روايات

رواية انتقام الفصل السادس 6 بقلم زهرة البستان

رواية انتقام الفصل السادس 6 بقلم زهرة البستان

رواية انتقام البارت السادس

رواية انتقام الجزء السادس

رواية انتقام
رواية انتقام

رواية انتقام الحلقة السادسة

لؤي بزعيق:اسمعني انت فاهم غلط
مراد مسكه من هدومه ونزل ضرب فيه
مراد بغضب:انت عملت كدا ليه يحيوان انا اذيتك في ايه انا مش هرحمك يلؤي بقي تخون العشره اللي بينا اتفو عليك شخص قذر انا هدمرك يكلب مش هرحمك
لؤي بوجع:اسمع بس انا والله ما اعرف انا جيت هنا علي اساس انك اللي هنا صدقني انا مستحيل اعمل كدا
مراد بغضب:اسكت غور برا حسابنا بعدين قوم يلا غور
لؤي مشي بسكات ومراد راح لاميره مسك قزازه الميه اللي جمبها ودلقها عليها
اميره قامت بفزع وفتحت عنيها بصعوبه بصت لقت مراد جمبها ووشه ميطمنشي اميره بخوف:فيه اي ايه اللي جيبني هنا
مراد ببرود:قومي ظبطي هدومك كويس يمحترمه وتخرجي برا وانا هعرفك فيه اي
خرج مراد وقعد يكسر اللي حواليه وفكره ان صاحبه بيخونه وان اميره ازاي تكون بتخدعهم وماشيه مع صاحبه مكنشي قادر كان نفسه يقوم يكسرها
اميره خرجت بعد شويه قرب مراد منها ومسكها من شعرها وقال بغضب
مراد :بقي انتي با اميره بتلعبي دور البرءيه علينا جايه مع صاحبي هنا تعملي اي يو*سخه انتي انسانه قذ*ره زيه وبدال انتي ماشيه علي حل شعرك كدا انا اللي هربيكي

 

 

اميره بغضب:انت بتقول ايه يعم انت انا مراد بمقاطعه:امشي قدامي يلا بدال ما اق*تلك دلوقتي يلا واحمدي ربنا اني اللي جيت كان حد تاني يروح يقول لابوكي ويق*تلك
اميره ضربته قلم وقالت بغضب:حاسب علي كلامك انا مجتشي هنا بمزاجي انا
مراد شدها من شعرها وقال بغضب:اسكتي انتي ليكي عين تتكلمي وكمان بتبجحي تعالي انا اللي سكتت من الاول شدها من شعرها وخرج ركبها العربيه تحت صرخات اميره وراح علي مكان مفيهوش حد
مراد بغضب:ادخلي بقي ورماها علي الارض اميره بعياط:انا والله معملتش حاجه سبني امشي
مراد كان بيدور علي حاجه لعند لما لقي سلك تخين موجود في المطبخ خرج لبرا
اميره بصتله بخوف وقالت:انت هتعمل اي
مراد:هوريكي هعمل اي يحلوه ومسك السلك باعلي طاقته وضربها بيه
اميره كانت بتصرخ من الوجع وهو نازل فيها ضرب ومش مديها فرصه تتدافع عن حالها
اميره بصراخ وعياط:والله معملتش حاجه كفايه سبني حرام عليك
مراد:اسيبك يف*اجره والله ما هرحمك يا اميره فضل يضرب فيها لعند لما ملقاش منها صوت بيطلع قرب منها لقاها اغمي عليها

 

شلها وحطها علي الكنبه وجاب ميه كبها عليها فاقت اميره المرادي وهي مش حاسه بجسمها مراد ببرود خدي الحبايه دي مسكن يلا عشان هنمشي
اميره خدتها بصعوبه وهو سندها لحد برا وركبو العربيه وراح لعند بينها سبها تحت ومشي
اميره طلعت بصعوبه لفوق ودخلت اوضتها من غير ما ابوها يلاحظ
______
الام بغضب:اللي قاله لؤي ده حقيقي يمراد انت عملت اي في بنت خالتك
مراد بغضب:ال***ده ايجي هنا وانتي ازاي تسمعيله انتي مش عارفه باللي حصل
الام بغضب:لا عارفه يمراد وهو حكالي كل حاجه وانت اللي غبي البت معملتشي حاجه ولا هو دي كانت لعبه من حد عشان يوقعكو في بعض بس انت فعلا متستهاهلشي يبقي صاحبك ولا تستاهل البت دي خساره فيك يمراد
مراد بغضب: ماشي يا امي اشبعي بيهم انا سيبها ليكي وماشي
____

 

 

،،:خطتي نجحت ولسه دا ميعروفوش اللي هيحصلهم بعد كدا
..:انا مش فاهم دماغك راحه لفين بس مش تستغباهم ممكن يقلبوها عليك انت
،،:لا ما انا عامل حسابي لكل حاجه
____
اميره بعياط:خلاص يخالتي مفيش حاجه قعد يزعق وخلاص
سلمي:لا انا مش هطمن غير لما اشوفك
اميره:معلشي يخالتي انا راحه مشوار مع صاحبتي النهارده مش هعرف اجي هبقي اجيلك قريب
سلمي بشك:ماشي يحبيبتي خلي بالك من نفسك ولسه هتقفل سمعت صريخ اميره
سلمي بزعيق:اميره ردي عليا ،،،

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انتقام)

اترك رد