روايات

رواية معالجتي الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم منة عاطف

رواية معالجتي الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم منة عاطف

رواية معالجتي الجزء التاسع والعشرون

رواية معالجتي البارت التاسع والعشرون

رواية معالجتي الحلقة التاسعة والعشرون

وصلو الشالية
كمال..كل حاجه جاهزه
ياسر…اه ي باشا
ودخلو
عابد…منور ي كبير
كمال…بنورك ي معلم
عابد…كل حاجه جاهزه
كمال…كلو في السليم
عابد…اعاين
كمال…اكيد
واخد عابد يعاين
اداه للحارس يعاين بالجهاز
الحارس شاور بمعني انو كويس
عابد…لا صنف جامد
كمال…انا مش ببيع حاجات مضروبه ي عابد
عابد..بس جامد
كمال…اعاين انا بقي
عابد…من حقك
وادالو الفلوس
كمال بدأ يعاين
فارس برة
فارس..كل واحد يروح من اتجاه حاوطوهم
مراد..انا هاجي معاك
فارس..خليك انت هنا مش هتعرف تتعامل
مراد…انت متعرفش حاجه يلا
وطلع س٦لاح معاه ومسكو
فارس..طب يلا
حط فارس جهاز كاتم للصوت
فارس..توكلنا علي الله ي رجاله
وبدأت الرجاله تتوجه
تحركت مجموعه ناحيه الجاردات اللي واقفه بره بتحرس قضو عليهم ودخلو بهدوء
فارس ومراد ومجموعه وراهم
دخلو من الشباك
مراد شاف واحد من الجاردات
راح مخلص عليه
بدأو يتسحبو شافهم واحد من الجاردات جري عليهم
مسكو مراد وبداو يضربو في بعض
مراد..امشي انت ي فارس
فارس..تمام
مراد ادالو بوكس
الجارد..رد عليه ببوكس وقعه في الأرض
قام مراد مسك فازة وضربو علي راسو
راح الجارد مسك مراد وبدأ يديلو في بوكسات
مراد وقع علي الارض وبينزف
مسح مراد دمه وقام
راح ماسك مس~دسه اللي مرمي هناك وعمرو وضربو في الجمجمة
سابه ومشي
كان فارس خلص علي كل الجاردات اللي موجودين في المنطقه ودخلو للاوضه الكبيره
حس كمال بحاجه غريبه
شاور لياسر يطلع بشوف في ايه
دخل عليه فارس والمجموعه ورافعين السلاح
فارس ..كلو يرفع ايدو فوق
كمال..اي ي باشا طب كنت قول انك جاي كنا ظبطنا الدنيا
وبدأ إطلاق النيران في كل حته
ضرب كمال في النور وانطفأ كل شئ
وهرب
مراد لمحوا
وطلع يجري وراه
كمال وقف عند البحر
كمال…ابني حبيبي
مراد…دلوقتي بقيت ابنك
كمال..لا انت ابني من زمان
مراد..بس انا مش بعتبرك ابويا
وراح ضاربه بوكس
كمال…كبرت ياض وبقيت تعرف تضرب
مراد..لا وكمان بعرف اقتل شوفت ازاي
كمال بخبث ..مش عايز تعرف امك فين
مراد…امي ماتت من زمان بسببك
كمال بخبث ..مماتتش لسه عايشه
مراد بصدمه…انت بتقول ايه
كمال..زي م بقولك كده ولو مش مصدقني اوريك وطلع الموبايل ووراه فيديو وأمه موجوده فيه وقاعده في اوضه غريبه
مراد بعصبيه. وجري عليه…انت عايز مننا اية
وبدأ يضربو
كمال..مش عايز حاجه وراح راددله البوكس
مراد راح منيمه علي الارض وقاعد فوقيه وبد يضرب فيه
كمال راح قالبه وبدأ يضربو
جه فارس
من وراه
فارس..ارفع ايدك فوق ي كمال
كمال.. مش هامه ولسه مكمل ضرب في مراد مراد راح قالبه وبدأ يضرب فيه
لكن مراد من كتر التعب راح مترمي علي الارض
جري كمال ومسك مسدسو ورفع مراد ومسكو
كمال…لو حد قرب مني هقتلو
فارس..اهدي كده وسيبو
مراد بتعب…اضرب ي فارس متخافش
كمال..متقربش
مراد..اضرب ي فارس
كمال راح زاقق مراد وضربه طلقه في بطنه وجري
فارس بصدمه..مراد
عند اميره
اميرة حست بنغزه في قلبها شديده
اميرة.. لا كده الموضوع ميطمنش
نزلت تاني
لقت الداده جت
اميره…لو سمحتي فين مراد
الداده بتوتر ..معرفش
اميره ببكاء..لو سمحتي ي ماما والنبي وديني ليه والنبي
الداده حست بحاجه بتقولها قولي
الداده..تعالي ي بنتي عو مش بعيد عن هنا
جريت وراها اميره
ركبو تاكسي
عند فارس
فارس..اطلبو دعم بسرعه واسعاف
فارس..مش تقلق ي صاحبي هتبقي كويس مش هيجري حاجه
مراد بتعب ..كل شئ هيبقي كويس
بس والنبي ابقي قول ل اميره اني كنت بحبها اوي وقول لجدي اني آسف اني مش هقدر اكمل مسيرته في الشغل واتاسف لاميره عن اني مكملتش معاها للنهايه واغمض عنيه
فارس بصدمه…مرااددددددددد
يلا الإسعاف بسرعه
وصلت اميره للمكان لقت في شرطه في المكان
وبيلمو في الناس
راحت عن البحر
بدأ قلبها بالنبض الشديد
لمحت حد نايم علي الارض وغرقان في دمه
اميره..يارب م يكون هو
قربت ووضحت ليها الصوره
اميره بصدمه…..مراد
اميره جريت عليه ومسكته وحضنته وبدأت تعيط
اميره بانهيار…مرادددد رد عليا والنبي انت كويس اكيد قولي انط كويس رد عليا والنبي طمني عليك شكلك بتهزر قوم بقي
فارس…اوعي ي مدام اميره الإسعاف جت
اميره…ابعدو عني هو كويس اكيد مش هيجرالو حاجه
قربت منها الداده ببكاء وراحت شداها ورفعتها احضنها
الممرضين شالو مراد ودخلوه العربيه
اميره بانهيار…واعدني انو مش هيسبني
مش هيسيبني صح قوليلي والنبي
الداده ببكاء..انتو السبب انتو السبب
واغمي عليها
سوزان بصدمه…بنتي
عند كمال
وصل الاوضه السرية ودخلها
لقي ملك قاعده في الاوضه مستنياه
كمال قعد علي الكرسي😂😂
كمال..شكلك بقيتي كويسه
خرج مالك من الاوضه ..اه هيا فعلا بقت كويسه وعارف هتبقي كويسه اكتر لما اخد حقها
كمال بصدمه..مالك
مالك…اه ي خالي مالك ي حبيبي
كمال..انت جيت هنا ازاي
مالك…قدرك الاسوداللي جابني هنا
ملك قامت وسندت نفسها
وقامت ومسكت السكينه وقربت من كمال
كمال…انتي بتعملي ايه
مالك…مش هتعمل حاجه
مالك راح ضاربه تحت الحزام
كمال بألم…اههههه
مالك.. وجعتك دي طب خود
وراح مديله بالشلوط نيمه علي الارض
ونزل فوقيه ضرب
وكمال مش قادر يدافع عن نفسه
ملك قربت وبدون وعي غرزتها في ايدو وكمان في رجله
كمال بألم…..اهههههع دراعي
كمال..ابوس ايدك ارحميني
ملك بانهيار..أرحمك من ايه بالضبط من اللي انت عملتو فيا انت خالي انت ازاي تعمل كده فيا ها انت خالي بس صحيح انت مش عندك ضمير ولا حتي دين ي شيخ ليه كده
كمال.. م انتي كنتي مقضياها مع صهيب
مالك…اخرس ي كل٦ب
كمال. بألم…سامحيني ي بنتي انا زي ابوكي
مالك…اخرس ي حيوانننن انت مش في ضوفر ابويا ي حيوان انت
عمتا انا اتصلت علي البوليس وزمانه جاي
خلص مالك الكلمه دي وجه فارس ومعاه الدعم
امسكو كمال
ملك حضنت اخوها وقالت
ملك…انا آسفه اوي والله
مالك..مش وقتو امك زمانها قلقانه عليكي يلا
عند اميره بعد م فاقت ووصلو المستشفي
الدكتور ..بسرعه بسرعه علي العمليات
اخدوه علي جوه
اميره..يارب يارب
سوزان ادعي يبنتي
اميره..يارب
بعد فتره خرج الدكتور من جوه
الدكتور….للاسف……
اميره بصدمه……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقرءة جميع حلقات الرواية اضغط على : (رواية معالجتي)

اترك رد