روايات

رواية تزوجت من اغتصبني 2 الفصل الثالث عشر 13 بقلم جنة الورد

رواية تزوجت من اغتصبني 2 الفصل الثالث عشر 13 بقلم جنة الورد

رواية تزوجت من اغتصبني 2 البارت الثالث عشر

رواية تزوجت من اغتصبني 2 الجزء الثالث عشر

رواية تزوجت من اغتصبني 2 الحلقة الثالثة عشر

ثم ركضت صاح إحدى الحراس و قال
_ اقفى عندك
كان عمر في غرفته مع نيرة نهض من على الفراش و ارتدي بنطاله و ارتدي قميصه و لكنه لم يقفله و ذهب سريعا الي أسفل
اما اسيل كانت تركض و كأنها تركض في غابة فالقصر به حديقة تشبه الغابة.. و لم تنتبه و تعثرت قدميها في صخرة حاولت النهوض لم تستطيع الي ان جاء الحراس
امسك الحارس هاتفه و أتصل على عمر
-لاقناها يا باشا
بعد دقائق وصل عمر و حملها على كتفه و هي كانت تركل بقدميها في الهواء.. الي ان توقف و اخذها الي الغرفة و ألقاها على الفراش بقوة
اسيل : اااااه
امسكها عمر من شعرها و قال بغضب و كان يجز على اسنانه:-
– شكلنا هنتعب مع بعض
اسيل : سبني.. اه شعري سبني بقي
عمر : اسيبك ده انا ماصدقت لاقيتك… قسماً عظماً لم عاملتي كده تاني لأكون ما موت امك قدام عينك ساااامعة
ثم صاح في آخر كلمة جعلها تفزع
اسيل : إنت اكيد مش بني آدم تقتل روح بريئة كل ده ليه
اقترب منها بينما اسيل ابتعدت عنه
عمر : لدرجة ان اقتلت ابويا علشان خاطرك إنتي يا هانم
نظرت اسيل له بصدمة و ابتلعت ريقها
عمر : ايوة اقتلته… لانه كان عايز يدور عليكي و يقتلك انتي كمان زي ما عمل مع امك و قال للناس انها انتحرت
Flash back
في مكتب يُسري
يجلس على مكتبه و يتحدث في الهاتف و كان عمر يجلس أيضا
و يستمع الي حديثه
يُسري : في أقل وقت لازم تعرفلي هي فين… و تخلص عليها فاهم
ثم أغلق الخط.. نظر عمر له بنظرات عدم فهم فا هو يريد أن يعلم من تكون هذه التي يتحدث عنها
عمر : مين ديه
يُسري : اسيل بنت عمتك
عمر : انت عايز منها ايه.. مش كفاية اللي عاملته في أختك
عقد يُسري حاجبيه في غضب ثم نهض من على الكرسي و قال :-
– إنت عايز ايه بالظبط من اسيل
نهض عمر من على كرسيه هو الاخر
– تسيبها في حالها
يُسري : طب لو محصلش
عمر : يبقى انت اللي جبته لنفسك
صاح يُسري في غضب قائلاً :-
– إنت اتجننت… انا ابوك
و بنفس العصبية صاح عمر قائلاً :-
-و هي كل حاجة بالنسبة ليا.. احسنلك تبعد عنها
يُسري : و انا هقتلها.. و اللي يفكر يتشدد لها
ذهب عمر و هو كان غاضب خرج من القصر و اخذ سيارته و ذهب و كان يقودها بعصبية… ثم توقف فجأة و امسك هاتفه
– نيرة… إعملي اللي قولتلك عليه.. و إياكي حد يكشفك
ثم أغلق الخط و تنهد بعصبية و وضع يده على رأسه
في قصر الدمنهوري
قامت نيرة بتبديل علبة دواء يُسري بعلبة أخرى جعلته
ثم ذهبت سريعاً قبل أن يأتي الي الغرفة
و بعد مرور وقت جاء يُسري الي الغرفة و ذهب ليأخذ حمام
و بعد مرور نصف ساعة خرج من المرحاض ثم ذهب إلى الفراش لكي ينام و لكنه تذكر انه لم يأخذ الدواء.. امسك بعلبة الدواء و اخذ منها قرصين ثم خلد الي النوم
و بعد مرور ساعتين.. استيقظ و كان يشعر بألم في قلبه اخذ ينادي على اي شخص.. ولج عمر الي الغرفة ببرود شديد و كان يضع يده في جيبه توقف امام الفراش
يُسري بألم و كان يضع يده عند قلبه و قال له بأنفاس متلحقة
– ع… عم.. عمر… ااا.. الح… الحقني… بموت.. يا عمر..اط…اطل…اطلب… ال.. الإسعاف
عمر بابتسامة خبث
– ليه يا بابا حاسس بإيه
يُسري : ب.. بموت
عمر :تؤتؤتؤ… ماتقولش كده
يُسري : إ.. إن.. إنت.. اللي عاملت… كده
عمر : عاملت إيه
يُسري : تقتلني.. علشان… خا.. خاطر.. و… ووو.. واحدة ولا… تسوي
اغمض عمر عيناه بغضب و قال
-متجبش سيرتها على لسانك ساااامع
يُسري : هتندم… هتندم يا عمر
نظر عمر له و اخذ يقهقه بشدة
– معاش ولا كان اللي يخليني اندم.. اشوف وشك على خير يا… بابا
و في آخر كلمة ابتسام نصف ابتسامة ثم ذهب من الغرفة.. و تركه يتألم و امر الجميع بعدم الدخول إلى الغرفة الا في الصباح
######
Back
######
كانت أسيل تنظر له و ترتجف و دقات قلبها سريعة و تشعر بالخوف الشديد.. أقترب منها.. و لكن اسيل ابتعدت عنه
عمر : ما تخفيش.. عمري ما هأذيكي.. بس لو فكرتي تستغلي مشاعري… ما تزعليش من اللي هيحصل لسه قدامك كام ساعة تفكري فيهم
ثم ذهب من الغرفة و اغلق الباب.. صاحت اسيل قائلة :-
-ياااااااارب
و اخذت تبكي بشدة
……..
إنتهت تلك الليلة الكئيبة
………
قصر المغربي
يعُم الحزن القصر
تجلس ثُريا في غرفتها ولا تريد أن تأكل أي شئ… أما تقي تجلس معاها هي وهالة يوسوها… كوثر تجلس في غرفتها و كانت تشعر بالحزن ليس بسبب اسيل و لكن بسبب الحالة التي وصل إليها أسد
غرفة أسد
ولج أسد الي الغرفة و كان ينظر إلى ارجاء الغرفة و يبحث عن اسيل و لكنه تذكر إنها ليست موجودة
جلس على الفراش و اخذ ينظر إلى المكان التي كانت تنام فيه
كان رعد يمر بالصدفة و وجد أسد يجلس.. دخل رعد.. نظر أسد له بحزن
رعد : أسد.. انت فاكر اللي انت بتعمله ده هيرجعها يعني
اسد : ابعد عني يا رعد دلوقتي انا مش ناقص حد
رعد : براحتك يا أسد.. انا كنت بدور عليك علشان اقولك ان البوليس تحت و عايزك
نظر أسد له بعصبية و نهض و امسكه من قميصه الذي كان يرتديه
– مين اللي بلغ… افرض عرفوا.. و اذوها
رعد : انت اتجننت يا أسد
و ابعد يده بقوة.. و اكمل حديثه قائلاً
– أسد… لازم البوليس يعرف
أسد : و لما يحصلها حاجة افرح انا بالبوليس
………
في قصر الدمنهوري
ولج عمر الي غرفة اسيل وجدها نائمة.. أقترب من الفراش و اخذ يتأملها.. شعرت اسيل بأن هناك شخص يقف.. فتحت عيونها و عندما رأته فزعت و نهضت من على الفراش
عمر : ما تخافيش
اسيل :انا مش خايفة
نظر عمر لها و ابتسم بسخرية قائل :-
-واضح انك مش خايفة فعلاً
اسيل : انا عايزة اشوف ماما
عمر : مش قبل ما توفقي على اللي قولتهولك
اسيل : و انا قولت لأ.. انا متجوزة و بحب جوزي
اقترب عمر منها بعصبية و امسكها من رقبتها و اخذ يضغط عليها كاد ان يخنقها
كانت أسيل تحاول أبعاد يده عنها و لكنها لا تستطيع.. قرب وجهها من وجه و قال بغضب :-
– لو سمعتك بتقولي الكلام ده.. صدقيني هقطع لسانك
ثم ابعدها بقوة.. شهقت اسيل و كانت تحاول أن تتنفس
دلفت إحدى الخادمات و وضعت الطعام على المنضدة و ذهبت
عمر : يالاا علشان تاكلي
اسيل : مش عايزة حاجة
عمر : مبعدش كلامي مرتين
اسيل بصياح : مش عايززززززة ااااكل
امسكها عمر من شعرها و قال :-
-انا.. لما اقول كلمة تتسمع.. و لو مش عايزة تطفحي.. عنك
ثم ابعدها عنه بقوة على الكنبة
و ذهب و أغلق الباب من الخارج
ضمت اسيل قدميها ثم صاخت قائلة :-
-بكررررررهك
………..
قصر المغربي
عاصم : بُص يا باشا انا شوفت كاميرات المراقبة لاقيت الواد ده جاي جديد مع الشغالين.. و اختفى فجأة بعد ما اسيل هانم اتخطفت
أسد : و انت مستني ايه مجبتهوش ليه
عاصم : بعت الرجالة و زمنهم جايبينه
أسد :تمام
نهض من على الكرسي و اتجه الي الشرفة و اخذ سيجارة و اشعل بها النار و اخذ يدخن بشراهة
أسد : هلاقيكي.. هلاقيكي يا اسيل
عاصم : حضرتك عايز حاجة مني
أسد : لا روح انت
ذهب عاصم من غرفة المكتب.. كانت سما تمسك هاتفها و لا تنتبه الي الطريق اصطدمت بعاصم.. كادت ان تسقط و لكن سرعان ما امسك عاصم بها و وضع يده حول خصرها
اخذ ينظران الي بعض لمدة خمس دقائق
ابعد عاصم يده عنه
سما : اسفة
لم يعطيها اهتمام و ذهب
شعرت سما بالضيق و ذهبت إلى الغرفة
#######
في المساء
#######
غرفة اسيل (قصر الدمنهوري)
دفع عمر الباب بقوة بقدمه.. بينما اسيل كانت جالسة على الفراش و تضم قدميها الي صدرها و عندما رأته نهضت و كانت ترتجف
عمر و هو يجز على أسنانه : إيه لسه مخدتيش القرار
كانت أسيل ترتجف ولا تشعر بقدميها و لكن كانت تحاول الصمود
– قول.. قولتلك… إن.. انا م… تج.. متجوزة.. و لا.. يمكن اتج.. اتجوز.. اي واحد.. غيره
اقترب عمر منها و جذبها من ذراعها و خرج الي خارج الغرفة و كان يسحبها خلفه.. الي ان وصل بها إلى غرفة اسيا
دفع الباب بقدمه و دفع اسيل بقوة جعلتها تقع على الأرض
كانت اسيا تجلس و بجوراها الممرضة تطعمها
نظر عمر الي الممرضة لكي ترحل.. إنتظر عمر خروج الممرضة
ثم ادخل يده في جيبه و اخرج منها المسدس.. و صوبه بتجاه اسيا
عمر : حياتها مقابل طلاقك
صاحت اسيل و وقفت أمامه و هي تبكي
اسيل : لالالالا… علشان خاطري هعمل كل حاجة انت عايزاه.. هطلق حاضر… بس متعملش كده…ابوس ايدك
و نزلت على قدميها و اخذت تقبل يده و قدمه
ظهر على ثغر عمر إبتسامة و أنزل سلاحه.. ثم امسك اسيل من شعرها و جعلها تنهض… و إقترب من أُذنها و همس قائلاً
-يعني كان لازم التهديد… قولتهالك… و هقولهلك تاني… إنتي مش قدي
اسيل : لو.. سمحت متإذيهاش
عمر : طول ما انتي بتسمعي الكلام.. عمري ماهأذيها.. بس لو فكرتي تعصي أوامري… قسماً عظماً لكون دبحها اقصادك.. ساامعة
ثم صرخ في آخر جملة.. جعلت اسيل تنتفض…. ثم ضغط اكثر على شعرها
عمر و هو يجد على أسنانه : ساااامعة
أومأت اسيل برأسها
عمر : شاطرة

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية تزوجت من اغتصبني 2)

اترك رد

error: Content is protected !!