت علي الاكل 😂
خالد حب يفضي المجال لسيف شويه // طب يامني يابنتي هاتيلهم الاكل هنا وانا واحمد هنطلع نقعد بره لحد مايخلصو
مني // حاضر يابابا يلا ياسيف روح اغسل ايدك وتعالي
بالفعل راح غسل ايده وشد كرسي جمب سرير ملك وقعد باصص في الارض وحاسس قلبه هيقف من الفرحه
مني جهزت الاكل وحطته علي السرير جمب ملك // يلا ياولاد كلو وياريت ياسيف تبقي تقنع الهانم تاخد علاجها عشان رافضه وتعباني معاها
سيف // متقلقيش يامرات عمي هتاخده غصب عنها
مني وهي بتضحك // ربنا يخليك ليا ياسيف دايما مريحني مش زي ناس
ملك بزعل طفولي // بقي كده ياماما ماشي
سيف // يلا كلي ياست ملك عشان تاخدي ادويتك وبلاش دلع
ملك // ونبي ياابيه سيف ماتخليني اخاف منك زي زمان
سيف // لا ياملك متخافيش مني ابدا من هنا ورايح هنفتح صفحه جديده

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية أحببت قاصرا)

اترك رد

error: Content is protected !!