Uncategorized

رواية صفقة زواج الفصل الخامس عشر 15 بقلم ميساء عنتر

 رواية صفقة زواج الفصل الخامس عشر 15 بقلم ميساء عنتر

رواية صفقة زواج الفصل الخامس عشر 15 بقلم ميساء عنتر

رواية صفقة زواج الفصل الخامس عشر 15 بقلم ميساء عنتر

ف فيلا الصياااد 
نجوي بعيااط:الحقني ي رشدي
رشدي بخضه:مالك ي حبيبتي 
نجوي بعيااط: أنا أنا حامل 
رشدي بفرحه:بجد حاامل 
نجوي وهي بتعيط لسي:انت فرحان لي بس 
رشدي حضنها بحب:الحمدلله ي يارب الف مبروك ي حبيبتي 
نجوي:النهارده فرح بنتي وبنتي التانيه متجوزه وأمهم حامل ازاي بس 
رشدي بضحك:اي يوليه انتي كبرتي نفسك كدا هما ال كلاب واتجوزوا بدري 
نجوي ضحكت ع جوزها وحضنته 
(عقبال كل الستات????)
جه الليل بقي ع العرسااان 
سليم راح خد حور من البيوتي سنتر 
وكذلك رسلان وقصي 
ف القاعه 
سليم اخد الماايك: طبعا ف الاول كدا حابب اشكر كل الناس ال حضرت وشاركتنا الفرحه ومبروك لروووز حبيبتي ويارب تبقي دايما مبسوطه ف حياتها وبص لحور ومبروك عليا حوري وحضنها 
قصي كمل:اجمل واحلي صدفه ف حياااتي بحبك 
رسلان:ملووووكه بعشقك 
عمر:معلش هو مش فرحي بس بحبك ي نور 
ورقصو وفرحو وكان احلي فرح
(هيهيهيهي)
خلص الفرح وكل بطل خد البطله بتاعته عش الزوجيه 
ف شقه سليم 
سليم بغمزه:طب ايييي 
حور:اي ي حبيبي 
سليم : عندك ظروف 
حور بصتله وضحكت
(افتكرو اول بارت) 
سليم:حلاوتك وشالها ودخل الاوضه 
سليم:يلا اتوضي وتعالي 
حور:حاضر ودخلت اتوضت وطلعت صلي بيها وقال دعاء الزوجين 
سليم : حوري 
حور:نعم 
سليم:ارقصيلي 
حور:نعععم 
سليم:وحياتي 
حور:اووف حاضر 
وسليم اختار لها هيهيهي(لتاني مره)
وشغل اغنيه ورقص معاها 
بعد شويه”
(سكتت شهرزاد) 
ف بيت قصي 
قصي:اخيرا ي رووز بحبك اوي 
روز:وانا بعشقك يقلب روز 
قصي:كدا هتهور وعاوزين نصلي لسي 
روز بضحكه:هروح اتوضي 
قصي بابتسامه:ماشي 
راحت اتوضت وصلي بيها وقال دعاء الزوجين 
وشالها و (سكتت شهرزاد عن الكلام الغير مباح) 
ف بيت رسلان 
رسلان بحب:ملوكتي ادخلي غيري واتوضي يلا 
مليكه بحب:حاضر 
ودخلت وطلعت وصلي بيها وقال دعاء الزوجين 
وقرب منها و (سكتت شهرزاد) 
تسريع احداث# 
فات ٥ شهور ع ابطالنا 
حور بقت حامل ف الشهر الاول 
مليكه وروز عايشين حياه مليانه حب ومستقره 
نجوي بقت ف الشهر الخامس 
نور بقت ف اخر الشهر التامن وعمر كل ما معاد الولاده يقرب كل مابيقلق اكتر ع نور 
ف فيلا السيوفي تحديدا في اوضه عمر 
نور بتعب:عمر عمر اصحي 
عمر بخضه:مالك ي حبيبتي 
نور بعياط:تعبانه اوي ي عمر هموت 
عمر كان هيعيط خلاص:طب اعمل اي مش عارف 
نور بعياط:وديني المستشفي ونبي هموووت وبدأت تصوت بصوت عالي 
نور:اااااه همووت 
ومسكت قلبها وبصوت ضعيف:هموت هموت ي عمر الحقني 
عمر بدموع:اهدي ي حبيبتي اهدي 
نور بوهن:خلي بالك من ابننا ي عمر 
عمر وهو بيسوق :نور متقوليش كدا انتي هتقومي بالسلامه وهنربيه سواا 
نور وهي بتغمض عليها:أنا بحبك بحبك اوي ي عمر 
عمر : نور ونبي افتحي عينك خلاص هنوصل اهو 
نور كانت خلاص ف دنيا تانيه 
وصل عمر المستشفي ودخل شايلها 
عمر : عاوزه دكتوره بسرعه 
الممرضه:حطها هنا وخدها ع اوضه الكشف 
الدكتوره:دي ولاده للاسف هتولد طبيعي لان مينفعش مولدها كيسري 
عمر : بس بس هي عندها القلب 
الدكتوره:ادعيلها عن اذنك 
واخدووا نور اوضت العمليات 
وعمر هيموت من القلق عليها وخلاص هيعيط كل مايسمع صوت صراخها 
وفجأه سمع صوت البيبي ومعتش سامع صوت لنور 
واخيرا الدكتوره خرجت 
عمر بلهفه:نور عامله اي ي دكتوره 
الدكتوره: للاسف**** 
يتبع…..
لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صغيرتي للبيع للكاتبة دينا عبدالحميد

‫2 تعليقات

اترك رد