روايات

رواية عشق الانس الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم علياء عيسى

رواية عشق الانس الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم علياء عيسى

رواية عشق الانس البارت الحادي والعشرون

رواية عشق الانس الجزء الحادي والعشرون

رواية عشق الانس
رواية عشق الانس

رواية عشق الانس الحلقة الحادية والعشرون

عشق اممممم وبعدين
فهد يا عشق أنا عارف ان جرحتك بس
عشق ببرود انا مفيش حد يقدر يا جرحني
فهد ترما في حضنها ونام علي رجلها وقال انت يا عشق كنت حنان بعد ما امي ماتت انا عارف ان انا اكبر منك بس انت مولوده حنينا
عشق وهي تكاد تتأثر يا عني دلوقتي اعملك ايه
فهد وهو يبكي يا عشقي انت قلبي وروحي انت احلا اخت في العالم
عشق خلاص يا فهد امشي يلا انا مسامحك يلا روح اوضتك
فهد تصبح على خير
عشق وانت من أهله
عشق اتصلت بي اسد
عشق السلام عليكم
اسد وعليكم السلام
عشق بص يا اسد انا عايزه منك خدمه
اسد اتفضلي

 

 

 

عشق عارف ريما الي كانت معيا في الشركه هي و مراد أخيه بيحبو بعض وانا عايزاك تجي تعمل نفسك ها تتقدم لها عشان هو خايف يقولها وهي خايفه تقوله
اسد بمرح هو انت متخليا علي وشى وعني ولا ايه دا اخوكي من الصعيد
عشق ياعم عادي يا عني اه انت لما تجي تتجوز ها ردوهالك
اسد تمام هاجي امتا
عشق بكرا يلا سلام
اسد سلام
عند مراد نزل عشان يجيب مياه لاكن لقي ريما قاعده وكانت لبسه سولبته جميله ورفع الز عشق الانس
عشق اممممم وبعدين
فهد يا عشق أنا عارف ان جرحتك بس
عشق ببرود انا مفيش حد يقدر يا جرحني
فهد ترما في حضنها ونام علي رجلها وقال انت يا عشق كنت حنان بعد ما امي ماتت انا عارف ان انا اكبر منك بس انت مولوده حنينا
عشق وهي تكاد تتأثر يا عني دلوقتي اعملك ايه
فهد وهو يبكي يا عشقي انت قلبي وروحي انت احلا اخت في العالم
عشق خلاص يا فهد امشي يلا انا مسامحك يلا روح اوضتك
فهد تصبح على خير

 

 

عشق وانت من أهله
عشق اتصلت بي اسد
عشق السلام عليكم
اسد وعليكم السلام
عشق بص يا اسد انا عايزه منك خدمه
اسد اتفضلي
عشق عارف ريما الي كانت معيا في الشركه هي و مراد أخيه بيحبو بعض وانا عايزاك تجي تعمل نفسك ها تتقدم لها عشان هو خايف يقولها وهي خايفه تقوله
اسد بمرح هو انت متخليا علي وشى وعني ولا ايه دا اخوكي من الصعيد
عشق ياعم عادي يا عني اه انت لما تجي تتجوز ها ردوهالك
اسد تمام هاجي امتا
عشق بكرا يلا سلام
اسد سلام
عند مراد نزل عشان يجيب مياه لاكن لقي ريما قاعده وكانت لبسه سولبته جميله ورفع اذا انت بتاع السلوبته عشان لو حد نزل وكانت الصوره بتاعت تحت

 

 

مراد انت صحيا ليه لحد دلوقتي
ريما بهدوء عادي وكمان كنت بفكر في العريس
مراد بغضب هو انت ممكن توافقي
ريما بخبث وليه لا
مراد عشان انا مثلا
ريما انت ايه
مراد انا انا طالع انام
ريما اطلع
مراد طلع وهو حالف أن هو ها قتل العريس دا
( يا عني عليك يا اسد كنت طيب 🤣🤣)
تاني يوم كان الجميع يا يجلسون واسد جيا
وكانت
عشق ارتدت فستان جميل صورته تحت
ريما ارتدت فستان صورته تحت
اسد انت طالب ايد الانس ريما
مراد وانت شوفتها فين
انس بهمس لي مراد دا انت واقع
اسد في الشركه اول ما شوفتها حبيتها
انس أه ياني يلا كنت طيب

 

 

لسه ها يكمل فجأة انقض عليه مراد وهو بيقول انت ازاي تشوف وتحب وحدا ملك مراد الجارحي
عشق وانت مالك
مراد عشان انا بحبها ومستحيل اخليها لي حد غيري
عشق يا عم اخيرا انس روح فك الواد منه
وفعلا انس وراح خلص اسد من مراد
اسد عارفه يا عشق انت اكتر صديقه ندمت أني عرفتك
عشق ياعم خلاص خلصت
انس حس بغيره فراح داس علي رجل اسد
اسد اههه
عشق في ايه
اسد ؟…….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الانس)

اترك رد

error: Content is protected !!