روايات

رواية أحببت بنت ألد أعدائي الفصل الخامس 5 بقلم زوزا

رواية أحببت بنت ألد أعدائي الفصل الخامس 5 بقلم زوزا

رواية أحببت بنت ألد أعدائي البارت الخامس

رواية أحببت بنت ألد أعدائي الجزء الخامس

أحببت بنت ألد أعدائي
أحببت بنت ألد أعدائي

رواية أحببت بنت ألد أعدائي الحلقة الخامسة

اللوا سامح:اقعد انا افهمك
_ رأفت الشافعي عرف انك ظابط مخابرات … هو حاطط جاسو”س هنا وعرفو كل حاجه والجاسو”س بتاعنا الي هناك قال انو هيبدا يستغل بنتو عشان يوصل لمعلومات عننا خلي عنيك جوا راسك بس انا مش بقولك شك فيها انا بقولك خلي عنيك وسط راسك
ادهم بغضب:ااااه يا ابن الك”لب مش كفايه الي عملوا فيها كمان عايز يستغلها بس انا احب اقولك اطمن …. شهد هتيجي تقولي لو كلمها لانها بتكر”ه ابوها قد عنيها
اللوا سامح بإستفهام:وهي هتيجي تقولك ليه!؟
ادهم بابتسامه:ااه صح نسيت اقولك انها عرفت اني ظابط وعارفه اني بحاول اوصل لابوها وهي قالتلي اقت”له واسجنه هي بتكر”هو جدا
اللوا سامح بابتسامه:كنت متأكد انها مش زيه وانها بتكر”هو وانها هتساعدنا جامد زي ما اتأكد دلوقتي انك حبيتها
ادهم بتعلثم:ايه الي حضرتك بتقوله ده… ده شغل بس
اللوا سامح بابتسامه:اللي انا بقوله صح انت مشوفتش نفسك وانت لما بدأت تتكلم عنها عينيك كانت بتلمع ازاي وهتشوف يا ادهم مش هتقدر تطلقها بعد الشغل
ادهم بابتسامه بخجل:الصراحه انا مكنتش هطلقها😌
اللوا سامح:يا ادهم يا ابني انا عارفك ومتتحكمش ف نفسك قوي كدة هي طيبه جدا زي ما عرفت عنها وانت اكدتلي الكلام دة عيش حياتك يا ادهم انت ابني …. ابوك كان حبيبي انا الي مربيك يا ادهم
ادهم بابتسامه:ربنا يخليك يا باشا استأذن انا
اللوا سامح:ااه طبعا اتفضل
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

ذهب ادهم لمكتبه وهو يفكر بكلام اللوا سامح ويبتسم:انا فعلا حبيتها
اسلام: اللهم ما صلي علي النبي مين دي الي حبيتها!!!
نصائح وحيل منزلية لتجديد شباب البشرة المجهدة
ادهم بخضه:يخربيتك دخلت ازاي محستش بيك
اسلام بخبث:متغيرش الموضوع يا روحي مين دي الي حبيتها
ادهم بتوتر:مين دي انا مقولتش كدة
اسلام بملل:هتقول مين ولا اطلع افض”حك واقول المقدم ادهم بيحب واحدة
ادهم بضحك:اقسم بالله انت فض”يحه
اسلام بصدمه:ايه ده انت بتضحك زينا كدة عاادي الله طلع عندك اسنان زينا بردو اصلك بتضحك يبقا مزاجك رايق
مين بقي الي مروق مزاجك؟
اسلام بمكر : متقوليش المزة الي اتجوزتها!؟
ادهم بغيرة وغضب:ما تحترم نفسك يا اسلام دي مراتي الله
اسلام بخبث:ااه مراتك … مش دي الي كنت ناوي تعلقها من صباع رجلها الصغير
ادهم بضحك:يخربيتك يا اسلام اقعد وانا احكيلك

اسلام:طب يا ادهم اهي طلعت شا”ربه مر الحياة كله تيجي انت تزودو عليها بس حلو انك اتغيرت معاها حرام عليك
ادهم:حقيقي صعبت عليا جدا ده انا هنت”قم من ابوها ده مرتين
مره بسبب اعماله ومره بسبب الي عيشه لبنته ف الحياه
اسلام:ادهم انت حبيتها؟
ادهم بتوتر:ااه قصدي لاء قصدي .. بص مش عارف
اسلام بابتسامه:ادهم انت بتحبها حاول تخليها تحبك عشان انت بتحبها يا ادهم نفسي اشوفك سعيد والحمدلله اول مرة اشوفك فرحان كدة ادهم متتحكمش ف مشاعرك
ادهم بضحك:هو انت واللوا سامح عليا ف ايه
اسلام بضحك:اصلك مفض”وح اوووي وباين عليك بتحبها😂
ادهم:الصراحه ااه حبتها وان شاء الله اخلص من القضيه دي واحاول انسيها حياتها القديمه دي خاالص
اسلام بابتسامه:يبقي احسن حاجه عملتها ربنا يسعدك يا صاحبي
سلام انا وطلع اسلام من المكتب
🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶

ادهم قاعد يفكر واخد قراره انو هيعاملها حلو وهتبقي زوجته حقيقي من هنا ورايح بس يخلص من القضيه
بعد ما خلص شغله رجع البيت مشتاق انو يشوفها اول ما دخل الباب لقاها قاعدة هي ومامته واخته يتكلموا ويضحكوا جامد وضحكتها كانت جميله
ادهم دخل بيضحك:ايه دة بتضحكوا من غيري يالهوي علي الخيا”نه
رانيا اخت ادهم بمرح:اصل انا واطيه
كلهم ضحكوا جامد 😂😂
راح ادهم باس راس امه:ازيك يا امي
ام ادهم:حمدلله علي السلامه يا حبيبي انا بخير الحمدلله
راح ادهم قعد جنب شهد:عامله ايه
شهد بخجل:الحمدلله
ادهم بيكلم رانيا:ايه بقا كنت بتضحكوا علي ايه
رانيا بضحك:اصل مراتك هبله وعلي نياتها اوي اقولها انا واحده سر”سجيه …. تقولي يعني ايه سر”سجيه
ادهم ضحك:اصلها مش عر”بجيه زيك والله اخرك سواق توكتوك

شهد ببرائه:يعني ايه عر”بجيه دي🙂
رانيا انفجرت ضحك:مش بقولك هبله جايبها منين دي 😂😂😂😂
ادهم اخد شهد ف حضنه:ملكيش دعوة بيها …. حببتي محترمه وملهاش ف كلام الشوارع ده
رانيا:مقبوله منك يسطا
ادهم:سواق توكتوك مفيش كلام 😂
بينما شهد هتمو”ت من الكسوف وهي ف حضن ادهم
رانيا بمكر:ايه يا شهد القطه اكلت لسانك ولا حضن ادهم عجبك
شهد وصلت لاعلي مراحل الخجل وطلعت تجري علي الاوضه
ام ادهم:عجبك كدة يا زفته كسفتيها
ادهم قام مسكها من ودنها : بطلي لماضه كلامك ده ماشي
رانيا:ااه سيب ودني هتطلع ف ايدك يرضيك امشي بودن واحدة ربنا علي الظا”لم والمفت”ري ومثلت البكاء 🥺🤧
ادهم مقدرش يمسك نفسو من الضحك:وربنا هتمو”تيني ناقص عمر انا طالع اشوف الغلبانه الي انتي كسفتيها دي
ام ادهم: ربنا يسعدكم يارب
✨✨✨✨✨🎶🎶🎶🎶🎶
طلع ادهم لاوضته ودخل لقي شهد……..

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أحببت بنت ألد أعدائي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *