روايات

رواية زواج غصب الفصل الخامس 5 بقلم منة محرم

رواية زواج غصب الفصل الخامس 5 بقلم منة محرم

رواية زواج غصب البارت الخامس

رواية زواج غصب الجزء الخامس

رواية زواج غصب الحلقة الخامسة

يونس: تعالي اقعدي
ليان: خد قهوتك اهي
يونس: هي ماما مش جايه
ليان: اتصلو وقالو هيجو بكره
يونس: تمام قومي البسي علشان نروح الجامعه
ليان: في الصباحيه
يونس: ليان انتي عارفه انها كلها كام شهر وهنتطلق وانا بحب واحده تانيه فا اصلا صباحيه ايه يلا ياستي
ليان: حاضر
يونس: ليان
ليان: ايوه
يونس: مش عايز حد يعرف اننا متجوزين
ليان: اكيد طبعا
بعد شويه في الجامعه
««««««««««««««««««««

 

 

مروه: ايه الي نزلك يوم صباحيتك انتي اتجننتي
ليان: صباحيه ههههه يابنتي احنا متجوزين غصب وهو اصلا بيحب يارا
مروه بصدمه: اااايه ياراا ازاي طب انتي مقلتلوش هي بتحبه ليه وعلشان ايه
ليان: قولتله ومصدقش براحته بقه
مروه:طب هتعملي ايه
ليان: معرفش وبعدين انا مالي هو حر
مروه: طيب
ليان: يلا يلا المحاضره بدات
بعد شويه
««««««««««
ليان بسرحان: قالع الدبله يا استاذ يونس ماشي وقلعت دبلتها حطتها في شنتطها
يونس: انتي
ليان: ا انا
يونس: اه سرحانه في ايه ركزي في المحاضره بدل مااطلعك برا
ليان: حضرتك انا مش سرحانه ده اولا ثانيا تقدر تسالني اي سؤال وانا هرد عليك
يونس: احم تمام اقعدي
بعد شويه
بقلمي/menna moharam
مروه: احرجتيه ههههه
ليان: مهو عمال يحرجني وانا ساكته انا معرفش لو انا مرات ابوه مش هيعمل فيا كده يابنتي بنبقا كويسين في البيت اول ما يجي هنا الجامعه تحسيه مبقاش يونس الي اعرفه شكله عنده انفصام شخصيه
مروه: خلاص فكك بصي واقف مع يارا ازاي m
ليان بغيره : ماليش دعوه هو حر احنا اصلا متجوزين كده وكده
مروه: بس جوزك المفروض يحترم ده انا هروح اكلمه
ليان: لا يا مروه فكك هو حر
محمد زميل ليان في الجامعه: احم ممكن اقعد اتكلم معاكي يا انسه ليان شويه
ليان: انت تاني
محمد: عايز اتكلم معاكي ممكن
يونس: اتكلم وهي سمعاك

 

 

محمد: احم دكتور يونس في حاجه
ليان بخبث: في حاجه يا دكتور تعال يا محمد شكل الدكتور محتاج الطربيزه الي قاعدين عليها
محمد: تمام تعالي نروح طربيزه تانيه
يونس بصوت واطي: لياان والله العظيم لو اتحركتي من مكانك لاكون مولع فيكي انتي والبرص ده
ليان بخوف من صوته: م محمد ممكن تمشي ونتكلم بعدين
محمد: هو قالك حاجه
يونس: هكون قولتلها ايه انا قولت حاجه يا ااانسه ليااان
ليان بخوف: لالااا
يونس: تعالي علي مكتبي
ليان: لاا
يونس: ايه
ليان: جايه
بعد شويه
يونس: دبلتك فين
ليان: قبل ما تسالني اسال نفسك وانت قولت انك مشm حابب حد يعرف اننا متجوزين
يونس: البسيها يا ليان لو سمحت وبعدين انا بحب ومش عايزها تعرف انا حر
ليان بتسرع: وانا وانا كمان معجبه ب محمد
يونس: اااايه
ليان: مالك في ايه متنساش اننا متجوزين بس علي الورق يا يونس وكمان انا كنت واقفه باحترام مع محمد وفي حدود ما بنا انا مروحتش قولتله انا بحبك
يونس: انا مش قرطاس لب علشان تقفي معاه
ليان: وانا مش قرطاسه
يونس بعصبيه وقام وقف مسكها من اديها وقرب عليها
يونس: لو لمحتك واقفه معاه تاني متعرفيش انا ممكن اعمل فيكو ايه
ليان بتوتر من قربه: بس انت عارف اني عمري ماكلمت شاب يا يونس وعارف تربيتي وهو الي جه كلمني
بقلمي/menna moharam
يونس: عارف
ليان ببراءه وعيون مدمعه: انت مش واثق فيا
يونس بحنان: واثق فيكي يا ليان فوق ما تتخيلي
ليان: غيران ليه
يونس: م مش عارف بس كنت هتجنن وانتي

 

 

يارا: احم انا دخلت في وقت غلط انا اسفه
يونس: يارا استني مافيش حاجه بس كنت
يارا: عن اذنك
يونس: يوووه
ليان: احم انا هروح البيت
يونس: لا استنيني عند العربيه وانا جاي
ليان: تمام
بعد شويه
يارا بتفكير: حلووو اوييي شكل بنهم حاجه لازم امسك عليهم حاجه علشان يرضا ينجحني هههههه m
يونس: يارا
يارا بدموع: ايه يا يونس لا انت خونتني اهئ اهئ اهئ
يونس: خونتك ايه يابنتي ده كانت حاجه واقفه عليها فا كنت بشيلها
يارا في بالها: عليا الكلام ده
يونس: مالك
يارا: لا عن اذنك انا ماشيه
يونس: يارا ياراا يوووه بقه
بعد شويه في العربيه
ليان: احم يارا لسه زعلانه
يونس: اه
ليان: يونس ياريت تبقا بعيد عني في الجامعه انت مش عارف هي دلوقتي بتفكر في ايه
يونس: انا اسف يا ليان انا معرفش هي مالها اصلا اضايقت ليه انا مكنتش حاضنك يعني
ليان بكسوف: يونس
يونس: خلاص خلاص اهدي خدودك احمرت اوي
ليان بصت جمبها وابتسمت
بعد شويه
يونس: وصلنا
ليان: تمام
بعد شويه
ليان: تاكل ايه

 

 

يونس: انا طلبت اكل من برا
ليان: ليه مهي التلاجه فيها اكل كتير ماشاء الله
يونس: عادي بقه احم انا داخل اوضتي اعمل مكالمه لو الباب خبط ابقي تعالي قوليلي علشان هتلاقيه الدليفري
ليان: حاضر
بعد شويه
بقلمي/menna moharam
يونس: يعني بجد مش زعلانه
يارا: لا يا يونس صدقني مش زعلانه المهم انت عامل ايه
يونس: بخير الحمدلله
يارا: دايما بقولك
يونس: ممم
يارا: انا بحبك
يونس: وانا كمان بحبك
في باله: انا ليه حاسس اني مضايق وانا بكلمها معقول اكون مبحبهاش وحابب اهتمامها ليا بس مش اكتر
يارا: ايه روحت فين m
يونس: ها معاكي اهو

 

 

عند ليان كانت سامعه المكالمه ومقدرتش دخلت اوضتها
ليان بدموع: معقول مش قادره اسمعك بتقول كده لحد غيري معقول اكون حبيتك يا يونس بس امتي وازاي انا مكنتش بشوفك غير اخ.. ل لياا ا
عند يونس

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية زواج غصب)

اترك رد