روايات

رواية حبيب الطفولة الفصل الثالث 3 بقلم شروق أحمد

رواية حبيب الطفولة الفصل الثالث 3 بقلم شروق أحمد

رواية حبيب الطفولة البارت الثالث

رواية حبيب الطفولة الجزء الثالث

حبيب الطفولة

رواية حبيب الطفولة الحلقة الثالثة

فجاه شروق شافت ادم وهو بيعيط واتقابلو وشافو بعض
ادم كان نفسو يروح يحضنها بس كابر
وشروق هكذا
شروق وادم مشيو من قدام بعض والاتنين مكلموش بعض
شروق لما روحت فضلت تعيط تعيط لحد منامت
وادم فضل يعيط عل حب حياته اللي كان فاكر مش فاكرها بس هو حبها
اشرقت الصبح
شروق صحيت تعبانه وواخده دور برد
شروق: ياماما
كريمه: اي ياحبيبتي
شروق فضلت تعيط:انا تعبانه اويي ياامي
كريمه بخوف: مالك يحبيبتي
شروق فضلت تحكي لامها
كريمه: انتو خلاص كبرتو وكل واحد شاف حياته شوفي حياتك ياضنايه اختاري اللي بيحبك مش اللي بتحبي وربنا يهديكي يابنتي
شروق بتسمع كلام امها وهي تايههه
شروق: اللي ربنا هيقدم ف الخير هيحصل ياامي
عند ادم

 

 

 

صحي وقعد عل السرير: ياترا انا مالي هو انا حبيتها صح ولا انا بتخيل بس
نزل لقي الكل قاعد معدا شروق
ادم قعد ياكل بسكوت
هايدي: مالك ياادم
ادم: مالي ياامي منا كويس امال فين شروق
هايدي: شروق تعبانه
ادم بلهفه: مالها
هايدي عرفه ان ادم بيحب شروق: واخده دور برد
ادم فاق لنفسه: اه الف سلامه عليها
هايدي: امتي ياابني تعترف بقا قبل مضيع
ادم.. انا احب شروق استحالا انا بحب حبيبتي
هايدي.. بتحب حبيبتك طب مردتش عليها ليه ها يابني متظلمهاش معاك التانيه دي
ادم.. امي اقفلي الموضوع عمي ومرات عمي نزلين
هايدي.. ربنا يهديك
ادم قعد يفكر هو انا حبيتها فعلا يمكن..
هايدي ام ادم. امال فين شروق
كريمه ام شروق.. نايمه
محمد ابو شروق : قومي صحيها
كريمه.. حاضر
طلعت عشان تصحيها نزلت تصرخ
كريمه.. شروق مش بترد عليه

 

 

 

محمد.. ازاي
ادم جري من غير تفكير.. شروق شروق قومي لو انتي روحتي انا همو*ت قومي ياشرووق
وشلها ونزل ودها المستشفي
الدكتوره.. للاسف هي مش بتاكل اويي ف ضعيفه لازم تاكل
كريمه فضلت تعيط.. اقدر اشوفها
الدكتوره.. ينفع واحد بس
ادم بسرعه.. انا اقدر اشوفها
كريمه سابتو عشان هي عارفه انو بيحب شروق
الدكتوره.. اتفضل
دخل لشروق لقيها نايمه وحوليها اجهزه
ادم.. قومي ارجوكي ياشروق قومي
شروق فاقت اتكلمت بضعف.. انت هنا ياادم
ادم بعيط.. انا هنا ياحبيبي
شروق.. يااا كان نفسي اسمعها قبل ماامو*ت
ادم.. انتي هتخفي وهترجعي وهنعمل احلي فرح
شروق.. ادم عيزه اقولك حاجه
ادم.. قولي
شروق بتعب.. انا مريضه كا*نسر
ادم بصدمه.. ايي
عند يارا والمجهول
يارا.. وحشتني
المجهول.. ونتي كمانن
يارا.. انا عايزه انتقم من شروق
المجهول بحزن.. شروق خلاص ايامها قربت
يارا.. ازاي
المجهول.. عشان شروق مريضه كا*نسر
يارا بصدمه.. ازاي شروق
المجهول.. انتي رايحه فين
يارا.. رايحالها
المجهول.. تعملي اي
يارا.. انا لازم اوقف المهزله دي
المجهول.. روحي
يارا راحت المستشفي

 

 

 

يارا سالت عل الاوضه اللي موجوده فيها شروق
دخلت ليها
يارا.. شروق انا اسفه اني مكنتش بحبك بس انا دلوقت ندمت
شروق بطيبه.. انا مسمحاكي عشان خلاص مفضليش غير ايام ويمكن امو*ت دلوقت
يارا حضنت شروق وبقو كويسين مع بعض
شروق قاعده معاهم وحطت راسها عل كتف ادم.. هتوحشني
ما*تت
ادم بجنو*ن.. لا لا لا انتي اكيد عمله فيا مقلب مش صح قولي الحقيقي شروق انا همو*ت هيحصلي حاجه من مقالبك دا طب قومي ومتعمليش كدا تاني انا اسف اني سبتك نا السبب ف مو*تك قومي ياشروقق
فضل يعيطو عليها
كريمه.. قومي يابنتي قومي متعبيش قلبي عليكي انتي قيلالي انك مش هتسبيني قومي ياشروق
شريف دخل بجنون.. شروق انتي مش قولتي انك مش هتسبني ليه طيب سبتيني انا مش قولنا اننا هنفضل مع بعض طول العمر انتي زهقتي مني قومي يلاا قومي ونا هجبلك الايس كريم وهد*لعك قومي ارجوكي قومي انتي صحبتي الوحيدهه قومي
وفضل يعيط ويصرخ عليها قوميي
ادم كان فحاله توهان انو حبيبت الطفوله ما*تت مش هيقعد معاها تاني هيتوحش القعده معاها وضحك اللي بسعات فضل يفتكر ايام الطفوله
فلاش باك..
شروق بطفوله.. ادم اوعدني انك مش هتسبني ومش هيفرقنا غير المو”ت
ادم بضحكه: اوعدكك
موقف تاني
شروق: ادم الفستان دا حلو عليه
ادم.. انتي اصلا اللي محليه الفستان
شروق حضنتو.. انا بحبكك اوييي
ادم.. ونا بحبكك اويي
باك

 

 

 

ادم فضل يعيط ويندم نفسه
جو عشان يغسلو”ها ويكفنو*ها
ادم فضل يصرخ: شروق متسبنيش ارجوكي انا ندمان طب مش انتي بتخافي من الضلمه هتروحي للضلمه برجليكي شروق انا تعبان مش هتخديني ف حضنك شروق قومييي
وفضل يصرخ زي المجنو*ن
بعد تلات سنين من مو*ت شروق
ادم كان ف المقابر
ادم.. شروق انا انهارده جاي اقولك اني عمري محبيت غيرك وعمري مقلبي اتفتح لحد غيرك ودلوقت هقولك انتي كنتي اهظم انتصارتي بس نا كنت غبي انا ازاي سبتك وحبيت غيرك او بمعني اصح كنت بغيظك بيها بس عايز اقولك اني بحبك وهفضل احبك لحد ماامو*ت
وروح نام
جتلو ف الحلم
شروق: ياريت تشوف حياتك ياادم انا خلاص ميقتش موجوده معاك
ادم: بس انا عمري مفكرت فحد غيرك انا اصلا مش هشوف حياتي حياتي معاكي انتي
شروق.. انت وحشتني اويي ياحبيبي
ادم.. متخديني معاك الحياه مش جميله من غيرك
شروق.. انت لازم تعيش حياتك عشان خاطري
ادم.. بس مش هتجوز ولا هفتح قلبي لحد غيرك
شروق بضحكه خطفت قلب ادم.. بس مش هتتجوز
ادم.. انا بحبكك اويي ياشروق
شروق.. ونا بحبك
وفجاه صحي ادم من النوم فضل يعيط
ادم.. انا كنت عايزك جمبي ياشروق وحشتيني اويي

 

 

 

ادم عاش حياته بس خد وعد عل نفسو انه ميحبش حد وبقي قاسي وعصبي ومغرور
بعد سنين
ادم راح المقابر
ادم بفرحه.. شروق انا خلاص بقيت اكبر واحد ف البلد واكبر مدير شركه فااكمل بحزن انتي وحشتيني اوي
فضل ميحبش وندم انو مفكرش ف حبها وهو كان انا*ني
ندم فالاخر اني مدهاش فرصه
عايزه اوصلكم رساله حبو للي بيحبكم متحبش اللي انتو بتحبو عشان فلاخر هتخسر اكتر حد كان بيحبك من قلبه
تمت

اترك رد