روايات

رواية همس القلوب الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية همس القلوب الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية همس القلوب البارت الثامن

رواية همس القلوب الجزء الثامن

رواية همس القلوب
رواية همس القلوب

رواية همس القلوب الحلقة الثامنة

زين قرب منها وهي تبعد لحد نلقتش مفر وفجأه لقت الجدااار وراها
زين قرب منها جامد ولف ايده حواليها وقرب من شفايفها واخدها في عالم تاني برقته وحبه الي ظاهر عليه جدا اد اي هي ضعيفه من غيرو
فجاه الباب خبط وها قد افسدت اللحظه بغبائها ساره وهي بتفتح الباب
ساره بشهقه : هييييي اسفه اسفه
زين ؛ لا يا قلب اخوكي علي اي انك افسدتي اللحظه لا عادي منتي ساره هتوقع منك اي
همس بخجل كانت ماشيه ونازله
زين : هتنزلي كده يا همستي
همس : كده ازاي يعني ؟؟
زين بضحك: الروج بتاعك متبهدك
همس : اي قله الادب دي لا اله الا الله راحت قدام المرايه وظبتته بصتلو وقالتلو : اد اي انا قمر مش عارفه ازاي هتجوزك والله
زين بضحك : هههههه طب منا قمرين يا ختي وعادي يعني
همس : ماشي يا قمرين هننزل يلا ؟

 

 

زين : يلا يا قلبي
همس :جاتك شكه في قلبك
زين : يالا يام لسان طويييل
نزلو تحت وزين قرب من ايد همس ومسكها منها
راحو وزين قعد وجاب مأذون وهمس فتحت عينها علي جمله : بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
همس مصدومه ازاي يعني علننا بقت مدام زين السيوفي ؟ معادتش همس البارودي ؟
تنتها تايهه لحد مصحيت علي مجي المعازيم بيباركو
الليله خلصت علي خير بس قبل متخلص كان البارودي جه لوحدو
زين : حماااايا حبيبي نورت جيت في وقتك والله
البارودي بغيظ : الله يبارك فيك يا ههه جوز بنتي
زين : جيت عملت الواجب اظن هتمشي بقا انتا كلك واجب وعملت الواجب هتمشي بقا لانك وراك مواعييد ومشاااغل صح يااا حمااايا العزيييز
البارودي بص لهمس : الف مبروووك يااا بنتي ياااا حبيبتي
زين : لاااا معدتش بنتك بقا مرااااتي يا عزيزي نورت وشرفت يا بارودي
زين خد ايد همس وطلعو علي فوق
همس باصه لابوها بقهر !!

 

 

 

زين دخل وقفل القوضه : هاااا يا عروووسه مبروووووك ليا قبلك
همس بحزن : الله يبارك فيك
زين قرب منها : همس مش عايزك تزعلي عالي حصل او ابوكي او او او عايزك تبدأي معايا صفحه جديده وتنسي الي فااات كلوو
همس :حاضر
زين : طب اي مش هنتجوز هههههههه
همس بغباء : مااحنا اتجوزنا ؟!!
زين : هههههههههه لا لا انا عايز فعلي انما دا ورقي هههه
همس بدموع : زين ارجوووك انا ببكاء انااا
زين : همس خلاص اهدي مش هضغط عليكي اهدى محدش يقدر يغصبك علي حاجه اهدى وخدها في حضنو
زين لف همس ونزل ليها سوستته الفستان ولفها تاني قالها : انا ساعدتك خشي كملي والبسي بجامه علي شان ننام يا همستي اليوم كان طوييل
همس بكسوف : شكرا
زين بضحك : عفوا يا مراتي

 

 

همس دخلت غيرت ولبست بجامه جميله جدا ورفعت شعرها ديل حصان ومسحت الميكب
زين اول لما شافها : يخربيتك انتي حلوه دايما كدههه لا لا كتييير كده والله
همس ؛ تسلم
همس : امال انا هنام فين ؟
زين : عالسرير
همس : وانتا
زين : هههه عالسرير برضووو
همس : لا خلاااص انا هنام عالكنبه دي
زين شدها وقفل النور وخدها وحضنها ونااام
الاتنين نامو وغطو في نوم رهيييب
في اليوم التاني
ميرفت : لولولولولولييي
يوسف : اي يا ماما هتجوزيني صح قولي صح
ميرفت : هههههه لا علي شان العرسااان يصحووو ويفوقو كده انهارده الصباحيه
ساره : اي يا ماما زين وهمس صحيو ؟

 

 

ميرفت : لسه يا ختي ساره اطلعي خبطي عليهم
ساره طلعت خبططت زين صحي لقي النور داخل علي وش همس ووشها في وشو اد اي جميله. هي نايمه ملاااك
زين صحاها همس فاقت واتأملت في وشو حبه وهوا كذلك فاقو علي خبططه ساره التانيه همس فاقت دخلت تاخد شاور وزين فتح الباب
زين بفيظ : اي يا ساره الكلب في اي مضيعه كل اللحظات امبارح وانهارده انا بكرههككك يا ساااااره
ساره بضحك : صباحيه مباركه يا عتريييس ماما بتناديكو تحت واه صح عمك جه انهارده وولاده وهيقضو معانا فتره
زين : لحظه يعني ماااالك جه !؟؟؟
ساره اي نعممممم
زين : اففففف ينعل ابووو كده
ساره بضحك : طب ما يمنى جت برضو وشكلها منهاااااره يعيني هههههه
ساره نزلت تحت لقت سيف في وشها
سيف : كنتي حلوه اوي امبااارح
ساره : وانتا
سيف : ههههه وانا اي ؟
ساره بغيظ : وانتا كنت حلو يا سيف بطل بواخه
سيف بغرور : انا حلو علي طووول اصلا يا مزتي

 

 

 

يوسف : خير يا شباب مبسوووطين اوي كده ليه هاااا
يمنى جت : احمم هوا زين صحي ؟
يوسف بغيظ : ومرااااته يا يمنى هوا ومرااته لسه
يمنى : اوك
يوسف للاسف بيحب يمني بس مع الاسف يمنى بتحب اخوووه وبتعشقو هي انا نيه تحب كل شيئ ليها متعجرفه بس في الاخر غغبيه وطيبه وتتطلع تتطلع وتنزل علي مافيش
سيف غمز لساره
ساؤه كانت بتشرب زورا : كحوو كحوووو
سيف : ههه علي مهلك يا ساره
يوسف : علي مهلك يا حبيبتي
سيف اتغاظ لانو بيقولها حبيبتي
فجأه دخل جلال السيوفي اخو احمد السيوفي وعدوه في نفس الوقت الاخواات بينهم طار قديم مخلصش لحد الان طار الخوات صعب
نرجع لزين وهمس همس خرجت من الحمام وقعدت تصفف شعرها وزين دخل ياخد شاور وهكذا
بعد فتره طلع لقاها لبست فستان نبيتي تحفه كات وقصير للركبه في ورود بيضه وسيبت شعرها الجميلل وحطت ميكب قليل وزين قرب منها بص في عينها كتييير قوي اد اي هي قمررر زي الحوريااات بس عيونها مليانه زعل فجأه بدون اي مقدمااات ومنعرفش السبب همس وقعت عالارض واغمي عليها. وووووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية همس القلوب)

اترك رد

error: Content is protected !!